ja duh heb wel meer dingen aan me hoofdquote:Op donderdag 10 april 2008 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel slecht hoor.
En lekker is dat Ray, zo'n foutmelding. Bleh.
Badmintonnend in Nijmegen dvdtje kijken ?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja duh heb wel meer dingen aan me hoofd
Pascal is helemaal niet van jou!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n Pascal, niet me!
Omdat hij al van mij is!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer?
mooie omschrijving iddquote:Op donderdag 10 april 2008 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Badmintonnend in Nijmegen dvdtje kijken ?
M'n hamstring hield zich goed. Vrij rustig aan gedaan, wel een afwisselend parcours.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:13 schreef RayMania het volgende:
Niet te hard lopen hè.
Gullit werd met de grond gelijk gemaaktquote:
.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:33 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)laten_schrikken.html
whehe
quote:
Tja die ging naar Zenit, maar dat hielp die andere ploeg daar ook niet voldoende.quote:
Ik en naar Ruslandquote:Op donderdag 10 april 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja die ging naar Zenit, maar dat hielp die andere ploeg daar ook niet voldoende.
Wie zegt er dat Timmy er nooit een mist danquote:Op donderdag 10 april 2008 22:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rondje op kosten van Timmy Simons, de man die nooit een penalty mist
En een rondje op kosten van alle PSV'ers die thuis zijn gebleven. Die hebben het goed gezien
Nouja, zo gaat hij door het leven... Altijd sober, altijd koelbloedig...quote:Op donderdag 10 april 2008 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie zegt er dat Timmy er nooit een mist dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |