en terecht, levensgevaarlijk, ging nergens over vorig jaarquote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Daarom dus zonder de enige echte.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Tisser gebeurd?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
Soms haat ik ons werk echt zo.
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.quote:
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Dammm... ja ik vind dat echt een vreselijke uitspraak.. hij zou zelf eens de straat op moeten gaan...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Maar ja, we zijn maar verwende kereltjes![]()
Vond 't wel prachtig. Ondanks de gevaren was dat toch het hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kasseiquote:
De rest is van zelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:sjimz
[..]
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kassei
Je krijgt boekhouden?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:08 schreef tong80 het volgende:
Administratieve scholing en computer cursus
Zoiets. Vandaag geleerd hoe ik met twee kratjes bier kan fietsen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets. Vandaag geleerd hoe ik met twee kratjes bier kan fietsen.
Ik zag het absurd. Heb dan gelijk de neiging er een topic over te openen.quote:
Ja ik wist het al, maar de NOS had er net een stukje over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Heb je even voor mij?
Wie ?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Heb je even voor mij?
Kijk je niet naar RTL-Boulevard ?quote:
enquete of probeerden ze je iets te verkopen?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij was ik net een beetje bot aan de telefoon. Ja als je belt tijdens het eten heb ik al zoiets van grmbl. Maar me dan ook nog aanspreken met mevrouw......
Ja, daar moeten ze tegen kunnen. Ik was alleen bot. Niet grof of beledigend enzo. Hij moest eigenlijk mijn vader hebben, want ja die blijft de baas hier, maar ja hij is er niet. Toch gaf ik geen toestemming om een andere keer terug te bellen. Gelukkig heeft hij net als ik een hekel aan dit soort telefoontjes...quote:Op woensdag 9 april 2008 18:48 schreef borisz het volgende:
Die mensen krijgen betaald om afgezeken te worden
Volgens mij was hij van een bepaalde loterij. Hij moest eigenlijk mijn moeder hebben, maar ja....quote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
enquete of probeerden ze je iets te verkopen?
Wie heeft er geen hekel aan die telefoontjesquote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze tegen kunnen. Ik was alleen bot. Niet grof of beledigend enzo. Hij moest eigenlijk mijn vader hebben, want ja die blijft de baas hier, maar ja hij is er niet. Toch gaf ik geen toestemming om een andere keer terug te bellen. Gelukkig heeft hij net als ik een hekel aan dit soort telefoontjes...
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij van een bepaalde loterij. Hij moest eigenlijk mijn moeder hebben, maar ja....
Komt door je accent!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij was ik net een beetje bot aan de telefoon. Ja als je belt tijdens het eten heb ik al zoiets van grmbl. Maar me dan ook nog aanspreken met mevrouw......
Ja en Erik is ook echt een meidennaam..quote:
ik zeg tegenwoordig dat ik wel interesse heb................. en dan vraag of ik die verkoper daar thuis op zijn thuis nummer over terug mag bellen...... nou dat mag nooit dus dan antwoord ik met val mij er thuis dan ook niet mee lastig........quote:Op woensdag 9 april 2008 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie heeft er geen hekel aan die telefoontjes
Dat is toch sowieso het enige dat je uitbrengt?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ja als je belt tijdens het eten heb ik al zoiets van grmbl.
je hebt gewoon de verkoper voor de gek gehouden door op te nemen met "Erica"quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Erik is ook echt een meidennaam..
Misschien slikte je de a in!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Erik is ook echt een meidennaam..
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso het enige dat je uitbrengt?
letters inslikken is weer meer een Noordelijk accent.quote:
Ik weet dat ik niet de meest duidelijke stem heb en echt zwaar is mijn stem nu ook weer niet. Maar het lijkt me toch wel dat mijn stem wel als die van een man klinkt.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt gewoon de verkoper voor de gek gehouden door op te nemen met "Erica"
Meer grunten!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet de meest duidelijke stem heb en echt zwaar is mijn stem nu ook weer niet. Maar het lijkt me toch wel dat mijn stem wel als die van een man klinkt.
Eigenlijk wel. Grote kans dat ze meteen neerleggen aan de andere kant van de lijn.quote:
HUP Barcaquote:Op woensdag 9 april 2008 19:43 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Op naar nog zo'n leuke kwartfinale
Goed bezig!!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze tegen kunnen. Ik was alleen bot. Niet grof of beledigend enzo. Hij moest eigenlijk mijn vader hebben, want ja die blijft de baas hier, maar ja hij is er niet. Toch gaf ik geen toestemming om een andere keer terug te bellen. Gelukkig heeft hij net als ik een hekel aan dit soort telefoontjes...
dat was in dit geval dus een gewenst resultaat geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Grote kans dat ze meteen neerleggen aan de andere kant van de lijn.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef borisz het volgende:
Grulez er is een nieuwe hertog jan, HJ Weizen.
Klinkt prima.quote:Hertog Jan introduceert Weizener
11-02-2008 13:52
BREDA – Inbev introduceert in april een nieuw Hertog Jan-biertje. Evenals concurrent Grolsch komt de brouwer met een van het Duits weizenbier afgeleid speciaalbier op de markt.
Hertog Jan Weizener is vanaf april te koop en zal zowel in flesjes als op tap te krijgen zijn. Met 5,7 procent alcohol is Weizener het ‘lichtste’ speciaalbier in het aanbod van Hertog Jan. Volgens de brouwer slaat Weizener hiermee een brug tussen het goudblonde Hertog Jan pilsener en de overige speciaalbieren van Hertog Jan.
Rheinheitsgebot
Weizen bier is vergelijkbaar met witbier, maar voldoet, in tegenstelling tot witbier aan het Duitse Rheinheitsgebot. Aan witbier wordt vaak koriander en citrus toegevoegd. Omdat weizen bier op de fles nagist wordt het troebel. Zowel speciale bieren als Duitse bieren winnen steeds meer aan populariteit.
Als flessenvuller ?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:27 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ik ga misschien meedoen aan het NSK (voetbal)
Ik hoorde dat er voor de eerste (selectie)training van morgen maar 11 mensen zich hebben aangemeld, dus ik heb meteen maar ff een mailtje gestuurdquote:
Jupquote:
SoliD Harmoniequote:Op woensdag 9 april 2008 23:06 schreef Bos81 het volgende:
O ja toen schoten de Girls bands als paddestoelen uit de grond volgens mij. Of was dat iets eerder..?
Ik heb het over de reactie op de Spice Girls. Dus All Saints, Be Witched en nog een paar.
O ja die had je ook nog ja. Alhoewel ik toen meer naar TMF/MTV/The Box keek met het geluid uit dan met het geluid aan...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SoliD Harmonie
ja dat was nogal die tijd
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik nog eventjes naar de EPT op de Bahama's.
dan zal ik maar niet verraden hoe het aflooptquote:
Ja, dat blijft kut.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef rubbereend het volgende:
ben nu ook de EPT aan het kijken, blijft een zieke beat daar AK tegen KK op zo'n moment
Wel hip he.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
wat is het commentaar toch tenenkrommend slecht
Kan van Gaal niet zeggenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:44 schreef tha_dark het volgende:
AK: Anna Kournikova
Ziet er geweldig uit maar wint nooit
Er worden 7 lijken uit het water gevist, maar blijkbaar zijn de auto's groter nieuws!quote:De Belgische overheid is vanaf 2006 bezig om het deel van de Maas en het Albertkanaal dat door Luik stroomt te doorzoeken. Tijdens deze 'opruiming' stuitten duikers onder andere op 600 auto's, zeven lijken en talloze wapens.
De zoektocht begon naar aanleiding van de verdwijning van Stacy en Nathalie , die sinds juni 2006 worden vermist. Aan het einde van die maand werden beide meisjes in een kanaal gevonden.
De Belgische politie probeert bij elke auto de eigenaar te achterhalen. Als dit gelukt is, kan de eigenaar kiezen of hij zijn auto al dan niet terug wil hebben. Tot nu wilde niemand zijn wagen terughebben. Als iemand er voor kiest om zijn auto wel terug te nemen, draait deze persoon voor de bergingskosten op.
Het aantal wagens dat uit het Albertkanaal werd gevist, bedraagt maar een klein percentage van het totaal; twintig auto's werden op de bodem van het kanaal aangetroffen. De politie hoopt aan de hand van de autogegevens vermiste personen te kunnen achterhalen.
gewoon Rolf "even flopje kijken" Slotboomquote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel hip he.Doe dan maar Polarski ofzo, niet dit.
Ik ga langs de kapperquote:Op donderdag 10 april 2008 10:00 schreef SCH het volgende:
Gezellig Voreg
Zo'n lijst met klusjes![]()
Ik ga eerst het chemisch afval wegbrengen
Dan naar de Postbank om een pakketje te versturen
De band van NIck plakken
Wat een feest dat je zelf mag kiezen wat je wilt. Ik ga VVD stemmen
Dankjequote:Op donderdag 10 april 2008 09:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moest ff pissen..
Doei Appelsientje maak er wat van vandaag
3FM is voor jou wat voor mij winamp is.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:38 schreef Againzender het volgende:
wat een fantastisch weer
en mijn lenteverzoekje is ook al gedraaid door Ekdom
Ray gaat onderhandelen met Johan Derksen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef RayMania het volgende:
Zo direct naar Gouda, gelukkig snelle treinreis. Lekker weertje ook ja, werd wel eens tijd. Tot ergens vanavond!
Rolfquote:Op donderdag 10 april 2008 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon Rolf "even flopje kijken" Slotboomof natuurlijk Frank Kramer
Mogge
Dat was ooit de meest vermakelijke SC.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is hier geen SPT BS, met je bakkie koffie.
Gelukkig stort hij zich weer volledig op het spelen, met z'n nieuwe sponsor.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Rolfdat is tenminste fatsoenlijk commentaar
?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was ooit de meest vermakelijke SC.
Ach arme tochquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef VoreG het volgende:
Kom je bij de kapper, word je hoofdhuid heerlijk gemasseerd door een leuke jongedame. Eerste wat ze zegt: 'Zo je wordt al wat kaler bovenop!'.
Daarna alles perfect in model geknipt gooi ik 'cape' van me af en valt er een gigantisch deel van de zojuist afgeknipte haren zo recht in m'n schoenen. Geen haar meer op m'n kop, maar ik heb wel hobbitvoeten gekregen.
Positieve dingen van vandaag
De AH was rustig en die bedelneger zat er niet
Het was lekker weer
De afwas.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach arme toch
Moet je nog meer spannende dingen ondernemen?
Dat wilde ik eerst posten, maar ik was bang dat niemand die snaptequote:Op donderdag 10 april 2008 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag er geen scherp mesje van een huisgenoot in de afwasbak?
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren maar weer eens mijn kook-talent gebruikt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kip met courgette, tomaten, uit en knoflook - gekruid met rozemarijn, zout en peper. Iets meer dan 20 minuutjes in de oven, nog 5 minuutjes gegrilld en heerlijk mals vlees.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag er geen scherp mesje van een huisgenoot in de afwasbak?
kan die Arthur van der Meer dan ook niet ergens gaan spelen? En Marc de Hond sturen ze maar met een enquete van zijn vader langs de deurenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig stort hij zich weer volledig op het spelen, met z'n nieuwe sponsor.
Of gooi de Hond op weer op een onbekend radio station. Doe mij maar Rob Hollink dan voor de analyses.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan die Arthur van der Meer dan ook niet ergens gaan spelen? En Marc de Hond sturen ze maar met een enquete van zijn vader langs de deuren
Marc in z'n rolstoel langs de deuren, ik vind het nogal wat dan. Al die lastige opritten enzo.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan die Arthur van der Meer dan ook niet ergens gaan spelen? En Marc de Hond sturen ze maar met een enquete van zijn vader langs de deuren
mijn part gaat hij ze telefonisch doenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Marc in z'n rolstoel langs de deuren, ik vind het nogal wat dan. Al die lastige opritten enzo.
eens. Familie de Hondquote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn part gaat hij ze telefonisch doenals hij maar niet meer te horen si op TV
Ook leuk telefonische enquêtesquote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn part gaat hij ze telefonisch doenals hij maar niet meer te horen si op TV
Maar dat is logisch!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is zonder zon gewoon koud.
Hij moet nu een half jaar aan de chemische cocktails en dan weet hij het definitef.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Ole het volgende:
Hoe is het met je collega sjimz? Is het zeker dat hij besmet is?
Mensen die anderen besmetten met HIVquote:Op donderdag 10 april 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moet nu een half jaar aan de chemische cocktails en dan weet hij het definitef.
Leuk zo'n half jaar in onzekerheid met troep in je lichaam.
Oeh bah, dat is zwaar hoor!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moet nu een half jaar aan de chemische cocktails en dan weet hij het definitef.
En je weet het... praatjes die vullen...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Praatjesmakers zijn het!
gvd, je zou zo'n hond het liefste ter plekke afschietenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel slecht hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:44 schreef pascalheister het volgende:
oja die wedstrijd he, bedacht me net al wat ik vanavond zou gaan doen
ja duh heb wel meer dingen aan me hoofdquote:Op donderdag 10 april 2008 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel slecht hoor.
En lekker is dat Ray, zo'n foutmelding. Bleh.
Badmintonnend in Nijmegen dvdtje kijken ?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja duh heb wel meer dingen aan me hoofd
Pascal is helemaal niet van jou!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n Pascal, niet me!
Omdat hij al van mij is!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer?
mooie omschrijving iddquote:Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Badmintonnend in Nijmegen dvdtje kijken ?
M'n hamstring hield zich goed. Vrij rustig aan gedaan, wel een afwisselend parcours.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
Niet te hard lopen hè.
Gullit werd met de grond gelijk gemaaktquote:
.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:33 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)laten_schrikken.html
whehe
quote:
Tja die ging naar Zenit, maar dat hielp die andere ploeg daar ook niet voldoende.quote:
Ik en naar Ruslandquote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja die ging naar Zenit, maar dat hielp die andere ploeg daar ook niet voldoende.
Wie zegt er dat Timmy er nooit een mist danquote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rondje op kosten van Timmy Simons, de man die nooit een penalty mist
En een rondje op kosten van alle PSV'ers die thuis zijn gebleven. Die hebben het goed gezien
Nouja, zo gaat hij door het leven... Altijd sober, altijd koelbloedig...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Timmy er nooit een mist dan
Okee, maar hij heeft wel eens vaker gemist hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, zo gaat hij door het leven... Altijd sober, altijd koelbloedig...
Dan moet je maar teruglezenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ik fok nooit om 11:00 uur doordeweeks
Had je beter wel kunnen doen voor je verzorgde imagoquote:
Ja, in de 78e minuut of iets dergelijks.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef SCH het volgende:
Heeft PSV een penalty gehad?
Ik vond het zo saai, heb een beetje zitten zappen.
De mijne 60 minuten eerderquote:Op donderdag 10 april 2008 23:10 schreef borisz het volgende:
Morgen gaat de wekker weer om 6.30.
ik ga
Hoeveel kratjes zou Ray krijgen dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef VoreG het volgende:
Ray stuur die kratjes maar in 1x door naar BS
Ik hoor het wel als je er genoeg verzameld hebt, dan kunnen ze in 1 keer doorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
Nog 9.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trusten Bos. Geen nachtmerries krijgen hoor
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij komt nooit in mijn dromen voor, dus zal het wel meevallen.
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch............ aldus henzelf..............quote:
Je hebt em doorquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch............ aldus henzelf..............
wat verdraai ik nou? Dat was toch ooit de sloganquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is lekker spul.
En verdraai de slogans niet zo Eend.
Nog 32 keerquote:
tha_dark PMt wel veelquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nog 32 keer!
[ afbeelding ].
Tot morgen, even nieuwe Suske & Wiske lezen.
Kijk dat klinkt goed allemaalquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:34 schreef tong80 het volgende:
Weekendboodschappen zijn binnen.
Krielaardappeltjes met Italiaanse kruiden, aardappeltjes met Mexicaanse kruiden, gehaktballetjes in satésaus, kippenboutjes voor in de magnetron, tijgerbrood, Rosbief, Cammenbert, pistache nootjes, bier, wijn en shag
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:45 schreef Suijk het volgende:
En de vitaminen zitten in Bommel gewoon in de lucht, tong?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:45 schreef Suijk het volgende:
En de vitaminen zitten in Bommel gewoon in de lucht, tong?
Ik zou niet te vroeg juichenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik krijg mijn bier?
Jij kan hem in ieder geval al één kratje sturenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:49 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen
Ja, misschienquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:08 schreef dndiek het volgende:![]()
[..]
Jij kan hem in ieder geval al één kratje sturen
Goed ontbijtjequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:16 schreef tong80 het volgende:
De gehaktballetjes in satésaus waren heerlijk.
Oef.. ik krijg trek..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:16 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met een sinaasappelquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:16 schreef tong80 het volgende:
Doe mij maar een glas Jus d'orange Wodka.quote:
En je was net aan het afvallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
Blijk ik op de dag van Barcelona - United in Barcelona aan tte komen
Haantjesquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:13 schreef Grulez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_fileren_gullit.html
mooi
Nee dat klopt, maar mooi om dat uit jouw mond te horenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet dan, het zegt toch meer over Derksen dan over Gullit dit.
Dank je. Al is het niet echt lang hoor. Het komt nog niet tot mijn schouders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |