Tis niet het meisje met de pruik want die zit alweer in de jacuzzi...quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal niet naar zijn zin heeft nu.
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Ik blijf er vanavond voor wakker om erbij te zijn als Amanda te horen krijgt dat ze dinsdag niet mee magquote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
naakt-jaapquote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als japio even naakt het kantoor binnen stapt
Ik kom uit een zeer goed milieu en vind dit een belachelijke vertoning. Je redenatie klopt dus niet. Houd je beledigingen liever voor jequote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
Fijn te zien dat er in elk geval nog 1 normale familie meedoet aan dit gebeuren. Het is ergens toch te ziek voor woorden dat er mensen zijn die deze warme ingreep ( daar ben je ouder voor ) zo negatief bespreken.
Nog tragischer is dat blijkbaar ook in deze COS veel kindjes zitten die heel duidelijk uit zeer bedenkelijke milieu's komen. Vervelend he? De warmte van een ouder die het wél iets kan schelen.
Bang voor de Hummer van Ron?quote:
Ik neem aan dat je op de hoogte bent dat op de persoon gerichte teksten hier niet welkom zijnquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
en weg
Wat dat betreft kan hij Jaap de hand schudden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, ik hoop dat Jaap nu binnekomt......![]()
Anyway, Huub kan never nooit niet meer onder dan huwelijk uit en haar ook niet meer wegstemmen na dit gedoe. Die krijgt nog wat te stellen met papa Claire
Puur spelbederf, anders is het niet...
Ik denk dat Ron met Claire gaat trouwen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:59 schreef Spaarne het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op Ron.
[ link | afbeelding ]
Let op de handjes van Ron en Claire.
Wat schattig!
Ron noemt Claire een poppetje. En zegt nog maar eens dat hij van haar houdt.
ik wel: Flens en co....quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Wat zou Rescue Ronnie doen denk je?quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, Jaap die zich nog een keer vernedert. Leuk!!!!!quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |