quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hmmmm jazeker ! Ik citeer uit de aanklacht.... "zijn eerdere werk (lijsten met namen van inentingen) verscheurend onder de woorden, doe het de volgende keer zelf maar klootzak", of woorden van gelijke strekking.
Tja....dat moet je niet doen tegen een sergeant-majoor. Ik kreeg 3 dagen zwaar. Betekende dus dat je op werkdagen je om 6 uur moet melden bij de wacht en daar achter de wacht in de cel moet. In het weekeinde (ze lieten de straf ingaan op vrijdag), de hele dag in het hokje.
Toen ik bij de kapitein moest voorkomen.....die begon ook nog een hele preek.....(had al wat akkevietjes achter de rug met voornamelijk met de brandspuit spelen die dan 50 gulden boete kostten)......quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef tong80 het volgende:
Ik moest op oefening in Duitsland tijdens het carnavalsweekend. Had daar geen zin in en melde me ziek. Kreeg ik een controle arts die langs de confettie omhoog de trap opkwam. Toen ie mijn slaapkamerdeur opendeed kwam hem een bierwalm tegemoet. Mijn carnavalskostuum lag naast het bed. Ik moest me onmiddellijk op de kazerne melden. Heb ik gedaan maar na het aanmelden ben ik gelijk terug naar huis gegaan. Dacht ze ziten in Duitsland en ze zullen me wel niet missen. Had ik fout werd nu door de marechausse meegenomen en afgeleverd op de Kazerne. Snap nog steeds niet dat ik maar licht arrest kreeg.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef tong80 het volgende:
Ik moest op oefening in Duitsland tijdens het carnavalsweekend. Had daar geen zin in en melde me ziek. Kreeg ik een controle arts die langs de confettie omhoog de trap opkwam. Toen ie mijn slaapkamerdeur opendeed kwam hem een bierwalm tegemoet. Mijn carnavalskostuum lag naast het bed. Ik moest me onmiddellijk op de kazerne melden. Heb ik gedaan maar na het aanmelden ben ik gelijk terug naar huis gegaan. Dacht ze ziten in Duitsland en ze zullen me wel niet missen. Had ik fout werd nu door de marechausse meegenomen en afgeleverd op de Kazerne. Snap nog steeds niet dat ik maar licht arrest kreeg.
Ik herriner me een post van jou dat je onder luid gejuich ingeladen werd door de Kmarquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef tong80 het volgende:
Voel je vrij om dat soort verhalen te delen Tongquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef tong80 het volgende:
Ik werd idd opgehaald uit de sporthal in mijn carnavalskostuum
Ik zat net op het randjequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:28 schreef Plastic_Power het volgende:
Puik verhaal Tong![]()
Volgens mij ben ik van de eerste post-dienstplichtlichting (geboren in 1978) en daar ben ik behoorlijk blij mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |