Mensen die er telkens in slagen het topic dicht te gooien ook trouwensquote:Op woensdag 9 april 2008 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Goed, mensen die erin slagen twee ronde crackers met daartussenin kaas op te eten zonder dat één van beide crackers of beide crackers kapot gaan verdienen de Nobelprijs.
Wasacrackers gaan tenminste niet zo snel kapot als die van Bolletje.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Crackers eten is inderdaad moeilijk als je ze dubbel doet
Dan kan ik in ieder geval wel veilig buiten lopenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 10 gelopen, yay.. Zoooo lekker in het zonnetje. Enige nadeel: het gejoel is weer begonnen. "Joehoe, mooi lichaam! Lekker kontjuhhh!"
. Je gaat er wel nóg harder van rennen, dat wel.
Inderdaad van alle belangrijke dingen backup's makenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Nou, hij doet het weer. Vraag me niet hoe, halverwege het stappenplan klopte er niets meer van, heb ik de reparatie afgebroken ... en deed ie het (na een eng 'knak' geluid) weer. Wat een stom ding. Nu ben ik backup van foto's aan het maken enzo ...
Kan me voorstellen. Maar het is zulk heerlijk weer, ik zou er niet voor binnen blijvenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 10 gelopen, yay.. Zoooo lekker in het zonnetje. Enige nadeel: het gejoel is weer begonnen. "Joehoe, mooi lichaam! Lekker kontjuhhh!"
. Je gaat er wel nóg harder van rennen, dat wel.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:16 schreef -marz- het volgende:
Moblo het is wel een beetje jammer dat je net een heel verhaal getypt hebt en daarna is het topic dicht waardoor eigenlijk bijna niemand reageert.
Zo noemen ze iedere vrouw om te voorkomen dat ze mensen zoals mijn tante (klein en kinderlijk uiterlijk) met meisje aansprekenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Viel best mee nog toch? En de laatste pagina alleen vol onzin vullen lijkt me ook niet handig.
Met hardlopen heb ik niet vaak opmerkingen, vaak komen ze van de mannetjes van de roteb die gaan klappen ofzo![]()
Wat ik erg vervelend vind is dat ik regelmatig met 'mevrouw' wordt aangesproken op straat (als ze me aanspreken dan).Een keer met hardlopen ook 'goed bezig mevrouw' Ben 21 en zeker geen mevrouw.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er ook weer ffKlaar met werken, en net het slechte nieuws gehoord dat mn moeder toch de scheiding heeft aangevraagd en sinds deze week op een camping woont. 1 keer scheiden vond ze blijkbaar niet genoeg :S
Ja, ze wil van hem scheiden, maar wij vinden dus ook dat ze helemaal niet in staat is om zo'n beslissing te nemen, omdat ze nog steeds in die psychose zit. En ze wil dat Julian dan van zondag-dinsdag bij haar is, maar dat vinden we eigenlijk ook helemaal geen goed plan, als hij alleen met haar is en er verer geen toezicht is. Dus het levert de nodige ruzies en discussies op allemaal :Squote:Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wat vaag. Dus ze wil scheiden van je stiefvader? Is je moeder trouwens wel in staat om dergelijke beslissingen te nemen op dit moment? (gezien haar psychose van onlangs).
Okeequote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
Dat was ikmaar heb er ondertussen al eentje gekocht
En vandaag spaghetti met kipsaus van Sonja op
Dat zijn de lekkerste nachtenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:20 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben weer terug van hget zwemmenMet aquarobics vooral armspieren getrained en met aquajoggen been- en buikspieren
Ben echt moe nu, dus nog ff bijlezen en dan lekker slapen
Dat zijn idd de lekkerste nachten, hele dag gewerkt, gezwommen, lekker actief geweest dus, dan lukt het slapen wel ( ondanks alle kutte dingen des levens)quote:Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste nachten. Lekker gesport hebben, wat uitrusten en dan gaan slapen ... of roep ik nu hele gekke dingen?
(mooi dat je het lekker gehad hebt)
Ik weet nog wel lekkerdere nachtenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Dat zijn de lekkerste nachten. Lekker gesport hebben, wat uitrusten en dan gaan slapen ... of roep ik nu hele gekke dingen?
(mooi dat je het lekker gehad hebt)
Die nachten zijn wel lekker, maar het wakker worden en het opstaan de ochtend erna is zo brak. Na een lekkere nacht wil ik ook uitgerust mn bed uit. En dat kan niet bij die andere nachtenquote:
Maar dat hoeft dan ook niet, want dan slaap je lekker lang uit, waarna je ontbijt op bed krijgtquote:Op woensdag 9 april 2008 22:37 schreef Chicolate het volgende:
Die nachten zijn wel lekker, maar het wakker worden en het opstaan de ochtend erna is zo brak. Na een lekkere nacht wil ik ook uitgerust mn bed uit. En dat kan niet bij die andere nachten.
Ik heb heerlijk geslapen, maar toch ben ik niet echt uitgerust. Morgen kan ik lekker uitslapen, dan hoef ik alleen 's middags te werkenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slapen als je hebt gesport is echt lekker
vooral als je uitgerust wakker wordt
Haha, note to Miss_S: koop bananenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:33 schreef Miss_S het volgende:
Oja bananen.......die moest ik nog halen
Maak je dat zelf met melk of koop je een bekertje?quote:
Yep op mijn boodschappenlijstje voor vandaag:quote:Op donderdag 10 april 2008 08:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, note to Miss_S: koop bananen![]()
Een bekertje?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Maak je dat zelf met melk of koop je een bekertje?
Want zelf maken gaat bij mij altijd fout (of te waterig of te veel drab) en bekertjes verkopen ze hier niet in de supermarkt (wel bij de Aldi, m'n moeder heeft ze ook altijd).
Edit: mooie signature trouwens.
Na Sylvana nu ookal bij jou een scheidingquote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voel me slecht... Gaan m'n ouders ook nog eens ècht definitief scheiden nu... Het zat er al een tijdje aan te komen en het is niet alsof het goed ging ofzo, maar toch is dat moeilijk. Gisterenavond emovreten, het bleef beperkt tot een bak mangosorbetijs (van AH, wel erg lekker trouwens), want m'n overigens wel heerlijke zelfgemaakte risotto bracht niet genoeg troost.
Vandaag weer proberen maar ben nog steeds suboptimaal en morgenochtend tentamen
Dat vroeg ik me ook pas af......quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is Li eigenlijk in het lijstje ?
ze heeft het laagste bmi
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voel me slecht... Gaan m'n ouders ook nog eens ècht definitief scheiden nu... Het zat er al een tijdje aan te komen en het is niet alsof het goed ging ofzo, maar toch is dat moeilijk. Gisterenavond emovreten, het bleef beperkt tot een bak mangosorbetijs (van AH, wel erg lekker trouwens), want m'n overigens wel heerlijke zelfgemaakte risotto bracht niet genoeg troost.
Hmm, in deze tijd van het jaar gaan er altijd opvallend veel relaties kapotquote:Op donderdag 10 april 2008 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
scheidingen hangen in de lucht of zo![]()
Jij ook veel sterkte dan, ik zit precies in dezelfde situatie dus, lijkt idd wel alsof het in de lucht hangt ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat is dat toch met vet en zoet?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef conleche het volgende:
Ik ben de afgelopen week 3x uiteten geweest en alledrie de keren heb ik een toetje genomen. Schande! Vooral die creme brulee was volgens mij een doodzonde, zo vet, zo zoet, zo gruwelijk lekker![]()
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aanquote:Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.
Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Bij mij alleen de crème brulee niet, dat vind ik niet echt lekker.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aan
Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trancequote:Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.
Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Hey herkenbaar. Vet hoeft van mij niet, maar zoetquote:Op donderdag 10 april 2008 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trance
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??quote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Miss_S het volgende:
Tickets voor Disney zijn besteld
En mijn corset is binnen, vanavond even passen
Zo ben ik normaal ook, maar moet eerst de veter rijgen en moet over half uur op het station staan dus dat gaat niet lukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??![]()
Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is![]()
Herkenbaar, zo werd er gister een jurkje bezorgd van Esprit, terwijl ik aan het thuiswerken was en tussendoor de was aan het doen was. Maar dat liet ik allemaal uit mijn handen vallen zodra de postbode aanbelde. Ik moet het dan meteen passen!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik had kunnen weten dat kokerrok-achtige onderkantjes niet echt mooi staan met mijn heupen.
Ook niet als ik 5 kilo minder weeg.
Maar elke keer als ik zo'n rok/jurk op een plaatje zie trap ik erin, want het ziet er zo mooi uit.
Thnxquote:
Ik weet ook wat ik zaterdag a.s. ga etenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Edit: toch niet echt zin in kip met een groentenpakketje, ga de gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten uit het Fok! kookboek makenLijkt me wel erg lekker
En champignonsquote:Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Alcarin het volgende:
Klinkt lekker gezond, dat recept...Pasta, room, kaas, en dan als groente 1 paprika..?
Champignons zijn geen groenten, helaas voor jouquote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En champignons
Maar het is idd niet 1 van de gezondste gerechten nee, maar lijkt me wel lekker om een keer uit te proberen
Het zijn gewoon paddenstoelen, toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
champignons zijn schimmels![]()
Dan pas je het gerecht een beetje aan en dan wok je het gewoon ipv grillen, dan is het vast ook prima te etenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Champignons zijn geen groenten, helaas voor jou.
Ik ben bang dat ik het niet kan maken, want ik heb geen grilpan.
paddenstoelen zijn toch ook schimmelsquote:Op donderdag 10 april 2008 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon paddenstoelen, toch?
Ik ga morgen uit eten en naar de film.
en is het niet paddestoel want het is toch geen stoel voor paddenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
paddenstoelen zijn toch ook schimmels?
misschien ook nietquote:
Wat is juist: paddenstoel of paddestoel?
Volgens het Witte Boekje (2006) zijn beide vormen juist; het Groene Boekje (2005) geeft alleen paddenstoel.
In het Witte Boekje is het schrijven van de tussen-n vrij gelaten; u kunt deze schrijven wanneer u dat het meest voor de hand liggend vindt. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat u gewend bent aan een bepaald woordbeeld. Volgens ons is in dit geval het woordbeeld zonder n verreweg het gewoonst. In de woordenlijst van het Witte Boekje staat daarom paddestoel, maar paddenstoel rekenen wij niet fout. Meer informatie over de tussen-n in het Witte Boekje vindt u hier.
In het Groene Boekje (2005) staat paddenstoel. De samenstelling valt onder de hoofdregel voor het schrijven van de tussen-n: het eerste deel eindigt niet op een stomme e en heeft alleen een meervoud op -en. In 1995 was bepaald dat de n in dit woord kon wegblijven, maar onder welke uitzonderingscategorie paddestoel dan zou vallen, was nooit duidelijk. Sinds 1 augustus 2006 is het dus officieel paddenstoel; het is een normale samenstelling van pad en stoel. De zwam werd vroeger als de zetel van een pad beschouwd. Dat was ook in het Engels zo: in die taal bestaat nog steeds het woord toadstool. Een andere zwam-zetel is het elfenbankje.
paddestoelen.netquote:wiki:
Een paddenstoel is het vruchtlichaam van een doorgaans onder de oppervlakte levende zwam of schimmel. Het vakgebied van de biologie dat zich bezig houdt met paddenstoelen, schimmels en zwammen heet mycologie
quote:Paddestoelen behoren tot de schimmels. Hieronder wat het een en ander uitgelegd over schimmels die paddestoelen heten.
Wat is een schimmel?
Hoewel Schimmels vaak op planten lijken, behoren ze tot een totaal ander deel van de natuur. Tot de schimmels behoren niet alleen gisten, maar ook soorten die paddestoelen vormen. In tegenstelling tot planten kunnen schimmels geen eigen voedsel aanmaken. In plaats daarvan nemen ze voedsel op uit levende of dode organismen via een netwerk van draden. Vele planten zich voort door minieme sporen af te geven.
Dus jij wilde een bijna afgestudeerde neerlandica even de les lezen?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
en is het niet paddestoel want het is toch geen stoel voor padden?
[..]
misschien ook niet
Nee, het is een pan voor een koekquote:Op donderdag 10 april 2008 18:38 schreef -marz- het volgende:
Maar een pannenkoek is toch geen koek voor een pan? Maar om op te eten
Of zeg ik iets heel raars nu
Klopt, is niet heel gezond.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:01 schreef -marz- het volgende:
Mijn collega heeft een boek gelezen over "gezond eten". Sindsdien ontvang ik voortdurend feedback over wat ik eet.
Ik eet namelijk erg ongezonde dingen, zoals bruin brood met halvajam en niet-volkoren pasta. Kan echt niet.![]()
de ja vu gevoelquote:Op donderdag 10 april 2008 19:01 schreef -marz- het volgende:
Mijn collega heeft een boek gelezen over "gezond eten". Sindsdien ontvang ik voortdurend feedback over wat ik eet.
Ik eet namelijk erg ongezonde dingen, zoals bruin brood met halvajam en niet-volkoren pasta. Kan echt niet.![]()
Wat is daar niet gezond aan? ... ik eet dat best vaak eigenlijk ...quote:Op donderdag 10 april 2008 19:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Klopt, is niet heel gezond.
Ik zeg meestal maar niks meer
Nou ja, het probleem is meer dat ik persoonlijk geen gewone pasta meer wil, omdat volkoren gezonder is. Maar ik ga niet van anderen verwachten dat het ze ook maar iets boeit dat variant x van een product toch net een beetje gezonder is, dus ik hou mijn mond meestal gewoon maarquote:Op donderdag 10 april 2008 19:11 schreef Chicolate het volgende:
Wat is daar niet gezond aan? ... ik eet dat best vaak eigenlijk ...(van die pasta weet ik niet zeker, ik vermijd pasta en ga vooral niet op de pakjes kijken)
Oh, ik weet niet eens wat er in halvajam zit. Alleen de naam alquote:Op donderdag 10 april 2008 19:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat er suiker in halva jam zit EN SUIKER IS DE SOURCE OF ALL EVIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar ging het mij niet om..quote:Op donderdag 10 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
OH IK HAAT DIE MENSEN OVER BIG MAC/COLA LIGHT
okee snap
- je kan een big mac lekker vinden, dan neem je die soms
- dan neem je geen gewone cola er bij
OMDAT JE COLA DAN EVENVEEL KCAL BEVAT ALS JE BIGMAC EN DAT IS VET ZONDE KAN JE ER BETER 2 NEMEN
ok. dat was mijn ergenis
Bruin brood is brood met minder vezels.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
havajam is jam met minder suiker..
Minder vezels dan wat?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bruin brood is brood met minder vezels.
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:31 schreef -marz- het volgende:
Ja bruin brood == volkoren brood toch? Ik at van dat donkere, en dat is ongezond want het is geverfd en daar krijg je dus kanker van!
Dan dan weer wel?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:00 schreef -marz- het volgende:
En met al die zoetstoffen lig je zeker weten 10 jaar eerder in je kist!
Wordt ook vaak gebruikt bij gala's, dan heb je een 2-delige jurk.quote:bus·tier (dem; bustiers)
1 damesondergoed dat de borsten ondersteunt, zonder mouwen of schouderbandjes
gewoon een keer langswippen en meteen 5 bakken inslaanquote:Op donderdag 10 april 2008 20:05 schreef Chicolate het volgende:
... ik ga ook naar de Lidl voortaan(oh nee, ik doe de boodschappen niet)
Ahquote:Op donderdag 10 april 2008 20:09 schreef Ewelina het volgende:
Een verstevigd topje. Alhoewel de van Dale dit geeft:
[..]
Wordt ook vaak gebruikt bij gala's, dan heb je een 2-delige jurk.
Mijn oude:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glad en egaal.. ja mooiquote:Op donderdag 10 april 2008 20:29 schreef Ewelina het volgende:
@marz: ik heb een paar gala's per jaar.
@uniekhoorn: dank jeBedoel je de tint of het gladde? De tint is namelijk enigzins anders, ik ben namelijk enorm wit
Ik heb wel een gladde huid
je mag ook wel reageren daar hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en heb syl's weblog gelezen
Klopt, ik kreeg hem niet alleen helemaal vast. Normaal zit ie wel goed ; Maar dan nog lijken ze wel iets forserquote:Op donderdag 10 april 2008 21:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja inderdaad dikke tieten
misschien omdat hij bij je rug wat los lijkt te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lichaam dat mij wil duidelijk maken dat ik moet stoppen met weinig etenheb anders nooit nare dromen.
Springfield's looking pretty dusty today
Maak zelf een nieuwe! Dat is veul leuker, en dan kan je 'm helemaal tot het plafond doen met plankjes aan de muur waar ze op kunnen slapen en dan is 'ie heel stevigquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:59 schreef Viking84 het volgende:
We moeten ook even een nieuwe krabpaal halen, want de huidige (die we nog maar sinds december hebben) is bezweken onder Taco's gewicht. Helemaal doormidden gescheurd. Wie maakt zo'n krabpaal dan ook van KARTON?!
.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Maak zelf een nieuwe! Dat is veul leuker, en dan kan je 'm helemaal tot het plafond doen met plankjes aan de muur waar ze op kunnen slapen en dan is 'ie heel stevig
Zijn dat dan 2 of 4 boterhammen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Miss_S het volgende:
Nou ontbeten met 2 tosti'svolgens mij is het echt nodig dat ik ga sporten vandaag
Ik vrees het laatste......quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:46 schreef -marz- het volgende:
Misschien wat zwaarder ontbijten ==> minder tussendoortjes? Of had je gewoon zin in veel lekkere hapjes
4 boterhammen dus best veel voor mij en er zijn inderdaad gezondere optiesquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zijn dat dan 2 of 4 boterhammen?2 valt nog wel mee ...
Ik wilde kwark eten, maar we hebben weer lekker brood (boerentarwe) dus kwark komt morgen wel.
Ik wil wel maar het gebeurt of het gebeurt nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef -marz- het volgende:
Wil je niet meer gewicht verliezen Miss_S?
ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef conleche het volgende:
Das grappig dat je dat zegt, want als ik had gewild had ik nog wel dubbel zoveel opgekund!![]()
Ik heb iets weg van zo'n ding, hoe noem je dat ook alweer?? O ja! Ik ben een bodemloos vat
Je kunt gewoon MDF op maat laten zagen bij gamma/praxis/karwei, en voor de palen neem je van dat geimpregneerde tuinhout. Planken kun je bekleden met stof van de markt, en de palen (waar ze omhoog klimmen/aan krabben) met een coupon tapijt (soms hebben ze restjes van 1 meter, dat is perfect). Het is echt leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar hoe doe ik dat?. Waar haal ik de benodigdheden e.d.? Want ik vind de kant en klare loeiduur en er zit ook altijd van alles op wat ik niet hebben wil
(ze gaan bijv. toch niet in een huisje slapen). We hebben nu twee staan. Eén hele simpele met een huisje (waar ze dus niet in gaan) en eentje die oorspronkelijk uit twee plateautjes bestond, maar nu dus niet meer
. Minimaal twee plateautjes is wel het leukst, want dan zit de één boven en de ander onder en kunnen ze heerlijk naar elkaar slaan
. Misschien even in F&F vragen
.
Ach so!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukken
maar sinds ik minder eet, kan ik ook minder op... zit ik sneller vol.. vraag me af of dat 'normaal' is, of dat ik gewoon raar ben
Wou net zeggen, want wat Conleche op had vond ik niet eens zo gek veel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukken
maar sinds ik minder eet, kan ik ook minder op... zit ik sneller vol.. vraag me af of dat 'normaal' is, of dat ik gewoon raar ben
Ha, hier je collega, vuilnisvatquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef conleche het volgende:
Das grappig dat je dat zegt, want als ik had gewild had ik nog wel dubbel zoveel opgekund!![]()
Ik heb iets weg van zo'n ding, hoe noem je dat ook alweer?? O ja! Ik ben een bodemloos vat
Het is ook niet abnormaal hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha, hier je collega, vuilnisvat. En wat is er mis met 4 boterhammen? Ik eet altijd 4 boterhammen tussen de middag, anders trek ik het niet. Ik doe dan weer niet aan tussendoortjes, misschien scheelt dat weer?
Misschien zijn je darmen er wel blij mee!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef Faithy het volgende:
over tussendoortjes gesproken, ik neem lekker eenappeltje
heb gisteren maar eens appels gehaald, in plaats van bananen
2 crackers is dan wel weer weinig (voor mij wel normaal maar goedquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind vier boterhammen best wel veel.
Voor mij ligt de grens bij drie, maar meestal zijn het er twee. De laatste tijd bestaat mijn lunch uit twee crackers met kaas.
ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Misschien zijn je darmen er wel blij mee!
Voor mij nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 crackers is dan wel weer weinig (voor mij wel normaal maar goed)
Ja dat zal ook wel verschil makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Maar misschien verandert dat nog wel, want ik eet momenteel ook sultanakoekjes en zodra die op zijn (heb nog twee pakjes volgens mij) stop ik daar ook weer mee en dan heb ik misschien wel meer honger om 12 uur.
ik heb er ook altijd max twee per dagquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind vier boterhammen best wel veel.
Voor mij ligt de grens bij drie, maar meestal zijn het er twee. De laatste tijd bestaat mijn lunch uit twee crackers met kaas.
Net dit jurkje gekocht:quote:Op donderdag 10 april 2008 18:11 schreef -marz- het volgende:
Volgens zo'n site die hier eens werd gepost is zo'n kokerrok juist wel ok als je een beetje heupen hebt (het 'vaasmodel').
Ik draag dat soort rokjes vaak, met jasje (moet er een nette dame uitzien op het werk) maar het moet dan van boven ook wel breder zijn qua borst/schouders zodat het wat in verhouding is. En het rokje moet niet om de heupen spannen dus geen glimstofjes zoals op het plaatje hierboven![]()
van die wasa met sesamquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Faithy het volgende:
en om wat voor crackers gaat dat dan? Knackebrod?
oh, daar krijg ik nu wel écht trek in.. Knackebrod met smeerkaas
leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Net dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
ook strak....maar wonderwel staat ie me heel goed. Blijkbaar was het model van die andere jurk gewoon niet goed voor mij.
leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Net dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
ook strak....maar wonderwel staat ie me heel goed. Blijkbaar was het model van die andere jurk gewoon niet goed voor mij.
Dat kan best. Veel tomaat, weinig kaas en dunne bodem en er is niets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef -marz- het volgende:
Pics Miss_S
Hier wordt het vanavond zelfgemaakte pizza'skom maar met het commentaar!
Ja dat zal waarschijnlijk ook wel gebeurenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef Faithy het volgende:
je kan hem toch gewoon tijdens een avondje uit dragen? Zwart jasje eroverheen, en klaarik zou 't wel weten als ik er een kocht
![]()
gewoon naar school kan ook, op een mooie beetje wat sportieve zwarte broek, hip jasje erop, klaar
Ai ai aiquote:
Nee mijn pyama trek ik meestal niet aan naar buitenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wel mooi, alleen die punt aan de voorkant vind ik een beetje jammer en ik ben ook niet echt voor de glanzende spulletjes.
En niet met die blauwe broek combineren hoor dat staat niet
nou.. niets eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ai ai ai. Wat heb je allemaal al geprobeerd?
.
Meer drinken, wat meer vet in je eten, toch dat echte volkorenbrood eens proberen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou.. niets eigenlijk..
heb wel eens wat opgezocht over 'laxeerhulp' enzo, maar schijnt dat het kan zijn dat je darmen daaraan gewend raken en dat je dan helemaal niet meer 'zelf' poept
en vezels/zemelen werken ook niet echt, want die krijg ik al genoeg binnen
In dat geval kan ik een potje gewelde pruimen aanraden. Enorm goor, maar wel succesquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou.. niets eigenlijk..
heb wel eens wat opgezocht over 'laxeerhulp' enzo, maar schijnt dat het kan zijn dat je darmen daaraan gewend raken en dat je dan helemaal niet meer 'zelf' poept
en vezels/zemelen werken ook niet echt, want die krijg ik al genoeg binnen
Ik zou de bananen vervangen door pruimenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
En de bananen laten staan. Er wordt tegenwoordig gezegd dat het onzin is geloof ik, maar mijn ervaring is dat bananen wel degelijk verstoppend kunnen werken. Dus je kan allicht eens proberen of het voor jou ook geldt. Genoeg ander fruit om uit te kiezen, me dunkt!
Ik ben niet zo van de korsetten, maar je taille is er wel heel mooi in Miss_S!!
En volkoren brood is 1 euro 40 oidquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Faithy het volgende:
meer drinken is altijd een euvel geweest. Ik doe mijn best om naast mijn bakjes koffie (die ik écht nodig heb) 2 flesjes water naar binnen krijg overdag, en dan 's avonds nog 3 bakjes thee, maar vaak komt het er op neer dat ik 2 koppen koffie, een half flesje water en 2 koppen thee naar binnen krijg op een dag.. best weinig.. maargoed.. ik heb gewoon nooit dorst
meer vet.. ik zorg altijd wel voor wat vlees of een vervanger daarvoor (noten/pinda's) door m'n eten voor wat vettigs, en eet twee keer per week iets met als hoofdmoot vlees (hamburger of shoarma ofzo)..
en ja.. dat echte volkorenbrood... haal vaak wel iets in die richting, maar het échte is zo duur (wel lekker).. en dat staat ons een beetje tegen.. we proberen te sparen namelijk
echt lekker volkorenbrood is wel duurder volgens mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En volkoren brood is 1 euro 40 oid
Je moet niet bezuinigen op je gezondheidKan je beter minder motor rijden en meer met het OV
Bestaat die verkiezing danquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil meedoen met de mooiste benen verkiezing van Nederland
Ook al zijn ze wat "forser" geworden
maar toch
als ik geld uitgeef aan brood (meer dan de 1 euro voor bruin brood wat we nu doen) dan moet het ook wel écht bakkersbrood zijn, vers en het liefst nog warmquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Omdat ik nu nog vrij ben voorlopig kan ik elke dag naar de bakker aan de overkant om vers waldkorn brood te halen. Dat is echt stukken beter dan het smerige slappe diepvriesbrood wat ze op mijn werk in de kantine hebben.
Lamaar zien dan, dan kunnen wij beoordelen of je door de voorrondes komt! (ik kan me herinneren dat je zei dat je X-benen had nl. Of 1 X-been, ja dat was het!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil meedoen met de mooiste benen verkiezing van Nederland
Ook al zijn ze wat "forser" geworden
maar toch
Ik heb ook niet de illusie om te winnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja, woensdagavond moest ik nieuw brood hebben, en het enige 'normale' brood dat er nog lag was blue band: wit brood met toegevoegde shit als kleurstoffen, vezels, zink en ijzer zodat het de voedingswaarde en het uiterlijk van gewoon brood heeft. Ook zag ik 'aroma' tussen de ingredienten staan. Weet niet hoe normaal dat is voor brood maar dat vond ik ook een beetje eng![]()
En de stevigste benen van NL zou ik evt. wel voor in aanmerking komen, maar de mooiste verre van![]()
Die kuiten van mij
Succes ermee danquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja
http://www.cosmopolitan.nl/
Maar nu zijn ze niet gebruind en geschoren en zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Lamaar zien dan, dan kunnen wij beoordelen of je door de voorrondes komt! (ik kan me herinneren dat je zei dat je X-benen had nl. Of 1 X-been, ja dat was het!)
Geeft niks. Daar kijk ik wel doorheen. Of heb je een ondoorzichtig tapijtje van haar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar nu zijn ze niet gebruind en geschoren en zo
Ze zijn wel gespierder gewordne van kickboksenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Geeft niks. Daar kijk ik wel doorheen. Of heb je een ondoorzichtig tapijtje van haar?
Of een lepeltje lijnzaadolie!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:06 schreef k_i_m het volgende:
In dat geval kan ik een potje gewelde pruimen aanraden. Enorm goor, maar wel succes.
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Complimentjes vissen![]()
Dit is niet melkwit (want dat heb ik) en onderscheid tussen wel of niet geschoren kan ik er in elk geval niet uit opmaken.
En dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk.
Dank je. Ik vind zelf de achterkant van m'n bovenbenen het leukstquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef -marz- het volgende:
Ik vind je bovenbenen heel mooi, onder wat minder. Zijn niet helemaal recht
Je beledigt me!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)
Bedoel vooral dat je er best wel tevreden mee bent zelf (omdat je ook mee wil doen aan de cosmo wedstrijd) en dat je alsnog er allerlei negatieve aantekeningen bij maakt wanneer je een foto plaatst. Dat is behoorlijk onzinnig en hoef je echt niet te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)
Ik vind het prima benen! Geen putjes en zo, mooi lang. Maar ik denk niet dat je gaat winnen omdat je ene onderbeen niet recht is. Maar neem nog maar eens een foto met hakken, misschien dat ik er dan anders over denk. Ik vind ze wel mooi slank hoor! Absoluut niet fors.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ze zijn wel gespierder gewordne van kickboksenIn mijn gedachte waren ze dunner
Denk er geschoren benen bij, een bruin kleurtje, meters hoge hakken en een heel kort rokje.
Denk de melkflessen en de pyjama weg
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat waren geen negatieve aantekeningenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bedoel vooral dat je er best wel tevreden mee bent zelf (omdat je ook mee wil doen aan de cosmo wedstrijd) en dat je alsnog er allerlei negatieve aantekeningen bij maakt wanneer je een foto plaatst. Dat is behoorlijk onzinnig en hoef je echt niet te doen.
Jaloers op bruin worden is voornamelijk jaloers op niet-verbranden en niet al te veel op hoeven letten eigenlijk.
Van mij mag je zeggen wat je wil hoor, maar anderen kunnen dat nog wel onterecht vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat waren geen negatieve aantekeningen
Dat was gewoon van
hey dit is m'n pyjama, kijk dr ff doorheen, zo zou ik nooit een foto opsturen voor een wedstrijd.
Maar ja nu heb ik alweer te hoge verwachtingen geschapen () terwijl ik gewoon dacht van hey leuke wedstrijd. Kan ik ook wel aan meedoen
O, ik verbrand nooit en ik word amper bruin. Tenzij ik echt ga lopen bakken, dan wel. Maar sorry dat ik niet over mezelf mag zeggen dat ik wit ben omdat het net winter is geweest
Okee. Nee ik wil geen ruzie of zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen wat je wil hoor, maar anderen kunnen dat nog wel onterecht vinden.
Jeej.. Goed zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben lekker aan het scriptieën. Laat begonnen en moest nog zien wat ervan terecht zou komen, maar ik ben goed bezig, yay. Dan ben ik deze week vier van de vijf werkdagen nuttig bezig geweest en dat is véél voor mijn doen.
Als je zelf gewend bent aan (voor mij erg) bruine benen is het vast anders inderdaad, dus het zal inderdaad normverschil zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar.... Mijn mening is dat je over 1 persoon wel heel kritisch en direct mag zijn en dat ben jij zelf.
Heb je ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt een beetje pissig op mezelf. Ben te lang blijven doorstuderen en nu heb ik geen tijd meer om te gaan hardlopen terwijl ik dat echt wilde..
Ik krijg wel vaak te horen dat ik mooie benen heb, misschien kan ik ook meedoen..
Dat herken ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt een beetje pissig op mezelf. Ben te lang blijven doorstuderen en nu heb ik geen tijd meer om te gaan hardlopen terwijl ik dat echt wilde..
Ik krijg wel vaak te horen dat ik mooie benen heb, misschien kan ik ook meedoen..
Welk topique?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Heb je ook
Hahaha.. Keek vd week in dat topique..
Koffie werkt bij mij niet meer zonder dat ik erbij rookquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Of een lepeltje lijnzaadolie!![]()
Men zegt dat dat ook goor is, maar ik vind het lekker. Beetje nootachtig.
Of eh...een goed sterke bak koffie.
Daarom koop ik ze daar niet omdat ze nooit mooi zitten en de baleinen niet geweldig zijn....quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over corsetten:
Ik heb een soort corset van de New Yorker?
Alleen 1. hij zat eerst heel strak en nu heb ik en taille "opeens"dus nu zit ie wat losjes
(op de strakste haakjes) is daar wat aan te doen?
2. 1 baleintje is een beetje naar buiten gebogen ipv. naar binnen. Is daar wat aan te doen?
Het is niet een echt echt echt corset. Meer een soort.. BH met verstevigde onderkant.
Tja het zijn benenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ze zijn wel gespierder gewordne van kickboksenIn mijn gedachte waren ze dunner
Denk er geschoren benen bij, een bruin kleurtje, meters hoge hakken en een heel kort rokje.
Denk de melkflessen en de pyjama weg
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
pas maar op met die bananen, straks kun je niet meerquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 eindelijk geluncht heeft.
Nu nog een banaantje.
Jij grijpt ook iedere gelegenheid aan om het over poepen te hebben, hè!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
pas maar op met die bananen, straks kun je niet meerpoepen
![]()
!
Tja, dat is altijd jammer. Het is door de week altijd mooier weer dan in het weekend, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef Sylvana het volgende:
Zometeen naar Peter toe, alleen beetje jammer dat het van het wekend weer slechter weer schijnt te worden, heb er nu amper van kunnen genieten.
Niet waarquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd jammer. Het is door de week altijd mooier weer dan in het weekend, lijkt het wel.
*knuf*.quote:Ik heb geen zin om te letten op wat ik eet, want ik ben gestresst. Stomme proefpersonen die niet opnemen
Dat ga ik zeker proberenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit niet zo lekker in mijn vel, mijn leven is bijzonder oninteressant op dit moment en ik ben erg toe aan sporten. Even afleiding. Gezond eten lukt me dan wel weer redelijk. Bah, was het examen maar vast voorbij.
En het laatste waar ik ooit aan mee zou doen is een mooie benen verkiezing. De rest van mijn lichaam gaat nog wel, maar mijn benen zijn juist mijn enige échte frustratie.
@Miss S: mooi corset, dat valt vast wel te combineren.
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:34 schreef Ewelina het volgende:
Aan iedereen die zich even kut voelt:
Miss_S, leuk corsetAl ben je hier volgens mij niet enorm ingesnoerd, toch?
Konijntjequote:Op vrijdag 11 april 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Zo, zit nu aan de worteltjes.
We worden om 19:30 ipv 20:00 uur opgehaald, omdat het anders wat krap wordt. Zo even omkleden
.
Denk je?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
En als ik terug kom is er een nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |