Wat dezelfde eisen zijn als die van Huub & Claire, die maar niet tegemoet worden gekomen. Als Brian en Amanda in dit bootje hadden gezeten, was daar allang duidelijkheid over gegeven. Ik zie uit naar het volgende familielid die nog maar wat recht komt trekken, als het nodig is.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zei ik net al..het is voor de redactie belangrijk om de bruiloft door te laten gaan. Goed voor de laatste kijkcijfers en goed voor de promotie..
dus dan maar toegeven aan de eisen van de vader van Claire
Nee, dat is een kutsmoes om je ermee te bemoeien want die familie ziet dat Claire de miljoenen niet aan het veiligstellen is.quote:
..........das geen makkelijk raadsel Mazaru...quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal niet naar zijn zin heeft nu.
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Kunnen ze eens horen zien hoe normale mensen met elkaar praten...quote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef grazygirl het volgende:
gaat dat tuig nu afluisteren en dat mag?
quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Ja, is ook!quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zei ik net al..het is voor de redactie belangrijk om de bruiloft door te laten gaan. Goed voor de laatste kijkcijfers en goed voor de promotie..
dus dan maar toegeven aan de eisen van de vader van Claire
Nee hoor, is helemaal niets mis mee, maar het gaat mij om de combinatie hoe hij met Claire omgaat, hij praat tegen haar alsof ze een klein kind is en natuurlijk kan ik me heel goed voorstellen dat hij vreselijk kwaad is om de dingen die Jaap over zijn vrouw heeft gezed, maar om Claire daarom op hoge poten uit de kooi te willen halen, vind ik te gek voor woorden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en wat is daar fout aan? mijn ouders noem ik ook nog steeds papa en mama, daar is helemaal niets verkeerds mee !
Vertelquote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef jacq2 het volgende:
chapeau voor vader van Claire.
Die komt voor zijn dochter op en laat de redaktie even merken dat niet zomaar alles kan.
de redaktie is altijd al erg welwillend geweest richting brian en amanda, het is alleen maar kwalijk te noemen dat iemand van buitenaf het eindelijk voor elkaar krijgt om daar eens een keer paal en perk aan te stellen.
overigens, op VOL is men nagenoeg en masse zwaar over de zeik, ik zeg: ik vind het prachtig !
Waarom luistert Brian niet af?quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Hij is dan ook voor de slimme onder onsquote:Op zondag 13 april 2008 21:56 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
..........das geen makkelijk raadsel Mazaru...
Veelal in reactie op wat hij naar z'n hoofd kreeg geslingerd over z'n familie. Er zijn lang geleden afspraken gemaakt dat familie er niet meer bij betrokken zou worden. Lafbek Jaap, van Cora - ik weet waar ze woont, inmiddelsquote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat is een kutsmoes om je ermee te bemoeien want die familie ziet dat Claire de miljoenen niet aan het veiligstellen is.
Huub, zijn aanstaande schoonzoon, heeft wel ergere dingen geroepen.
Papa: Ja maar dat is niet erg. Maar wat er over mijn vrouw is gezegd over anaal en vaginaal, dat kan niet.quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef Smash-it het volgende:
Huub vraagt zich af of het een goede manier was om naar Wilma N. te stappen. En hij geeft eerlijk toe dat hij ook uitlatingen over familieleden heeft gedaan.
Tis niet het meisje met de pruik want die zit alweer in de jacuzzi...quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Ik blijf er vanavond voor wakker om erbij te zijn als Amanda te horen krijgt dat ze dinsdag niet mee magquote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
naakt-jaapquote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als japio even naakt het kantoor binnen stapt
Ik kom uit een zeer goed milieu en vind dit een belachelijke vertoning. Je redenatie klopt dus niet. Houd je beledigingen liever voor jequote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
Fijn te zien dat er in elk geval nog 1 normale familie meedoet aan dit gebeuren. Het is ergens toch te ziek voor woorden dat er mensen zijn die deze warme ingreep ( daar ben je ouder voor ) zo negatief bespreken.
Nog tragischer is dat blijkbaar ook in deze COS veel kindjes zitten die heel duidelijk uit zeer bedenkelijke milieu's komen. Vervelend he? De warmte van een ouder die het wél iets kan schelen.
Bang voor de Hummer van Ron?quote:
Ik neem aan dat je op de hoogte bent dat op de persoon gerichte teksten hier niet welkom zijnquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
en weg
Wat dat betreft kan hij Jaap de hand schudden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, ik hoop dat Jaap nu binnekomt......![]()
Anyway, Huub kan never nooit niet meer onder dan huwelijk uit en haar ook niet meer wegstemmen na dit gedoe. Die krijgt nog wat te stellen met papa Claire
Puur spelbederf, anders is het niet...
Ik denk dat Ron met Claire gaat trouwen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:59 schreef Spaarne het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op Ron.
[ link | afbeelding ]
Let op de handjes van Ron en Claire.
Wat schattig!
Ron noemt Claire een poppetje. En zegt nog maar eens dat hij van haar houdt.
ik wel: Flens en co....quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Wat zou Rescue Ronnie doen denk je?quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, Jaap die zich nog een keer vernedert. Leuk!!!!!quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef sander-3 het volgende:
Doet me denken aan een zilverrug.quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef MissSomebody het volgende:
Hoe je hem ook capt, hij blijft kind of "funny"
[ afbeelding ]
Misschien weet ze dat allang.quote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf er vanavond voor wakker om erbij te zijn als Amanda te horen krijgt dat ze dinsdag niet mee mag
Die pa is volledig gestoord......arme Claire.....verworden tot het lachertje van DGK.quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
Ik hoop dat Amanda zich helemaal het lazerus lacht als ze dit hoort. Die vader begrijpt er echt helemaal niets van. Claire staat nu nog veel meer voorschut. Iedereen lacht haar nu uit.
Doe dat even nietquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
-weg-
Fijn te zien dat er in elk geval nog 1 normale familie meedoet aan dit gebeuren. Het is ergens toch te ziek voor woorden dat er mensen zijn die deze warme ingreep ( daar ben je ouder voor ) zo negatief bespreken.
Nog tragischer is dat blijkbaar ook in deze COS veel kindjes zitten die heel duidelijk uit zeer bedenkelijke milieu's komen. Vervelend he? De warmte van een ouder die het wél iets kan schelen.
Werk zequote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
maar lees morgen vast wel de reactie's van Brian en Amanda
Ik sluit me hier volledig bij aan. Stijn toch terug?quote:
Werk zequote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
quote:
Dat zat ik me ook net te bedenken, gewoon een vader die voor zijn kind én vrouw opkomt.quote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
-weg-
Werk ze Blomst!!quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
Werk ze, tot nu toe hoor ik alleen Jaap blaten.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
ik ga werken![]()
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die pa is volledig gestoord......arme Claire.....verworden tot het lachertje van DGK.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
waar is die rat????
Tuurlijk lacht Amanda, maar van binnen huilt ze. Zo erg is het toch niet dat er familie achter staat die wél reageert ?quote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
Ik hoop dat Amanda zich helemaal het lazerus lacht als ze dit hoort. Die vader begrijpt er echt helemaal niets van. Claire staat nu nog veel meer voorschut. Iedereen lacht haar nu uit.
Tja wij vinden dit normaal en gelukkig maarquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
-weg-
Goh...quote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken, gewoon een vader die voor zijn kind én vrouw opkomt.
en hij heeft er niets mee gedaan of over gezegd.quote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef Ziet het volgende:
huub kreeg het dus inderdaad vrijdagavond al mee
Hij is nou toch ook al een hele tijd on stream, dan kan dat er ook nog wel bijquote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pa vind het dus niet erg om in de krant te komen
Ik ben eigenlijk helemaal geen voorstander van een spel waarin mensen weg gepest moeten worden. Maar gezien dit gegeven, dat dit het spel is, kan dat wat nu gebeurt toch allemaal echt niet........quote:Op zondag 13 april 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Als je houdt van grof en script, is hij wel een stoorzender.
Voor de liefhebbers van Real Life, is hij een welkom (hoewel misleid) lichtpunt. Jammer dat Ome Toine niet met de Hummer mocht doorrijden.
En die had dat niet van tevoren kunnen bedenken, dat Claire de gouden kooi in ging waar toevallig al wat volk zat wat niet spoort, incl. een terrorJaapquote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken, gewoon een vader die voor zijn kind én vrouw opkomt.
gewoon een omhoog gevallen kut proleet die ventquote:Op zondag 13 april 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die pa is volledig gestoord......arme Claire.....verworden tot het lachertje van DGK.
Yeahquote:Op zondag 13 april 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Amanda denkt nog steeds dat ze mee gaat dinsdag
Ik ben het eens met een Mokumer, en dat als Utregse.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
Goh...
zo denk ik al een tijdje, dacht dat ik de enige was...
Ik struikel hier over de mensen die het een mooie actie vinden en die gewoon een man zien die voor zijn vrouw en kind opkomt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goh...
Nee hoor, niks mis mee.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goh...
Ik in elk geval welquote:Op zondag 13 april 2008 22:02 schreef coldstar het volgende:
Dat gaat Claire haar straks toch even netjes vertellen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Dementor het volgende:
Weet dellie al dat ze niet mee mag?
Ik denk dat dat Claire zal jeuken. Claire is blij met paps.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sterker nog, pa heeft nu geregeld dat Claire nooit meer de hoofdprijs zal kunnen winnen....hoe dom kun je zijn. "Achter" zal nooit meer toestaan dat iemand die op deze manier te hulp is geschoten met de prijs er vandoor gaat. Dat vermoeden heb ik echt.
Ja, wat gaat ze zeggen danquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat gaat Claire haar straks toch even netjes vertellen?
Amanda heeft helemaal geen vriendinnen. Alleen passanten.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Amanda weer: ik hoop dat mijn vriendinnetje ook snel komt.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef BuffyJan het volgende:
Rattekuth staat weer af te luisteren
Nee dat is inderdaad helemaal niet erg. Maar dit slaat echt alles. Dit roekt naar dreigenmenten, waar de redactie van RTL ingetrapt is.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Tuurlijk lacht Amanda, maar van binnen huilt ze. Zo erg is het toch niet dat er familie achter staat die wél reageert ?
Whehehe.......te balachelijk voor woorden dat hij zich daarvoor liet lenen.....je hebt gelijk, het is hilarischquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Ik heb vooral om Jaap moeten lachen vanavond. Heerlijke stream was dat, de afgang.
3 x raden wat er dan gebeurt, dan krijgen we dezelfde reactie te zien als die na de rijbewijsstemming. Amanda rent brullend naar achter en regelt dan weer even dat ze wel degelijk mee magquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat gaat ze zeggen dan"Hey Amanda...mijn pappie heeft zojuist geregeld dat ik alleen met mijn moeder mag winkelen....lekker puh"
haar ouders komen niet op tvquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.
Moeder amanda doet niks en dat is niet goed, vader van Claire komt op voor zijn dochter en dat is ook weer niet goed......nou ik weet wel wie er meer aan haar ouders heeft en dat is niet Amanda.
Mokummerquote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het eens met een Mokumer, en dat als Utregse.
wat zou dat leuk zijn om het zo te zeggen, komt het teminste aan!quote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat gaat ze zeggen dan"Hey Amanda...mijn pappie heeft zojuist geregeld dat ik alleen met mijn moeder mag winkelen....lekker puh"
En terecht, maar niet op deze manier. Hij is van alles op de hoogte geweest. Zijn dochter zit er pas drie maanden in, dus hebben ze alles van te voren in kunnen schatte.quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik struikel hier over de mensen die het een mooie actie vinden en die gewoon een man zien die voor zijn vrouw en kind opkomt.
na 1000 maal kan je daar nog om lachen ?quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Prospera het volgende:
Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheid
[ afbeelding ]
![]()
Mèn, wat een droplul, en dat is de gedoodverfde winnaar? Laat de schilder nu maar komen om het klusje VANAVOND te klarenquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
Die rat staat met zijn wannabe David Beckham looks, af te luisteren met zijn noutleerblokje in zijn handen.....stumpert.
Wel grappig dat je een oude cap van mij hebt gebruikt voor je avater.quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Prospera het volgende:
Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheid
[ afbeelding ]
![]()
Brian denkt: wie schrijft, die blijft.quote:
Heel Jaap's excuusact was een farce. Een bij elkaar verzonnen verhaal, waar hij niet eens heel slecht vanaf komt. Hij heeft de excuses goed ingekleed iig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whehehe.......te balachelijk voor woorden dat hij zich daarvoor liet lenen.....je hebt gelijk, het is hilarisch
quote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
3 x raden wat er dan gebeurt, dan krijgen we dezelfde reactie te zien als die na de rijbewijsstemming. Amanda rent brullend naar achter en regelt dan weer even dat ze wel degelijk mee mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |