Ken je dit filmpje:quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat zou je op kunnen lossen met een dual of tripple neck
Beetje onduidelijk plaatje, maar bedoel je die Gretsch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Ben 'n beetje aan het browsen op de Fender-website, wat kom ik daar tegen in het achtergrondplaatje:
[ afbeelding ]
Staat er een Ibanez of Gibson of weetikveelwat tussen allemaal Fender-zooi.
Dat oranje geval, ja. Maar dat verklaart het.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk plaatje, maar bedoel je die Gretsch?
Gretsch is onderdeel van Fender tegenwoordig!
Denk maar niet dat Fender en/of Gibson zo'n grove fout maken, ze zijn als water & vuur die tweequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat oranje geval, ja. Maar dat verklaart het.
Nou, die LP van Neil is ietsje mooier nog en dat zeg ik als gretsch liefhebber!quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Dit vind ik toch wel een heel erg mooie Gretsch:
[ afbeelding ]
Heeft wat weg van de Gibson van Neil Young:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (© Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
-Sacraea Scrotum Aresdreams
-I Fucked Charles Guitarist.nl
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
-------------------------------------------------------------------------------------------------
dan begin je toch de menn0 experiencequote:Op zaterdag 12 april 2008 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil ook maar zit niet in een bandje
Dan ga je roadie worden die alle zware spullen sleeptquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil ook maar zit niet in een bandje
Ik hoop dat het een besloten feestje isquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan heeft na afloop iedereen seks met Menn0
he, die had ik ook! heb hem geruild voor een strat plusquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Dit vind ik toch wel een heel erg mooie Gretsch:
[ afbeelding ]
Heeft wat weg van de Gibson van Neil Young:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |