examen grime cursusquote:Op woensdag 9 april 2008 20:24 schreef neo567 het volgende:
Vraagje...waar zijn Jaap en Kler ?
Liever PD tot 23 mei.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Smash-it het volgende:
PD voert H nu een sigaretje. Wie vinden jullie eigenlijk leuker? Ik vind PD wel leuker hoofd hebben dan wiebel-C. Ze is wel tikkeltje ordi. Maar ik denk wel dat ze hersens heeft.
Ik hoop het niet, zou ik zo sneu voor Claire vinden.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat het mis gaat maar ik geef het weinig kans.
Lees de OP luie donder.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:31 schreef neo567 het volgende:
Waar is Klerrrrrrrrr ?
Wat gaat hij er nog meer instoppen voordat zijn "aanstaande" terug is.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:29 schreef avonne het volgende:
[..]
examen grime cursus
Jaap heeft beloofd geen terror te doen.
We verwachten min of meer dat het helemaal uit de hand loopt daar.
Ondertussen zit Huub dus die dame chocola te voeren
ik vind het ordinair om een verloofde kerel op tv te gaan versieren.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Smash-it het volgende:
PD voert H nu een sigaretje. Wie vinden jullie eigenlijk leuker? Ik vind PD wel leuker hoofd hebben dan wiebel-C. Ze is wel tikkeltje ordi. Maar ik denk wel dat ze hersens heeft.
Laten we het maar vanavond doen, dan zijn we er vanaf.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat het mis gaat maar ik geef het weinig kans.
Claire is veel leuker..leuker dan Lieke..leuker dan Amanda en leuker dan die drie paalmeiden inclusief PD die ik een lelijk hoofd vind hebben...quote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Smash-it het volgende:
Lieke vind ik leuker dan Claire.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Claire is veel leuker..leuker dan Lieke..leuker dan Amanda en leuker dan die drie paalmeiden inclusief PD die ik een lelijk hoofd vind hebben...
Jij beoordeeld speltechnisch..ik heb het over uiterlijk, beweging en mimiek..het plaatje wat je ziet..quote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lieke vind ik leuker dan Claire.
Claire heeft nooit iets boeiends te melden en waait met alle winden mee.
Lieke was tenminste feisty en heeft 5 vs 2 bijzonder lang uitgehouden.
Daar zit wat in: Afscheid en Huwelijk.quote:
Oh ik vind Lieke 100x mooier dan Claire in alle opzichtenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jij beoordeeld speltechnisch..ik heb het over uiterlijk, beweging en mimiek..het plaatje wat je ziet..
Claire heeft niks berekends in zich vlgs mij, dat was bij Lieke wel anders.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik vind Lieke 100x mooier dan Claire in alle opzichten
En ja ik ben geneigd om eerst naar het hart en daarna naar de verpakking te kijken
Oh nee, niet weer zo'n open wond met een glimmertje erin cap, svp!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub vraagt of ze een clitpiercing heeft
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, niet weer zo'n open wond met een glimmertje erin cap, svp!
Tja Claire is gewoon super naief.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Claire heeft niks berekends in zich vlgs mij, dat was bij Lieke wel anders.
En zeer apatisch, als je vraagt aan klerr wat apatisch is, zal ze zeggen: ik weet het niet, en wil het ook niet weten !!quote:
In een heleboel dingen wel, maar gisteravond viel op dat zij bepaalde dingen van Jaap toch scherper ziet dan Huub.quote:
Maar ik begrijp je welquote:Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef neo567 het volgende:
[..]
En zeer apatisch, als je vraagt aan klerr wat apatisch is, zal ze zeggen: ik weet het niet, en wil het ook niet weten !!
Dat komt omdat ze er nog niet lang genoeg zit en dit is de eindfase dus men moet wel scherper worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
In een heleboel dingen wel, maar gisteravond viel op dat zij bepaalde dingen van Jaap toch scherper ziet dan Huub.
Verpakking is niet belangrijk maar het oog wil ook wat. Ik vind Claire tig keer mooier dan Lieke, zeker qua stijl.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
Oh ik vind Lieke 100x mooier dan Claire in alle opzichten
En ja ik ben geneigd om eerst naar het hart en daarna naar de verpakking te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |