Elk voordeel hep zijn nadeelquote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn vader is 78 jaar en loopt vitaler dan deze ouwe lul, kinderarmpje of niet.
Wel zijn watervaste stift. Weet alleen nog niet wie hij daarmee wil opschrijven.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:50 schreef Prospera het volgende:
Brian heeft nog net niet zijn notitieblokjebij zich
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub kan best wel wat rechter gaan zitten en niet zo tegen dat wijf aan hangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
Suggestieve beelden, hier kan de REDACTIE wel wat mee voor de reguliere.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij hangt dat wijf tegen Huub aan, of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Huub kan best wel wat rechter gaan zitten en niet zo tegen dat wijf aan hangen.
Huub kan gewoon op zijn eigen helft blijven,maar hij ging zelf scheef hangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat wijf tegen Huub aan, of zie ik het verkeerd?
op deze cap net, maar een uur geleden hing hij al tegen haar aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat wijf tegen Huub aan, of zie ik het verkeerd?
Prima idee,dit gaat zo vervelenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
op deze cap net, maar een uur geleden hing hij al tegen haar aan.
Ik heb alles voorbij zien komen: chocola voeren, sigaret delen, tiet kijken, knipogen, leunen.
Voor de uitzending al meer dan genoeg. Blijkbaar moet de reactie van Claire er ook nog bij, want het duurt me veel te lang.
Doe maar eens die logés of Bart erin.
Geen dingen zoeken die er niet zijn skattie. Leuk voor de reguliere om Huub voor joker te zetten, meer is het niet. Erg genoeg dus.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:57 schreef rooie3 het volgende:
Huub kan gewoon op zijn eigen helft blijven,maar hij ging zelf scheef hangen.
Hij heeft niks in dat stomme bad te zoeken.Wie gaat er nu met vijanden in dat bad zitten en net als Claire weg is.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen dingen zoeken die er niet zijn skattie.![]()
Brian rookt zijn sigaar op de manier van een joint roken.....
Zou dat het script van vanavond zijn: Claire komt terug, ziet de beelden van dat gehang van die meid tegen Huubke en gaat over de rooiequote:Op woensdag 9 april 2008 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
op deze cap net, maar een uur geleden hing hij al tegen haar aan.
Ik heb alles voorbij zien komen: chocola voeren, sigaret delen, tiet kijken, knipogen, leunen.
Voor de uitzending al meer dan genoeg. Blijkbaar moet de reactie van Claire er ook nog bij, want het duurt me veel te lang.
Doe maar eens die logés of Bart erin.
Ehm, misschien moet het van de FEBO? Uiteindelijk heeft niemand iets te vertellen daar, ook Huub niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:02 schreef rooie3 het volgende:
Hij heeft niks in dat stomme bad te zoeken.Wie gaat er nu met vijanden in dat bad zitten en net als Claire weg is.
sorry, BQ, vanaf het begin is het script duidelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen dingen zoeken die er niet zijn skattie. Leuk voor de reguliere om Huub voor joker te zetten, meer is het niet.
Huub heeft er geen hekel aan als meiden tegen hem aanhangen. Ondertrouw..... Krabbeltje op een papiertje, meer niet (voor Huub dan. Sorry BQ, kan het niet anders zien)quote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, misschien moet het van de FEBO? Uiteindelijk heeft niemand iets te vertellen daar, ook Huub niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |