Neuh, hoewel ik er van houd werk ik ook niet lekker op brute thrash ofzo. Maar Iron Maiden is wel fijn.quote:Op maandag 14 april 2008 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klinkt als de TD bij ons en ik vind het alles behalve relaxed om daar te werken... Op de een of andere manier vind ik metal geen lekkere muziek om op te werken. Vooral niet als het elke dag dezelfde platen zijn in dezelfde volgorde (een of ander internetradiostation zet mijn collega altijd op) maar pas op als je een keer aan de radio komt en een andere zender opzet, dan heb je het gevreten en is hij helemaal in paniek...
Knul, ik gun hem je.quote:Op maandag 14 april 2008 14:52 schreef Aresdreams het volgende:
wow, een dean waar ik misschien wel op zou willen spelen...
[ afbeelding ]
Zitten wil ik hooguit bij het voorprogramma nog wel eens doen. Bij de hoofdact sta ik het liefst vooraan. Net voor of achter de pit, nu stond ik er dus net voor. In de pit is er voor mij niet meer bij, ik ben ten slotte ook geen 18 meer.quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef Cynic het volgende:
Ik zat trouwens ook op de 2e of 3e rij tijdens het Presidents concert volgens mij!
En bij die rare Japanners stond ik vooraan (toen was het nog lekker rustig)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo gek veel van hem ken, heb wel eens wat Testament gehoord en dat is wel goed, maar ik ben nogal selectief op de hoogte van het hele Bay Area gebeuren. Ik heb überhaupt vaak dat ik slechts een paar bands uit een genre echt gaaf vind, nooit dat ik obveral mee wegloop. Als het dan toch wat in de thrash/power richting moet zitten dan vind ik Nevermore wel behoorlijk te gek.quote:Op maandag 14 april 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
Wat vind je vn Alex Skolnick trouwens, Cynic?.
Die gaat op de lijst van mogelijkhedenquote:Op maandag 14 april 2008 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Gotoh schijnt idd vet te heersen. Lees vaak dat mensen stock Ibanez, Fender etc tuners vervangen door deze. Vast niet zomaar..
Wat dacht je van een setje Seymour Duncans? Je hebt daar de Antiquityserie, meen ik, die heel hard vintage kont schijnt te schoppen..
Jullie moeten gewoon wat blije kleurtjes toevoegenquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel een andere kleur, geel staat me niet zo mooi
Dan zou ik met de laatste cd beginnen, "This Godless endeavour". Jeff Loomis weet ook wel aardig waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 14 april 2008 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
Veel Bay Area wat ik vroeger tof vond, vind ik nu saai, zoals Forbidden, Dark Angel en Vio-Lence. Beetje teveel gehak. Testament is dan weer een uitzondering. Skolnick vind ik echt briljante melodielijnen maken. Hij is ook een beetje van de klasse "beter 1 perfect geplaatste nooit dan 100 overbodige", net als Jeff Waters. Nevermore ken ik niet zo, misschien maar weer eens luisteren..
Gotoh zijn chille tuners, heb ze ook op me stratje. is erg stem vast, ook met (niet te extreem natuurlijk) tremelo gebruik (011 snaren).quote:Op maandag 14 april 2008 15:50 schreef Sloggi het volgende:
Mijn zelfschroefprojectje begint een beetje vorm te krijgen. Dit heb ik op het oog:
Fender American Series body ('98)
Fender American Series hals (2000)
De tuners etc. weet ik nog niet zeker, er hoeft niet per se een F op te staan, ze moeten gewoon goed zijn (misschien Gotoh-spul ofzo). De pickups zijn lastig kiezen, want je kan ze natuurlijk zomaar in de winkel testen. Custom '69s lijken me wel wat, hoeven ook niet zo duur te zijn als in de winkel, maar op dit gebied moet ik me nog goed inlezen.
quote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk je echt dat Tele zo dom is hem zo op straat te leggen? Daar ligt echt wel wat onder hoor
wat voor een neck?quote:Op maandag 14 april 2008 19:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik wilde 'm eerst in het zwart met een zwarte slagplaat. Vind ik erg mooi, maar ik heb ook al een zwarte Tele (wel met witte plate), dus da's wel een beetje saai eigenlijk. Ik heb nu drie kleuren gekozen (Olympic White, Sunburst en zwart), en als er wat moois langskomst op eBay in één van die drie kleuren (of een andere toffe kleur waar ik niet aan heb gedacht) dan koop ik die.
Wat voor specs wil je weten behalve de pickups (waar ik nog niet uit ben) en het materiaal?
quote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef GoodGawd het volgende:
Jullie moeten eens gaan Jazzen man
Het is tijd voor jazz!
in het silver is hij prachtig *achterom kijktquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel een andere kleur, geel staat me niet zo mooi
met 7 snaartjes? of 'maar' 6?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
in het silver is hij prachtig *achterom kijkt
Compensatiedrang noemen ze datquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Niet iedereen heeft een 7 snaar fetish Ares.
had jij nog samples kunnen maken van die HK Warp factor?quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Niet iedereen heeft een 7 snaar fetish Ares.
Nee, zal vandaag of morgen even voor je kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
had jij nog samples kunnen maken van die HK Warp factor?
en nee @ metalfreak, ik heb geen compensatie drang nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |