Verpakking is niet belangrijk maar het oog wil ook wat. Ik vind Claire tig keer mooier dan Lieke, zeker qua stijl.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
Oh ik vind Lieke 100x mooier dan Claire in alle opzichten
En ja ik ben geneigd om eerst naar het hart en daarna naar de verpakking te kijken
aarrggghhhh... .moet die laaste nou echt... BQquote:Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, het eerste niet. Claire heeft gewoon een mooi koppie, de rest hoef ik niet te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op BQ je pakt nu een vage foto van Claire zonder scar tissue en een onflatteuze foto van Lieke.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, het eerste niet. Claire heeft gewoon een mooi koppie, de rest hoef ik niet te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Del heeft ook al were de nodige bellen met wijn achterover geslagen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
Brian zit midden in zijn betoog tegen Huub zijn bruiloft, en del tettert er weer keihard doorheen.
Rat blaast
beter?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op BQ je pakt nu een vage foto van Claire zonder scar tissue en een onflatteuze foto van Lieke.
Dus je stoort je aan een litteken op de wang van Claire en niet aan het ordi optreden van Lieke? Schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op BQ je pakt nu een vage foto van Claire zonder scar tissue en een onflatteuze foto van Lieke.
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
Brian zit midden in zijn betoog tegen Huub zijn bruiloft, en del tettert er weer keihard doorheen.
Rat blaast
Je oprechte verontwaardiging is aandoenlijk, maar je gaat me toch niet vertellen dat je anders verwacht had?quote:
Ach smaken verschillen maar ik kan wel begrijpen dat Lieke hier zo verguist word.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je oprechte verontwaardiging is aandoenlijk, maar je gaat me toch niet vertellen dat je anders verwacht had?
och wat maakt het uit, smaken verschillen toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen maar ik kan wel begrijpen dat Lieke hier zo verguist word.
Lieke
Ik begrijp dat nog steeds niet eigenlijk, maar goed, als ik post wat ik denk dat het veroorzaakt dan krijg ik de halve COS over me heen dus zeg het wel gewoon nietquote:Op woensdag 9 april 2008 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen maar ik kan wel begrijpen dat Lieke hier zo verguist word.
Lieke
Werk aan de winkel voor @dieenebart.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
De relatie deskundige Amanda legt aan Huub even uit hoe een relatie moet zijn...
Je zit hier wel op Fok hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet eigenlijk, maar goed, als ik post wat ik denk dat het veroorzaakt dan krijg ik de halve COS over me heen dus zeg het wel gewoon niet
Nena is ook een lekkertjequote:Op woensdag 9 april 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zit hier wel op Fok hoor![]()
Jij een kwart Cos, ik een kwart Cos![]()
![]()
Ja... leg dat de rest maar eens uitquote:Op woensdag 9 april 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zit hier wel op Fok hoor![]()
Jij een kwart Cos, ik een kwart Cos![]()
![]()
van mij krijg je niks over je heen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nog steeds niet eigenlijk, maar goed, als ik post wat ik denk dat het veroorzaakt dan krijg ik de halve COS over me heen dus zeg het wel gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |