Mensen die er telkens in slagen het topic dicht te gooien ook trouwensquote:Op woensdag 9 april 2008 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Goed, mensen die erin slagen twee ronde crackers met daartussenin kaas op te eten zonder dat één van beide crackers of beide crackers kapot gaan verdienen de Nobelprijs.
Wasacrackers gaan tenminste niet zo snel kapot als die van Bolletje.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Crackers eten is inderdaad moeilijk als je ze dubbel doet
Dan kan ik in ieder geval wel veilig buiten lopenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 10 gelopen, yay.. Zoooo lekker in het zonnetje. Enige nadeel: het gejoel is weer begonnen. "Joehoe, mooi lichaam! Lekker kontjuhhh!"
. Je gaat er wel nóg harder van rennen, dat wel.
Inderdaad van alle belangrijke dingen backup's makenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Nou, hij doet het weer. Vraag me niet hoe, halverwege het stappenplan klopte er niets meer van, heb ik de reparatie afgebroken ... en deed ie het (na een eng 'knak' geluid) weer. Wat een stom ding. Nu ben ik backup van foto's aan het maken enzo ...
Kan me voorstellen. Maar het is zulk heerlijk weer, ik zou er niet voor binnen blijvenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Evy 10 gelopen, yay.. Zoooo lekker in het zonnetje. Enige nadeel: het gejoel is weer begonnen. "Joehoe, mooi lichaam! Lekker kontjuhhh!"
. Je gaat er wel nóg harder van rennen, dat wel.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:16 schreef -marz- het volgende:
Moblo het is wel een beetje jammer dat je net een heel verhaal getypt hebt en daarna is het topic dicht waardoor eigenlijk bijna niemand reageert.
Zo noemen ze iedere vrouw om te voorkomen dat ze mensen zoals mijn tante (klein en kinderlijk uiterlijk) met meisje aansprekenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Viel best mee nog toch? En de laatste pagina alleen vol onzin vullen lijkt me ook niet handig.
Met hardlopen heb ik niet vaak opmerkingen, vaak komen ze van de mannetjes van de roteb die gaan klappen ofzo![]()
Wat ik erg vervelend vind is dat ik regelmatig met 'mevrouw' wordt aangesproken op straat (als ze me aanspreken dan).Een keer met hardlopen ook 'goed bezig mevrouw' Ben 21 en zeker geen mevrouw.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er ook weer ffKlaar met werken, en net het slechte nieuws gehoord dat mn moeder toch de scheiding heeft aangevraagd en sinds deze week op een camping woont. 1 keer scheiden vond ze blijkbaar niet genoeg :S
Ja, ze wil van hem scheiden, maar wij vinden dus ook dat ze helemaal niet in staat is om zo'n beslissing te nemen, omdat ze nog steeds in die psychose zit. En ze wil dat Julian dan van zondag-dinsdag bij haar is, maar dat vinden we eigenlijk ook helemaal geen goed plan, als hij alleen met haar is en er verer geen toezicht is. Dus het levert de nodige ruzies en discussies op allemaal :Squote:Op woensdag 9 april 2008 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wat vaag. Dus ze wil scheiden van je stiefvader? Is je moeder trouwens wel in staat om dergelijke beslissingen te nemen op dit moment? (gezien haar psychose van onlangs).
Okeequote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
Dat was ikmaar heb er ondertussen al eentje gekocht
En vandaag spaghetti met kipsaus van Sonja op
Dat zijn de lekkerste nachtenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:20 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben weer terug van hget zwemmenMet aquarobics vooral armspieren getrained en met aquajoggen been- en buikspieren
Ben echt moe nu, dus nog ff bijlezen en dan lekker slapen
Dat zijn idd de lekkerste nachten, hele dag gewerkt, gezwommen, lekker actief geweest dus, dan lukt het slapen wel ( ondanks alle kutte dingen des levens)quote:Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste nachten. Lekker gesport hebben, wat uitrusten en dan gaan slapen ... of roep ik nu hele gekke dingen?
(mooi dat je het lekker gehad hebt)
Ik weet nog wel lekkerdere nachtenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Dat zijn de lekkerste nachten. Lekker gesport hebben, wat uitrusten en dan gaan slapen ... of roep ik nu hele gekke dingen?
(mooi dat je het lekker gehad hebt)
Die nachten zijn wel lekker, maar het wakker worden en het opstaan de ochtend erna is zo brak. Na een lekkere nacht wil ik ook uitgerust mn bed uit. En dat kan niet bij die andere nachtenquote:
Maar dat hoeft dan ook niet, want dan slaap je lekker lang uit, waarna je ontbijt op bed krijgtquote:Op woensdag 9 april 2008 22:37 schreef Chicolate het volgende:
Die nachten zijn wel lekker, maar het wakker worden en het opstaan de ochtend erna is zo brak. Na een lekkere nacht wil ik ook uitgerust mn bed uit. En dat kan niet bij die andere nachten.
Ik heb heerlijk geslapen, maar toch ben ik niet echt uitgerust. Morgen kan ik lekker uitslapen, dan hoef ik alleen 's middags te werkenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slapen als je hebt gesport is echt lekker
vooral als je uitgerust wakker wordt
Haha, note to Miss_S: koop bananenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:33 schreef Miss_S het volgende:
Oja bananen.......die moest ik nog halen
Maak je dat zelf met melk of koop je een bekertje?quote:
Yep op mijn boodschappenlijstje voor vandaag:quote:Op donderdag 10 april 2008 08:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, note to Miss_S: koop bananen![]()
Een bekertje?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Maak je dat zelf met melk of koop je een bekertje?
Want zelf maken gaat bij mij altijd fout (of te waterig of te veel drab) en bekertjes verkopen ze hier niet in de supermarkt (wel bij de Aldi, m'n moeder heeft ze ook altijd).
Edit: mooie signature trouwens.
Na Sylvana nu ookal bij jou een scheidingquote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voel me slecht... Gaan m'n ouders ook nog eens ècht definitief scheiden nu... Het zat er al een tijdje aan te komen en het is niet alsof het goed ging ofzo, maar toch is dat moeilijk. Gisterenavond emovreten, het bleef beperkt tot een bak mangosorbetijs (van AH, wel erg lekker trouwens), want m'n overigens wel heerlijke zelfgemaakte risotto bracht niet genoeg troost.
Vandaag weer proberen maar ben nog steeds suboptimaal en morgenochtend tentamen
Dat vroeg ik me ook pas af......quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is Li eigenlijk in het lijstje ?
ze heeft het laagste bmi
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Voel me slecht... Gaan m'n ouders ook nog eens ècht definitief scheiden nu... Het zat er al een tijdje aan te komen en het is niet alsof het goed ging ofzo, maar toch is dat moeilijk. Gisterenavond emovreten, het bleef beperkt tot een bak mangosorbetijs (van AH, wel erg lekker trouwens), want m'n overigens wel heerlijke zelfgemaakte risotto bracht niet genoeg troost.
Hmm, in deze tijd van het jaar gaan er altijd opvallend veel relaties kapotquote:Op donderdag 10 april 2008 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
scheidingen hangen in de lucht of zo![]()
Jij ook veel sterkte dan, ik zit precies in dezelfde situatie dus, lijkt idd wel alsof het in de lucht hangt ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat is dat toch met vet en zoet?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:36 schreef conleche het volgende:
Ik ben de afgelopen week 3x uiteten geweest en alledrie de keren heb ik een toetje genomen. Schande! Vooral die creme brulee was volgens mij een doodzonde, zo vet, zo zoet, zo gruwelijk lekker![]()
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aanquote:Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.
Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Bij mij alleen de crème brulee niet, dat vind ik niet echt lekker.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik bne blij dat ik dit niet heb, mijn enige zonde is dat ik af en toe chips eet, maar verder spreken al die dingen die hier genoemd worden me niet aan
Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trancequote:Op donderdag 10 april 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vet en zoet?
Ik kan ook niet van die combinatie afblijven als ik er eenmaal aan begin. Als ik geen eerste hap neem, is er niets aan de hand, zodra ik die eerste hap neem ben ik verloren.
Dit met allerlei dingen. Boterkoek, brownies, fudge, chocalde, roomijs... Overeenkomst: vet en zoet
Hey herkenbaar. Vet hoeft van mij niet, maar zoetquote:Op donderdag 10 april 2008 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is, maar het is idd een verslaving: als je dan die 1e hap hebt genomen, dan neemt het gevoel het verstand volslagen over en kan je alleen nog maar als een robot je mond open doen en de vette zoetigheid naar binnen werken, net zolang totdat het op is en dan pas ontwaak je uit een diepe schrans-trance
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??quote:Op donderdag 10 april 2008 14:42 schreef Miss_S het volgende:
Tickets voor Disney zijn besteld
En mijn corset is binnen, vanavond even passen
Zo ben ik normaal ook, maar moet eerst de veter rijgen en moet over half uur op het station staan dus dat gaat niet lukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??![]()
Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
Conleche is altijd van de ongeduldige: als de postbode een pakketje komt brengen doe ik nog net niet m'n kleren uit waar hij bij is![]()
Herkenbaar, zo werd er gister een jurkje bezorgd van Esprit, terwijl ik aan het thuiswerken was en tussendoor de was aan het doen was. Maar dat liet ik allemaal uit mijn handen vallen zodra de postbode aanbelde. Ik moet het dan meteen passen!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou mee wachten tot vanavond??![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik had kunnen weten dat kokerrok-achtige onderkantjes niet echt mooi staan met mijn heupen.
Ook niet als ik 5 kilo minder weeg.
Maar elke keer als ik zo'n rok/jurk op een plaatje zie trap ik erin, want het ziet er zo mooi uit.
Thnxquote:
Ik weet ook wat ik zaterdag a.s. ga etenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:
Edit: toch niet echt zin in kip met een groentenpakketje, ga de gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten uit het Fok! kookboek makenLijkt me wel erg lekker
En champignonsquote:Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Alcarin het volgende:
Klinkt lekker gezond, dat recept...Pasta, room, kaas, en dan als groente 1 paprika..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |