De paaldansmariekes:quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian heeft ook al verstand van paaldansen?![]()
Amanda kan haar hoofd niet bewegen op de manier van Brian, ze heeft geen last van twiches.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Brian weer heerlijk gesnoept van de pammetjes, hij is mijlenver weg en slist nog erger dan normaal.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:53 schreef Varen het volgende:
De dames geven een paalsdanshow en Amanda vindt de paal glad en alles moeilijk.
A: Mijn haar zit niet meer, het moet gewassen worden
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Hè, wat zit het ons prinsesje toch allemaal tegen vandaag. Hopelijk krijgt ze vandaag een cadeautje van achter, als pleister op al die open wonden.
Is het een sport... of is het een "uitdaging"??quote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?
Ik kan best wat hebben, maar dit is toch te plat voor woorden?
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.
En dan weer eens een Brianiaanse opmerking tussendoor....quote:Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat komt imo vooral door die hoerige kledij die deze dames dragen. Fitness poledancing of hoe het ook mag heten, is meer een sport. Dit is gewoon teaseren andere stijl.
Ronde tafel gesprek:quote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Dementor het volgende:
Topuitspraak van Brian: hoeveel kost dat geld?
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:
Eindelijk een inhoudelijk gesprek waarbij ook Brian een bijdrage levert.
Als delletje erbij zou zitten zou je direct horen op volume 100%: nou ik vind van niet bah bah bah.
Moeilijk hè Brian...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
Huub praat over de scheiding van zijn ouders, Brian luistert en zegt af en toe iets.
Mooi om te zien dat Huub heel open en eerlijk is over de relatie tussen Carla en Theo, zonder in detail te treden.
Helaas is het niet altijd even spannend:quote:Op woensdag 9 april 2008 19:46 schreef Smash-it het volgende:
H: (over vrijgezellenfeestje) dan pakken we wel uit hoor. Inclusief jacuzzi!
PD: mag je dan wel drinken?
H: ik heb zo'n voorgevoel dat het dan wel mag
Gelukkig weet Amanda toch een bikini te lenen... van wie weet ik niet, maar zo te zien heeft diegene wel een kleinere maat dan Amandaquote:Op woensdag 9 april 2008 20:14 schreef Marieke_B het volgende:
Het volgende snode plan staat op stapel
Vermoeide Huub met z'n spillebeentjes moet mee de jacuzzi in met al die pd's
Kunnen ze straks lekker Claire mee pesten..
En Amanda gaat maar door....quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
Brian zit midden in zijn betoog tegen Huub zijn bruiloft, en del tettert er weer keihard doorheen.
Rat blaast
Brian komt tot de conclusie dat de jacuzzi nu voor 100% vol zit met kinderen van gescheiden ouders...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik zou hier niet willen trouwen en maar 8 mensen mogen uitnodigen, dat is toch niet te doen. Ik zou al mijn vrienden om me heen willen hebben.
Ik zeg niks.
Gelukkig begrijpt Cc hem meestal net iets sneller dan de rest van ons, of geeft hem tenminste antwoordquote:Op woensdag 9 april 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
Ik zet de koptelefoon en hoor dominee Brian op zalvende toon preken
wat is zijn concrete vraag?
'in hoeverre neemt Claire genot van haar populariteitspositie?'
En terwijl de frustratie over het voorgenomen huwlijk maar doorgaat in de jacuzzi (maar ze zouden het zelf echt niet willen) maakte Mazaru nog wat sfeerbeelden...quote:
Verder de gebruikelijke huishoudelijke mededelingen: Dit is de COS, hier wordt over de streams gesproken, niet op de man gespeeld, niet off-topic geouwehoerd, en plaatjes gappen doen we met bronvermeldingquote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
Oh oh oh, wat een heerlijk stilleven is dit
Die gaat vanavond zo vreselijk op haar donder krijgen onder de dekens
Van wie wordt ie nou weer gegapt?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeg dat niet, ik verwacht dat je zo een cap om de oren krijgt .
Ik moet nog beginnenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet weer van mij toch mag ik hopen , en nog bedankt voor de OP Leandra
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Rat spreekt
[ afbeelding ]
En............ ja hoor
[ afbeelding ]
Ja gek he dat ze er al zo lang zit.Ze krijgt alle bescherming en zwaar hebben is niet op hun van toepassing.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Leandra![]()
Amanda heeft het over Claire als "dat kind". Huub pissed en terecht. Waar haalt die snol de euvele moed vandaan om Claire zo te noemen.En Amanda heeft het alleen maar over....ik zit hier al 14 maanden, so what?
Wil je die gejatte cap van de clitpiercing nog zien of wat?quote:
Wat is het verschil tussen een clitpiercing en kutstreams?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je die gejatte cap van de clitpiercing nog zien of wat?![]()
On Topic: Wat een kut streams.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je die gejatte cap van de clitpiercing nog zien of wat?![]()
On Topic: Wat een kut streams.
Nee vriend, niet er omheen lullenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een clitpiercing en kutstreams?
Oh, Huubke is een breezermannetje?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:38 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, is Hedda pas 20? Dat wist ik niet..
Niks, dus laat maar.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is het verschil tussen een clitpiercing en kutstreams?
Maar dan ga ik OT, zal ik het wagen of krijg ik dan een ban? Ik gok het het maar.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan ga ik OT, zal ik het wagen of krijg ik dan een ban? Ik gok het het maar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan ga ik OT, zal ik het wagen of krijg ik dan een ban? Ik gok het het maar.![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen. Tenslotte schreef ze dat in haar brief vorige week.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
Huub vermoedt dat Hedda een nieuw vriendje heeft
Haakt Amanda nou niet in? Zij had toch wel het geld voor èchte siliconen, immers.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Susanne heeft zout water in haar borsten ipv siliconen. Dat scheelde veel geld.....
Mijn vader is 78 jaar en loopt vitaler dan deze ouwe lul, kinderarmpje of niet.quote:
Elk voordeel hep zijn nadeelquote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn vader is 78 jaar en loopt vitaler dan deze ouwe lul, kinderarmpje of niet.
Wel zijn watervaste stift. Weet alleen nog niet wie hij daarmee wil opschrijven.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:50 schreef Prospera het volgende:
Brian heeft nog net niet zijn notitieblokjebij zich
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub kan best wel wat rechter gaan zitten en niet zo tegen dat wijf aan hangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
Suggestieve beelden, hier kan de REDACTIE wel wat mee voor de reguliere.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt dat wijf tegen Huub aan, of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Huub kan best wel wat rechter gaan zitten en niet zo tegen dat wijf aan hangen.
Huub kan gewoon op zijn eigen helft blijven,maar hij ging zelf scheef hangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat wijf tegen Huub aan, of zie ik het verkeerd?
op deze cap net, maar een uur geleden hing hij al tegen haar aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat wijf tegen Huub aan, of zie ik het verkeerd?
Prima idee,dit gaat zo vervelenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
op deze cap net, maar een uur geleden hing hij al tegen haar aan.
Ik heb alles voorbij zien komen: chocola voeren, sigaret delen, tiet kijken, knipogen, leunen.
Voor de uitzending al meer dan genoeg. Blijkbaar moet de reactie van Claire er ook nog bij, want het duurt me veel te lang.
Doe maar eens die logés of Bart erin.
Geen dingen zoeken die er niet zijn skattie. Leuk voor de reguliere om Huub voor joker te zetten, meer is het niet. Erg genoeg dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:57 schreef rooie3 het volgende:
Huub kan gewoon op zijn eigen helft blijven,maar hij ging zelf scheef hangen.
Hij heeft niks in dat stomme bad te zoeken.Wie gaat er nu met vijanden in dat bad zitten en net als Claire weg is.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen dingen zoeken die er niet zijn skattie.![]()
Brian rookt zijn sigaar op de manier van een joint roken.....
Zou dat het script van vanavond zijn: Claire komt terug, ziet de beelden van dat gehang van die meid tegen Huubke en gaat over de rooiequote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
op deze cap net, maar een uur geleden hing hij al tegen haar aan.
Ik heb alles voorbij zien komen: chocola voeren, sigaret delen, tiet kijken, knipogen, leunen.
Voor de uitzending al meer dan genoeg. Blijkbaar moet de reactie van Claire er ook nog bij, want het duurt me veel te lang.
Doe maar eens die logés of Bart erin.
Ehm, misschien moet het van de FEBO? Uiteindelijk heeft niemand iets te vertellen daar, ook Huub niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Hij heeft niks in dat stomme bad te zoeken.Wie gaat er nu met vijanden in dat bad zitten en net als Claire weg is.
sorry, BQ, vanaf het begin is het script duidelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen dingen zoeken die er niet zijn skattie. Leuk voor de reguliere om Huub voor joker te zetten, meer is het niet.
Huub heeft er geen hekel aan als meiden tegen hem aanhangen. Ondertrouw..... Krabbeltje op een papiertje, meer niet (voor Huub dan. Sorry BQ, kan het niet anders zien)quote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, misschien moet het van de FEBO? Uiteindelijk heeft niemand iets te vertellen daar, ook Huub niet.
Oke ik geloof je.Word denk een beetje moedeloos van de streams,want ben bang dat Huub ongelooflijk in de valkuil van achter gaat vallen.Als ze Huub niet als winnaar willen,dan moeten ze Huub zijn populariteit erg gaan schaden.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, misschien moet het van de FEBO? Uiteindelijk heeft niemand iets te vertellen daar, ook Huub niet.
Een boekje lezen en een aparte stream opeisen lijkt me niet echt een optie.
Dat is dus mijn caps weer...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Huub laat zich fysiek in het nauw drijven.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
Ze drijven Huub gewoon fysiek in het nauw.
Kan zijn, maar het lijkt me duidelijk wat ze aan het doen zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Huub laat zich fysiek in het nauw drijven.
Zo te zien, heeft hij er niet zoveel moeite mee.
Ik heb het origineel nog wel voor jullie... [COS #3495] Een leuk feest en dames met een uurtariefquote:Op woensdag 9 april 2008 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik langer kijk dan zie ik wat glimmen
Truste BQquote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, het script is me duidelijk hoor.![]()
Het gaat weer over anale sex en piemels. Ik haak af en wens iedereeen een fijne streamavond. Voor straks welterusten en tot morgen.
Ze hebben vanmiddag een paar keer Lieke proberen te bellen om uit te nodigenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:09 schreef marky het volgende:
Het is natuurlijk allemaal weer heel erg toevallig dat Jaap meemoet met
Claire en Huub niet mee mag. Dit moest natuurlijk ook nog effe gebeuren.
Hij doet toch niets verkeerd?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet waarom Huub marionet in dat badje zit.Hebben ze hem achter zeker weer wat wijsgemaakt.
het zou toch wel heeeeel leuk zijn als ze het vrijdag weer niet haalt he??quote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
ik lees net pas dat amanda is gezakt![]()
ze is er zelf niet al te rouwig meer om he?
Let je wel even op dat Huub zegt dat PD van hem af moet blijven?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
het zou toch wel heeeeel leuk zijn als ze het vrijdag weer niet haalt he??
Trustequote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, het script is me duidelijk hoor.![]()
Het gaat weer over anale sex en piemels. Ik haak af en wens iedereeen een fijne streamavond. Voor straks welterusten en tot morgen.
Tnx. Trustequote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let je wel even op dat Huub zegt dat PD van hem af moet blijven?![]()
Succes morgenochtend en de groeten aan de Polen. Ben nu echt weg.
als lieke erin komt en ze spreekt zich tegen brian uit hoe ze over hem denkt als vriend van amanda kan ze niet snel genoeg komenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag een paar keer Lieke proberen te bellen om uit te nodigen
om 2 weken lang als gast-schoonmaak-speelster te komen, de productie vond het plan
van Brian erg geslaagd en het kon doorgang vinden.............
Hij mot daar gewoon niet gaan zitten nu,hij houd geen eens van het badje zegt hij altijd tegen Claire.quote:
En weer een OP zoals vanoudsquote:Op woensdag 9 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
En we zijn weer een halve meter OP verder.... nu ff bijlezen
Nou durf ik echt geen cos meer te openenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
En we zijn weer een halve meter OP verder.... nu ff bijlezen
Iets te lang in de JaGucci gezeten, daar wordt het vlees week vanquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef jassy het volgende:
Die doos wordt handtastelijk bij Huub
Huub vindt het allemaal wel best, hij zit haar net nog te vertellen dat hij haar borsten lekker vindt.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef jassy het volgende:
Die doos wordt handtastelijk bij Huub
Blijft nog over zijn vraag: Hoe nat is jouw doosje nu (en dat in de jacuzzi)quote:Op woensdag 9 april 2008 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub vindt het allemaal wel best, hij zit haar net nog te vertellen dat hij haar borsten lekker vindt.
Zou jij het toelaten?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar in hoeverre laat hij het toe
5 minuten geleden voelde ik die vraag ook aankomenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijft nog over zijn vraag: Hoe nat is jouw doosje nu (en dat in de jacuzzi)
Volgens mij 6 jaar....en ze heeft 6000 euro geleend aan hem..nooit terug gezien.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
Susanne heeft het 4 jaar met een getrouwde DJ gehad.... Ze betaalde zelfs de huur voor hem en zijn vrouw...
En niemand die haar daar mee om de oren slaat,vind het echt niet te geloven.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef Kinga het volgende:
Amanda is weer bezig he.... Anderen oordelen op iets, wat ze zelf ook doet of heeft gedaan. Vreselijk vies wijf.
Tis een mysterie. Ik blijf nog even wakker.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat komt Claire terug...............of is dit niet bekend???
Hier had ik wel een toevoeging op, maar die houd ik maar voor me, anders krijg ik de halve Cos over me heenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huubs vingers zijn inmiddels helemaal gerimpeld
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier had ik wel een toevoeging op, maar die houd ik maar voor me, anders krijg ik de halve Cos over me heen![]()
'Is bijna net zoveel als 30.000 gulden.'quote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef Smash-it het volgende:
Volgens Ricardo is 6000 euro meer dan 30.000 gulden. Of verstond ik dat nou verkeerd?
Nou de meesten zijn al naar bed, dus je riskeert niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier had ik wel een toevoeging op, maar die houd ik maar voor me, anders krijg ik de halve Cos over me heen![]()
Als Huub net in bed ligt met die anderquote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat komt Claire terug...............of is dit niet bekend???
Ja dat zou je wel willen he?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 9 april 2008 22:28 schreef Nostalgist het volgende:
Thanks, voor de mooie OP, Leandra !
Thnxquote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou durf ik echt geen cos meer te openen![]()
![]()
![]()
Thnxquote:Op woensdag 9 april 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een top-op Leandra
Komt ie dan: Zijn hersens zijn ook gerimpeld vanwege het vaginale vocht waar hij zich steeds in meent te moeten dompelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de meesten zijn al naar bed, dus je riskeert niet zo heel veel hoor
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Ja Amanda we weten dat jij een meisje bent wat weet wat ze wil .Als je iets niet krijgt ga je stampvoeten en dreigen en je eigen ophangen aan een doucheslang is zalig.
Ik probeer het te visualiseren, maar het ziet er heel vreemd uitquote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt ie dan: Zijn hersens zijn ook gerimpeld vanwege het vaginale vocht waar hij zich steeds in meent te moeten dompelen.![]()
En ik vind Claire zielig dom![]()
ik vind het niet leuk dat je dat nou zeg...quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt ie dan: Zijn hersens zijn ook gerimpeld vanwege het vaginale vocht waar hij zich steeds in meent te moeten dompelen.![]()
Nou dames kom op !! Val over onze monogame Ruud.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je dat nou zeg...
* Leandra valt over Ruud heen...quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trustenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje gewaardeerde fokkerts, ik zeg DOBRANOC, Om 05:20 rijdt mijn busje weer![]()
Er zijn er al een paar over gevallenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dames kom op !! Val over onze monogame Ruud.
Ik stoor me er niet aan, eigenlijk heeft ie wel gelijk .
Slim van je om net je opmerking te plaatsen voordat je naar bed gaat.. Maar gelijk heb je ! Ik begin morgen ook erg vroeg dus ik duik ook zo mijn MB in .. Trustenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje gewaardeerde fokkerts, ik zeg DOBRANOC, Om 05:20 rijdt mijn busje weer![]()
Truste Ruudquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tot zo !quote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, On-T, sorryquote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
On topic:
Amanda heeft nooit een clit in haar gezicht gehad.
Wat bijzonder.
Do jutraquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Chufiquote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Slim van je om net je opmerking te plaatsen voordat je naar bed gaat.. Maar gelijk heb je ! Ik begin morgen ook erg vroeg dus ik duik ook zo mijn MB in .. Trusten![]()
Ik zou hier bijna mijn caponwaardige cap plaatsen maar ik doe het maar niet. Alhoewel Aman er daar wel bijna met haar neus in zit...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
On topic:
Amanda heeft nooit een clit in haar gezicht gehad.
Wat bijzonder.
ow op die fiets (busje)quote:Op woensdag 9 april 2008 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...hij gaat tcoh nooit weg als ie dat zegt...dus vandaar..
Toen Suzanne eerder vroeg hoe laat het was, zei Huub 'grappend' dat ze moeten blijven zitten tot Claire en Jaap terug komen.quote:
Amanda zal zo wel weer de wind van voren krijgen.....quote:
De bwind.... overal een B voorquote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Amanda zal zo wel weer de wind van voren krijgen.....
Dat ze maar snel mogen komen dan, ze zijn zo verrimpeld als en stel bejaarden en de cameraman naast de jacuzzi zal het inmiddels ook wel zat zijn,.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen Suzanne eerder vroeg hoe laat het was, zei Huub 'grappend' dat ze moeten blijven zitten tot Claire en Jaap terug komen.
LOL, ja.quote:
Lekker belangrijk ook wie er wel of geen anale sex hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, ja.
Ik begreep trouwens niet dat Huub en Claire anale seks hebben... wel dat Suzanne het kent.
Omdat hij ze zo lekker vindt.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef neo567 het volgende:
Met d'r tieten naar H toe, want dat praat wat makkelijker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gelukkigste koppel van de Kooi
Het straalt er vanafquote:Op woensdag 9 april 2008 23:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gelukkigste koppel van de Kooi
Van mij ookquote:Op woensdag 9 april 2008 23:34 schreef Ziet het volgende:
van mij mogen ze nu wel terug komen
LMAO.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Koning Pauper gaat eruitZijn slet volgt gedwee
Ik denk dat eerst de meiden wegmoeten.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:55 schreef Lady-night het volgende:
Nou Claire kom er maar in.
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Lady-night het volgende:
Zou leuk zijn als Elly er nog een keer in kwam
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Huub: 6 batterijen pppdag
hij wast het tenminstequote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Die Brian ziet er toch echt niet uit met zijn haar zeg....te erg
??????+ 1quote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef Lady-night het volgende:
Redactie streams op B&A nu...ik eis het
Je zou het bijna denken.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft Amanda een knal op haar rechteroog gehad?
lijkenplekquote:Op donderdag 10 april 2008 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Disana het volgende:
Claire had Jaap twee uur lang opgemaakt, kwam ie onverwacht als Bassie het podium op. Claire heeft zo gelachen... Toch heeft ze het examen gehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Braaien wil graag het liedje tegen voor alleenstaande moeders luisteren, hij denkt dat hij gaat huilen als hij het nu luistert. Amanda raadt het hem gelukkig af.
Hallo allemaal
Dat opruimcomplex zit er goed in bij Brian...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:15 schreef Borga het volgende:
Bwian gaat beginnen
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda met dubbele tong: ik hoorde van Ricardo dat ik straks moet koken. Dat kan ik nog leren.
Brian:dat opruimen, elke keer dat ik onder de douche ga, zie ik je string liggen. Ik ruim zo vaak dingen achter je kont op.
Amanda: blablabla, als ik mijn moeder en zusje zie, dan krijg ik een mooi huisje waar je dat niet ziet.
Brian: elke keer heb ik dat zeikerige, van schat ruim je boel op.
Jij bent rotzooi stijl en ik ben nette stijl.Amanda: ik denk wel dat ik daarmee bezig ben want ik wil ook een net huisje.
Die is totaal lam, ze kan echt niet meer uit haar woorden komen.
Dat wordt hem niet, daar is ze te lam voor, het wordt neuken.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze nu maar niet in coma valt...ruzie willen we...:@
Waar zijn die mensen daar mee bezig? Die jongen houdt zo geen verstand meer over.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef wie.. het volgende:
Zijn Brian zijn terstandskiezen all getrokken ?
ik wil toch echt een webcam bij B&A als ze samenwonenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:15 schreef Disana het volgende:
Brian en Amanda hebben het over schoonmaken (echt een bedgesprek nietwaar). Schoonmaken moet uit jezelf komen vindt Brian, Amanda laat altijd alles slingeren en hij ruimt vaak achter haar op.
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef Varen het volgende:
Kom net binnen, is Claire geslaagd?
vrijdag, meen ik.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef wie.. het volgende:
klopt, kijk maarquote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet, daar is ze te lam voor, het wordt neuken.
Niet in de slaapkamer toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil toch echt een webcam bij B&A als ze samenwonen
Nou ja, ze ligt tenminste nog op haar rug, en ze stootte zelfs een kreet uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
en de rat duikt weer op zijn dronken gewillige snol....
11 april en 2 meiquote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef wie.. het volgende:
Typisch Brian, die Huub verweet dat hij alleen met dronken vrouwen neukte.........quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
en de rat duikt weer op zijn dronken gewillige snol....
Oh, er mag geen free zone zijn om te meppen natuurlijk. Er zijn vast anderen die de nacht wel in de gaten houden.quote:
vage vermeoden dat andere dat voor ze regelen en dat ze elkaar niet veel zienquote:Op donderdag 10 april 2008 00:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, er mag geen free zone zijn om te meppen natuurlijk. Er zijn vast anderen die de nacht wel in de gaten houden.
Het wordt echt crisis als die 2 samenwonen. Schoonmaken, eten koken, you name it.
Tis Boulevard dearquote:Op donderdag 10 april 2008 00:29 schreef Nomrc2 het volgende:
huub neemt de reportage van rtl boelevart erg serieus
............................................................lol
Snollen als Amanda verdienen dan ook geen liefde. Die neuk je alleen. Sorryquote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef Lady-night het volgende:
Dit heeft echt niets met liefde te maken....walgelijk echt waar.....geen kus.....niets alleen een Amanda die wat pijnlijke geluiden uitstoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |