Sorry Brian!quote:
Dat wel danquote:
Ik ben helemaal geen Emo! Ik heb geen zwart haar, ik draag niet alleen maar zwarte kleren, ik denk niet negetief over het leven én ik snij niet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry Brian!
Maar jij bent wel een toffe emo
Je loopt niet zo hele dag te zeiken en in jezelf te snijden enzo.
die ging ergens naar een ander land toe orso?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:48 schreef Cynic het volgende:
Volgende week waarschijnlijk het laatste optreden met onze huidige toetsenist (tenzij er nog een optreden bijkomt)
Maar wel in de grootste zaal van Leuven!
Hell YEAH!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (© Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
-Sacraea Scrotum Aresdreams
-I Fucked Charles Guitarist.nl
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Aruba...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die ging ergens naar een ander land toe orso?
dacht ik al, toch ergens onthouden, en hij kwam niet meer terug toch?quote:
Voorlopig komt hij niet terug inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dacht ik al, toch ergens onthouden, en hij kwam niet meer terug toch?
dus moeten jullie opzoek naar een nieuwe toetsenist...
lastige opgaven lijkt mij
Relax dudequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel, lul het is Sacraea Saturna *rolleyes*
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel, lul het is Sacraea Saturna *rolleyes*
Fender Deville!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Datum nog niet, backline zal verdeeld moeten worden. Wij kunnen 2 valveking stacks regelen daar kan waarschijnlijk iedereen wel mee uit de voeten.
[/quote]quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
-Conorach (Witchfynder)
Wij hebben wel een Peavey 450 watt bass halfstackquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Denk dat gitaarversterkers hier inderdaad het probleem niet zal zijnmeer bas en drums
zolang het 8 ohm cabs zijn is het goed, of als er een DI is zodat ik mijn eigen amp er op aan kan sluitenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Datum nog niet, backline zal verdeeld moeten worden. Wij kunnen 2 valveking stacks regelen daar kan waarschijnlijk iedereen wel mee uit de voeten.
das dan wel weer handiger dat je meer tijd hebt doordat je het van te voren weet... maar ja, blijft dan wel weer een neiuw persoon die je moet inleren en het ook maar net moet klikken...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voorlopig komt hij niet terug inderdaad.
Gelukkig wisten we het al geruime tijd, dus we zijn al een poosje aan het zoeken. Is inderdaad lastig, maar we hebben inmiddels wel wat opties. Blijft jammer dat hij gaat...
ja, erg he?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Huren bij Feedback... zei ie dat echt?
Ik ben bereid mijn heerlijke backline mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Denk dat gitaarversterkers hier inderdaad het probleem niet zal zijnmeer bas en drums
Blaas je die emo zo van het podium afquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben bereid mijn heerlijke backline mee te nemen..
Drums is dan eventueel ook over te praten.
Hoop dat de gear niet te bruut is voor IKC dan..
grapje!
Stairway dat zelf niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Overigen hebben wij wel de contacten voor geluids- en zelfs lichttechnici en aanvullende gear. Maar ja, dat kost wel geld (al doen de technici het al snel voor een bescheiden bedrag + bier).
Ja maar die doen minder goed hun best dan eigen, enthousiaste lieden. Als het ons feestje is, kunnen we wel checken dat het geluid goed is. Anders krijg je alleen maar ergenissen.quote:
Wij blazen jullie zo weg joh!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben bereid mijn heerlijke backline mee te nemen..
Drums is dan eventueel ook over te praten.
Hoop dat de gear niet te bruut is voor IKC dan..
grapje!
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:15 schreef jna het volgende:
Dean, had je die gitaar hier nog gepost die was gemaakt van dat whiskyvat?
Kutquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar die doen minder goed hun best dan eigen, enthousiaste lieden. Als het ons feestje is, kunnen we wel checken dat het geluid goed is. Anders krijg je alleen maar ergenissen..
Dus met dat kraakheldere geluid moet je maar zorgen dat je op je best speelt..
Die is verhuisdquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Die is toch allang openof haal ik er nu 2 door elkaar
![]()
Mij niet gezienpokkedrukte gegarandeerd dan natuurlijk
We're not gonna make itquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vanavond naar The President of the United States of America
Of: hoe 5 snaren meer dan genoeg zijn voor een hele band.
Vet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ibanex je stickers zijn binnen tof man
thnx![]()
Morgen weer jammen dan gaan ze op m'n koffer
De jouwe komen er ook aan had geen envelop meer
Tof!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
We're not gonna make it
No, no!
We're not gonna make it
Cause there's a million better bands
with a million better songs
Singers who can drum
And singers who can sing
![]()
![]()
Ik ga ook
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:16 schreef myrose1 het volgende:
En k moet over 2 weken optreden met me band:D Wie komt er kijken?^^
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:15 schreef myrose1 het volgende:
Is het niet elke dag gitaardag?(A)
Ja was ook maar grapj..quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
Wellicht handig erbij te vertellen wanneer, waar, wat je band is enzo... je weet, basisinformatie..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Ben 'n beetje aan het browsen op de Fender-website, wat kom ik daar tegen in het achtergrondplaatje:
[ afbeelding ]
Staat er een Ibanez of Gibson of weetikveelwat tussen allemaal Fender-zooi.
Fucking strak man!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:05 schreef Under_Score het volgende:
ik verveelde me, maar een stukje gecovered.
wie het raad krijgt een koekje![]()
james-Zack-attack
middenstuk is erg slecht geworden trouwens, ik ken dat stukje namelijk niet![]()
bijnaquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fucking strak man!
Iets van Black Label volgens mij...
De zwarte Dean V.quote:
Foto's als je klaar bentquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
De zwarte Dean V.
Alleen nog maar het brug element, mooi voor het oefenen morgen, verder even geen tijd gehad
Andere duw ik er morgen in.
Scheurrrrrrr
Volgens mij kom je wat octaafjes tekort op een gitaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:34 schreef Under_Score het volgende:
ik wil toccata en fuge wel leren spelen op gitaar, best een uitdaging
ben ik wel een decenia druk mee denk ik
Uiteraardquote:
dat zou je op kunnen lossen met een dual of tripple neckquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:18 schreef SNArky het volgende:
[..]
Volgens mij kom je wat octaafjes tekort op een gitaar.
Maar laat je daar niet door weerhouden, want het is echt een topstuk!
Bach
Ken je dit filmpje:quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat zou je op kunnen lossen met een dual of tripple neck
Beetje onduidelijk plaatje, maar bedoel je die Gretsch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Ben 'n beetje aan het browsen op de Fender-website, wat kom ik daar tegen in het achtergrondplaatje:
[ afbeelding ]
Dat oranje geval, ja. Maar dat verklaart het.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk plaatje, maar bedoel je die Gretsch?
Gretsch is onderdeel van Fender tegenwoordig!
Denk maar niet dat Fender en/of Gibson zo'n grove fout maken, ze zijn als water & vuur die tweequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat oranje geval, ja. Maar dat verklaart het.
Nou, die LP van Neil is ietsje mooier nog en dat zeg ik als gretsch liefhebber!quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Dit vind ik toch wel een heel erg mooie Gretsch:
[ afbeelding ]
Heeft wat weg van de Gibson van Neil Young:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
-Conorach (Witchfynder)
dan begin je toch de menn0 experiencequote:Op zaterdag 12 april 2008 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil ook maar zit niet in een bandje
Dan ga je roadie worden die alle zware spullen sleeptquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil ook maar zit niet in een bandje
Ik hoop dat het een besloten feestje isquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan heeft na afloop iedereen seks met Menn0
he, die had ik ook! heb hem geruild voor een strat plusquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Dit vind ik toch wel een heel erg mooie Gretsch:
[ afbeelding ]
Heeft wat weg van de Gibson van Neil Young:
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een kutweg als je net vanaf de hoofdroute komt, al die puttenquote:Op zondag 13 april 2008 01:02 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ben bij de opening van Feedback Apeldoorn geweest. Teringlocatie om te vinden, maar best een leuk pand. In het hele gebouw hadden ze welgeteld twee linkshandige instrument (en een overdaad aan idiote rechtshandige gitaren die toch niemand ooit wil hebben), waarvan er één een Dean Performer E was. Ff snel opgepingeld. Als ik ooit een elektro-akoestische gitaar zoek, is dit wel een goede kandidaat. De action is perfect, de nek voelt heerlijk en de gitaar is geweldig afgewerkt. Maw: alle elementen waar Dean bekend om staat (om een lelijke print na)! En dat voor maar 279,-.
.
Goede deal! Die strat-plussen zijn wel een poepie beter dan de electromatics!quote:Op zondag 13 april 2008 09:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
he, die had ik ook! heb hem geruild voor een strat plus
Thanks! En veel plezier!quote:Op zondag 13 april 2008 10:48 schreef Jorikjet het volgende:
ok! ik zal er aan proberen te denken!
Als je met de auto gaat, denk aan die milieusticker die tegenwoordig voor de binnenstad van Köln verplicht is:quote:Op zondag 13 april 2008 09:55 schreef Jorikjet het volgende:
oja, ik ga volgende week met wat vrienden naar keulen, naar musicstore! afwachten met wat ik terug kom
Oh, gaan we massaal spammen? Dan mogen jullie mijn PRS wel kopen!quote:Op zondag 13 april 2008 18:10 schreef Riches het volgende:
Ik ga er wel voor, iemand een Epiphone ej-200 in Vintage Sunburst kopen?
[ afbeelding ]
Denk je echt dat Tele zo dom is hem zo op straat te leggen? Daar ligt echt wel wat onder hoorquote:
Vet manquote:Op zondag 13 april 2008 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
ff uitsloven voor de cameraman[ afbeelding ]
Deze bedoel je dan? http://www.musiciansfriend.com/product/Fender-Yngwie-Malmsteen-Strat-Electric-Guitar?sku=510105&src=3SOSWXXAquote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Nastyman het volgende:
Hey mede gitaristen! Ik zoek al een tijdje naar een yngwie malmsteen signature stratocaster. Weet iemand van jullie welke winkel hem hier in nederland te koop heeft?
Hij ligt anders gevaarlijk laagquote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk je echt dat Tele zo dom is hem zo op straat te leggen? Daar ligt echt wel wat onder hoor
Ozzy, i don't want to change the world toevallig?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij had ik net ergens een interview gezien met Yngwie waarin hij vertelde over zijn nieuwe signature strat, dus die is dan vast nog wel leverbaar. Heb je al eens op een scalloped neck gespeeld trouwens? Daar is ook niet iedereen even gelukkig mee.quote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Nastyman het volgende:
Hey mede gitaristen! Ik zoek al een tijdje naar een yngwie malmsteen signature stratocaster. Weet iemand van jullie welke winkel hem hier in nederland te koop heeft?
hmmm, ik was ook aps rond half 12 thuis, gelijk me bed in...quote:Op maandag 14 april 2008 10:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook niet. 6 uur op terwijl je de vorige dag om 2330 thuis bent van de oefenruimte. Gaarheid! En nog buikpijn..
En geen MSN hier, dus kan ook niet tegen Dribbel_ aan gaan bitchen. Grmblz..
Je moet wanneer je weer geld hebt ook niet ineens 6 elementen gaan bestellen en dat soort dingen. Spaar dan door voor een brute gitaar.quote:Op maandag 14 april 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dean Dime-O-Flame ML met koffer, Dean 30th Anniversary V met koffer, Vendetta's, Evo's...
Maar moet nog zo lang wachten op mijn geld
Dus we zijn allemaal zo gaar als een gepofte aardappel.quote:Op maandag 14 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Sliep tegen 2'en pas, en moest er 6 uur weer uit. Wat half zeven werd en ik moest rennen om mijn taxi van twintig voor zeven te halen![]()
![]()
Doe ik ook... wil een high end en br00tal Dean, maar kan niet kiezenquote:Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet wanneer je weer geld hebt ook niet ineens 6 elementen gaan bestellen en dat soort dingen. Spaar dan door voor een brute gitaar.. Whehe.
Ik ben ook heel engquote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
nah, dnek niet dat dean en ik makkelijjk door 1 deur zouden kunnen...
ik vind friezen eng :-$
maar verder... afdeling waar dan hoop metal over zou klinken, lijkt me wel relaxt
Die 30th anniversary V is toch dar soort van transparant black ding met die gegraveerde hardware? Die is wel mooi.quote:Op maandag 14 april 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook... wil een high end en br00tal Dean, maar kan niet kiezen
ML is vet, maar V ligt me beter... Razorback V is weer iets te overdreven, alhoewel wel erg vet...
Dat word heel veel koffie en heel veel slap gelulquote:Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus we zijn allemaal zo gaar als een gepofte aardappel..
Gelukkig werken we niet op één afdeling, die zou dan echt crap zijn nu..
Wel gezellig..
klanten? bellen? slechte zaakquote:Op maandag 14 april 2008 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
Op vol vermogen Iron Maiden over de afdeling knetteren, en tegelijkertijd bellen met de klanten
Maar dan geen Moonspell aub, daar ga ik van schuimbekken.quote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
maar verder... afdeling waar dan hoop metal over zou klinken, lijkt me wel relaxt
tristania dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dan geen Moonspell aub, daar ga ik van schuimbekken..
Zet je iemand in de wacht, horen ze Judas Priest ofzo..
"heeft u een moment? " -> "you've got another thiiiing comiiing".
Bordje op de deur:quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat word heel veel koffie en heel veel slap gelul
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland.quote:
Ja, deze inderdaad, met koffer een 1000 euro, maar man o man o man, wat een ding!quote:Op maandag 14 april 2008 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die 30th anniversary V is toch dar soort van transparant black ding met die gegraveerde hardware? Die is wel mooi..
Hey en zo'n Mustainemodelletje? Wat jij ook van de persoon vindt, zijn gitaren schoppen sowieso kont..
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?quote:Op maandag 14 april 2008 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey en zo'n Mustainemodelletje? Wat jij ook van de persoon vindt, zijn gitaren schoppen sowieso kont..
quote:Op maandag 14 april 2008 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bordje op de deur:
"De afdeling is tussen 15:00 en 15:30 gesloten ivm gitaarpauze"..
quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland..
Een shufflefunctie is ideaal dan. Gooit iedereen er een paar nummers in. Krijg je Anathema, daarna Maiden, dan een beetje Megadeth speciaal voor Dean, dan wordt er hardhandig Pantera door hem aangezet.... yep, moet werken..
Zie je Daan, hoor je het ook eens van een ander!quote:Op maandag 14 april 2008 11:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?
Dat was behoorlijk beschamend, er zijn niet veel mensen met zo'n bord voor hun kop als Dave!
Een heel interview besteden aan het beschrijven van al je voormalige bandleden en wat er allemaal mis met hen was en dan tot de conclusie komen dat het zeker niet aan jou heeft kunnen liggen
Ja ach, hij heeft van die momenten. Overigens merk ik wel vaak dat er tussen interviews van hem qua toon enorme verschillen zitten. Dat vind ik eerlijk gezegd wel opvallend en ik vraag mij dan ook af in hoeverre zo'n interview dan redactiewerk ondergaan is. Dit niet alleen met Dave natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 11:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?
Dat was behoorlijk beschamend, er zijn niet veel mensen met zo'n bord voor hun kop als Dave!
Een heel interview besteden aan het beschrijven van al je voormalige bandleden en wat er allemaal mis met hen was en dan tot de conclusie komen dat het zeker niet aan jou heeft kunnen liggen
en dan laat ik je alsnog schuimbekken door Moonspell er door heen te gooienquote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland..
Een shufflefunctie is ideaal dan. Gooit iedereen er een paar nummers in. Krijg je Anathema, daarna Maiden, dan een beetje Megadeth speciaal voor Dean, dan wordt er hardhandig Pantera door hem aangezet.... yep, moet werken..
