Inderdaad, wat een kutweg als je net vanaf de hoofdroute komt, al die puttenquote:Op zondag 13 april 2008 01:02 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ben bij de opening van Feedback Apeldoorn geweest. Teringlocatie om te vinden, maar best een leuk pand. In het hele gebouw hadden ze welgeteld twee linkshandige instrument (en een overdaad aan idiote rechtshandige gitaren die toch niemand ooit wil hebben), waarvan er één een Dean Performer E was. Ff snel opgepingeld. Als ik ooit een elektro-akoestische gitaar zoek, is dit wel een goede kandidaat. De action is perfect, de nek voelt heerlijk en de gitaar is geweldig afgewerkt. Maw: alle elementen waar Dean bekend om staat (om een lelijke print na)! En dat voor maar 279,-.
.
Goede deal! Die strat-plussen zijn wel een poepie beter dan de electromatics!quote:Op zondag 13 april 2008 09:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
he, die had ik ook! heb hem geruild voor een strat plus
Thanks! En veel plezier!quote:Op zondag 13 april 2008 10:48 schreef Jorikjet het volgende:
ok! ik zal er aan proberen te denken!
Als je met de auto gaat, denk aan die milieusticker die tegenwoordig voor de binnenstad van Köln verplicht is:quote:Op zondag 13 april 2008 09:55 schreef Jorikjet het volgende:
oja, ik ga volgende week met wat vrienden naar keulen, naar musicstore! afwachten met wat ik terug kom
Oh, gaan we massaal spammen? Dan mogen jullie mijn PRS wel kopen!quote:Op zondag 13 april 2008 18:10 schreef Riches het volgende:
Ik ga er wel voor, iemand een Epiphone ej-200 in Vintage Sunburst kopen?
[ afbeelding ]
Denk je echt dat Tele zo dom is hem zo op straat te leggen? Daar ligt echt wel wat onder hoorquote:
Vet manquote:Op zondag 13 april 2008 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
ff uitsloven voor de cameraman[ afbeelding ]
Deze bedoel je dan? http://www.musiciansfriend.com/product/Fender-Yngwie-Malmsteen-Strat-Electric-Guitar?sku=510105&src=3SOSWXXAquote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Nastyman het volgende:
Hey mede gitaristen! Ik zoek al een tijdje naar een yngwie malmsteen signature stratocaster. Weet iemand van jullie welke winkel hem hier in nederland te koop heeft?
Hij ligt anders gevaarlijk laagquote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk je echt dat Tele zo dom is hem zo op straat te leggen? Daar ligt echt wel wat onder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |