abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57955128
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef conleche het volgende:

Ik ben de afgelopen week 3x uiteten geweest en alledrie de keren heb ik een toetje genomen. Schande! Vooral die creme brulee was volgens mij een doodzonde, zo vet, zo zoet, zo gruwelijk lekker
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.

Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
pi_57955223
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.

Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aan
pi_57955559
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aan
Bij mij alleen de crème brulee niet, dat vind ik niet echt lekker.
Chips hoeft weer niet van mij, maar nootjes (vooral zo'n mix, met cranberries bv. van de markt ) daarom koop ik het ook weinig.
Alleen de laatste dagen veel vadsige toetjes
Het mooi kotsende meisje.
pi_57955593
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trance
  donderdag 10 april 2008 @ 13:24:12 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57956036
Ik heb gewoon een eetverslaving. Maakt niet uit wat het is. Als ik iets heb, zeker als het ongezond is cq. calorierijk, dan moet het op, ook al zit ik al bomvol. Echt te erg.
Vandaar dat ik ook niks in mijn kast heb staan. Ik ga ook stoppen met Sultanakoekjes. Word alleen maar onrustig van al dat spul in huis. Beter wat meer fruit inslaan dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57957249
Ik heb alleen maar een stokbroodverslaving gelukkig
De kniebeschermers zijn er trouwens
pi_57957290
Heb je je hoepel eik al binnen?
pi_57957345
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:21 schreef conleche het volgende:
Heb je je hoepel eik al binnen?
Nee al een tijd niets meer van minilotje gehoord....
pi_57957450
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trance
Hey herkenbaar. Vet hoeft van mij niet, maar zoet . Die snack a jacks zijn ook zo vreselijk ... vrijdagavond staat de zak op tafel ... en hij móet op ... tot mijn moeder me tot orde roept en zegt dat ik moet stoppen met eten. Dan mag ie terug de kast in, om iedere als ik brood pak, een verlokking te zijn. Vreselijk die dingen, zo gruwelijk lekker.

De zon is lekker! Ik liep door de stad, zonnetje in mn gezicht, muziekje op ... hmmm dit is het leven . Stufi geregeld (waren wat dingen verkeerd doorgekomen), geen snoep of lekkers gekocht, maar heerlijk rondgelopen. En nu helemaal blij: ik heb geen snoep gekocht, ben niet misselijk, maar zit vol energie en vrolijkheid .

veiligheidsspeldje. Wat naar voor je. (ook voor Sylvana, en voor ieder ander die hier mee te maken krijgt. Scheidingen lijken me echt heel erg).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57957727
Tickets voor Disney zijn besteld
En mijn corset is binnen, vanavond even passen
pi_57957773
en foto maken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57957794
Dat komt goed
pi_57957911
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Miss_S het volgende:
Tickets voor Disney zijn besteld
En mijn corset is binnen, vanavond even passen
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??

Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is
pi_57957913
wat is motorrijden toch heerlijk

lekker over de dijk terug gereden was helemaal alleen, met de vogeltjes, lammetjes, de bloeiende bomen en bloemen... heerlijk!

Even boodschapjes doen zodadelijk, vegetarische bami eten we vanavond met cashewnoten dus nog even wat extra groente halen, hamburgers op broodjes met ovenfrietes, en een cadeautje voor een jarige vriend

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 10-04-2008 15:22:54 ]
Ja doei.
pi_57957973
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is
Zo ben ik normaal ook, maar moet eerst de veter rijgen en moet over half uur op het station staan dus dat gaat niet lukken
pi_57957976
quote:
Herkenbaar

sterkte veiligheidspeldje
pi_57958208
quote:

[..]

Herkenbaar, zo werd er gister een jurkje bezorgd van Esprit, terwijl ik aan het thuiswerken was en tussendoor de was aan het doen was. Maar dat liet ik allemaal uit mijn handen vallen zodra de postbode aanbelde. Ik moet het dan meteen passen!
pi_57958419
En, stond het leuk?
pi_57958812
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:14 schreef shinydiscoball het volgende:
En, stond het leuk?

Ik had kunnen weten dat kokerrok-achtige onderkantjes niet echt mooi staan met mijn heupen.
Ook niet als ik 5 kilo minder weeg.
Maar elke keer als ik zo'n rok/jurk op een plaatje zie trap ik erin, want het ziet er zo mooi uit.
pi_57959139
Sterkte Veiligheidsspeldje en Sylvana
pi_57959676
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik had kunnen weten dat kokerrok-achtige onderkantjes niet echt mooi staan met mijn heupen.
Ook niet als ik 5 kilo minder weeg.
Maar elke keer als ik zo'n rok/jurk op een plaatje zie trap ik erin, want het ziet er zo mooi uit.

zo iets ? ik hou van pencilskirts
pi_57960588
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:47 schreef omearos het volgende:
Sterkte Veiligheidsspeldje en Sylvana
Thnx

Over kleding binnenkrijgen: dat moet ik ook altijd meteen passen Vandaag weer een shirtje binnengekregen en net toen ik thuis kwam meteen gepast Zo'n kokerrok ziet er op plaatjes idd heel mooi uit, maar bij mezelf staat het echt niet

Vanmiddag op werk niet echt veel bijzonders gedaan, kan daar gewoon het hele huis in 2,5 uur schoonmaken Er waren ook 3 kleinkinderen van die vrouw, 2 jongetjes van 4 en 6 jaar en een meisje van 8 maanden en ze waren echt vet schattig

Nu ff rustig zitten, zo afwassen en boodschappen doen, eten, en dan vanavond foto's van Parijs maar eens uitzoeken en op mn weblog zetten

Edit: toch niet echt zin in kip met een groentenpakketje, ga de gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten uit het Fok! kookboek maken Lijkt me wel erg lekker

[ Bericht 11% gewijzigd door _Hestia_ op 10-04-2008 17:15:04 ]
  donderdag 10 april 2008 @ 17:28:22 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57961179
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Edit: toch niet echt zin in kip met een groentenpakketje, ga de gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten uit het Fok! kookboek maken Lijkt me wel erg lekker
Ik weet ook wat ik zaterdag a.s. ga eten .

Hele dag aan het scriptieën geweest. Gaat lekker. Morgen weer verder en hopelijk krijg ik de resultaten dan af. Het is meer werk dan ik van tevoren verwacht had. Heb al 14 pagina's aan resultaten. Wordt een dikke scriptie .

Oh ja, ook een van mij voor Sylvana en veiligheidsspeldje....
Niet meer actief op Fok!
pi_57961465
Klinkt lekker gezond, dat recept...Pasta, room, kaas, en dan als groente 1 paprika..?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57961555
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Alcarin het volgende:
Klinkt lekker gezond, dat recept...Pasta, room, kaas, en dan als groente 1 paprika..?
En champignons

Maar het is idd niet 1 van de gezondste gerechten nee, maar lijkt me wel lekker om een keer uit te proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')