Niemand is perfect.quote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie je Daan, hoor je het ook eens van een ander!
Dat vind ik geen mooie gitaar, ik ga ook niet de gitaar kopen van iedere gitarist die ik tof vindquote:
niet naar geld hoeven kijken en dan een gitaar samenstellen?quote:Op maandag 14 april 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, daar zeg je idd wat..
Ik vind een Kelly ook niet zo geweldig. Als ik nu een gitaar kon kopen en ik zou niet naar het bedrag hoeven te kijken, dan zou ik denk ik toch een Jackson Dinky (DKMG, DXMG etc) kopen of iets vergelijkbaars. Ja of een V met floyd.. Als bassist hoef ik ook geen gitaren te sparen. Als ik één goede gitaar heb ben ik al tevreden. Nou is de matige gitaar die ik heb al een stuk beter door die elementen van je, maar briljant is hij nog niet hehe.
Wat vind je vn Alex Skolnick trouwens, Cynic?.
Ik was te herkennen aan een zwart Nine Black Alps shirt ergens op de 3e rij.quote:
Daar waren er meer van.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
Friezen hè, stijfkoppig, weet je toch![]()
Wat maakt mij dat dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, klopt. En Hollanders he...altijd gelijk willen krijgen..
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vind ik geen mooie gitaar, ik ga ook niet de gitaar kopen van iedere gitarist die ik tof vind
Mijn Dime Washburn kocht ik toen ik 15 was, ik zou dat nu dus niet meer doen. Denk dat ik één van de weinige mensen ben die dat ding kocht toen de beste man nog leefde
Kan. Of heb je Hollandsche voorouders?quote:Op maandag 14 april 2008 13:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Wat maakt mij dat dan?
Ik wil ook altijd gelijk krijgen, of ben ik dan goed geintegreerd?
DImebag wordt wel erg verheerlijkt tot mythische proporties, zeg. Hij was een toffe en goede gitarist, maar met dit soort dingen worden de mensen in kwestie steeds meer beoordeeld op wat ze niet waren dan wat ze werkelijk voor toffe dingen gepresteerd hebben. Ze hebben een marketingtool van hem gemaakt, net als dat ze met Cobain, Hendrix enzovoort gedaan hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Al die Dime kindjes tegenwoordig
Ja moet je voor de gein eens op de website kijken hoeveel dime-modellen er inmiddels zijn....quote:Op maandag 14 april 2008 14:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ja daarom, al trekt Dean het nu ook wel erg ver door hoor.
Maar ja, het blijft een zakenman, en als het verkoopt... en hij vergeet daarnaast ook de niet Dime fans niet, dus
Klinkt als de TD bij ons en ik vind het alles behalve relaxed om daar te werken... Op de een of andere manier vind ik metal geen lekkere muziek om op te werken. Vooral niet als het elke dag dezelfde platen zijn in dezelfde volgorde (een of ander internetradiostation zet mijn collega altijd op) maar pas op als je een keer aan de radio komt en een andere zender opzet, dan heb je het gevreten en is hij helemaal in paniek...quote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
Ik moet hem maar mooi houden denk ik, volgens mij krijg je daar echt amper iets voor als je die verkoopt...quote:Op maandag 14 april 2008 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Al die Dime kindjes tegenwoordig
Maar echt, als je de Washburn ooit wil verkopen
Neuh, hoewel ik er van houd werk ik ook niet lekker op brute thrash ofzo. Maar Iron Maiden is wel fijn.quote:Op maandag 14 april 2008 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klinkt als de TD bij ons en ik vind het alles behalve relaxed om daar te werken... Op de een of andere manier vind ik metal geen lekkere muziek om op te werken. Vooral niet als het elke dag dezelfde platen zijn in dezelfde volgorde (een of ander internetradiostation zet mijn collega altijd op) maar pas op als je een keer aan de radio komt en een andere zender opzet, dan heb je het gevreten en is hij helemaal in paniek...
Knul, ik gun hem je.quote:Op maandag 14 april 2008 14:52 schreef Aresdreams het volgende:
wow, een dean waar ik misschien wel op zou willen spelen...
[ afbeelding ]
Zitten wil ik hooguit bij het voorprogramma nog wel eens doen. Bij de hoofdact sta ik het liefst vooraan. Net voor of achter de pit, nu stond ik er dus net voor. In de pit is er voor mij niet meer bij, ik ben ten slotte ook geen 18 meer.quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef Cynic het volgende:
Ik zat trouwens ook op de 2e of 3e rij tijdens het Presidents concert volgens mij!
En bij die rare Japanners stond ik vooraan (toen was het nog lekker rustig)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo gek veel van hem ken, heb wel eens wat Testament gehoord en dat is wel goed, maar ik ben nogal selectief op de hoogte van het hele Bay Area gebeuren. Ik heb überhaupt vaak dat ik slechts een paar bands uit een genre echt gaaf vind, nooit dat ik obveral mee wegloop. Als het dan toch wat in de thrash/power richting moet zitten dan vind ik Nevermore wel behoorlijk te gek.quote:Op maandag 14 april 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
Wat vind je vn Alex Skolnick trouwens, Cynic?.
Die gaat op de lijst van mogelijkhedenquote:Op maandag 14 april 2008 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Gotoh schijnt idd vet te heersen. Lees vaak dat mensen stock Ibanez, Fender etc tuners vervangen door deze. Vast niet zomaar..
Wat dacht je van een setje Seymour Duncans? Je hebt daar de Antiquityserie, meen ik, die heel hard vintage kont schijnt te schoppen..
Jullie moeten gewoon wat blije kleurtjes toevoegenquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel een andere kleur, geel staat me niet zo mooi
Dan zou ik met de laatste cd beginnen, "This Godless endeavour". Jeff Loomis weet ook wel aardig waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 14 april 2008 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
Veel Bay Area wat ik vroeger tof vond, vind ik nu saai, zoals Forbidden, Dark Angel en Vio-Lence. Beetje teveel gehak. Testament is dan weer een uitzondering. Skolnick vind ik echt briljante melodielijnen maken. Hij is ook een beetje van de klasse "beter 1 perfect geplaatste nooit dan 100 overbodige", net als Jeff Waters. Nevermore ken ik niet zo, misschien maar weer eens luisteren..
Gotoh zijn chille tuners, heb ze ook op me stratje. is erg stem vast, ook met (niet te extreem natuurlijk) tremelo gebruik (011 snaren).quote:Op maandag 14 april 2008 15:50 schreef Sloggi het volgende:
Mijn zelfschroefprojectje begint een beetje vorm te krijgen. Dit heb ik op het oog:
Fender American Series body ('98)
Fender American Series hals (2000)
De tuners etc. weet ik nog niet zeker, er hoeft niet per se een F op te staan, ze moeten gewoon goed zijn (misschien Gotoh-spul ofzo). De pickups zijn lastig kiezen, want je kan ze natuurlijk zomaar in de winkel testen. Custom '69s lijken me wel wat, hoeven ook niet zo duur te zijn als in de winkel, maar op dit gebied moet ik me nog goed inlezen.
quote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk je echt dat Tele zo dom is hem zo op straat te leggen? Daar ligt echt wel wat onder hoor
wat voor een neck?quote:Op maandag 14 april 2008 19:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik wilde 'm eerst in het zwart met een zwarte slagplaat. Vind ik erg mooi, maar ik heb ook al een zwarte Tele (wel met witte plate), dus da's wel een beetje saai eigenlijk. Ik heb nu drie kleuren gekozen (Olympic White, Sunburst en zwart), en als er wat moois langskomst op eBay in één van die drie kleuren (of een andere toffe kleur waar ik niet aan heb gedacht) dan koop ik die.
Wat voor specs wil je weten behalve de pickups (waar ik nog niet uit ben) en het materiaal?
quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef GoodGawd het volgende:
Jullie moeten eens gaan Jazzen man
Het is tijd voor jazz!
in het silver is hij prachtig *achterom kijktquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel een andere kleur, geel staat me niet zo mooi
met 7 snaartjes? of 'maar' 6?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
in het silver is hij prachtig *achterom kijkt
Compensatiedrang noemen ze datquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Niet iedereen heeft een 7 snaar fetish Ares.
had jij nog samples kunnen maken van die HK Warp factor?quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Niet iedereen heeft een 7 snaar fetish Ares.
Nee, zal vandaag of morgen even voor je kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
had jij nog samples kunnen maken van die HK Warp factor?
en nee @ metalfreak, ik heb geen compensatie drang nodig
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
"Euj, wat die Hendrix deed hè, nou hiero..."
[ afbeelding ]
"Yoga for guitarists, vol. 1"quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
"Euj, wat die Hendrix deed hè, nou hiero..."
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik zal het maar toegeven, ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:40 schreef Aresdreams het volgende:
vroeger dacht ik dat daar ook een speaker zat... maar ja, das wel al zo ongeveer 10 jaar geleden inmiddels
ik had zoiets in me gretsch. was een distortion/overdrive met 5 standen potmeter, klonk wel geinig maar niet me ding.... denk dat het wel tof is om zoiets te hebben met volume boostquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef Cynic het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met modboards zoals Guitarfetish die verkoopt? Dat je effecten in je gitaar gebouwd hebt zeg maar. Lijkt mij wel een leuk projectje
ik hoorde van iemand dat die analog delay van gfs wel tof isquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:39 schreef Cynic het volgende:
Een delay ofzo lijkt me eigenlijk wel lollig. Niet dat ik echt nog extra effecten nodig heb, maar goed...
Dan kan ik die mooi tzt in mijn nog af te maken projectje knutselen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:01 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik hoorde van iemand dat die analog delay van gfs wel tof is
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Witchfynder het volgende:
Onze gitarist zegt: "krijg je wel het echte buizengeluid!!!! (letterlijk)".
duh maar het is toch vet om mee te spelen man! ik zou wel graag een fuzz factory in me gitaar willen hebben, en dan maar beetje draaien aan de stab knop om die freaky geluiden te makenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef Witchfynder het volgende:
Cynic, zo'n effect heb je nóóit echt nodig..
Of ledjes, zoals Mark Kingquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil vuurpijlen uit mijn bas kunnen schieten, a la Ace Frehley. Hebben zij dat ook?.
Altijd handig tijdens het oefenen thuisquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil vuurpijlen uit mijn bas kunnen schieten, a la Ace Frehley. Hebben zij dat ook?.
Wel origineel.quote:
Mwoah, dat inspireert mensen enkel om binnen vuurpijlen af te schieten.quote:of mensen nat kunnen spuiten, als frank zappa![]()
Ik heb wel eens iets van een Fender reverb top gezien met 4x8" speakers.quote:
'slechts' een scharminkelige 6 snarige.quote:
is er voor mij toch 1 te weinigquote:Op woensdag 16 april 2008 00:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
'slechts' een scharminkelige 6 snarige.
Grafisch Lyceum Rotterdam? Gecancled. Iets met te weinig budget!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
Dude, wat is er met die gig op het GLR gebeurd? Is bij mij om de hoek en ken meerdere mensen die op die school zitten..
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam? Gecancled. Iets met te weinig budget!
Maar we hebben die dag alweer een nieuwe gig. In de Melkweg!
Niiiice.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam? Gecancled. Iets met te weinig budget!
Maar we hebben die dag alweer een nieuwe gig. In de Melkweg!
Tof, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef Metalfreak het volgende:
Cool, kreeg vanmiddag een telefoontje van de hoofdredacteur van het blad Gitarist dat ik 2 kaartjes voor het concert van Down morgenavond in 013, Tilburg heb gewonnen
Down is een band die bestaat uit enkele ex-leden van Pantera, klinkt ook wel beetje a la Pantera, maar dan wat langzamer qua snelheidquote:Op woensdag 16 april 2008 18:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof, gefeliciteerd!Ik ken het niet.
![]()
Win ik maar eens een keertje wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |