Het is een vrouw hè... veel meer dan dat is er niet nodig om een ondeugende blik van Huub te krijgenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
Dit itt Holy Brian die keurig achter zijn pc zit, wat is het toch een braaf jongetje hè? You've just got to love that man.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
wat zie ik nou .............. is die rat dood ??????????quote:
Hij zit ook constant te geeuwenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Jee, wat ziet Huub er moe uit...en hij kijkt ook best triest..
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'quote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Wat een slechte audio trouwens!
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
is het al bekend wanneer jaap en claire terugkomen?
En ik ben op tijd om te lezen dat ik me streams niet aan moet zetten.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Ik vind je woordkeuze wel plezantquote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Lobasca het volgende:
En waarom moet Ricardo daar een fotoshoot hebben? Flikker (in het kwadraat) toch lekker op!
Want we hebben nog niet genoeg siliconen gezienquote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Dat is die del. Die heeft gewoon een ellendig stemgeluidquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
mooi zoquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Eigenlijk ben ik best wel blij dat het volgende maand afgelopen is.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
walgelijk maar oke op tv komen ze ook niet zo mooi uit de verf rat en delquote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
OMG.. je verzint het niet, je bikini's naar de stomerij sturenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
Volgens dellie liggen alle bikini's bij de stomerij
De stomerij is bij Amanda toch de wasmand: Daar moet het spul een tijdje in liggen (dan begint een beetje te broeien/stomen) en dan haalt ze het er weer uit om aan te trekken.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. je verzint het niet, je bikini's naar de stomerij sturen![]()
Iets te klein volgens mij zo te zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Marieke_B het volgende:
Del in haar geleende bikini:
[ afbeelding ]
De wasmand staat dan ook naast de douche cabinequote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De stomerij is bij Amanda toch de wasmand: Daar moet het spul een tijdje in liggen (dan begint een beetje te broeien/stomen) en dan haalt ze het er weer uit om aan te trekken.
Zeker, het is allemaal herhaling van zetten en het slokt veel te veel tijd op. Maar ja ik wil gewoon weten hoe deze klucht af gaat lopen. Maar dit zijn niet de meest boeiende streams.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best wel blij dat het volgende maand afgelopen is.
Dit wordt eigenlijk heel vervelend
Als hij maar tv maakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
Huub's deathtrap is geopend, helaas ontbreekt de 25c buiten temperatuur, de muziek en de drank.
je kijkt te lang. Je kent het script alquote:Op woensdag 9 april 2008 19:40 schreef Margo37 het volgende:
Wel weer opvallend dat Huub na een telefoontje naar het kantoor ging om naar de "dames" te kijken.
Kunnen ze ook wel wat mee in de reguliere
Als de kat van huis is dansen de muizen ratten op tafel.
Die begint echt aardig uit te dijen, zeg.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Marieke_B het volgende:
Del in haar geleende bikini:
[ afbeelding ]
Daar ging mijn fantasie!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:25 schreef Smash-it het volgende:
H voert PD een oreo. Ze likt het wit er zeer sexy vanaf.
Oh nee toch niet.
beetje boel klein ...............dikke trol dat ze isquote:Op woensdag 9 april 2008 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Iets te klein volgens mij zo te zien.
examen grime cursusquote:Op woensdag 9 april 2008 20:24 schreef neo567 het volgende:
Vraagje...waar zijn Jaap en Kler ?
Liever PD tot 23 mei.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Smash-it het volgende:
PD voert H nu een sigaretje. Wie vinden jullie eigenlijk leuker? Ik vind PD wel leuker hoofd hebben dan wiebel-C. Ze is wel tikkeltje ordi. Maar ik denk wel dat ze hersens heeft.
Ik hoop het niet, zou ik zo sneu voor Claire vinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat het mis gaat maar ik geef het weinig kans.
Lees de OP luie donder.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:31 schreef neo567 het volgende:
Waar is Klerrrrrrrrr ?
Wat gaat hij er nog meer instoppen voordat zijn "aanstaande" terug is.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:29 schreef avonne het volgende:
[..]
examen grime cursus
Jaap heeft beloofd geen terror te doen.
We verwachten min of meer dat het helemaal uit de hand loopt daar.
Ondertussen zit Huub dus die dame chocola te voeren
ik vind het ordinair om een verloofde kerel op tv te gaan versieren.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Smash-it het volgende:
PD voert H nu een sigaretje. Wie vinden jullie eigenlijk leuker? Ik vind PD wel leuker hoofd hebben dan wiebel-C. Ze is wel tikkeltje ordi. Maar ik denk wel dat ze hersens heeft.
Laten we het maar vanavond doen, dan zijn we er vanaf.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat het mis gaat maar ik geef het weinig kans.
Claire is veel leuker..leuker dan Lieke..leuker dan Amanda en leuker dan die drie paalmeiden inclusief PD die ik een lelijk hoofd vind hebben...quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Smash-it het volgende:
Lieke vind ik leuker dan Claire.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Claire is veel leuker..leuker dan Lieke..leuker dan Amanda en leuker dan die drie paalmeiden inclusief PD die ik een lelijk hoofd vind hebben...
Jij beoordeeld speltechnisch..ik heb het over uiterlijk, beweging en mimiek..het plaatje wat je ziet..quote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lieke vind ik leuker dan Claire.
Claire heeft nooit iets boeiends te melden en waait met alle winden mee.
Lieke was tenminste feisty en heeft 5 vs 2 bijzonder lang uitgehouden.
Daar zit wat in: Afscheid en Huwelijk.quote:
Oh ik vind Lieke 100x mooier dan Claire in alle opzichtenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jij beoordeeld speltechnisch..ik heb het over uiterlijk, beweging en mimiek..het plaatje wat je ziet..
Claire heeft niks berekends in zich vlgs mij, dat was bij Lieke wel anders.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik vind Lieke 100x mooier dan Claire in alle opzichten
En ja ik ben geneigd om eerst naar het hart en daarna naar de verpakking te kijken
Oh nee, niet weer zo'n open wond met een glimmertje erin cap, svp!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub vraagt of ze een clitpiercing heeft
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, niet weer zo'n open wond met een glimmertje erin cap, svp!
Tja Claire is gewoon super naief.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Claire heeft niks berekends in zich vlgs mij, dat was bij Lieke wel anders.
En zeer apatisch, als je vraagt aan klerr wat apatisch is, zal ze zeggen: ik weet het niet, en wil het ook niet weten !!quote:
In een heleboel dingen wel, maar gisteravond viel op dat zij bepaalde dingen van Jaap toch scherper ziet dan Huub.quote:
Maar ik begrijp je welquote:Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef neo567 het volgende:
[..]
En zeer apatisch, als je vraagt aan klerr wat apatisch is, zal ze zeggen: ik weet het niet, en wil het ook niet weten !!
Dat komt omdat ze er nog niet lang genoeg zit en dit is de eindfase dus men moet wel scherper worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
In een heleboel dingen wel, maar gisteravond viel op dat zij bepaalde dingen van Jaap toch scherper ziet dan Huub.
Verpakking is niet belangrijk maar het oog wil ook wat. Ik vind Claire tig keer mooier dan Lieke, zeker qua stijl.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
Oh ik vind Lieke 100x mooier dan Claire in alle opzichten
En ja ik ben geneigd om eerst naar het hart en daarna naar de verpakking te kijken
aarrggghhhh... .moet die laaste nou echt... BQquote:Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, het eerste niet. Claire heeft gewoon een mooi koppie, de rest hoef ik niet te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op BQ je pakt nu een vage foto van Claire zonder scar tissue en een onflatteuze foto van Lieke.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, het eerste niet. Claire heeft gewoon een mooi koppie, de rest hoef ik niet te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Del heeft ook al were de nodige bellen met wijn achterover geslagen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
Brian zit midden in zijn betoog tegen Huub zijn bruiloft, en del tettert er weer keihard doorheen.
Rat blaast
beter?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op BQ je pakt nu een vage foto van Claire zonder scar tissue en een onflatteuze foto van Lieke.
Dus je stoort je aan een litteken op de wang van Claire en niet aan het ordi optreden van Lieke? Schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op BQ je pakt nu een vage foto van Claire zonder scar tissue en een onflatteuze foto van Lieke.
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
Brian zit midden in zijn betoog tegen Huub zijn bruiloft, en del tettert er weer keihard doorheen.
Rat blaast
Je oprechte verontwaardiging is aandoenlijk, maar je gaat me toch niet vertellen dat je anders verwacht had?quote:
Ach smaken verschillen maar ik kan wel begrijpen dat Lieke hier zo verguist word.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je oprechte verontwaardiging is aandoenlijk, maar je gaat me toch niet vertellen dat je anders verwacht had?
och wat maakt het uit, smaken verschillen toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen maar ik kan wel begrijpen dat Lieke hier zo verguist word.
Lieke
Ik begrijp dat nog steeds niet eigenlijk, maar goed, als ik post wat ik denk dat het veroorzaakt dan krijg ik de halve COS over me heen dus zeg het wel gewoon nietquote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen maar ik kan wel begrijpen dat Lieke hier zo verguist word.
Lieke
Werk aan de winkel voor @dieenebart.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
De relatie deskundige Amanda legt aan Huub even uit hoe een relatie moet zijn...
Je zit hier wel op Fok hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet eigenlijk, maar goed, als ik post wat ik denk dat het veroorzaakt dan krijg ik de halve COS over me heen dus zeg het wel gewoon niet
Nena is ook een lekkertjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zit hier wel op Fok hoor![]()
Jij een kwart Cos, ik een kwart Cos![]()
![]()
Ja... leg dat de rest maar eens uitquote:Op woensdag 9 april 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zit hier wel op Fok hoor![]()
Jij een kwart Cos, ik een kwart Cos![]()
![]()
van mij krijg je niks over je heen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet eigenlijk, maar goed, als ik post wat ik denk dat het veroorzaakt dan krijg ik de halve COS over me heen dus zeg het wel gewoon niet
Klopt, maar dat is net zo goed zijn gebrek als het hare... daarbij vind ik haar gewoon een sterke jonge meid die dondersgoed weet wat ze wil en daar ook voor gaat, en in tegenstelling tot Huub gaat ze daarvoor net niet over lijken.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:10 schreef Varen het volgende:
[..]
van mij krijg je niks over je heen hoorPersoonlijk vond ik Lieke een mooi meid, weet je nog, de mode show? Maar ik vond haar niet zo aardig. En de combinatie Huub en Lieke was gedoemd om te mislukken, ze hadden beiden een te sterke persoonlijkheid en wilden beiden geen water bij de wijn doen.
Jaap en Claire zitten er niet in hè....quote:Op woensdag 9 april 2008 21:11 schreef Mokum020 het volgende:
Brian: "Dus hier in de jacuzzi zitten voor 100% mensen die geen getrouwde ouders meer hebben maar alleen gescheiden"
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is net zo goed zijn gebrek als het hare... daarbij vind ik haar gewoon een sterke jonge meid die dondersgoed weet wat ze wil en daar ook voor gaat, en in tegenstelling tot Huub gaat ze daarvoor net niet over lijken.
Tis nog vroegquote:Op woensdag 9 april 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik gasten in de jacuzzie zie zonder blote tieten of clitpiering's, het is een wonder.
Ik vond Lieke ook altijd heel leuk en slim en stoer, maar ik vind dit paaldansen zó niet bij haar passen, plus ik snap niet dat ze ineens vriendinnen met Amanda is geworden, en dat was een beetje een afknappertje. Maar ik vind het nog steeds een knappe meid. Die meer in haar mars heeft dan wat ze nu doet.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap's ouders zijn ook uit elkaar.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap en Claire zitten er niet in hè....
Ik schat drie op tien.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
Ik zet de koptelefoon en hoor dominee Brian op zalvende toon preken
wat is zijn concrete vraag?
'in hoeverre neemt Claire genot van haar populariteitspositie?'
Clitpiercings zie je sowieso niet...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik gasten in de jakoezie zie zonder blote tieten of clitpiering's, het is een wonder.
Zeg dat niet, ik verwacht dat je zo een cap om de oren krijgt .quote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Clitpiercings zie je sowieso niet...
Ze kunnen niks anders meer verzinnen daar.Had ons het script maar laten schrijven,dan hadden ze nu al op een miljoen kijkers gezetenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze nou niet eens een keer over iets anders discuzeuren dan over dat huwelijk?? Het heeft ook steeds dezelfde insteek
Het houdt de gemoederen nogal bezig dus... en Amanda en Brian worden er niet vrolijker van... dus al is het alleen maar voor de show, prima, laat ze maar de pest in hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze nou niet eens een keer over iets anders discuzeuren dan over dat huwelijk?? Het heeft ook steeds dezelfde insteek
Dus.....conclusie:quote:
Maand na maand na maand na maand na maand....quote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |