en terecht, levensgevaarlijk, ging nergens over vorig jaarquote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Daarom dus zonder de enige echte.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Tisser gebeurd?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
Soms haat ik ons werk echt zo.
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.quote:
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Dammm... ja ik vind dat echt een vreselijke uitspraak.. hij zou zelf eens de straat op moeten gaan...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Maar ja, we zijn maar verwende kereltjes![]()
Vond 't wel prachtig. Ondanks de gevaren was dat toch het hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kasseiquote:
De rest is van zelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:sjimz
[..]
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kassei
Je krijgt boekhouden?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:08 schreef tong80 het volgende:
Administratieve scholing en computer cursus
Zoiets. Vandaag geleerd hoe ik met twee kratjes bier kan fietsen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets. Vandaag geleerd hoe ik met twee kratjes bier kan fietsen.
Ik zag het absurd. Heb dan gelijk de neiging er een topic over te openen.quote:
Ja ik wist het al, maar de NOS had er net een stukje over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Heb je even voor mij?
Wie ?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Heb je even voor mij?
Kijk je niet naar RTL-Boulevard ?quote:
enquete of probeerden ze je iets te verkopen?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij was ik net een beetje bot aan de telefoon. Ja als je belt tijdens het eten heb ik al zoiets van grmbl. Maar me dan ook nog aanspreken met mevrouw......
Ja, daar moeten ze tegen kunnen. Ik was alleen bot. Niet grof of beledigend enzo. Hij moest eigenlijk mijn vader hebben, want ja die blijft de baas hier, maar ja hij is er niet. Toch gaf ik geen toestemming om een andere keer terug te bellen. Gelukkig heeft hij net als ik een hekel aan dit soort telefoontjes...quote:Op woensdag 9 april 2008 18:48 schreef borisz het volgende:
Die mensen krijgen betaald om afgezeken te worden
Volgens mij was hij van een bepaalde loterij. Hij moest eigenlijk mijn moeder hebben, maar ja....quote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
enquete of probeerden ze je iets te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |