Ozzy, i don't want to change the world toevallig?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Ben 'n beetje aan het browsen op de Fender-website, wat kom ik daar tegen in het achtergrondplaatje:
[ afbeelding ]
Staat er een Ibanez of Gibson of weetikveelwat tussen allemaal Fender-zooi.
Volgens mij had ik net ergens een interview gezien met Yngwie waarin hij vertelde over zijn nieuwe signature strat, dus die is dan vast nog wel leverbaar. Heb je al eens op een scalloped neck gespeeld trouwens? Daar is ook niet iedereen even gelukkig mee.quote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Nastyman het volgende:
Hey mede gitaristen! Ik zoek al een tijdje naar een yngwie malmsteen signature stratocaster. Weet iemand van jullie welke winkel hem hier in nederland te koop heeft?
hmmm, ik was ook aps rond half 12 thuis, gelijk me bed in...quote:Op maandag 14 april 2008 10:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook niet. 6 uur op terwijl je de vorige dag om 2330 thuis bent van de oefenruimte. Gaarheid! En nog buikpijn..
En geen MSN hier, dus kan ook niet tegen Dribbel_ aan gaan bitchen. Grmblz..
Je moet wanneer je weer geld hebt ook niet ineens 6 elementen gaan bestellen en dat soort dingen. Spaar dan door voor een brute gitaar.quote:Op maandag 14 april 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dean Dime-O-Flame ML met koffer, Dean 30th Anniversary V met koffer, Vendetta's, Evo's...
Maar moet nog zo lang wachten op mijn geld
Dus we zijn allemaal zo gaar als een gepofte aardappel.quote:Op maandag 14 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Sliep tegen 2'en pas, en moest er 6 uur weer uit. Wat half zeven werd en ik moest rennen om mijn taxi van twintig voor zeven te halen![]()
![]()
Doe ik ook... wil een high end en br00tal Dean, maar kan niet kiezenquote:Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet wanneer je weer geld hebt ook niet ineens 6 elementen gaan bestellen en dat soort dingen. Spaar dan door voor een brute gitaar.. Whehe.
Ik ben ook heel engquote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
nah, dnek niet dat dean en ik makkelijjk door 1 deur zouden kunnen...
ik vind friezen eng :-$
maar verder... afdeling waar dan hoop metal over zou klinken, lijkt me wel relaxt
Die 30th anniversary V is toch dar soort van transparant black ding met die gegraveerde hardware? Die is wel mooi.quote:Op maandag 14 april 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook... wil een high end en br00tal Dean, maar kan niet kiezen
ML is vet, maar V ligt me beter... Razorback V is weer iets te overdreven, alhoewel wel erg vet...
Dat word heel veel koffie en heel veel slap gelulquote:Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus we zijn allemaal zo gaar als een gepofte aardappel..
Gelukkig werken we niet op één afdeling, die zou dan echt crap zijn nu..
Wel gezellig..
klanten? bellen? slechte zaakquote:Op maandag 14 april 2008 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
Op vol vermogen Iron Maiden over de afdeling knetteren, en tegelijkertijd bellen met de klanten
Maar dan geen Moonspell aub, daar ga ik van schuimbekken.quote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
nah, dnek niet dat dean en ik makkelijjk door 1 deur zouden kunnen...
ik vind friezen eng :-$
maar verder... afdeling waar dan hoop metal over zou klinken, lijkt me wel relaxt
tristania dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dan geen Moonspell aub, daar ga ik van schuimbekken..
Zet je iemand in de wacht, horen ze Judas Priest ofzo..
"heeft u een moment? " -> "you've got another thiiiing comiiing".
Bordje op de deur:quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat word heel veel koffie en heel veel slap gelul
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland.quote:
Ja, deze inderdaad, met koffer een 1000 euro, maar man o man o man, wat een ding!quote:Op maandag 14 april 2008 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die 30th anniversary V is toch dar soort van transparant black ding met die gegraveerde hardware? Die is wel mooi..
Hey en zo'n Mustainemodelletje? Wat jij ook van de persoon vindt, zijn gitaren schoppen sowieso kont..
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?quote:Op maandag 14 april 2008 11:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey en zo'n Mustainemodelletje? Wat jij ook van de persoon vindt, zijn gitaren schoppen sowieso kont..
quote:Op maandag 14 april 2008 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bordje op de deur:
"De afdeling is tussen 15:00 en 15:30 gesloten ivm gitaarpauze"..
quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland..
Een shufflefunctie is ideaal dan. Gooit iedereen er een paar nummers in. Krijg je Anathema, daarna Maiden, dan een beetje Megadeth speciaal voor Dean, dan wordt er hardhandig Pantera door hem aangezet.... yep, moet werken..
Zie je Daan, hoor je het ook eens van een ander!quote:Op maandag 14 april 2008 11:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?
Dat was behoorlijk beschamend, er zijn niet veel mensen met zo'n bord voor hun kop als Dave!
Een heel interview besteden aan het beschrijven van al je voormalige bandleden en wat er allemaal mis met hen was en dan tot de conclusie komen dat het zeker niet aan jou heeft kunnen liggen
Ja ach, hij heeft van die momenten. Overigens merk ik wel vaak dat er tussen interviews van hem qua toon enorme verschillen zitten. Dat vind ik eerlijk gezegd wel opvallend en ik vraag mij dan ook af in hoeverre zo'n interview dan redactiewerk ondergaan is. Dit niet alleen met Dave natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 11:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem in de Aardschok toevallig nog gelezen?
Dat was behoorlijk beschamend, er zijn niet veel mensen met zo'n bord voor hun kop als Dave!
Een heel interview besteden aan het beschrijven van al je voormalige bandleden en wat er allemaal mis met hen was en dan tot de conclusie komen dat het zeker niet aan jou heeft kunnen liggen
en dan laat ik je alsnog schuimbekken door Moonspell er door heen te gooienquote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Man, met zulke relaxte muziek ben ik voor de lunch al in dromenland..
Een shufflefunctie is ideaal dan. Gooit iedereen er een paar nummers in. Krijg je Anathema, daarna Maiden, dan een beetje Megadeth speciaal voor Dean, dan wordt er hardhandig Pantera door hem aangezet.... yep, moet werken..
Niemand is perfect.quote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie je Daan, hoor je het ook eens van een ander!
Dat vind ik geen mooie gitaar, ik ga ook niet de gitaar kopen van iedere gitarist die ik tof vindquote:
niet naar geld hoeven kijken en dan een gitaar samenstellen?quote:Op maandag 14 april 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, daar zeg je idd wat..
Ik vind een Kelly ook niet zo geweldig. Als ik nu een gitaar kon kopen en ik zou niet naar het bedrag hoeven te kijken, dan zou ik denk ik toch een Jackson Dinky (DKMG, DXMG etc) kopen of iets vergelijkbaars. Ja of een V met floyd.. Als bassist hoef ik ook geen gitaren te sparen. Als ik één goede gitaar heb ben ik al tevreden. Nou is de matige gitaar die ik heb al een stuk beter door die elementen van je, maar briljant is hij nog niet hehe.
Wat vind je vn Alex Skolnick trouwens, Cynic?.
Ik was te herkennen aan een zwart Nine Black Alps shirt ergens op de 3e rij.quote:
Daar waren er meer van.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
Friezen hè, stijfkoppig, weet je toch![]()
Wat maakt mij dat dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, klopt. En Hollanders he...altijd gelijk willen krijgen..
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 14 april 2008 12:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat vind ik geen mooie gitaar, ik ga ook niet de gitaar kopen van iedere gitarist die ik tof vind
Mijn Dime Washburn kocht ik toen ik 15 was, ik zou dat nu dus niet meer doen. Denk dat ik één van de weinige mensen ben die dat ding kocht toen de beste man nog leefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |