Het is een vrouw hè... veel meer dan dat is er niet nodig om een ondeugende blik van Huub te krijgenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
Dit itt Holy Brian die keurig achter zijn pc zit, wat is het toch een braaf jongetje hè? You've just got to love that man.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
wat zie ik nou .............. is die rat dood ??????????quote:
Hij zit ook constant te geeuwenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Jee, wat ziet Huub er moe uit...en hij kijkt ook best triest..
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'quote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Wat een slechte audio trouwens!
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
is het al bekend wanneer jaap en claire terugkomen?
En ik ben op tijd om te lezen dat ik me streams niet aan moet zetten.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Ik vind je woordkeuze wel plezantquote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Lobasca het volgende:
En waarom moet Ricardo daar een fotoshoot hebben? Flikker (in het kwadraat) toch lekker op!
Want we hebben nog niet genoeg siliconen gezienquote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Dat is die del. Die heeft gewoon een ellendig stemgeluidquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
mooi zoquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Eigenlijk ben ik best wel blij dat het volgende maand afgelopen is.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
walgelijk maar oke op tv komen ze ook niet zo mooi uit de verf rat en delquote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
OMG.. je verzint het niet, je bikini's naar de stomerij sturenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
Volgens dellie liggen alle bikini's bij de stomerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |