'Is bijna net zoveel als 30.000 gulden.'quote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef Smash-it het volgende:
Volgens Ricardo is 6000 euro meer dan 30.000 gulden. Of verstond ik dat nou verkeerd?
Nou de meesten zijn al naar bed, dus je riskeert niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier had ik wel een toevoeging op, maar die houd ik maar voor me, anders krijg ik de halve Cos over me heen![]()
Als Huub net in bed ligt met die anderquote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat komt Claire terug...............of is dit niet bekend???
Ja dat zou je wel willen he?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier had ik wel een toevoeging op, maar die houd ik maar voor me, anders krijg ik de halve Cos over me heen![]()
Thnxquote:Op woensdag 9 april 2008 22:28 schreef Nostalgist het volgende:
Thanks, voor de mooie OP, Leandra !
Thnxquote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou durf ik echt geen cos meer te openen![]()
![]()
![]()
Thnxquote:Op woensdag 9 april 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
Wat een top-op Leandra
Komt ie dan: Zijn hersens zijn ook gerimpeld vanwege het vaginale vocht waar hij zich steeds in meent te moeten dompelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de meesten zijn al naar bed, dus je riskeert niet zo heel veel hoor
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef rooie3 het volgende:
Ja Amanda we weten dat jij een meisje bent wat weet wat ze wil .Als je iets niet krijgt ga je stampvoeten en dreigen en je eigen ophangen aan een doucheslang is zalig.
Ik probeer het te visualiseren, maar het ziet er heel vreemd uitquote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt ie dan: Zijn hersens zijn ook gerimpeld vanwege het vaginale vocht waar hij zich steeds in meent te moeten dompelen.![]()
En ik vind Claire zielig dom![]()
ik vind het niet leuk dat je dat nou zeg...quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt ie dan: Zijn hersens zijn ook gerimpeld vanwege het vaginale vocht waar hij zich steeds in meent te moeten dompelen.![]()
Nou dames kom op !! Val over onze monogame Ruud.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je dat nou zeg...
* Leandra valt over Ruud heen...quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trustenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje gewaardeerde fokkerts, ik zeg DOBRANOC, Om 05:20 rijdt mijn busje weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |