ja, erg he?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Huren bij Feedback... zei ie dat echt?
Ik ben bereid mijn heerlijke backline mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Denk dat gitaarversterkers hier inderdaad het probleem niet zal zijnmeer bas en drums
Blaas je die emo zo van het podium afquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben bereid mijn heerlijke backline mee te nemen..
Drums is dan eventueel ook over te praten.
Hoop dat de gear niet te bruut is voor IKC dan..
grapje!
Stairway dat zelf niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Overigen hebben wij wel de contacten voor geluids- en zelfs lichttechnici en aanvullende gear. Maar ja, dat kost wel geld (al doen de technici het al snel voor een bescheiden bedrag + bier).
Ja maar die doen minder goed hun best dan eigen, enthousiaste lieden. Als het ons feestje is, kunnen we wel checken dat het geluid goed is. Anders krijg je alleen maar ergenissen.quote:
Wij blazen jullie zo weg joh!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben bereid mijn heerlijke backline mee te nemen..
Drums is dan eventueel ook over te praten.
Hoop dat de gear niet te bruut is voor IKC dan..
grapje!
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:15 schreef jna het volgende:
Dean, had je die gitaar hier nog gepost die was gemaakt van dat whiskyvat?
Kutquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja maar die doen minder goed hun best dan eigen, enthousiaste lieden. Als het ons feestje is, kunnen we wel checken dat het geluid goed is. Anders krijg je alleen maar ergenissen..
Dus met dat kraakheldere geluid moet je maar zorgen dat je op je best speelt..
Die is verhuisdquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Die is toch allang openof haal ik er nu 2 door elkaar
![]()
Mij niet gezienpokkedrukte gegarandeerd dan natuurlijk
We're not gonna make itquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vanavond naar The President of the United States of America
Of: hoe 5 snaren meer dan genoeg zijn voor een hele band.
Vet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ibanex je stickers zijn binnen tof man
thnx![]()
Morgen weer jammen dan gaan ze op m'n koffer
De jouwe komen er ook aan had geen envelop meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |