Wat is dat toch met vet en zoet?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef conleche het volgende:
Ik ben de afgelopen week 3x uiteten geweest en alledrie de keren heb ik een toetje genomen. Schande! Vooral die creme brulee was volgens mij een doodzonde, zo vet, zo zoet, zo gruwelijk lekker![]()
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aanquote:Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.
Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Bij mij alleen de crème brulee niet, dat vind ik niet echt lekker.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aan
Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trancequote:Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.
Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Hey herkenbaar. Vet hoeft van mij niet, maar zoetquote:Op donderdag 10 april 2008 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trance
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??quote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Miss_S het volgende:
Tickets voor Disney zijn besteld
En mijn corset is binnen, vanavond even passen
Zo ben ik normaal ook, maar moet eerst de veter rijgen en moet over half uur op het station staan dus dat gaat niet lukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??![]()
Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is![]()
Herkenbaar, zo werd er gister een jurkje bezorgd van Esprit, terwijl ik aan het thuiswerken was en tussendoor de was aan het doen was. Maar dat liet ik allemaal uit mijn handen vallen zodra de postbode aanbelde. Ik moet het dan meteen passen!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik had kunnen weten dat kokerrok-achtige onderkantjes niet echt mooi staan met mijn heupen.
Ook niet als ik 5 kilo minder weeg.
Maar elke keer als ik zo'n rok/jurk op een plaatje zie trap ik erin, want het ziet er zo mooi uit.
Thnxquote:
Ik weet ook wat ik zaterdag a.s. ga etenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Edit: toch niet echt zin in kip met een groentenpakketje, ga de gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten uit het Fok! kookboek makenLijkt me wel erg lekker
En champignonsquote:Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Alcarin het volgende:
Klinkt lekker gezond, dat recept...Pasta, room, kaas, en dan als groente 1 paprika..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |