Ja dat vind ik ook hoor, dat ge-papa en ge-mama ookquote:Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef ruby het volgende:
Ron bedoelt het misschien goed, maar hij praat tegen Claire alsof ze 13 is.
wat heeft jaap gezegt????????quote:Op zondag 13 april 2008 21:42 schreef lunareclipse het volgende:
"Dit gaat gewoon te ver", DIT gaat te ver! Boehoe Jaap heeft iets gezegd, "Dit kunnen we niet accepteren". Tsjonge
Via de achterdeur.. tssss
Ohquote:Op zondag 13 april 2008 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pappa Claire kan streamers verwijderen
Van de moeder vaginaal achterlangs nemen toch?quote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef markisboer het volgende:
wat heeft jaap gezegt????????
Pas maar op..quote:Op zondag 13 april 2008 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat hij op de bruiloft de mama van Claire vaginaal uit zou gaan wonenquote:
Ik vind Ron geweldig!quote:Op zondag 13 april 2008 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook hoor, dat ge-papa en ge-mama ook
quote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja Huub, maar even op de stream je excuses aanbieden aan schoonpapa
Een lekkere MILF volgens Jaap en vanmiddag begon ie ook nog een keer over de lingerie van haar ...quote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Van de moeder vaginaal achterlangs nemen toch?
Hij is dus wel zelf naar de telegraaf gegaan.quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet zelf naar de telegraaf gegaan. Die informatie had de telegraaf van de redactie van de gouden kooi.
Hij doet het inderdaad erg goed. Heel rustig en duidelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef Spaarne het volgende:
Ik vind Ron geweldig!
En is dat smaad?quote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Van de moeder vaginaal achterlangs nemen toch?
en wat is daar fout aan? mijn ouders noem ik ook nog steeds papa en mama, daar is helemaal niets verkeerds mee !quote:Op zondag 13 april 2008 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook hoor, dat ge-papa en ge-mama ook
In dat geval: Ik vind papa Ron aardig, hij heeft een mooi Schwarzkopf-kapsel en hij zal heus ook wel een mooi fietstoeltje voor Claire achterop zijn fiets hebbenquote:Op zondag 13 april 2008 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is een eikel in het kwadraat, een arrogante eikel. DGK is DGK. Als je vind dat er dingen gebeuren die niet gepast zijn, en die gebeuren daar, dan haal je je dochter eruit. Je probeert niet het spel ten faveure van je zwak spelende dochter aan te passenquote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef Dementor het volgende:
De vader van Claire is gewoon een goede vader
Dat zei ik net al..het is voor de redactie belangrijk om de bruiloft door te laten gaan. Goed voor de laatste kijkcijfers en goed voor de promotie..quote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef noekje het volgende:
Blamage voor de redactie en Jaap.![]()
![]()
Ze willen wel heel erg graag een huwelijk hè, die redactie. Anders hadden ze toch de dozen naar haar kop gegooid en pak je zooi maar in.
Ja en pissen in de schedel van je moeder en ik hoop dat je alle moeders ernstig ziek worden zodat ze allemaal de villa uit gaan. Kan en mag wel door de beugel.quote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hij op de bruiloft de mama van Claire vaginaal uit zou gaan wonen
Ik ook en daar is ook niets mis mee.quote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en wat is daar fout aan? mijn ouders noem ik ook nog steeds papa en mama, daar is helemaal niets verkeerds mee !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |