quote:Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Disana het volgende:
Claire had Jaap twee uur lang opgemaakt, kwam ie onverwacht als Bassie het podium op. Claire heeft zo gelachen... Toch heeft ze het examen gehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Braaien wil graag het liedje tegen voor alleenstaande moeders luisteren, hij denkt dat hij gaat huilen als hij het nu luistert. Amanda raadt het hem gelukkig af.
Hallo allemaal
Dat opruimcomplex zit er goed in bij Brian...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:15 schreef Borga het volgende:
Bwian gaat beginnen
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda met dubbele tong: ik hoorde van Ricardo dat ik straks moet koken. Dat kan ik nog leren.
Brian:dat opruimen, elke keer dat ik onder de douche ga, zie ik je string liggen. Ik ruim zo vaak dingen achter je kont op.
Amanda: blablabla, als ik mijn moeder en zusje zie, dan krijg ik een mooi huisje waar je dat niet ziet.
Brian: elke keer heb ik dat zeikerige, van schat ruim je boel op.
Jij bent rotzooi stijl en ik ben nette stijl.Amanda: ik denk wel dat ik daarmee bezig ben want ik wil ook een net huisje.
Die is totaal lam, ze kan echt niet meer uit haar woorden komen.
Dat wordt hem niet, daar is ze te lam voor, het wordt neuken.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze nu maar niet in coma valt...ruzie willen we...:@
Waar zijn die mensen daar mee bezig? Die jongen houdt zo geen verstand meer over.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef wie.. het volgende:
Zijn Brian zijn terstandskiezen all getrokken ?
ik wil toch echt een webcam bij B&A als ze samenwonenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:15 schreef Disana het volgende:
Brian en Amanda hebben het over schoonmaken (echt een bedgesprek nietwaar). Schoonmaken moet uit jezelf komen vindt Brian, Amanda laat altijd alles slingeren en hij ruimt vaak achter haar op.
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef Varen het volgende:
Kom net binnen, is Claire geslaagd?
vrijdag, meen ik.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef wie.. het volgende:
klopt, kijk maarquote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet, daar is ze te lam voor, het wordt neuken.
Niet in de slaapkamer toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil toch echt een webcam bij B&A als ze samenwonen
Nou ja, ze ligt tenminste nog op haar rug, en ze stootte zelfs een kreet uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
en de rat duikt weer op zijn dronken gewillige snol....
11 april en 2 meiquote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef wie.. het volgende:
Typisch Brian, die Huub verweet dat hij alleen met dronken vrouwen neukte.........quote:Op donderdag 10 april 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
en de rat duikt weer op zijn dronken gewillige snol....
Oh, er mag geen free zone zijn om te meppen natuurlijk. Er zijn vast anderen die de nacht wel in de gaten houden.quote:
vage vermeoden dat andere dat voor ze regelen en dat ze elkaar niet veel zienquote:Op donderdag 10 april 2008 00:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, er mag geen free zone zijn om te meppen natuurlijk. Er zijn vast anderen die de nacht wel in de gaten houden.
Het wordt echt crisis als die 2 samenwonen. Schoonmaken, eten koken, you name it.
Tis Boulevard dearquote:Op donderdag 10 april 2008 00:29 schreef Nomrc2 het volgende:
huub neemt de reportage van rtl boelevart erg serieus
............................................................lol
Snollen als Amanda verdienen dan ook geen liefde. Die neuk je alleen. Sorryquote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef Lady-night het volgende:
Dit heeft echt niets met liefde te maken....walgelijk echt waar.....geen kus.....niets alleen een Amanda die wat pijnlijke geluiden uitstoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |