en terecht, levensgevaarlijk, ging nergens over vorig jaarquote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Daarom dus zonder de enige echte.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zit er zeker in, ze dalen alleen niet af over de kasseien.
Tisser gebeurd?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef sjimz het volgende:
Soms haat ik ons werk echt zo.
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.quote:
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Dammm... ja ik vind dat echt een vreselijke uitspraak.. hij zou zelf eens de straat op moeten gaan...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede collega van me is door een aanvaring met een junk waarschijnlijk nu besmet met HIV.
Maar ja, we zijn maar verwende kereltjes![]()
Vond 't wel prachtig. Ondanks de gevaren was dat toch het hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijft een zelfde beklimming, ik ben blij dat die afdaling geschrapt is. Ging nergens meer over.
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kasseiquote:
De rest is van zelfde kwaliteit.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:sjimz
[..]
tja Flecha heeft dan ook de sprinterskwaliteiten van een kassei
Je krijgt boekhouden?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:08 schreef tong80 het volgende:
Administratieve scholing en computer cursus
Zoiets. Vandaag geleerd hoe ik met twee kratjes bier kan fietsen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets. Vandaag geleerd hoe ik met twee kratjes bier kan fietsen.
Ik zag het absurd. Heb dan gelijk de neiging er een topic over te openen.quote:
Ja ik wist het al, maar de NOS had er net een stukje over.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Heb je even voor mij?
Wie ?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Heb je even voor mij?
Kijk je niet naar RTL-Boulevard ?quote:
enquete of probeerden ze je iets te verkopen?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij was ik net een beetje bot aan de telefoon. Ja als je belt tijdens het eten heb ik al zoiets van grmbl. Maar me dan ook nog aanspreken met mevrouw......
Ja, daar moeten ze tegen kunnen. Ik was alleen bot. Niet grof of beledigend enzo. Hij moest eigenlijk mijn vader hebben, want ja die blijft de baas hier, maar ja hij is er niet. Toch gaf ik geen toestemming om een andere keer terug te bellen. Gelukkig heeft hij net als ik een hekel aan dit soort telefoontjes...quote:Op woensdag 9 april 2008 18:48 schreef borisz het volgende:
Die mensen krijgen betaald om afgezeken te worden
Volgens mij was hij van een bepaalde loterij. Hij moest eigenlijk mijn moeder hebben, maar ja....quote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
enquete of probeerden ze je iets te verkopen?
Wie heeft er geen hekel aan die telefoontjesquote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze tegen kunnen. Ik was alleen bot. Niet grof of beledigend enzo. Hij moest eigenlijk mijn vader hebben, want ja die blijft de baas hier, maar ja hij is er niet. Toch gaf ik geen toestemming om een andere keer terug te bellen. Gelukkig heeft hij net als ik een hekel aan dit soort telefoontjes...
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij van een bepaalde loterij. Hij moest eigenlijk mijn moeder hebben, maar ja....
Komt door je accent!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij was ik net een beetje bot aan de telefoon. Ja als je belt tijdens het eten heb ik al zoiets van grmbl. Maar me dan ook nog aanspreken met mevrouw......
Ja en Erik is ook echt een meidennaam..quote:
ik zeg tegenwoordig dat ik wel interesse heb................. en dan vraag of ik die verkoper daar thuis op zijn thuis nummer over terug mag bellen...... nou dat mag nooit dus dan antwoord ik met val mij er thuis dan ook niet mee lastig........quote:Op woensdag 9 april 2008 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie heeft er geen hekel aan die telefoontjes
Dat is toch sowieso het enige dat je uitbrengt?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ja als je belt tijdens het eten heb ik al zoiets van grmbl.
je hebt gewoon de verkoper voor de gek gehouden door op te nemen met "Erica"quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Erik is ook echt een meidennaam..
Misschien slikte je de a in!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Erik is ook echt een meidennaam..
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso het enige dat je uitbrengt?
letters inslikken is weer meer een Noordelijk accent.quote:
Ik weet dat ik niet de meest duidelijke stem heb en echt zwaar is mijn stem nu ook weer niet. Maar het lijkt me toch wel dat mijn stem wel als die van een man klinkt.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt gewoon de verkoper voor de gek gehouden door op te nemen met "Erica"
Meer grunten!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet de meest duidelijke stem heb en echt zwaar is mijn stem nu ook weer niet. Maar het lijkt me toch wel dat mijn stem wel als die van een man klinkt.
Eigenlijk wel. Grote kans dat ze meteen neerleggen aan de andere kant van de lijn.quote:
HUP Barcaquote:Op woensdag 9 april 2008 19:43 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
Op naar nog zo'n leuke kwartfinale
Goed bezig!!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze tegen kunnen. Ik was alleen bot. Niet grof of beledigend enzo. Hij moest eigenlijk mijn vader hebben, want ja die blijft de baas hier, maar ja hij is er niet. Toch gaf ik geen toestemming om een andere keer terug te bellen. Gelukkig heeft hij net als ik een hekel aan dit soort telefoontjes...
dat was in dit geval dus een gewenst resultaat geweestquote:Op woensdag 9 april 2008 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Grote kans dat ze meteen neerleggen aan de andere kant van de lijn.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:17 schreef borisz het volgende:
Grulez er is een nieuwe hertog jan, HJ Weizen.
Klinkt prima.quote:Hertog Jan introduceert Weizener
11-02-2008 13:52
BREDA – Inbev introduceert in april een nieuw Hertog Jan-biertje. Evenals concurrent Grolsch komt de brouwer met een van het Duits weizenbier afgeleid speciaalbier op de markt.
Hertog Jan Weizener is vanaf april te koop en zal zowel in flesjes als op tap te krijgen zijn. Met 5,7 procent alcohol is Weizener het ‘lichtste’ speciaalbier in het aanbod van Hertog Jan. Volgens de brouwer slaat Weizener hiermee een brug tussen het goudblonde Hertog Jan pilsener en de overige speciaalbieren van Hertog Jan.
Rheinheitsgebot
Weizen bier is vergelijkbaar met witbier, maar voldoet, in tegenstelling tot witbier aan het Duitse Rheinheitsgebot. Aan witbier wordt vaak koriander en citrus toegevoegd. Omdat weizen bier op de fles nagist wordt het troebel. Zowel speciale bieren als Duitse bieren winnen steeds meer aan populariteit.
Als flessenvuller ?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:27 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ik ga misschien meedoen aan het NSK (voetbal)
Ik hoorde dat er voor de eerste (selectie)training van morgen maar 11 mensen zich hebben aangemeld, dus ik heb meteen maar ff een mailtje gestuurdquote:
Jupquote:
SoliD Harmoniequote:Op woensdag 9 april 2008 23:06 schreef Bos81 het volgende:
O ja toen schoten de Girls bands als paddestoelen uit de grond volgens mij. Of was dat iets eerder..?
Ik heb het over de reactie op de Spice Girls. Dus All Saints, Be Witched en nog een paar.
O ja die had je ook nog ja. Alhoewel ik toen meer naar TMF/MTV/The Box keek met het geluid uit dan met het geluid aan...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SoliD Harmonie
ja dat was nogal die tijd
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik nog eventjes naar de EPT op de Bahama's.
dan zal ik maar niet verraden hoe het aflooptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |