quote:Op woensdag 9 april 2008 18:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik dit de cap van de dag vind![]()
![]()
Ze antwoorde wat onhandig, maar volgens mij bedoelde ze dat ze wel een relatie zouden hebben; maar nog niet zouden gaan trouwen (in de buitenwereld)quote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Smash-it het volgende:
Als C moet kiezen tussen trouwen en het spel winnen, kiest ze voor het spel.
Als C Huub buiten tegen zou komen, zou ze niet met hem trouwen.
Die Claire..
Of ik ben misschien nog bezig met de OP ffs.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Niets over de hilarische zangles?
Dat zat er aan te komen.... zeker ook omdat Jaap mee moet van het hokje als modelquote:Op woensdag 9 april 2008 18:09 schreef Smash-it het volgende:
Jaap deed zijn terrorhoed op toen hij de auto instapte. En hij gniffelde. IK BEN BENIEUWD!
interview met clair is nu op de radioquote:
tnxquote:Op woensdag 9 april 2008 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
interview met clair is nu op de radio
Ná 22 mei Rooie, gaan wij niet meemakenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef rooie3 het volgende:
Lees het alweer Huub moet dus nog meer gepest gaan worden,dus gaan we Lieke vragen.Prima idee weer.Wanneer zijn die rat en zijn pruikie aan de beurt.
Ze heeft weer het juiste slipje aangetrokken zie ik?quote:
Je ziet het op de cap niet, maar je kon er aardig doorheen kijken.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft weer het juiste slipje aangetrokken zie ik?
Grootmeester Pimp Brian verteld haar even welke moves ze moet doen.
Wat is het ook een multitalent.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft weer het juiste slipje aangetrokken zie ik?
Grootmeester Pimp Brian verteld haar even welke moves ze moet doen.
Ik kan er doorheen kijken hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet het op de cap niet, maar je kon er aardig doorheen kijken.
voor de OP.
"Ha, ha, ha, ha, staying alive"quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef chufi het volgende:
THX voor de OP Dementor
[ afbeelding ]
Geeft Breien nu ook al paaldansles?
Tis dat?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian heeft ook al verstand van paaldansen?![]()
Amanda kan haar hoofd niet bewegen op de manier van Brian, ze heeft geen last van twiches.
Zit wel een rode string onder.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet het op de cap niet, maar je kon er aardig doorheen kijken.
voor de OP.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
Ik heb er ook maar even wat classic filmpjes ingegooid
Als Lieke meedoet he, Lieke keurde de terror toch niet goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef rooie3 het volgende:
Lees het alweer Huub moet dus nog meer gepest gaan worden,dus gaan we Lieke vragen.Prima idee weer.Wanneer zijn die rat en zijn pruikie aan de beurt.
Een tic, zoals Brian heeft als hij geen pammetjes geslikt heeft of teveel pammetjes.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh trekjes in het gezicht bijvoorbeeld omdat hij zoveel pammetjes in neemt.
Volgens haarzelfquote:Op woensdag 9 april 2008 18:29 schreef Varen het volgende:
Amanda is al veel beter geworden dan eerst zegt ze.
Goedemiddag! aiaiai, ik zie toch echt de punanivorm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |