kan die Arthur van der Meer dan ook niet ergens gaan spelen? En Marc de Hond sturen ze maar met een enquete van zijn vader langs de deurenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig stort hij zich weer volledig op het spelen, met z'n nieuwe sponsor.
Of gooi de Hond op weer op een onbekend radio station. Doe mij maar Rob Hollink dan voor de analyses.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan die Arthur van der Meer dan ook niet ergens gaan spelen? En Marc de Hond sturen ze maar met een enquete van zijn vader langs de deuren
Marc in z'n rolstoel langs de deuren, ik vind het nogal wat dan. Al die lastige opritten enzo.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan die Arthur van der Meer dan ook niet ergens gaan spelen? En Marc de Hond sturen ze maar met een enquete van zijn vader langs de deuren
mijn part gaat hij ze telefonisch doenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Marc in z'n rolstoel langs de deuren, ik vind het nogal wat dan. Al die lastige opritten enzo.
eens. Familie de Hondquote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn part gaat hij ze telefonisch doenals hij maar niet meer te horen si op TV
Ook leuk telefonische enquêtesquote:Op donderdag 10 april 2008 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn part gaat hij ze telefonisch doenals hij maar niet meer te horen si op TV
Maar dat is logisch!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is zonder zon gewoon koud.
Hij moet nu een half jaar aan de chemische cocktails en dan weet hij het definitef.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Ole het volgende:
Hoe is het met je collega sjimz? Is het zeker dat hij besmet is?
Mensen die anderen besmetten met HIVquote:Op donderdag 10 april 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moet nu een half jaar aan de chemische cocktails en dan weet hij het definitef.
Leuk zo'n half jaar in onzekerheid met troep in je lichaam.
Oeh bah, dat is zwaar hoor!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moet nu een half jaar aan de chemische cocktails en dan weet hij het definitef.
Leuk zo'n half jaar in onzekerheid met troep in je lichaam.
En je weet het... praatjes die vullen...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Praatjesmakers zijn het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |