Kennelijk kan er nergens anders meer over gepraat worden, zelfs niet als ze met z'n allen, minus Claire en Jaap, maar met de paaldansmariekes in de jacuzzi zitten...
Vervolg op
[COS #3513] Del faalt, Claire slaagt?De vorige COS begon net na het vertrek van Claire en Jaap; Claire moet voor een onderdeel van haar grimecursus een soort examen doen en Jaap is haar onderwerp (net als tijdens de lessen), hij deed echter wel zijn TerrorHoed op, dus het is maar te hopen dat hij het niet voor Claire gaat verpesten.
Amanda had weer paaldansles en ook Brian ging nog ff apekooien..
![]()
En dat had hij beter kunnen blijven doen, want van hetgene wij zien wordt Brian niet vrolijk...
![]()
Dan maar vertellen hoe ze het moet doen... hij heeft ook overal verstand van

quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef beequeen het volgende:OMG, Brian heeft ook al verstand van paaldansen?
Amanda kan haar hoofd niet bewegen op de manier van Brian, ze heeft geen last van twiches.
De paaldansmariekes:
![]()
Ze kleden zich in de slaapkamer om... net niet buiten zicht
![]()
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:Volgens mij heeft Brian weer heerlijk gesnoept van de pammetjes, hij is mijlenver weg en slist nog erger dan normaal.
![]()
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:53 schreef Varen het volgende:De dames geven een paalsdanshow en Amanda vindt de paal glad en alles moeilijk.
A: Mijn haar zit niet meer, het moet gewassen worden
![]()
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:Hè, wat zit het ons prinsesje toch allemaal tegen vandaag. Hopelijk krijgt ze vandaag een cadeautje van achter, als pleister op al die open wonden.
![]()
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:[..]
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?
Ik kan best wat hebben, maar dit is toch te plat voor woorden?
Is het een sport... of is het een "uitdaging"??
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:[..]
Ze kunnen honderd keer zeggen dat het een sport is, ze willen er zelfs een Olympische sport van maken !, ik vind het hoerig om te zien, ben het met je eens.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef Copycat het volgende:[..]
En dat komt imo vooral door die hoerige
kledij die deze
dames dragen. Fitness poledancing of hoe het ook mag heten, is meer een sport. Dit is gewoon teaseren andere stijl.
En dan weer eens een Brianiaanse opmerking tussendoor....
quote:
Ronde tafel gesprek:
![]()
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:08 schreef Dementor het volgende:Eindelijk een inhoudelijk gesprek waarbij ook Brian een bijdrage levert.
Als delletje erbij zou zitten zou je direct horen op volume 100%: nou ik vind van niet bah bah bah.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:Huub praat over de scheiding van zijn ouders, Brian luistert en zegt af en toe iets.
Mooi om te zien dat Huub heel open en eerlijk is over de relatie tussen Carla en Theo, zonder in detail te treden.
Moeilijk hè Brian...
NostalgistMaar.. ook ronde tafel gesprekken zijn voorbij voor je er erg in hebt... There's a rat in the
kitchen paardenbak.
De rat heeft kennelijk van de cyaankali bij het kantoor gegeten en wordt door Rico al snel gevangen en naar z'n laatste rustplaats begeleid... Dit overigens nadat ze het plan het beest in het bed van Claire te leggen toch maar afgewezen hebben...
![]()
neo567
NostalgistOndertussen babbelt Huub er
lustig rustig op los met de paaldansmariekes..
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:46 schreef Smash-it het volgende:H: (over vrijgezellenfeestje) dan pakken we wel uit hoor. Inclusief jacuzzi!
PD: mag je dan wel drinken?
H: ik heb zo'n voorgevoel dat het dan wel mag
Helaas is het niet altijd even spannend:
DeisyyNa de paaldanssessie besluiten ze dat er gebubbeld moet worden, ondertussen werkt Amanda even eea naar binnen, en ligt Huub op de bank rustig een boek te lezen.
Marieke_BBrian ziet alweer een rol voor de paaldanseres en stelt voor dat zij haar arm om Huub moet leggen... ondertussen heeft Amanda een bikini-probleempje: al haar bikini's zijn naar de stomerij(!!!)
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:14 schreef Marieke_B het volgende:Het volgende snode plan staat op stapel
Vermoeide Huub met z'n spillebeentjes moet mee de jacuzzi in met al die pd's
Kunnen ze straks lekker Claire mee pesten..
Gelukkig weet Amanda toch een bikini te lenen... van wie weet ik niet, maar zo te zien heeft diegene wel een kleinere maat dan Amanda

Marieke_BEn al snel zit de paaldansmarieke af te likken wat Huub haar voor houdt... gelukkig is het een Oreo cookie...
![]()
![]()
Vooralsnog trapt Huub er niet in...
Neo567Rico en de paaldansmarieke doen aan synchroondrinken:
![]()
En de paaldansmarieke gooit haar charmes nog wel even in de strijd maar het lijkt niet echt te werken
![]()
Neo567En net voor ze weer eens over het huwelijk beginnen te piepen, Huub daarmee op z'n praatstoel zetten en de paaldansmarieke doorheeft dat ze weinig te versieren heeft neemt Brian nog een chipje...
![]()
Huub vraagt haar nog wel even of ze een clitpiercing heeft...
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:Brian zit midden in zijn betoog tegen Huub zijn bruiloft, en del tettert er weer keihard doorheen.
Rat blaast

En Amanda gaat maar door....
Mazaruquote:
Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:Amanda: Ik zou hier niet willen trouwen en maar 8 mensen mogen uitnodigen, dat is toch niet te doen. Ik zou al mijn vrienden om me heen willen hebben.
Ik zeg niks.

Brian komt tot de conclusie dat de jacuzzi nu voor 100% vol zit met kinderen van gescheiden ouders...
En daar blijft het niet bij, hij heeft nog meer wonderbaarlijke opmerkingen:
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:Ik zet de koptelefoon en hoor dominee Brian op zalvende toon preken
wat is zijn concrete vraag?
'in hoeverre neemt Claire genot van haar populariteitspositie?'

Gelukkig begrijpt Cc hem meestal net iets sneller dan de rest van ons, of geeft hem tenminste antwoord

quote:
En terwijl de frustratie over het voorgenomen huwlijk maar doorgaat in de jacuzzi (maar ze zouden het zelf echt niet willen) maakte Mazaru nog wat sfeerbeelden...
quote:
Verder de gebruikelijke huishoudelijke mededelingen: Dit is de COS, hier wordt over de streams gesproken, niet op de man gespeeld, niet off-topic geouwehoerd, en plaatjes gappen doen we met bronvermelding
[ Bericht 69% gewijzigd door Leandra op 09-04-2008 22:25:04 ]
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?