Sorry Brian!quote:
Dat wel danquote:
Ik ben helemaal geen Emo! Ik heb geen zwart haar, ik draag niet alleen maar zwarte kleren, ik denk niet negetief over het leven én ik snij niet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry Brian!
Maar jij bent wel een toffe emo
Je loopt niet zo hele dag te zeiken en in jezelf te snijden enzo.
die ging ergens naar een ander land toe orso?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:48 schreef Cynic het volgende:
Volgende week waarschijnlijk het laatste optreden met onze huidige toetsenist (tenzij er nog een optreden bijkomt)
Maar wel in de grootste zaal van Leuven!
Hell YEAH!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (© Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
-Sacraea Scrotum Aresdreams
-I Fucked Charles Guitarist.nl
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Aruba...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die ging ergens naar een ander land toe orso?
dacht ik al, toch ergens onthouden, en hij kwam niet meer terug toch?quote:
Voorlopig komt hij niet terug inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dacht ik al, toch ergens onthouden, en hij kwam niet meer terug toch?
dus moeten jullie opzoek naar een nieuwe toetsenist...
lastige opgaven lijkt mij
Relax dudequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel, lul het is Sacraea Saturna *rolleyes*
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel, lul het is Sacraea Saturna *rolleyes*
Fender Deville!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Datum nog niet, backline zal verdeeld moeten worden. Wij kunnen 2 valveking stacks regelen daar kan waarschijnlijk iedereen wel mee uit de voeten.
[/quote]quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (© Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
-Sacraea Scrotum Aresdreams
-I Fucked Charles Guitarist.nl
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
Wij hebben wel een Peavey 450 watt bass halfstackquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Denk dat gitaarversterkers hier inderdaad het probleem niet zal zijnmeer bas en drums
zolang het 8 ohm cabs zijn is het goed, of als er een DI is zodat ik mijn eigen amp er op aan kan sluitenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Datum nog niet, backline zal verdeeld moeten worden. Wij kunnen 2 valveking stacks regelen daar kan waarschijnlijk iedereen wel mee uit de voeten.
das dan wel weer handiger dat je meer tijd hebt doordat je het van te voren weet... maar ja, blijft dan wel weer een neiuw persoon die je moet inleren en het ook maar net moet klikken...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voorlopig komt hij niet terug inderdaad.
Gelukkig wisten we het al geruime tijd, dus we zijn al een poosje aan het zoeken. Is inderdaad lastig, maar we hebben inmiddels wel wat opties. Blijft jammer dat hij gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |