Ja, dat blijft kut.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef rubbereend het volgende:
ben nu ook de EPT aan het kijken, blijft een zieke beat daar AK tegen KK op zo'n moment
Wel hip he.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
wat is het commentaar toch tenenkrommend slecht
Kan van Gaal niet zeggenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:44 schreef tha_dark het volgende:
AK: Anna Kournikova
Ziet er geweldig uit maar wint nooit
Er worden 7 lijken uit het water gevist, maar blijkbaar zijn de auto's groter nieuws!quote:De Belgische overheid is vanaf 2006 bezig om het deel van de Maas en het Albertkanaal dat door Luik stroomt te doorzoeken. Tijdens deze 'opruiming' stuitten duikers onder andere op 600 auto's, zeven lijken en talloze wapens.
De zoektocht begon naar aanleiding van de verdwijning van Stacy en Nathalie , die sinds juni 2006 worden vermist. Aan het einde van die maand werden beide meisjes in een kanaal gevonden.
De Belgische politie probeert bij elke auto de eigenaar te achterhalen. Als dit gelukt is, kan de eigenaar kiezen of hij zijn auto al dan niet terug wil hebben. Tot nu wilde niemand zijn wagen terughebben. Als iemand er voor kiest om zijn auto wel terug te nemen, draait deze persoon voor de bergingskosten op.
Het aantal wagens dat uit het Albertkanaal werd gevist, bedraagt maar een klein percentage van het totaal; twintig auto's werden op de bodem van het kanaal aangetroffen. De politie hoopt aan de hand van de autogegevens vermiste personen te kunnen achterhalen.
gewoon Rolf "even flopje kijken" Slotboomquote:Op donderdag 10 april 2008 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel hip he.Doe dan maar Polarski ofzo, niet dit.
Ik ga langs de kapperquote:Op donderdag 10 april 2008 10:00 schreef SCH het volgende:
Gezellig Voreg
Zo'n lijst met klusjes![]()
Ik ga eerst het chemisch afval wegbrengen
Dan naar de Postbank om een pakketje te versturen
De band van NIck plakken
Wat een feest dat je zelf mag kiezen wat je wilt. Ik ga VVD stemmen
Dankjequote:Op donderdag 10 april 2008 09:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moest ff pissen..
Doei Appelsientje maak er wat van vandaag
3FM is voor jou wat voor mij winamp is.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:38 schreef Againzender het volgende:
wat een fantastisch weer
en mijn lenteverzoekje is ook al gedraaid door Ekdom
Ray gaat onderhandelen met Johan Derksen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:22 schreef RayMania het volgende:
Zo direct naar Gouda, gelukkig snelle treinreis. Lekker weertje ook ja, werd wel eens tijd. Tot ergens vanavond!
Rolfquote:Op donderdag 10 april 2008 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon Rolf "even flopje kijken" Slotboomof natuurlijk Frank Kramer
Mogge
Dat was ooit de meest vermakelijke SC.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is hier geen SPT BS, met je bakkie koffie.
Gelukkig stort hij zich weer volledig op het spelen, met z'n nieuwe sponsor.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Rolfdat is tenminste fatsoenlijk commentaar
?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was ooit de meest vermakelijke SC.
Ach arme tochquote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef VoreG het volgende:
Kom je bij de kapper, word je hoofdhuid heerlijk gemasseerd door een leuke jongedame. Eerste wat ze zegt: 'Zo je wordt al wat kaler bovenop!'.
Daarna alles perfect in model geknipt gooi ik 'cape' van me af en valt er een gigantisch deel van de zojuist afgeknipte haren zo recht in m'n schoenen. Geen haar meer op m'n kop, maar ik heb wel hobbitvoeten gekregen.
Positieve dingen van vandaag
De AH was rustig en die bedelneger zat er niet
Het was lekker weer
De afwas.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach arme toch
Moet je nog meer spannende dingen ondernemen?
Dat wilde ik eerst posten, maar ik was bang dat niemand die snaptequote:Op donderdag 10 april 2008 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag er geen scherp mesje van een huisgenoot in de afwasbak?
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren maar weer eens mijn kook-talent gebruikt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kip met courgette, tomaten, uit en knoflook - gekruid met rozemarijn, zout en peper. Iets meer dan 20 minuutjes in de oven, nog 5 minuutjes gegrilld en heerlijk mals vlees.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag er geen scherp mesje van een huisgenoot in de afwasbak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |