Iets te lang in de JaGucci gezeten, daar wordt het vlees week vanquote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef jassy het volgende:
Die doos wordt handtastelijk bij Huub
Huub vindt het allemaal wel best, hij zit haar net nog te vertellen dat hij haar borsten lekker vindt.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:32 schreef jassy het volgende:
Die doos wordt handtastelijk bij Huub
Blijft nog over zijn vraag: Hoe nat is jouw doosje nu (en dat in de jacuzzi)quote:Op woensdag 9 april 2008 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub vindt het allemaal wel best, hij zit haar net nog te vertellen dat hij haar borsten lekker vindt.
Zou jij het toelaten?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar in hoeverre laat hij het toe
5 minuten geleden voelde ik die vraag ook aankomenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijft nog over zijn vraag: Hoe nat is jouw doosje nu (en dat in de jacuzzi)
Volgens mij 6 jaar....en ze heeft 6000 euro geleend aan hem..nooit terug gezien.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
Susanne heeft het 4 jaar met een getrouwde DJ gehad.... Ze betaalde zelfs de huur voor hem en zijn vrouw...
En niemand die haar daar mee om de oren slaat,vind het echt niet te geloven.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef Kinga het volgende:
Amanda is weer bezig he.... Anderen oordelen op iets, wat ze zelf ook doet of heeft gedaan. Vreselijk vies wijf.
Tis een mysterie. Ik blijf nog even wakker.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat komt Claire terug...............of is dit niet bekend???
Hier had ik wel een toevoeging op, maar die houd ik maar voor me, anders krijg ik de halve Cos over me heenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huubs vingers zijn inmiddels helemaal gerimpeld
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier had ik wel een toevoeging op, maar die houd ik maar voor me, anders krijg ik de halve Cos over me heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |