Het is een vrouw hè... veel meer dan dat is er niet nodig om een ondeugende blik van Huub te krijgenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
Dit itt Holy Brian die keurig achter zijn pc zit, wat is het toch een braaf jongetje hè? You've just got to love that man.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
wat zie ik nou .............. is die rat dood ??????????quote:
Hij zit ook constant te geeuwenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Jee, wat ziet Huub er moe uit...en hij kijkt ook best triest..
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'quote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Wat een slechte audio trouwens!
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
is het al bekend wanneer jaap en claire terugkomen?
En ik ben op tijd om te lezen dat ik me streams niet aan moet zetten.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Ik vind je woordkeuze wel plezantquote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Lobasca het volgende:
En waarom moet Ricardo daar een fotoshoot hebben? Flikker (in het kwadraat) toch lekker op!
Want we hebben nog niet genoeg siliconen gezienquote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Dat is die del. Die heeft gewoon een ellendig stemgeluidquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
mooi zoquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Eigenlijk ben ik best wel blij dat het volgende maand afgelopen is.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
walgelijk maar oke op tv komen ze ook niet zo mooi uit de verf rat en delquote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
OMG.. je verzint het niet, je bikini's naar de stomerij sturenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
Volgens dellie liggen alle bikini's bij de stomerij
De stomerij is bij Amanda toch de wasmand: Daar moet het spul een tijdje in liggen (dan begint een beetje te broeien/stomen) en dan haalt ze het er weer uit om aan te trekken.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. je verzint het niet, je bikini's naar de stomerij sturen![]()
Iets te klein volgens mij zo te zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Marieke_B het volgende:
Del in haar geleende bikini:
[ afbeelding ]
De wasmand staat dan ook naast de douche cabinequote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De stomerij is bij Amanda toch de wasmand: Daar moet het spul een tijdje in liggen (dan begint een beetje te broeien/stomen) en dan haalt ze het er weer uit om aan te trekken.
Zeker, het is allemaal herhaling van zetten en het slokt veel te veel tijd op. Maar ja ik wil gewoon weten hoe deze klucht af gaat lopen. Maar dit zijn niet de meest boeiende streams.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best wel blij dat het volgende maand afgelopen is.
Dit wordt eigenlijk heel vervelend
Als hij maar tv maakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
Huub's deathtrap is geopend, helaas ontbreekt de 25c buiten temperatuur, de muziek en de drank.
je kijkt te lang. Je kent het script alquote:Op woensdag 9 april 2008 19:40 schreef Margo37 het volgende:
Wel weer opvallend dat Huub na een telefoontje naar het kantoor ging om naar de "dames" te kijken.
Kunnen ze ook wel wat mee in de reguliere
Als de kat van huis is dansen de muizen ratten op tafel.
Die begint echt aardig uit te dijen, zeg.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Marieke_B het volgende:
Del in haar geleende bikini:
[ afbeelding ]
Daar ging mijn fantasie!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:25 schreef Smash-it het volgende:
H voert PD een oreo. Ze likt het wit er zeer sexy vanaf.
Oh nee toch niet.
beetje boel klein ...............dikke trol dat ze isquote:Op woensdag 9 april 2008 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Iets te klein volgens mij zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |