quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef fredfik het volgende:
petje af voor de familie van clair !!!!!!
Meest normale familie tot nu toe ja.quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef fredfik het volgende:
Ik zie het als voordeel voor Jaap.quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk te gek. Dit alles is allemaal in het nadeel van Jaap en dat is toch niet eerlijk.
Dat vind ik ook!!quote:Op zondag 13 april 2008 21:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ergens vind ik het ook wel verfrissend eigenlijk dat iemand van buiten het niet pikt dat hij beledigd wordt op TV onder het mom van "het is allemaal voor het spel".
De hulptroepen van buiten moeten kleuter Claire ten koste van Jaap naar de finale helpen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoezo spelbederf....Huub krijgt het in z'n schoot geworpen op deze manier......
Om te kotsen die familie. Als je het niet met het spel eens bent, dan haal je je dochter eruit. Je gaat niet als een malloot zitten dealen om het voor je dochter wat meer "easy" te maken.....quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef fredfik het volgende:
Tis allemaal niet eeheeheeerlijk BOEHOEEE.quote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk te gek. Dit alles is allemaal in het nadeel van Jaap en dat is toch niet eerlijk.
en al die andere familieleden mogen ook hun muil opentrekken. Wat let ze.quote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tis allemaal niet eeheeheeerlijk BOEHOEEE.
Jaap had zn dikke bek moeten houden over Claire dr moeder. Dr moeder heeft er niet om gevraagd
Die kijkt geeneensquote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Inderdaad. Als moeder van Amanda was ik dan ook spontaan langs gegaan.
Ik ook. Heerlijk dat de rottigheid eens naar buiten komt. Het kan me niet schelen wat de goegemeente denkt over papa Ron, hij doet het toch maar.quote:Op zondag 13 april 2008 21:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ergens vind ik het ook wel verfrissend eigenlijk dat iemand van buiten het niet pikt dat hij beledigd wordt op TV onder het mom van "het is allemaal voor het spel".
Vind het ook jammer, dat Jaap dat gedaan heeft.........hij heeft dat niet nodig.quote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tis allemaal niet eeheeheeerlijk BOEHOEEE.
Jaap had zn dikke bek moeten houden over Claire dr moeder. Dr moeder heeft er niet om gevraagd
Flens is een prutser. Onbegrijpelijk dat die daar nog steeds de touwtjes in handen heeft.quote:Op zondag 13 april 2008 21:40 schreef Dementor het volgende:
Deborah zit achter, Claire's vader zei ik heb met Deborah afgesproken...
Zo Flensje gaat mooi kut he?
Huub leestquote:Op zondag 13 april 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje zit zo naar de grond te staren op s1, ligt daar wat![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 21:41 schreef cobain94 het volgende:
Als pa clair nou als nieuwe gastspeler zou binnenkomen..?
jij bent meer niveautje brian en delquote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om te kotsen die familie. Als je het niet met het spel eens bent, dan haal je je dochter eruit. Je gaat niet als een malloot zitten dealen om het voor je dochter wat meer "easy" te maken.....
Die pa vind ik een hufter pur sang.....
quote:Op zondag 13 april 2008 21:41 schreef Prospera het volgende:
Huubke, dat zei hij echt, mag er ook even bijkomen
Pa is wel een goede onderhandelaar.
Claire begrijpt het allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja pa, DGK is DGK en privé is privé. Donderstraal dan snel een eind op aub.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |