quote:Op woensdag 9 april 2008 19:16 schreef Dementor het volgende:
Ik ben ff een uurtje weg dus mocht deze cos na 7 pagina's vol zijn open dan een nieuwe, thanks.
Een goor dweiltje is het.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat blijft die rikwaldo zeiken over die vader en die moeder pffffffffff dat is toch ook een aandachtshoer he.........ziekelijk gewoon
Was het nou plat of opgezwollen?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze nu een rood lapje in dat slipje of zit ik gewoon tegen die opgezwollen schaamlippen aan te kijken?
Ik kan best wat hebben, maar dit is toch te plat voor woorden?
Istie weer aan het spiegelenquote:
Er is maar een rat daar en die vergeten ze het te voeren.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef Nostalgist het volgende:
Hoezo is er cyaankali naast het kantoor ?
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
Brian ziet een enorme rat in de paardenbak. Staat daar een spiegel dan, dat wist ik niet.
En geef die snol van 'm dan ook meteen een spuitje.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:25 schreef Desii het volgende:
Maak dat beest ff snel dood...... dit vind ik zo zielig
die rat is hartstikke ziek
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En geef die snol van 'm dan ook meteen een spuitje.
Hij bedoelt dat ie Jaap gaat vertellen dat er een dooie rat in de bosjes ligt.... gewoon zomaar natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 19:27 schreef Varen het volgende:
Rat gaat dood, ze leggen hem bij de bosjes, dan kan hij nog genieten van de zon, volgens Brian
Laat hem zelf in de zon gaan liggen of onder de zonnebank , nadat hij cyaankali gevreten heeft.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:27 schreef Varen het volgende:
Rat gaat dood, ze leggen hem bij de bosjes, dan kan hij nog genieten van de zon, volgens Brian
Oeh, zeer waarschijnlijke stap. Claire zal dan wel de lul zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:30 schreef akveor het volgende:
Hij bedoelt dat ie Jaap gaat vertellen dat er een dooie rat in de bosjes ligt.... gewoon zomaar natuurlijk
zit weinig verschil in heur.... een rat is een ratquote:Op woensdag 9 april 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
GVD, geeft die rat een klap op zijn harses maar laat dat beest niet zo creperen.
Ik heb het niet over Brian hè?![]()
Ricardo zei: Zullen we hem in Claire's bed leggen?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:30 schreef akveor het volgende:
Hij bedoelt dat ie Jaap gaat vertellen dat er een dooie rat in de bosjes ligt.... gewoon zomaar natuurlijk
viel mij ook op.... want hij zat gewoon een boekje te lezenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:40 schreef Margo37 het volgende:
Wel weer opvallend dat Huub na een telefoontje naar het kantoor ging om naar de "dames" te kijken.
Kunnen ze ook wel wat mee in de reguliere
Als de kat van huis is dansen de muizen ratten op tafel.
Ja, hij is goed in voorzetjes...net zoals dat plannetje om Lieke naar de villa te halen, was Jaap die het opperde, maar hij gaat ermee aan de haal, en dan is het ineens "ons" plannetje.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ricardo zei: Zullen we hem in Claire's bed leggen?
Brian: Dat kun je niet maken, maar het zou wat zijn als iemand dat doet.
Lafbek durft het zelf niet maar geeft Ricardo wel een hint.![]()
Maar natúúrlijk mag dat, dat zullen ze "achter" wel stimuleren! Wat is er nu mooier dan Huub pal voor zijn trouwdag vreemd te laten gaan?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:46 schreef Smash-it het volgende:
H: (over vrijgezellenfeestje) dan pakken we wel uit hoor. Inclusief jacuzzi!
PD: mag je dan wel drinken?
H: ik heb zo'n voorgevoel dat het dan wel mag
Die lopen er al 18 maanden!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:47 schreef Leandra het volgende:
Gatverdamme wat een teringbende daar... dat er gewoon ratten binnen lopen
Bah, bah en nog eens bah.... schandalig...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:47 schreef Leandra het volgende:
Gatverdamme wat een teringbende daar... dat er gewoon ratten binnen lopen
Het is een vrouw hè... veel meer dan dat is er niet nodig om een ondeugende blik van Huub te krijgenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
Dit itt Holy Brian die keurig achter zijn pc zit, wat is het toch een braaf jongetje hè? You've just got to love that man.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
H geeft PD wel de hele tijd naughty blikken.
wat zie ik nou .............. is die rat dood ??????????quote:
Hij zit ook constant te geeuwenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:53 schreef Katewalker het volgende:
Jee, wat ziet Huub er moe uit...en hij kijkt ook best triest..
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'quote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Wat een slechte audio trouwens!
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
is het al bekend wanneer jaap en claire terugkomen?
En ik ben op tijd om te lezen dat ik me streams niet aan moet zetten.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Ik vind je woordkeuze wel plezantquote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Lobasca het volgende:
En waarom moet Ricardo daar een fotoshoot hebben? Flikker (in het kwadraat) toch lekker op!
Want we hebben nog niet genoeg siliconen gezienquote:Op woensdag 9 april 2008 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd..del wil 'badje doen'
Dat is die del. Die heeft gewoon een ellendig stemgeluidquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
mooi zoquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
Eigenlijk ben ik best wel blij dat het volgende maand afgelopen is.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
walgelijk maar oke op tv komen ze ook niet zo mooi uit de verf rat en delquote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
rat zit paalmeisje suzan weer op te stoken dat zij haar arm om huub moet leggen....
OMG.. je verzint het niet, je bikini's naar de stomerij sturenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
Volgens dellie liggen alle bikini's bij de stomerij
De stomerij is bij Amanda toch de wasmand: Daar moet het spul een tijdje in liggen (dan begint een beetje te broeien/stomen) en dan haalt ze het er weer uit om aan te trekken.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. je verzint het niet, je bikini's naar de stomerij sturen![]()
Iets te klein volgens mij zo te zien.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Marieke_B het volgende:
Del in haar geleende bikini:
[ afbeelding ]
De wasmand staat dan ook naast de douche cabinequote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De stomerij is bij Amanda toch de wasmand: Daar moet het spul een tijdje in liggen (dan begint een beetje te broeien/stomen) en dan haalt ze het er weer uit om aan te trekken.
Zeker, het is allemaal herhaling van zetten en het slokt veel te veel tijd op. Maar ja ik wil gewoon weten hoe deze klucht af gaat lopen. Maar dit zijn niet de meest boeiende streams.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best wel blij dat het volgende maand afgelopen is.
Dit wordt eigenlijk heel vervelend
Als hij maar tv maakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
Huub's deathtrap is geopend, helaas ontbreekt de 25c buiten temperatuur, de muziek en de drank.
je kijkt te lang. Je kent het script alquote:Op woensdag 9 april 2008 19:40 schreef Margo37 het volgende:
Wel weer opvallend dat Huub na een telefoontje naar het kantoor ging om naar de "dames" te kijken.
Kunnen ze ook wel wat mee in de reguliere
Als de kat van huis is dansen de muizen ratten op tafel.
Die begint echt aardig uit te dijen, zeg.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Marieke_B het volgende:
Del in haar geleende bikini:
[ afbeelding ]
Daar ging mijn fantasie!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:25 schreef Smash-it het volgende:
H voert PD een oreo. Ze likt het wit er zeer sexy vanaf.
Oh nee toch niet.
beetje boel klein ...............dikke trol dat ze isquote:Op woensdag 9 april 2008 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Iets te klein volgens mij zo te zien.
examen grime cursusquote:Op woensdag 9 april 2008 20:24 schreef neo567 het volgende:
Vraagje...waar zijn Jaap en Kler ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |