quote:Op maandag 14 april 2008 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bordje op de deur:
"De afdeling is tussen 15:00 en 15:30 gesloten ivm gitaarpauze"..
quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland..
Een shufflefunctie is ideaal dan. Gooit iedereen er een paar nummers in. Krijg je Anathema, daarna Maiden, dan een beetje Megadeth speciaal voor Dean, dan wordt er hardhandig Pantera door hem aangezet.... yep, moet werken..
Zie je Daan, hoor je het ook eens van een ander!quote:Op maandag 14 april 2008 11:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?
Dat was behoorlijk beschamend, er zijn niet veel mensen met zo'n bord voor hun kop als Dave!
Een heel interview besteden aan het beschrijven van al je voormalige bandleden en wat er allemaal mis met hen was en dan tot de conclusie komen dat het zeker niet aan jou heeft kunnen liggen
Ja ach, hij heeft van die momenten. Overigens merk ik wel vaak dat er tussen interviews van hem qua toon enorme verschillen zitten. Dat vind ik eerlijk gezegd wel opvallend en ik vraag mij dan ook af in hoeverre zo'n interview dan redactiewerk ondergaan is. Dit niet alleen met Dave natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 11:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?
Dat was behoorlijk beschamend, er zijn niet veel mensen met zo'n bord voor hun kop als Dave!
Een heel interview besteden aan het beschrijven van al je voormalige bandleden en wat er allemaal mis met hen was en dan tot de conclusie komen dat het zeker niet aan jou heeft kunnen liggen
en dan laat ik je alsnog schuimbekken door Moonspell er door heen te gooienquote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland..
Een shufflefunctie is ideaal dan. Gooit iedereen er een paar nummers in. Krijg je Anathema, daarna Maiden, dan een beetje Megadeth speciaal voor Dean, dan wordt er hardhandig Pantera door hem aangezet.... yep, moet werken..
Niemand is perfect.quote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie je Daan, hoor je het ook eens van een ander!
Dat vind ik geen mooie gitaar, ik ga ook niet de gitaar kopen van iedere gitarist die ik tof vindquote:
niet naar geld hoeven kijken en dan een gitaar samenstellen?quote:Op maandag 14 april 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, daar zeg je idd wat..
Ik vind een Kelly ook niet zo geweldig. Als ik nu een gitaar kon kopen en ik zou niet naar het bedrag hoeven te kijken, dan zou ik denk ik toch een Jackson Dinky (DKMG, DXMG etc) kopen of iets vergelijkbaars. Ja of een V met floyd.. Als bassist hoef ik ook geen gitaren te sparen. Als ik één goede gitaar heb ben ik al tevreden. Nou is de matige gitaar die ik heb al een stuk beter door die elementen van je, maar briljant is hij nog niet hehe.
Wat vind je vn Alex Skolnick trouwens, Cynic?.
Ik was te herkennen aan een zwart Nine Black Alps shirt ergens op de 3e rij.quote:
Daar waren er meer van.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
Friezen hè, stijfkoppig, weet je toch![]()
Wat maakt mij dat dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, klopt. En Hollanders he...altijd gelijk willen krijgen..
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vind ik geen mooie gitaar, ik ga ook niet de gitaar kopen van iedere gitarist die ik tof vind
Mijn Dime Washburn kocht ik toen ik 15 was, ik zou dat nu dus niet meer doen. Denk dat ik één van de weinige mensen ben die dat ding kocht toen de beste man nog leefde
Kan. Of heb je Hollandsche voorouders?quote:Op maandag 14 april 2008 13:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Wat maakt mij dat dan?
Ik wil ook altijd gelijk krijgen, of ben ik dan goed geintegreerd?
DImebag wordt wel erg verheerlijkt tot mythische proporties, zeg. Hij was een toffe en goede gitarist, maar met dit soort dingen worden de mensen in kwestie steeds meer beoordeeld op wat ze niet waren dan wat ze werkelijk voor toffe dingen gepresteerd hebben. Ze hebben een marketingtool van hem gemaakt, net als dat ze met Cobain, Hendrix enzovoort gedaan hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Al die Dime kindjes tegenwoordig
Ja moet je voor de gein eens op de website kijken hoeveel dime-modellen er inmiddels zijn....quote:Op maandag 14 april 2008 14:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ja daarom, al trekt Dean het nu ook wel erg ver door hoor.
Maar ja, het blijft een zakenman, en als het verkoopt... en hij vergeet daarnaast ook de niet Dime fans niet, dus
Klinkt als de TD bij ons en ik vind het alles behalve relaxed om daar te werken... Op de een of andere manier vind ik metal geen lekkere muziek om op te werken. Vooral niet als het elke dag dezelfde platen zijn in dezelfde volgorde (een of ander internetradiostation zet mijn collega altijd op) maar pas op als je een keer aan de radio komt en een andere zender opzet, dan heb je het gevreten en is hij helemaal in paniek...quote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
nah, dnek niet dat dean en ik makkelijjk door 1 deur zouden kunnen...
ik vind friezen eng :-$
maar verder... afdeling waar dan hoop metal over zou klinken, lijkt me wel relaxt
Ik moet hem maar mooi houden denk ik, volgens mij krijg je daar echt amper iets voor als je die verkoopt...quote:Op maandag 14 april 2008 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Al die Dime kindjes tegenwoordig
Maar echt, als je de Washburn ooit wil verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |