Oke ik geloof je.Word denk een beetje moedeloos van de streams,want ben bang dat Huub ongelooflijk in de valkuil van achter gaat vallen.Als ze Huub niet als winnaar willen,dan moeten ze Huub zijn populariteit erg gaan schaden.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, misschien moet het van de FEBO? Uiteindelijk heeft niemand iets te vertellen daar, ook Huub niet.
Een boekje lezen en een aparte stream opeisen lijkt me niet echt een optie.
Dat is dus mijn caps weer...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan ga ik OT, zal ik het wagen of krijg ik dan een ban? Ik gok het het maar.![]()
[ afbeelding ]
Of Huub laat zich fysiek in het nauw drijven.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
Ze drijven Huub gewoon fysiek in het nauw.
Kan zijn, maar het lijkt me duidelijk wat ze aan het doen zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Huub laat zich fysiek in het nauw drijven.
Zo te zien, heeft hij er niet zoveel moeite mee.
Ik heb het origineel nog wel voor jullie... [COS #3495] Een leuk feest en dames met een uurtariefquote:Op woensdag 9 april 2008 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik langer kijk dan zie ik wat glimmen
Truste BQquote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, het script is me duidelijk hoor.![]()
Het gaat weer over anale sex en piemels. Ik haak af en wens iedereeen een fijne streamavond. Voor straks welterusten en tot morgen.
Ze hebben vanmiddag een paar keer Lieke proberen te bellen om uit te nodigenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:09 schreef marky het volgende:
Het is natuurlijk allemaal weer heel erg toevallig dat Jaap meemoet met
Claire en Huub niet mee mag. Dit moest natuurlijk ook nog effe gebeuren.
Hij doet toch niets verkeerd?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet waarom Huub marionet in dat badje zit.Hebben ze hem achter zeker weer wat wijsgemaakt.
het zou toch wel heeeeel leuk zijn als ze het vrijdag weer niet haalt he??quote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal
ik lees net pas dat amanda is gezakt![]()
ze is er zelf niet al te rouwig meer om he?
Let je wel even op dat Huub zegt dat PD van hem af moet blijven?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
het zou toch wel heeeeel leuk zijn als ze het vrijdag weer niet haalt he??
Trustequote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
@Avonne, het script is me duidelijk hoor.![]()
Het gaat weer over anale sex en piemels. Ik haak af en wens iedereeen een fijne streamavond. Voor straks welterusten en tot morgen.
Tnx. Trustequote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let je wel even op dat Huub zegt dat PD van hem af moet blijven?![]()
Succes morgenochtend en de groeten aan de Polen. Ben nu echt weg.
als lieke erin komt en ze spreekt zich tegen brian uit hoe ze over hem denkt als vriend van amanda kan ze niet snel genoeg komenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag een paar keer Lieke proberen te bellen om uit te nodigen
om 2 weken lang als gast-schoonmaak-speelster te komen, de productie vond het plan
van Brian erg geslaagd en het kon doorgang vinden.............
Hij mot daar gewoon niet gaan zitten nu,hij houd geen eens van het badje zegt hij altijd tegen Claire.quote:
En weer een OP zoals vanoudsquote:Op woensdag 9 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
En we zijn weer een halve meter OP verder.... nu ff bijlezen
Nou durf ik echt geen cos meer te openenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
En we zijn weer een halve meter OP verder.... nu ff bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |