Ik heb ook niet de illusie om te winnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja, woensdagavond moest ik nieuw brood hebben, en het enige 'normale' brood dat er nog lag was blue band: wit brood met toegevoegde shit als kleurstoffen, vezels, zink en ijzer zodat het de voedingswaarde en het uiterlijk van gewoon brood heeft. Ook zag ik 'aroma' tussen de ingredienten staan. Weet niet hoe normaal dat is voor brood maar dat vond ik ook een beetje eng![]()
En de stevigste benen van NL zou ik evt. wel voor in aanmerking komen, maar de mooiste verre van![]()
Die kuiten van mij
Succes ermee danquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja
http://www.cosmopolitan.nl/
Maar nu zijn ze niet gebruind en geschoren en zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Lamaar zien dan, dan kunnen wij beoordelen of je door de voorrondes komt! (ik kan me herinneren dat je zei dat je X-benen had nl. Of 1 X-been, ja dat was het!)
Geeft niks. Daar kijk ik wel doorheen. Of heb je een ondoorzichtig tapijtje van haar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar nu zijn ze niet gebruind en geschoren en zo
Ze zijn wel gespierder gewordne van kickboksenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Geeft niks. Daar kijk ik wel doorheen. Of heb je een ondoorzichtig tapijtje van haar?
Of een lepeltje lijnzaadolie!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:06 schreef k_i_m het volgende:
In dat geval kan ik een potje gewelde pruimen aanraden. Enorm goor, maar wel succes.
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Complimentjes vissen![]()
Dit is niet melkwit (want dat heb ik) en onderscheid tussen wel of niet geschoren kan ik er in elk geval niet uit opmaken.
En dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk.
Dank je. Ik vind zelf de achterkant van m'n bovenbenen het leukstquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef -marz- het volgende:
Ik vind je bovenbenen heel mooi, onder wat minder. Zijn niet helemaal recht
Je beledigt me!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)
Bedoel vooral dat je er best wel tevreden mee bent zelf (omdat je ook mee wil doen aan de cosmo wedstrijd) en dat je alsnog er allerlei negatieve aantekeningen bij maakt wanneer je een foto plaatst. Dat is behoorlijk onzinnig en hoef je echt niet te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)
Ik vind het prima benen! Geen putjes en zo, mooi lang. Maar ik denk niet dat je gaat winnen omdat je ene onderbeen niet recht is. Maar neem nog maar eens een foto met hakken, misschien dat ik er dan anders over denk. Ik vind ze wel mooi slank hoor! Absoluut niet fors.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ze zijn wel gespierder gewordne van kickboksenIn mijn gedachte waren ze dunner
Denk er geschoren benen bij, een bruin kleurtje, meters hoge hakken en een heel kort rokje.
Denk de melkflessen en de pyjama weg
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat waren geen negatieve aantekeningenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bedoel vooral dat je er best wel tevreden mee bent zelf (omdat je ook mee wil doen aan de cosmo wedstrijd) en dat je alsnog er allerlei negatieve aantekeningen bij maakt wanneer je een foto plaatst. Dat is behoorlijk onzinnig en hoef je echt niet te doen.
Jaloers op bruin worden is voornamelijk jaloers op niet-verbranden en niet al te veel op hoeven letten eigenlijk.
Van mij mag je zeggen wat je wil hoor, maar anderen kunnen dat nog wel onterecht vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat waren geen negatieve aantekeningen
Dat was gewoon van
hey dit is m'n pyjama, kijk dr ff doorheen, zo zou ik nooit een foto opsturen voor een wedstrijd.
Maar ja nu heb ik alweer te hoge verwachtingen geschapen () terwijl ik gewoon dacht van hey leuke wedstrijd. Kan ik ook wel aan meedoen
O, ik verbrand nooit en ik word amper bruin. Tenzij ik echt ga lopen bakken, dan wel. Maar sorry dat ik niet over mezelf mag zeggen dat ik wit ben omdat het net winter is geweest
Okee. Nee ik wil geen ruzie of zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen wat je wil hoor, maar anderen kunnen dat nog wel onterecht vinden.
Jeej.. Goed zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben lekker aan het scriptieën. Laat begonnen en moest nog zien wat ervan terecht zou komen, maar ik ben goed bezig, yay. Dan ben ik deze week vier van de vijf werkdagen nuttig bezig geweest en dat is véél voor mijn doen.
Als je zelf gewend bent aan (voor mij erg) bruine benen is het vast anders inderdaad, dus het zal inderdaad normverschil zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar.... Mijn mening is dat je over 1 persoon wel heel kritisch en direct mag zijn en dat ben jij zelf.
Heb je ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt een beetje pissig op mezelf. Ben te lang blijven doorstuderen en nu heb ik geen tijd meer om te gaan hardlopen terwijl ik dat echt wilde..
Ik krijg wel vaak te horen dat ik mooie benen heb, misschien kan ik ook meedoen..
Dat herken ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt een beetje pissig op mezelf. Ben te lang blijven doorstuderen en nu heb ik geen tijd meer om te gaan hardlopen terwijl ik dat echt wilde..
Ik krijg wel vaak te horen dat ik mooie benen heb, misschien kan ik ook meedoen..
Welk topique?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Heb je ook
Hahaha.. Keek vd week in dat topique..
Koffie werkt bij mij niet meer zonder dat ik erbij rookquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Of een lepeltje lijnzaadolie!![]()
Men zegt dat dat ook goor is, maar ik vind het lekker. Beetje nootachtig.
Of eh...een goed sterke bak koffie.
Daarom koop ik ze daar niet omdat ze nooit mooi zitten en de baleinen niet geweldig zijn....quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over corsetten:
Ik heb een soort corset van de New Yorker?
Alleen 1. hij zat eerst heel strak en nu heb ik en taille "opeens"dus nu zit ie wat losjes
(op de strakste haakjes) is daar wat aan te doen?
2. 1 baleintje is een beetje naar buiten gebogen ipv. naar binnen. Is daar wat aan te doen?
Het is niet een echt echt echt corset. Meer een soort.. BH met verstevigde onderkant.
Tja het zijn benenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ze zijn wel gespierder gewordne van kickboksenIn mijn gedachte waren ze dunner
Denk er geschoren benen bij, een bruin kleurtje, meters hoge hakken en een heel kort rokje.
Denk de melkflessen en de pyjama weg
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
pas maar op met die bananen, straks kun je niet meerquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 eindelijk geluncht heeft.
Nu nog een banaantje.
Jij grijpt ook iedere gelegenheid aan om het over poepen te hebben, hè!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
pas maar op met die bananen, straks kun je niet meerpoepen
![]()
!
Tja, dat is altijd jammer. Het is door de week altijd mooier weer dan in het weekend, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef Sylvana het volgende:
Zometeen naar Peter toe, alleen beetje jammer dat het van het wekend weer slechter weer schijnt te worden, heb er nu amper van kunnen genieten.
Niet waarquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, dat is altijd jammer. Het is door de week altijd mooier weer dan in het weekend, lijkt het wel.
*knuf*.quote:Ik heb geen zin om te letten op wat ik eet, want ik ben gestresst. Stomme proefpersonen die niet opnemen
Dat ga ik zeker proberenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit niet zo lekker in mijn vel, mijn leven is bijzonder oninteressant op dit moment en ik ben erg toe aan sporten. Even afleiding. Gezond eten lukt me dan wel weer redelijk. Bah, was het examen maar vast voorbij.
En het laatste waar ik ooit aan mee zou doen is een mooie benen verkiezing. De rest van mijn lichaam gaat nog wel, maar mijn benen zijn juist mijn enige échte frustratie.
@Miss S: mooi corset, dat valt vast wel te combineren.
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:34 schreef Ewelina het volgende:
Aan iedereen die zich even kut voelt:
Miss_S, leuk corsetAl ben je hier volgens mij niet enorm ingesnoerd, toch?
Konijntjequote:Op vrijdag 11 april 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Zo, zit nu aan de worteltjes.
We worden om 19:30 ipv 20:00 uur opgehaald, omdat het anders wat krap wordt. Zo even omkleden
.
Denk je?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
En als ik terug kom is er een nieuw topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |