Ozzy, i don't want to change the world toevallig?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Ben 'n beetje aan het browsen op de Fender-website, wat kom ik daar tegen in het achtergrondplaatje:
[ afbeelding ]
Staat er een Ibanez of Gibson of weetikveelwat tussen allemaal Fender-zooi.
Volgens mij had ik net ergens een interview gezien met Yngwie waarin hij vertelde over zijn nieuwe signature strat, dus die is dan vast nog wel leverbaar. Heb je al eens op een scalloped neck gespeeld trouwens? Daar is ook niet iedereen even gelukkig mee.quote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Nastyman het volgende:
Hey mede gitaristen! Ik zoek al een tijdje naar een yngwie malmsteen signature stratocaster. Weet iemand van jullie welke winkel hem hier in nederland te koop heeft?
hmmm, ik was ook aps rond half 12 thuis, gelijk me bed in...quote:Op maandag 14 april 2008 10:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook niet. 6 uur op terwijl je de vorige dag om 2330 thuis bent van de oefenruimte. Gaarheid! En nog buikpijn..
En geen MSN hier, dus kan ook niet tegen Dribbel_ aan gaan bitchen. Grmblz..
Je moet wanneer je weer geld hebt ook niet ineens 6 elementen gaan bestellen en dat soort dingen. Spaar dan door voor een brute gitaar.quote:Op maandag 14 april 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dean Dime-O-Flame ML met koffer, Dean 30th Anniversary V met koffer, Vendetta's, Evo's...
Maar moet nog zo lang wachten op mijn geld
Dus we zijn allemaal zo gaar als een gepofte aardappel.quote:Op maandag 14 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Sliep tegen 2'en pas, en moest er 6 uur weer uit. Wat half zeven werd en ik moest rennen om mijn taxi van twintig voor zeven te halen![]()
![]()
Doe ik ook... wil een high end en br00tal Dean, maar kan niet kiezenquote:Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet wanneer je weer geld hebt ook niet ineens 6 elementen gaan bestellen en dat soort dingen. Spaar dan door voor een brute gitaar.. Whehe.
Ik ben ook heel engquote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
nah, dnek niet dat dean en ik makkelijjk door 1 deur zouden kunnen...
ik vind friezen eng :-$
maar verder... afdeling waar dan hoop metal over zou klinken, lijkt me wel relaxt
Die 30th anniversary V is toch dar soort van transparant black ding met die gegraveerde hardware? Die is wel mooi.quote:Op maandag 14 april 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik ook... wil een high end en br00tal Dean, maar kan niet kiezen
ML is vet, maar V ligt me beter... Razorback V is weer iets te overdreven, alhoewel wel erg vet...
Dat word heel veel koffie en heel veel slap gelulquote:Op maandag 14 april 2008 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus we zijn allemaal zo gaar als een gepofte aardappel..
Gelukkig werken we niet op één afdeling, die zou dan echt crap zijn nu..
Wel gezellig..
klanten? bellen? slechte zaakquote:Op maandag 14 april 2008 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
Op vol vermogen Iron Maiden over de afdeling knetteren, en tegelijkertijd bellen met de klanten
Maar dan geen Moonspell aub, daar ga ik van schuimbekken.quote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
nah, dnek niet dat dean en ik makkelijjk door 1 deur zouden kunnen...
ik vind friezen eng :-$
maar verder... afdeling waar dan hoop metal over zou klinken, lijkt me wel relaxt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |