abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 april 2008 @ 06:50:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_57974305
Een Filippijnse vrouw heeft de penis
van haar man afgehakt omdat zij hem
ervan verdacht een buitenechtelijke
affaire te hebben.

De buren die door de huilende man
gealarmeerd werden, brachten het
slachtoffer en zijn orgaan naar een
ziekenhuis.

Artsen verenigden beiden weer "met
naald en draad".

Overigens ontkent de 32-jarige man
zijn vijf jaar oudere vrouw ontrouw
te zijn geweest. De man besloot geen
klacht in te dienen tegen zijn vrouw
omwille van hun kinderen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 april 2008 @ 06:53:46 #2
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_57974310
Jij met je rare topics altijd.
Hopelijk doet ie het nog, anders moet ie ff naar SouthPark kijken...
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
  vrijdag 11 april 2008 @ 06:55:37 #3
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57974316
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_57974350
quote:
Een Filipijnse man heeft zijn penis afgesneden en door het raam naar zijn van zich vervreemde vrouw geworpen in een poging zijn trouw te bewijzen.

De man verpakte het gescheiden lid in een krant en wierp het door het venster van de ouderlijk huis van zijn vrouw in noordwestelijke stad Malasiqui. "Zo zal je me niet meer verdenken van het slapen met een ander meisje, " zo schreef hij erbij. Volgens de krant schreeuwde de man alvorens hij in de nacht weghobbelde.
http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/26503

doen ze wel vaker in die regio.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 07:15:55 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57974374
MIS > NWS

vrijdag 11 april 2008 @ 07:28:54 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_57974434
Vreemde hobby
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 april 2008 @ 07:30:15 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_57974441
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
MIS > NWS

Is dit geen misdaad dan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:33:18 #8
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_57974461
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee is gewoonte daar.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 07:38:01 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57974503
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jawel maar "MIS" gaat over grote moordzaken en zware (georganiseerde) criminaliteit en dergelijke. De langlopende zaken.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 april 2008 @ 07:39:41 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_57974511
Ok, dit was meer een langlopende zak idd

pi_57974519
Zijn zaakje is idd niet al te lang meer
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:41:51 #12
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_57974522
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:39 schreef tong80 het volgende:
Ok, dit was meer een langlopende zak idd

Aangezien die man net geopereerd is mag ie nog niet zo lang lopen. Dus in NWS ermee.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 07:43:26 #13
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57974532
En het was "RAAK" ipv "MIS"

Je zou als man toch behoorlijke wraakgedachten krijgen lijkt me. Haar tepels er afknippen ofzo.
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:44:37 #14
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_57974535
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:43 schreef NorthernStar het volgende:
En het was "RAAK" ipv "MIS"

Je zou als man toch behoorlijke wraakgedachten krijgen lijkt me. Haar tepels er afknippen ofzo.
Of der clit amputeren, owhnee dat doen ze ergens anders...
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 april 2008 @ 07:45:07 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_57974537
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:43 schreef NorthernStar het volgende:
Haar tepels er afknippen ofzo.
Allebei

† In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 07:46:01 #16
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57974544
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Allebei

Het moet wel symetrisch blijven.
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:46:01 #17
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_57974545
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Allebei

Neuh alledrie
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 april 2008 @ 07:49:55 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_57974565
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 07:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het moet wel symetrisch blijven.

pi_57974940
alweer 1
toch hoor je het wel steeds vaker in het nieuws
pi_57975918
Hier is een artikel dat een tijdje geleden op Grenswetenschap heeft gestaan:

(22-01-2008)

Pittige Penis-perikelen

In dit blog breng ik u een verzameling van penis-nieuws. Voornamelijk het soort waarbij u als man eigenlijk niet al te lang wil stilstaan, of alleszins weinig inlevingsvermogen wilt vertonen. Als er nieuw penis-nieuws online komt, dan wordt dit blog uitgebreid.

( Iets om penissen mee af te snijden )

Zo is er die Chileense vrouw die uit jaloersheid de penis van haar man wou afbijten. De jongeheer raakte gelukkig slechts gewond.

Het liep erger af met de Chinese vrouw die de piemel van haar echtgenoot afsneed en hem door het raam kieperde. Ze weigerde om het slachtoffer naar het ziekenhuis te brengen waardoor de hond van de buren de gelegenheid kreeg de penis op te eten.
Dat honden niet vies zijn van een portie penis merken we in Duitsland, waar een vrouw grappend een hond beval de penis van een vriend te grijpen. Toen het beestje daadwerkelijk het kruis tussen de kaken klemde was de lolligheid er vanaf.

In Thailand kent men het penissnijden ook. Daar werd een penis afgesneden als soort afscheidscadeau na een breuk. In Cambodja gebruikte een vrouw een schaar om haar man een geslachtje kleiner te maken. Hij hield ervan om de dame af te ranselen en dit was haar wraak. Het is niet duidelijk of de rechter achter de vrouw stond.
Er zijn echter gevallen waarin penissnijders vrijspraak hebben verkregen. Zowel in Rusland als in Canada is melding gedaan van mishandelde vrouwen de na een amateur-ingreep gewoon mochten lopen.

( Diverse messen, diverse penis-maten? )

Dat de rechters niet altijd begrip kunnen opbrengen is een heuglijk feit. Penissen afsnijden gaat namelijk nogal ver en daarom kreeg een dame er een keertje 4 jaar cel voor. Ze goot licht ontvlambare middelen over de penis van haar vriend en zette die in de hens. Op het met een mes afsnijden van een mannelijk geslachtsorgaan staat in Texas dan weer weer 8 jaar.

Sommige penisgevallen zijn echt schrijnend. Stel u eens voor Amerikaan te zijn wiens penis net werd afgesneden en door het toilet weggespoeld. Het overkwam deze man. De vrouw kon rustig haar gang gaan, manlief lag aan het bed vastgebonden.

Dat het niet altijd met een mes of schaar hoeft te verlopen bewijst deze dame. Zij kreeg zes maanden voorwaardelijke straf omdat ze de piemel van haar vriend had vastgelijmd aan zijn buik. Ook hier was jaloersheid het motief; de man in kwestie biechtte op een andere vriendin te hebben. Moet je natuurlijk niet doen met een blote piemel...
Wat je ook niet moet doen is Duitse discotheekbezoekers lastigvallen. Ze zouden zomaar kunnen bijten op plaatsen waar blijvende gevolgen optreden. Het overkwam de 39-jarige feestganger Andreas Baum tijdens een nachtje stappen.

( Vrouwentanden, ook al oppassen geblazen )

Mannen die al het bovenstaande herkennen weten dat sommige piemel-rampen te herstellen zijn. Een mooi voorbeeld is de 35-jarige Chinees die een nieuwe penis krijgt. Zijn lid was als kind afgebeten door (alweer) een hond. Zijn geslacht is 14 centimeter groot en het ontbreekt hem aan ballen.
Vertrouw echter niet altijd de dokter waar u zich laat behandelen. Een Roemeense arts kapte uit stressmotieven de penis van een patient af. Het zou zomaar uw genotsknots kunnen zijn...

De daders hoeven niet altijd vrouwen te zijn. Iedereen kent natuurlijk de Duitse kanibaal die na een advertentie samen met zijn slachtoffer van een gefrituurd stuk penis genoot. Dat het geslacht te lang was gebakken was een domper op de feestvreugde.
In China kent men een gelijkaardig geval. Een 24-jarige moordenaar vermoordde een dakloze en at rauw (dus zonder frituren) diens penis op. Hij deed dit omwille van geloofsovertuigingen. De penis van de zwerver eten zou namelijk bijdragen tot zijn libido.

In Amerika stonden winkelbediendes versteld toen een man vroeg om een penis in hun microgolfoven op te warmen. Het is niet duidelijk of het lid van de verdachte man zelf was; hij vluchtte weg toen de hulpdiensten werden ingeschakeld.
In Londen kon een man niet wachten op de microgolfoven uit de keuken. De Pool sneed aan een tafeltje van een restaurant zijn eigen jongeheer af. Artsen konden hem achteraf niet helpen; zijn redenen zijn tot op heden onduidelijk.

Er zijn dus ook mensen die de meer gezonde keuze maken zich te beperken tot de eigen penis. Zo is er die 40-jarige Filipijn die om onbekende reden zijn eigen lid afsneed en verorberde.
Nadat zijn vrouw hem had verlaten ontdeed een Pool zich in een dronken bui van zowel penis als testikelen. Hij belde achteraf toch maar de hulpdiensten om het object te laten herstellen. Honger had de Pool niet.

Uit domheid de penis vernielen is een andere optie. Een dronken cafebaas wou zijn klanten uitleggen hoe een muizenval vele jaren geleden zijn lid vermorzelde. Tijdens het demonstreren sloeg het noodlot weet toe en stootte hij zich voor de tweede maal aan de steen.

( Vrouwen smullen van penissen )

U leest het, penissen hebben het soms zwaar te verduren. Teveel vaginapower is niet goed. Teveel frustratie rondom het geslachtsdeel ook niet...

Update: In Indonesie is het ook raak. Een vrouw dacht dat haar vriend vreemdging en hakte wegens dat vermoeden zijn penis af. Het is onduidelijk waar ze het lid gelaten heeft. U mag het ons gerust laten weten.

Update 2: Zo was er die Amerikaan die gecastreerd wilde worden omdat hij chronische pijn aan de ballen had. De dokters wilden zijn testikelen niet amputeren waardoor hij besloot het maar zelf te doen.
Op de keukentafel geholpen door 2 niet-opgeleide mensen die na de ingreep gauw de biezen pakten, werd hij na zijn verdoving wakker met bloedende ballen die niet te stelpen waren. De 62-jarige Russell Daniel Angus ging dan toch maar naar het ziekhuis waar hij geholpen werd. De nepchirurgen die hij via internet had leren kennen worden nog gezocht.

Update 3: Een 76-jarige man van Turkse komaf heeft in het Oostenrijkse plaatsje Wimpassing op straat de 58-jarige vermeende minnaar van zijn vrouw doodgeschoten. Daarna sneed hij met een mes het geslachtsdeel van het slachtoffer af.

Update 4: Thaise chirurgen komen steeds vaker voor de delicate taak te staan om de edele delen van mannen er weer aan te hechten nadat vrouwen ze eraf gesneden hebben. (video)

Update 5: Een vrouw uit het Engelse Liverpool kon het niet hebben dat haar vriend een avondje 'geen zin' had. Ze werd zo kwaad dat ze een van de ballen van de man aftrok en hem probeerde in te slikken.

(Grenswetenschap)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_57977663
Eek!
pi_57978200
alweer...
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_57979530
Die lijkt erg veel op deze en moet je voor de grap eens penis intoetsen op de zoekfunctie op de FP
http://frontpage.fok.nl/zoek/nieuws
Ik vraag me af of de mannen hier niet ernstig meeleven met de slachtoffers....of daders ...of hoe je die mannen ook wil noemen.

Mannen? Bezint eer gij begint Is het die paar seconden orgasme waard?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')