abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 13:48:03 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57933653

Het vorige deel: Slank de zomer in # 146 - De laatste opent een nieuwe

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:48:41 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57933674
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Goed, mensen die erin slagen twee ronde crackers met daartussenin kaas op te eten zonder dat één van beide crackers of beide crackers kapot gaan verdienen de Nobelprijs .
Mensen die er telkens in slagen het topic dicht te gooien ook trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_57933761
Crackers eten is inderdaad moeilijk als je ze dubbel doet
  woensdag 9 april 2008 @ 13:53:44 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57933793
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Crackers eten is inderdaad moeilijk als je ze dubbel doet
Wasacrackers gaan tenminste niet zo snel kapot als die van Bolletje.
Niet meer actief op Fok!
pi_57934672
Hoi

College alweer achter de rug! En het weer is té lekker
pi_57935876
Ik zit al bijna een jaar op hetzelfde gewicht
Hoe ik dit doe? door eigenlijk alles te eten en drinken dat ik wil en dat betekent ook snoepen, gelukkig heb ik daar niet al te vaak zin in
Dus het bevalt wel goed

Ik heb trouwens gelunched met een tosti bij Bakker Bart, erg
pi_57935985
Evy 10 gelopen, yay. . Zoooo lekker in het zonnetje. Enige nadeel: het gejoel is weer begonnen. "Joehoe, mooi lichaam! Lekker kontjuhhh!" . Je gaat er wel nóg harder van rennen, dat wel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57935993
Mijn computer is alweer gecrasht/geeft blauwe schermen. Stom rotding . En ik, als computernoob en enorme muts die altijd het verkeerde doet, durf het stappenplan van internet eigenlijk niet te volgen ... om hem te maken ... Blech. Nu zit ik op mn vaders studeerkamer, waar het koud is, voor zijn computer ... en heb ik de halve droppot leeg + not wat meer omdat ik weer begon te stressen. Geen geld voor een nieuwe namelijk, en over paar weken examens ... Computer zijn maar vermoeiende dingen .

Zo, handleiding printen en eens kijken of ik hem zelf kan maken ... ... "hij is nu toch kapot, en veel erger kan het niet worden"
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57936049
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 10 gelopen, yay. . Zoooo lekker in het zonnetje. Enige nadeel: het gejoel is weer begonnen. "Joehoe, mooi lichaam! Lekker kontjuhhh!" . Je gaat er wel nóg harder van rennen, dat wel.
Dan kan ik in ieder geval wel veilig buiten lopen maar ik blijf toch bij de loopband
pi_57936269
Nou, hij doet het weer. Vraag me niet hoe, halverwege het stappenplan klopte er niets meer van, heb ik de reparatie afgebroken ... en deed ie het (na een eng 'knak' geluid) weer . Wat een stom ding. Nu ben ik backup van foto's aan het maken enzo ...
pi_57936296
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Nou, hij doet het weer. Vraag me niet hoe, halverwege het stappenplan klopte er niets meer van, heb ik de reparatie afgebroken ... en deed ie het (na een eng 'knak' geluid) weer . Wat een stom ding. Nu ben ik backup van foto's aan het maken enzo ...
Inderdaad van alle belangrijke dingen backup's maken
Staan er ook veel school dingen op? dan is het wel eng net voor de examens
pi_57936557
Die zijn gelukkig allemaal veilig: als ik iets gemaakt heb voor school, gaat het meteen op de usb stick. En foto's verwijder ik pas van mijn camera als ik ze op cd heb staan. Maar nu ga ik ook maar meteen even de spullen van de usbstick naar cd verplaatsen . En kijken of ik een keer een externe harde schijf kan kopen, begin het behoorlijk vervelend te vinden, steeds die blauwe schermen en angst voor een crash ... (het vervelendste is alle cdtjes weer terug naar schijf kopieren na een kleine crash)
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan me voorstellen. Maar het is zulk heerlijk weer, ik zou er niet voor binnen blijven .
pi_57936701
Moblo het is wel een beetje jammer dat je net een heel verhaal getypt hebt en daarna is het topic dicht waardoor eigenlijk bijna niemand reageert.

Maar ik zou het ook niet weten hoe je het beste op gewicht kunt blijven ik denk door balansdagen/weken te houden (ik heb altijd een week ). En toch de weegschaal/broekmaten in de gaten te houden? Dan kan je op tijd ingrijpen.

Ik heb nu een collega die ook eens een boek heeft gelezen over "gezond eten" en die nu dus voortdurend feedback geeft over wat ik eet
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57936779
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:16 schreef -marz- het volgende:
Moblo het is wel een beetje jammer dat je net een heel verhaal getypt hebt en daarna is het topic dicht waardoor eigenlijk bijna niemand reageert.
Viel best mee nog toch? En de laatste pagina alleen vol onzin vullen lijkt me ook niet handig.

Met hardlopen heb ik niet vaak opmerkingen, vaak komen ze van de mannetjes van de roteb die gaan klappen ofzo
Wat ik erg vervelend vind is dat ik regelmatig met 'mevrouw' wordt aangesproken op straat (als ze me aanspreken dan). Een keer met hardlopen ook 'goed bezig mevrouw' Ben 21 en zeker geen mevrouw.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57936991
Trouwens voor de meiden die geinteresseerd waren in mijn corset, hij is er waarschijnlijk morgen
pi_57937014
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Viel best mee nog toch? En de laatste pagina alleen vol onzin vullen lijkt me ook niet handig.

Met hardlopen heb ik niet vaak opmerkingen, vaak komen ze van de mannetjes van de roteb die gaan klappen ofzo
Wat ik erg vervelend vind is dat ik regelmatig met 'mevrouw' wordt aangesproken op straat (als ze me aanspreken dan). Een keer met hardlopen ook 'goed bezig mevrouw' Ben 21 en zeker geen mevrouw.
Zo noemen ze iedere vrouw om te voorkomen dat ze mensen zoals mijn tante (klein en kinderlijk uiterlijk) met meisje aanspreken . Niet omdat jij eruit ziet als een oud wijf. Ik vond het een stuk erger toen iemand me een 'zoon' noemde .

Op gewicht blijven: ik eet gewoon 'genoeg' ... niet eten als ik geen honger heb, en zorgen dat ik ook geen rommelende maag krijg. Dan zou het prima moeten gaan. Werkelijkheid: ik stijg of ik daal, iets ertussen bestaat niet .
pi_57937090
ik voel me altijd veel beter als ze me uitjoelen

dat zijn namelijk altijd van die kansloze bomberjackgastjes met een blik bier en een peuk in de hand

dan moet ik altijd best hard lachen, stiekem

Zo maar eens de hardloopkleertjes uit de kast van de deur halen en Evy 2 les 5 lopen
Ja doei.
pi_57937178
Zo, ik ben er ook weer ff Klaar met werken, en net het slechte nieuws gehoord dat mn moeder toch de scheiding heeft aangevraagd en sinds deze week op een camping woont. 1 keer scheiden vond ze blijkbaar niet genoeg :S

Nu ff een half uurtje rustig zitten en dan eten koken en eten en dan lekker zwemmen

Als ik niet hoefde te werken was ik lekker gaan wandelen met dit weer, maarja, nu geen tijd voor.
  woensdag 9 april 2008 @ 17:03:24 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57937692
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er ook weer ff Klaar met werken, en net het slechte nieuws gehoord dat mn moeder toch de scheiding heeft aangevraagd en sinds deze week op een camping woont. 1 keer scheiden vond ze blijkbaar niet genoeg :S
.
Wat vaag. Dus ze wil scheiden van je stiefvader? Is je moeder trouwens wel in staat om dergelijke beslissingen te nemen op dit moment? (gezien haar psychose van onlangs).
Niet meer actief op Fok!
pi_57937884
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Wat vaag. Dus ze wil scheiden van je stiefvader? Is je moeder trouwens wel in staat om dergelijke beslissingen te nemen op dit moment? (gezien haar psychose van onlangs).
Ja, ze wil van hem scheiden, maar wij vinden dus ook dat ze helemaal niet in staat is om zo'n beslissing te nemen, omdat ze nog steeds in die psychose zit. En ze wil dat Julian dan van zondag-dinsdag bij haar is, maar dat vinden we eigenlijk ook helemaal geen goed plan, als hij alleen met haar is en er verer geen toezicht is. Dus het levert de nodige ruzies en discussies op allemaal :S
  woensdag 9 april 2008 @ 17:45:08 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57938436
Hoi hoi, wie vroeg dat gisteren over Sonja boeken? pm me anders even
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57938483
Dat was ik maar heb er ondertussen al eentje gekocht
En vandaag spaghetti met kipsaus van Sonja op
  woensdag 9 april 2008 @ 17:51:08 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57938538
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
Dat was ik maar heb er ondertussen al eentje gekocht
En vandaag spaghetti met kipsaus van Sonja op
Okee
Edit: denk dat ik dat niet mag doen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57938555
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Okee
Handig ik zal me wel melden als ik die van gezond genieten heb gehad
  woensdag 9 april 2008 @ 18:19:06 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57939060
helleu, ik hoor hier niet met mn bmi van 32 (was ooit 40 dus ik ben al dichterbij ) maar ik wilde even reageren op een vraag over op gewicht blijven:

ik heb een boek gelezen, van wieke biesheuvel, over haar tijd bij de obesitaskliniek. daar hebben ze als op gewicht-blijf techniek dat je gaa leven en eten zoals je denkt dat goed is, met 1 weegmoment per week of twee weken, en dat je zodra je meer dan 2 kilo boven je gewicht warop je begon te stabiliseren bent weer teruggaat naar je "basismenu" waar je mee afviel, tot je weer op je stabiele gewicht bent.

als je meer dan twee kilo afvalt nog, dan moet je meer eten. zo blijf je steeeds met een marge van 2 kilo op gewicht (2 kg is voldoende om vochtschommelingen op te vangen zonder dat je dfaarvan gaat lijnen)

op den duur kun je t dan uitbreidn naar1 keer per maand wegen....

t lijtk mij wel te werken, en ook wel ongeveer hetzelfde als wat ik hier hoorde over compensatie/balans dagen en weken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57939252
Op gewicht blijven zal het moeilijkste zijn
Maar je moet inderdaad leren dat je gewicht wel gewoon schommelt maar als het te erg word dat je weer gaat opletten
pi_57939341
in ieder geval weer goed bezig geweest net

heerlijk in de zon hardgelopen

10 minuutjes zelf warm gelopen, en daarna Evy 3 les 5 gelopen. Ze zei dat het 38 minuten was, maar dat was 't mooi niet

het klopte tot aan de 31ste minuut.. toen zei ze ineens dat het nog maar 5 minuten was, terwijl het er toch echt 7 waren Want heb vandaag voor het eerst met mijn hartslag meter gelopen erg tof ding. Mn gemiddelde hartslag ligt vrij hoog, 179, maar is wel stabiel én is heel snel weer terug op de 122 daarna

al met al heerlijk gelopen, en zo lekker douchen en dan eten, wraps
Ja doei.
pi_57939497
Heeft iemand trouwens ervaring met online reserveren voor Euro Disney?
Ik heb wel een site gevonden maar die werkt niet
pi_57940049
als je met overnachtingen wilt, zou ik eens bij OAD (of reisbureau Globe, die 'handelt' in OAD) kijken
daar boeken wij nagenoeg alles vanwege de fijne service.

Ok, dat was meestal bij een Globe-reisbureau, dus altijd even langsgelopen, maar neem aan dat de online service net zo goed is

Disney, leuk, daar willen wij dit jaar ook nog wel 's heen, maar eerst maar eens Engeland en Italië en ergens de Ardennen nog éven achter de rug hebben
Ja doei.
pi_57940260
MoBlo: eigenlijk is het op gewicht blijven in theorie vrij makkelijk: je blijft eten wat je nu doet, maar 1x per week permiteer je je bv. een schandalig lekker stuk taart. Of iets anders lekkers wat je heerlijk vindt, maar belachelijk veel calorieen bevat. Dat werkt prima. Stel dat je dan nog steeds af zou vallen dan kan je er ook voor kiezen om dagelijks iets lekkers te nemen. (bv 2 koekjes bij de koffie, of een biertje met een bakje chips, of iets anders waar je van houdt.) Ik zou, als je je nu elke dag weegt, dat gewoon blijven doen, dan zie je het snelst wanneer je de foute kant op dreigt te gaan en waar je grens ligt qua "zondetjes".. En idd: al ingrijpen bij +2 kilo, dan is alles nog te overzien!

Bovenstaande is een prachtige theorie die ik helaas nu al toepas, want net als Viking sta ik al eeuwen stil en schommel rond die 64 kilo. Dus ik weet prima op gewicht te blijven, maar ER MOET NOG 6 KILO AF!!
pi_57940736
We hebben al een hotel in Parijs, ik ga morgen kijken of ik bij een reisburo kaartjes kan halen
pi_57941146
Ik woog als laagste gewicht 61,9
maar heb hele tijd stabiel gebleven op 63 zoveel
maar zag vanmorgen 65.2 op de weegschaal staann!
(de 2kg grens tijd om in te grijpen ik ik wil sowieso nog 59 wegen)

Ik sport nu ook best veel, dus denk ook dat het deels spieren zijn maar ook deels niet gezond genoeg eten En teveel!!

En ik heb een weddenschap met een jongen gewed dat ik eerder een sixpack had (binnen 3 weken )
De spieren heb ik al Alleen moet al m'n vet van m'n buik om er wat van te zien Dus ff 3 weekjes vet goed op m'n eten letten en veel sporten
pi_57941331
Mijn laagste gewicht is 64 ... maar tot 66 ben ik vaak nog wel tevreden: die 2 kilo zie je bijna niet ... en nu is het 67, wereld van verschil ... en op een of andere manier lukte het me juist nu niet om op mn eten te letten enzo ... hij ging alleen maar omhoog ... nu weer op de goede weg: wat een beetje zon al niet kan doen met motivatie .

Weddenschap met een jongen, wat 'win' je als jij eerder bent? Sixpack bier ofzo?
pi_57941372
Haha.. Ja de eer of zo
Ik ben trouwens beetje ziek vandaag
iig.. ik moet HEEL veel slapen.. Heb ik altijd als ik teveel/te fanatiek gesport heb
(gister van 1 tot 11 en net van 4 tot 7)
pi_57941513
Ik voel me soms ook niet lekker als ik in een korte tijd teveel gesport heb. Al ben jij wel erg fanatiek PF

Mijn laagste gewicht is 62 en ik wilde daar eerst naar terug maar eigenlijk ben ik met 65 of 64 ook wel tevreden..ik wil wel nog wat overhouden En als ik foto's zie van afgelopen zomer toen ik 62 kilo woog vind ik mezelf toch iets te dun. Ben nu rond de 66/67 dus nog gewoon een beetje van mijn heupen en kont en dan is het wel ok.
pi_57941613
Ja dat fietsen was meer omdat ik naar een vriend ging
daarna naar fitness ging
toen van fitness naar kickboksen.. vet omgefietst en toen nog naar huis (ook omgefietst)
dus misschien was dat nog wel langer dan een uur ook.. !

en ik voelde me al een beetje verkouden/uitgedroogd/hoofdpijn achtig etc. en dat werd er niet echt beter op

ja ik vond mezelf ook iets te dun bij 62 aan de ene kant maar dat kwam meer omdat mn alrmen altijd dun blijven en mn voorgevel ook
en die werden nog veel dunner maar mn buik en mn bovenbenen bleven gewoon
pi_57941837
Heb je geen last van spierpijn? Ik had zaterdag gesport terwijl ik ziek was en ik kon die dagen erna amper bewegen en dacht echt dat ik griep had ofzo... heb nu nog last van mn buik. Volgens mij als je teveel sport word je daar ook ziek van.

En ja ik heb altijd wel heupen op zich ook al ben ik te dun..dus kun je nagaan hoe het was toen ik 77 kilo woog

Ik had laatst een strak jurkje aan en een vriend van me zei ja je bovenkant is echt dun, maar volgens mij ben je van onder iets te dik. En dankjewel
pi_57942300
Nee wel een beetje rugpijn maar dat had ik al.

Over dat naroepen
Ik kom elke dag wel bouwvakers tegen en elke keer is het:
eeey eeey meisje! eeey eey! eey! ey1 JE MACH WEL LACHEN HOOR
of.. heey jij bent echt een mooi meisje! heey! wat loop je nou door! hey!

denk ik. 1e x is leuk.. 2e x is leuk.. Maar elke dag dan denk je ook van.. bouwvakkers.. allemaal 't zelfde
Had in de zomer ook een uh "test" gedaan

Liep toevallig in de middag in een rokje+ hakken langs bepaalde straten
in de middag was ik ff helpen in de tuin oid. dus had een broek en gympen aan gedaan (in de zomer dus shirt+hoofd was nog het zelfde) en moest weer daar zijn om wat te halen
situatie 1. ik werd door elk jongens persoon nageroepen, tegengehoude, gedwongen mee te bbqen, etc
sitatuie 2. misschien blikken maar ik werd helemaal met rust gelaten

kerels
pi_57943396
Zo, ik ben weer terug van hget zwemmen Met aquarobics vooral armspieren getrained en met aquajoggen been- en buikspieren Ben echt moe nu, dus nog ff bijlezen en dan lekker slapen
pi_57943629
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:20 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben weer terug van hget zwemmen Met aquarobics vooral armspieren getrained en met aquajoggen been- en buikspieren Ben echt moe nu, dus nog ff bijlezen en dan lekker slapen
Dat zijn de lekkerste nachten . Lekker gesport hebben, wat uitrusten en dan gaan slapen ... of roep ik nu hele gekke dingen? (mooi dat je het lekker gehad hebt)
pi_57943702
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat zijn de lekkerste nachten . Lekker gesport hebben, wat uitrusten en dan gaan slapen ... of roep ik nu hele gekke dingen? (mooi dat je het lekker gehad hebt)
Dat zijn idd de lekkerste nachten, hele dag gewerkt, gezwommen, lekker actief geweest dus, dan lukt het slapen wel ( ondanks alle kutte dingen des levens)
pi_57944149
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet nog wel lekkerdere nachten
Ik heb zojuist wel 100 gram chocolade gegeten, dus ik zal morgen wel weer een kilo lichter zijn
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57944284
Zo, tijd niets van me laten horen. Zit middenin mn stageweken dus ben druk druk druk. Wat een heerlijk weer vandaag trouwens!!
Met mn gewicht denk ik neit dat het goed zit, door die drukte eet ik (lees vreet) ik meer dan normaal. Dus heb me nog niet durven wegen, ook mn vriend zei al van: ben je weer aangekomen? Dus ik durf het nog niet aan Volgende week laatste volledige week, dus drna zien we wel weer ff ... wil dan ook weer gaan sporten op donderdag. Aangezien ik dan toch vrij heb en besloten heb dan niet te gaan werken, omdat ik simpelweg op ben, zo moe dat ik niet kan slapen.
Maargoed, morgen een dag compleet alleen, normala is mentor nog ergens in school, maar morgen weg. Ik wordt dus uitbetaald als onderwijsassistent. Mn sollicitatiebrief ligt klaar, dus die kan ook op de mail naar stichting. Hopelijk zijn mn kids morgen rustig, zijn hele week al erg erg druk :S alsof ze aanvoelen dat je moe bent en geen energie heb om te corrigeren.
pi_57944531
slapen als je hebt gesport is echt lekker
vooral als je uitgerust wakker wordt
pi_57944733
helemaal eens met bovenstaande

Ga dan zo, als de kattenbak weer schoon is, ook lekker mn bedje opzoeken

Heerlijk lang gedouched na het hardlopen, en ben wel écht moe vanmiddag ook nog hard tegen een uitgeklapt collegebanktafeltje aangelopen in volle vaart ( ) dus mn hele linker bovenbeen is dik ( ) en blauw maar ik moest en zou hardlopen

En @Miss_S: weet niet of je al eerder vakanties hebt geboekt bij een reisbureau (zelf) maar ik raad je dus Globe écht aan. Zowel in Nijmegen als in Arnhem bij een Globe onze laatste 3 vakanties geboekt, en zéér tevreden alles netjes op tijd, fijne service, geen verplichtingen én een leuk welkom thuis kaartje als je terug bent van vakantie
Ja doei.
pi_57945385
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:49 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik weet nog wel lekkerdere nachten
Die nachten zijn wel lekker, maar het wakker worden en het opstaan de ochtend erna is zo brak. Na een lekkere nacht wil ik ook uitgerust mn bed uit. En dat kan niet bij die andere nachten .
pi_57945777
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:37 schreef Chicolate het volgende:
Die nachten zijn wel lekker, maar het wakker worden en het opstaan de ochtend erna is zo brak. Na een lekkere nacht wil ik ook uitgerust mn bed uit. En dat kan niet bij die andere nachten .
Maar dat hoeft dan ook niet, want dan slaap je lekker lang uit, waarna je ontbijt op bed krijgt
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57945875
Net terug van dansen was erg lekker maar ga wel kniebeschermers kopen
pi_57949712
Over vakanties; je kan ook gewoon je vakantie *niet* boeken ?

Ik heb nog nooit een vakantie geboekt, op vliegtickets en centerparcs na dan (zelfs die bellen we de dag dat we gaan, last minute = cheap). Gewoon lekker gaan waar je denkt dat het tof is en dan zien we wel waar 't schip strandt. Zo gingen we eens op vakantie naar Frankrijk maar eindigden in Spanje.

Gister was ik enorm brak opeens werkstress hopelijk ben ik vandaag weer normaal!
Ontbijtje met donkerbruin brood en groene T.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57949735
Hier ontbijt met kruidenthee en knackerbröt. Zometeen op mijn werk wel even wat meer pakken nog
pi_57949903
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slapen als je hebt gesport is echt lekker
vooral als je uitgerust wakker wordt
Ik heb heerlijk geslapen, maar toch ben ik niet echt uitgerust. Morgen kan ik lekker uitslapen, dan hoef ik alleen 's middags te werken Zometeen lekker douchen, dat werkt meestal wel en dan vanochtend in Deventer werken en vanmiddag weer naar Twello. Moet nog wel boodschappen halen, denk dat het kipfilet met een groentenpakketje wordt. Vanavond lekker niks doen
pi_57950210
Goedemorgen allemaal

Twello....wist niet dat dat echt bestond
pi_57950216
En ja hoor, 71 kilo
Ik maak er maar 72 van, ofzo
  donderdag 10 april 2008 @ 08:31:52 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57950225
.
Hier weer yoghurt. En ik ga er voortaan een banaan of een cracker bij eten, want anders zit ik zo weer aan de vreterij .
De Snack a Jacks zijn op . En ik koop ze ook niet weer, want ik kan niet van die dingen afblijven. Ik moet echt alleen maar gezonde dingen in huis hebben .
Vandaag weer verder met waar ik gisteren gebleven was (scriptieën dus). Heb er zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_57950231
Oja bananen.......die moest ik nog halen
pi_57950308
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:33 schreef Miss_S het volgende:
Oja bananen.......die moest ik nog halen
Haha, note to Miss_S: koop bananen

Tijd voor havermout!
  donderdag 10 april 2008 @ 08:42:29 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57950334
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:40 schreef Alcarin het volgende:
Tijd voor havermout!
Maak je dat zelf met melk of koop je een bekertje?
Want zelf maken gaat bij mij altijd fout (of te waterig of te veel drab ) en bekertjes verkopen ze hier niet in de supermarkt (wel bij de Aldi, m'n moeder heeft ze ook altijd).

Edit: mooie signature trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_57950378
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:40 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Haha, note to Miss_S: koop bananen

Yep op mijn boodschappenlijstje voor vandaag:
Kniebeschermers
Bananen

Maar zal wel niet veel van komen want moet werken, reisbureau en reunie van mijn vorige opleiding
pi_57950503
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Maak je dat zelf met melk of koop je een bekertje?
Want zelf maken gaat bij mij altijd fout (of te waterig of te veel drab ) en bekertjes verkopen ze hier niet in de supermarkt (wel bij de Aldi, m'n moeder heeft ze ook altijd).

Edit: mooie signature trouwens .
Een bekertje?
Men neme 1 kopje havermout, en 2 kopjes water (ik vind melk vies, en het brandt sneller aan, maar het gaat verder vast hetzelfde met melk). Dat gooi je samen in een pan, je brengt het aan de kook, roert het even door en zet het vuur uit. Dan is het na een minuut of 5 dik genoeg om te eten
Ik gooi er dan allerlei troep doorheen (fruit )

sig = Editors
pi_57951204
Net een peer op, zometeen maar eens echt ontbijten maar daar heb ik nog niet echt zin in
pi_57951637
mmmmmmmmmmmmmmmmmcruesli

het gaat toch echt niet vervelen eigenlijk.. het blijft lekker, en ik kan er best lang op teren

Goedemorgen dames van het goede leven

De zon schijnt, weest vrolijk en zonnig en ga lekker naar buiten
Ik stap zo lekker op de motor riching Nijmegen en ga genieten van de zon en de vogeltjes en en enzo

De weegschaal is een grote vriend aan het worden, 74,0 daarnet echt debiel, zo hard als 't weer gaat... is nog maar zo kort geleden dat ik de 8 achter me liet eigenlijk..

fijne ochtend/middag allemaal
Ja doei.
pi_57951926
Ik heb besloten om morgen weer met evy te beginnen, maar welke les weet ik nog niet precies
pi_57952229
Voel me slecht... Gaan m'n ouders ook nog eens ècht definitief scheiden nu... Het zat er al een tijdje aan te komen en het is niet alsof het goed ging ofzo, maar toch is dat moeilijk. Gisterenavond emovreten, het bleef beperkt tot een bak mangosorbetijs (van AH, wel erg lekker trouwens), want m'n overigens wel heerlijke zelfgemaakte risotto bracht niet genoeg troost.
Vandaag weer proberen maar ben nog steeds suboptimaal en morgenochtend tentamen
pi_57952306
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voel me slecht... Gaan m'n ouders ook nog eens ècht definitief scheiden nu... Het zat er al een tijdje aan te komen en het is niet alsof het goed ging ofzo, maar toch is dat moeilijk. Gisterenavond emovreten, het bleef beperkt tot een bak mangosorbetijs (van AH, wel erg lekker trouwens), want m'n overigens wel heerlijke zelfgemaakte risotto bracht niet genoeg troost.
Na Sylvana nu ookal bij jou een scheiding
iig sterkte en morgen succes met je tentamen
pi_57952435
scheidingen hangen in de lucht of zo
pi_57952465
wie is Li eigenlijk in het lijstje ?
ze heeft het laagste bmi
pi_57952506
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is Li eigenlijk in het lijstje ?
ze heeft het laagste bmi
Dat vroeg ik me ook pas af......
pi_57953759
quote:
Knuffel.
pi_57954021
sterkte aan veiligheidsspeldje
Ja doei.
pi_57954063
He bah meiden, wat naar... Sterkte Sylvana en veiligheidsspeldje. .

Ik ben gister naar Dirty Dancing geweest, was wel erg leuk, maar ik maakte het voor mezelf natuurlijk wel enorm stressvol. Half 3 op bed, ik ben kapot...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57954093
Dank jullie wel allemaal!
Nu me weer snel aan het oersaaie maatschappelijke gezondheidszorg proberen te zetten...
pi_57954254
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
scheidingen hangen in de lucht of zo
Hmm, in deze tijd van het jaar gaan er altijd opvallend veel relaties kapot Mensen hebben te lang te weinig licht gehad en het is een vrij saaie periode. Dat helpt beide vast niet mee.

Ontopic: Mijn lunch- eitje staat op
  donderdag 10 april 2008 @ 12:11:27 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57954408
@viking:
de hele rol??? en ik zei toch dat ze lekker waren en ik heb dr gister 2 gehad en ze smaken idd naar meer... maar ik doe altijd eentje eruit halen en de rest direct weer dicht en in de kast (dus uit het zicht haha)

ik ga ook ff eten.... kellogs special K met vanilleyoghurt lekker hoor.

straks wederom een late dienst en het was weeeeeer druk gister, dus ik bereid me voor op weer aardig wat lichaamsbeweging
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57954836
quote:
Jij ook veel sterkte dan, ik zit precies in dezelfde situatie dus, lijkt idd wel alsof het in de lucht hangt ofzo

Vanochtend hard door moeten werken, was een kast van een huis en er woonde een man met 3 kinderen, heb in 2,5 uur net de benedenverdieping af gekregen. Morgenmiddag de bovenverdieping maar doen dan.

Nu ff snel eten en er dan weer vandoor
pi_57955013
Ik vind die snack a jack dingen ook lekker, maar ik kan er heel goed vanaf blijven: de zak die ik heb, ligt er al een maand of 2 en ik denk dat ze zelfs al niet meer lekker zijn, want waarschijnlijk over datum.
Dat makkelijk-van-af-blijven heb ik echter niet met die crunch sticks van Verkade (meergranen-variant) daar eet ik momenteel iedere dag wel een pakje van. (=120 cal, dus nog te overzien)

Ik ben de afgelopen week 3x uiteten geweest en alledrie de keren heb ik een toetje genomen. Schande! Vooral die creme brulee was volgens mij een doodzonde, zo vet, zo zoet, zo gruwelijk lekker

Vandaag weer superserieus:

O: 2 crackers met 30+ kaas.
pi_57955128
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef conleche het volgende:

Ik ben de afgelopen week 3x uiteten geweest en alledrie de keren heb ik een toetje genomen. Schande! Vooral die creme brulee was volgens mij een doodzonde, zo vet, zo zoet, zo gruwelijk lekker
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.

Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
pi_57955223
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.

Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aan
pi_57955559
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aan
Bij mij alleen de crème brulee niet, dat vind ik niet echt lekker.
Chips hoeft weer niet van mij, maar nootjes (vooral zo'n mix, met cranberries bv. van de markt ) daarom koop ik het ook weinig.
Alleen de laatste dagen veel vadsige toetjes
pi_57955593
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trance
  donderdag 10 april 2008 @ 13:24:12 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57956036
Ik heb gewoon een eetverslaving. Maakt niet uit wat het is. Als ik iets heb, zeker als het ongezond is cq. calorierijk, dan moet het op, ook al zit ik al bomvol. Echt te erg.
Vandaar dat ik ook niks in mijn kast heb staan. Ik ga ook stoppen met Sultanakoekjes. Word alleen maar onrustig van al dat spul in huis. Beter wat meer fruit inslaan dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57957249
Ik heb alleen maar een stokbroodverslaving gelukkig
De kniebeschermers zijn er trouwens
pi_57957290
Heb je je hoepel eik al binnen?
pi_57957345
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:21 schreef conleche het volgende:
Heb je je hoepel eik al binnen?
Nee al een tijd niets meer van minilotje gehoord....
pi_57957450
quote:
Op donderdag 10 april 2008 13:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trance
Hey herkenbaar. Vet hoeft van mij niet, maar zoet . Die snack a jacks zijn ook zo vreselijk ... vrijdagavond staat de zak op tafel ... en hij móet op ... tot mijn moeder me tot orde roept en zegt dat ik moet stoppen met eten. Dan mag ie terug de kast in, om iedere als ik brood pak, een verlokking te zijn. Vreselijk die dingen, zo gruwelijk lekker.

De zon is lekker! Ik liep door de stad, zonnetje in mn gezicht, muziekje op ... hmmm dit is het leven . Stufi geregeld (waren wat dingen verkeerd doorgekomen), geen snoep of lekkers gekocht, maar heerlijk rondgelopen. En nu helemaal blij: ik heb geen snoep gekocht, ben niet misselijk, maar zit vol energie en vrolijkheid .

veiligheidsspeldje. Wat naar voor je. (ook voor Sylvana, en voor ieder ander die hier mee te maken krijgt. Scheidingen lijken me echt heel erg).
pi_57957727
Tickets voor Disney zijn besteld
En mijn corset is binnen, vanavond even passen
pi_57957773
en foto maken
pi_57957794
Dat komt goed
pi_57957911
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Miss_S het volgende:
Tickets voor Disney zijn besteld
En mijn corset is binnen, vanavond even passen
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??

Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is
pi_57957913
wat is motorrijden toch heerlijk

lekker over de dijk terug gereden was helemaal alleen, met de vogeltjes, lammetjes, de bloeiende bomen en bloemen... heerlijk!

Even boodschapjes doen zodadelijk, vegetarische bami eten we vanavond met cashewnoten dus nog even wat extra groente halen, hamburgers op broodjes met ovenfrietes, en een cadeautje voor een jarige vriend

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 10-04-2008 15:22:54 ]
Ja doei.
pi_57957973
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is
Zo ben ik normaal ook, maar moet eerst de veter rijgen en moet over half uur op het station staan dus dat gaat niet lukken
pi_57957976
quote:
Herkenbaar

sterkte veiligheidspeldje
pi_57958208
quote:

[..]

Herkenbaar, zo werd er gister een jurkje bezorgd van Esprit, terwijl ik aan het thuiswerken was en tussendoor de was aan het doen was. Maar dat liet ik allemaal uit mijn handen vallen zodra de postbode aanbelde. Ik moet het dan meteen passen!
pi_57958419
En, stond het leuk?
pi_57958812
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:14 schreef shinydiscoball het volgende:
En, stond het leuk?

Ik had kunnen weten dat kokerrok-achtige onderkantjes niet echt mooi staan met mijn heupen.
Ook niet als ik 5 kilo minder weeg.
Maar elke keer als ik zo'n rok/jurk op een plaatje zie trap ik erin, want het ziet er zo mooi uit.
pi_57959139
Sterkte Veiligheidsspeldje en Sylvana
pi_57959676
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik had kunnen weten dat kokerrok-achtige onderkantjes niet echt mooi staan met mijn heupen.
Ook niet als ik 5 kilo minder weeg.
Maar elke keer als ik zo'n rok/jurk op een plaatje zie trap ik erin, want het ziet er zo mooi uit.

zo iets ? ik hou van pencilskirts
pi_57960588
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:47 schreef omearos het volgende:
Sterkte Veiligheidsspeldje en Sylvana
Thnx

Over kleding binnenkrijgen: dat moet ik ook altijd meteen passen Vandaag weer een shirtje binnengekregen en net toen ik thuis kwam meteen gepast Zo'n kokerrok ziet er op plaatjes idd heel mooi uit, maar bij mezelf staat het echt niet

Vanmiddag op werk niet echt veel bijzonders gedaan, kan daar gewoon het hele huis in 2,5 uur schoonmaken Er waren ook 3 kleinkinderen van die vrouw, 2 jongetjes van 4 en 6 jaar en een meisje van 8 maanden en ze waren echt vet schattig

Nu ff rustig zitten, zo afwassen en boodschappen doen, eten, en dan vanavond foto's van Parijs maar eens uitzoeken en op mn weblog zetten

Edit: toch niet echt zin in kip met een groentenpakketje, ga de gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten uit het Fok! kookboek maken Lijkt me wel erg lekker

[ Bericht 11% gewijzigd door _Hestia_ op 10-04-2008 17:15:04 ]
  donderdag 10 april 2008 @ 17:28:22 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57961179
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Edit: toch niet echt zin in kip met een groentenpakketje, ga de gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten uit het Fok! kookboek maken Lijkt me wel erg lekker
Ik weet ook wat ik zaterdag a.s. ga eten .

Hele dag aan het scriptieën geweest. Gaat lekker. Morgen weer verder en hopelijk krijg ik de resultaten dan af. Het is meer werk dan ik van tevoren verwacht had. Heb al 14 pagina's aan resultaten. Wordt een dikke scriptie .

Oh ja, ook een van mij voor Sylvana en veiligheidsspeldje....
Niet meer actief op Fok!
pi_57961465
Klinkt lekker gezond, dat recept...Pasta, room, kaas, en dan als groente 1 paprika..?
pi_57961555
quote:
Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Alcarin het volgende:
Klinkt lekker gezond, dat recept...Pasta, room, kaas, en dan als groente 1 paprika..?
En champignons

Maar het is idd niet 1 van de gezondste gerechten nee, maar lijkt me wel lekker om een keer uit te proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')