Er zijn er al een paar over gevallenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dames kom op !! Val over onze monogame Ruud.
Ik stoor me er niet aan, eigenlijk heeft ie wel gelijk .
Slim van je om net je opmerking te plaatsen voordat je naar bed gaat.. Maar gelijk heb je ! Ik begin morgen ook erg vroeg dus ik duik ook zo mijn MB in .. Trustenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje gewaardeerde fokkerts, ik zeg DOBRANOC, Om 05:20 rijdt mijn busje weer![]()
Truste Ruudquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje gewaardeerde fokkerts, ik zeg DOBRANOC, Om 05:20 rijdt mijn busje weer![]()
Tot zo !quote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjips, On-T, sorryquote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
On topic:
Amanda heeft nooit een clit in haar gezicht gehad.
Wat bijzonder.
Do jutraquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Chufiquote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Slim van je om net je opmerking te plaatsen voordat je naar bed gaat.. Maar gelijk heb je ! Ik begin morgen ook erg vroeg dus ik duik ook zo mijn MB in .. Trusten![]()
Ik zou hier bijna mijn caponwaardige cap plaatsen maar ik doe het maar niet. Alhoewel Aman er daar wel bijna met haar neus in zit...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
On topic:
Amanda heeft nooit een clit in haar gezicht gehad.
Wat bijzonder.
ow op die fiets (busje)quote:Op woensdag 9 april 2008 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...hij gaat tcoh nooit weg als ie dat zegt...dus vandaar..
Toen Suzanne eerder vroeg hoe laat het was, zei Huub 'grappend' dat ze moeten blijven zitten tot Claire en Jaap terug komen.quote:
Amanda zal zo wel weer de wind van voren krijgen.....quote:
De bwind.... overal een B voorquote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Amanda zal zo wel weer de wind van voren krijgen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |