abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57979251
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja, woensdagavond moest ik nieuw brood hebben, en het enige 'normale' brood dat er nog lag was blue band: wit brood met toegevoegde shit als kleurstoffen, vezels, zink en ijzer zodat het de voedingswaarde en het uiterlijk van gewoon brood heeft. Ook zag ik 'aroma' tussen de ingredienten staan. Weet niet hoe normaal dat is voor brood maar dat vond ik ook een beetje eng

En de stevigste benen van NL zou ik evt. wel voor in aanmerking komen, maar de mooiste verre van
Die kuiten van mij
Ik heb ook niet de illusie om te winnen
pi_57979259
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja

http://www.cosmopolitan.nl/
Succes ermee dan
De mijne zijn niet geweldig, ookal in panty vallen ze reuze mee
pi_57979260
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Lamaar zien dan, dan kunnen wij beoordelen of je door de voorrondes komt! (ik kan me herinneren dat je zei dat je X-benen had nl. Of 1 X-been, ja dat was het! )
Maar nu zijn ze niet gebruind en geschoren en zo
pi_57979399
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maar nu zijn ze niet gebruind en geschoren en zo
Geeft niks. Daar kijk ik wel doorheen. Of heb je een ondoorzichtig tapijtje van haar?
pi_57979730
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Geeft niks. Daar kijk ik wel doorheen. Of heb je een ondoorzichtig tapijtje van haar?
Ze zijn wel gespierder gewordne van kickboksen In mijn gedachte waren ze dunner
Denk er geschoren benen bij, een bruin kleurtje, meters hoge hakken en een heel kort rokje.
Denk de melkflessen en de pyjama weg

pi_57979842
Ik vind je bovenbenen heel mooi, onder wat minder. Zijn niet helemaal recht
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57979846
Complimentjes vissen
Dit is niet melkwit (want dat heb ik) en onderscheid tussen wel of niet geschoren kan ik er in elk geval niet uit opmaken.
En dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57979862
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:06 schreef k_i_m het volgende:
In dat geval kan ik een potje gewelde pruimen aanraden. Enorm goor, maar wel succes .
Of een lepeltje lijnzaadolie!
Men zegt dat dat ook goor is, maar ik vind het lekker. Beetje nootachtig.
Of eh...een goed sterke bak koffie.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57979911
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Complimentjes vissen
Dit is niet melkwit (want dat heb ik) en onderscheid tussen wel of niet geschoren kan ik er in elk geval niet uit opmaken.
En dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk.
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)
pi_57979952
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef -marz- het volgende:
Ik vind je bovenbenen heel mooi, onder wat minder. Zijn niet helemaal recht
Dank je. Ik vind zelf de achterkant van m'n bovenbenen het leukst
Ik zat ook al naar m'n onderbenen te kijken -volgens mij zijn ze wel recht maar sta ik weer eens raar- iig de fysio vond ze recht (en je ziet de afdrukken van de stoel in m'n onderbeen )
pi_57979971
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
irl zijn ze wel gewoon witwit (en sorry als ik dan mensen met een melkwitte huid beledig als ik zeg dat ik bruin ben bedoel ik ook niet dat ik negroïde DNA heb gekregen)
Je beledigt me!
(Mijn benen zijn écht wit, net zoals de rest van mij trouwens, maar het boeit me gelukkig niet. )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57980005
Ja je staat raar, je rechtervoet staat scheef waardoor je been krom lijkt denk ik.

Achterkant bovenbenen + onderkant bil ziet er volgens mij toppie uit

Zojuist gelunched met een boterham met ham en een boterham met HALVAJAM !!! En ik begin nu aan mijn 2e liter groene thee
pi_57980052
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Bedoel vooral dat je er best wel tevreden mee bent zelf (omdat je ook mee wil doen aan de cosmo wedstrijd) en dat je alsnog er allerlei negatieve aantekeningen bij maakt wanneer je een foto plaatst. Dat is behoorlijk onzinnig en hoef je echt niet te doen.

Jaloers op bruin worden is voornamelijk jaloers op niet-verbranden en niet al te veel op hoeven letten eigenlijk.
pi_57980056
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Denk er geschoren benen bij, een bruin kleurtje, meters hoge hakken en een heel kort rokje.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind het prima benen! Geen putjes en zo, mooi lang. Maar ik denk niet dat je gaat winnen omdat je ene onderbeen niet recht is. Maar neem nog maar eens een foto met hakken, misschien dat ik er dan anders over denk. Ik vind ze wel mooi slank hoor! Absoluut niet fors.
pi_57980080
Ik tegen broertje:
OP FOK ZEGGEN ZE DAT IK SCHEVE ONDERBENEN HEB
en hij: ja dat heb je ook!
Kijk.. je onderbenen wijken een klein beetje naar buiten lijkt het
dit komt doordat er zich teveel vet op je knieën bevindt, dan lijkt dit zo.
Je kuiten zijn ook wat breed naar 1 kant dus ja dat is het eigenlijk.

En ik
Sukkel. Dan zeg je. Nee hoor. Ze zijn gewoon recht

Mja genoeg over mijn benen

Ik ga even thee zettem
pi_57980117
Best prima benen toch? En mijn benen zijn 5 tinten witter hoor

Miss_s: mooi corset! Die kan je inderdaad gewoon bij een avondje uit aan!
pi_57980142
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bedoel vooral dat je er best wel tevreden mee bent zelf (omdat je ook mee wil doen aan de cosmo wedstrijd) en dat je alsnog er allerlei negatieve aantekeningen bij maakt wanneer je een foto plaatst. Dat is behoorlijk onzinnig en hoef je echt niet te doen.

Jaloers op bruin worden is voornamelijk jaloers op niet-verbranden en niet al te veel op hoeven letten eigenlijk.
Dat waren geen negatieve aantekeningen
Dat was gewoon van
hey dit is m'n pyjama, kijk dr ff doorheen, zo zou ik nooit een foto opsturen voor een wedstrijd.
Maar ja nu heb ik alweer te hoge verwachtingen geschapen ( ) terwijl ik gewoon dacht van hey leuke wedstrijd. Kan ik ook wel aan meedoen

O, ik verbrand nooit en ik word amper bruin. Tenzij ik echt ga lopen bakken, dan wel. Maar sorry dat ik niet over mezelf mag zeggen dat ik wit ben omdat het net winter is geweest
pi_57980243
Over corsetten:
Ik heb een soort corset van de New Yorker?
Alleen 1. hij zat eerst heel strak en nu heb ik en taille "opeens" dus nu zit ie wat losjes
(op de strakste haakjes) is daar wat aan te doen?
2. 1 baleintje is een beetje naar buiten gebogen ipv. naar binnen. Is daar wat aan te doen?
Het is niet een echt echt echt corset. Meer een soort.. BH met verstevigde onderkant.
pi_57980302
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat waren geen negatieve aantekeningen
Dat was gewoon van
hey dit is m'n pyjama, kijk dr ff doorheen, zo zou ik nooit een foto opsturen voor een wedstrijd.
Maar ja nu heb ik alweer te hoge verwachtingen geschapen ( ) terwijl ik gewoon dacht van hey leuke wedstrijd. Kan ik ook wel aan meedoen

O, ik verbrand nooit en ik word amper bruin. Tenzij ik echt ga lopen bakken, dan wel. Maar sorry dat ik niet over mezelf mag zeggen dat ik wit ben omdat het net winter is geweest
Van mij mag je zeggen wat je wil hoor, maar anderen kunnen dat nog wel onterecht vinden.
  vrijdag 11 april 2008 @ 13:10:42 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57980460
Oeh, een geïrriteerd veiligheidsspeldje. Dat komt ook nooit voor!
Groepsknuffel!!! .

Ik ben lekker aan het scriptieën. Laat begonnen en moest nog zien wat ervan terecht zou komen, maar ik ben goed bezig, yay. Dan ben ik deze week vier van de vijf werkdagen nuttig bezig geweest en dat is véél voor mijn doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57980482
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Van mij mag je zeggen wat je wil hoor, maar anderen kunnen dat nog wel onterecht vinden.
Okee. Nee ik wil geen ruzie of zo En misschien dat wij ieder een eigen schoonheids ideaal hebben en onszelf en anderen daaraan vergelijken en dat we daardoor over 1 persoon/1lichaamsdeel andere uitspraken kunnen hebben. En beide vinden dat wat wij zeggen de waarheid is. Ik denk soms ook wel anders over complimentjes/kritiek die er over anderen worden gegeven, maar daar zeg ik dan niks van want ik ga niet opzettelijk kwetsen etc. Maar.... Mijn mening is dat je over 1 persoon wel heel kritisch en direct mag zijn en dat ben jij zelf.
pi_57980495
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben lekker aan het scriptieën. Laat begonnen en moest nog zien wat ervan terecht zou komen, maar ik ben goed bezig, yay. Dan ben ik deze week vier van de vijf werkdagen nuttig bezig geweest en dat is véél voor mijn doen .
Jeej.. Goed zo
pi_57980630
Wat apart trouwens dat op een forum het gebruikelijker is dat zinnen doorspekt worden met smileys. Wanneer dit niet gebeurt wordt een opmerking veel harder opgevat dan wanneer het vol zit met terwijl het niet meer of minder gemeend hoeft te zijn
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar.... Mijn mening is dat je over 1 persoon wel heel kritisch en direct mag zijn en dat ben jij zelf.
Als je zelf gewend bent aan (voor mij erg) bruine benen is het vast anders inderdaad, dus het zal inderdaad normverschil zijn.

Kreeg bij die opmerkingen bij je foto een beetje flashback naar de middelbare school: even omschrijven:
- mens dat zichzelf erg goed vind en een erg strakke broek draagt
- zegt tegenover een volle klas 'oooh wat heb ik een dikke kont'
- jongens 'neeee echt niet hoor, juist mooi'
- meisje zegt 'nee echt dik en lelijk hoor' (terwijl ze het zelf eigenlijk ook prachtig vond en de complimentjes nog meer)
Daar kon ik me gruwelijk aan ergeren altijd Maar ik begrijp nu dat het niet zo bedoeld was hoor!
pi_57980978
Ik ben echt een beetje pissig op mezelf. Ben te lang blijven doorstuderen en nu heb ik geen tijd meer om te gaan hardlopen terwijl ik dat echt wilde. .

Ik krijg wel vaak te horen dat ik mooie benen heb, misschien kan ik ook meedoen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57981156
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt een beetje pissig op mezelf. Ben te lang blijven doorstuderen en nu heb ik geen tijd meer om te gaan hardlopen terwijl ik dat echt wilde. .

Ik krijg wel vaak te horen dat ik mooie benen heb, misschien kan ik ook meedoen. .
Heb je ook

Hahaha.. Keek vd week in dat topique..
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:16:34 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57982107
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

Dat herken ik.
Ik ben ook pissig op mezelf dat ik al 2 weken niet gelopen heb .
En ik vroeg me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zo hard te studeren dat ze niet aan eten toekomen, maar het is bijna half 3 en ik heb nu nog steeds niet geluncht .
Niet meer actief op Fok!
pi_57982162
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Heb je ook

Hahaha.. Keek vd week in dat topique..
Welk topique?

Ik vind van mezelf ook dat ik prima benen heb, terwijl ze technisch gesproken verre van perfect zijn. Maar ik weiger me te spiegelen aan meisjes van 16 van 1m80 die nog geen 60 kilo wegen. Dus: voor iemand van mijn leeftijd en lengte heb ik prima benen
pi_57982200
Ik heb wel eens een last-minute-tentamen-leer-actie gehad waarbij ik om 6 uur opstond, naar de bieb ging en daar de hele dag ging leren terwijl ik aan 1 stuk door liters water dronk en alleen een paar koekjes at. Na die week was ik 5 kilo (!) lichter
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:29:58 #279
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57982444
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Of een lepeltje lijnzaadolie!
Men zegt dat dat ook goor is, maar ik vind het lekker. Beetje nootachtig.
Of eh...een goed sterke bak koffie.
Koffie werkt bij mij niet meer zonder dat ik erbij rook .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57982648
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over corsetten:
Ik heb een soort corset van de New Yorker?
Alleen 1. hij zat eerst heel strak en nu heb ik en taille "opeens" dus nu zit ie wat losjes
(op de strakste haakjes) is daar wat aan te doen?
2. 1 baleintje is een beetje naar buiten gebogen ipv. naar binnen. Is daar wat aan te doen?
Het is niet een echt echt echt corset. Meer een soort.. BH met verstevigde onderkant.
Daarom koop ik ze daar niet omdat ze nooit mooi zitten en de baleinen niet geweldig zijn....
En dankjewel Freecell
pi_57982920
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tja het zijn benen vind dat nooit zo interessant
Maar denk dat ik ze gespierder iets mooier zou vinden
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:05:26 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57983252
* Viking84 eindelijk geluncht heeft.
Nu nog een banaantje .
Niet meer actief op Fok!
pi_57984152
Ik ben weer eens niet lekker en heb zometeen 2e afspraakje met die jongen.
Gaat goed
pi_57984239
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 eindelijk geluncht heeft.
Nu nog een banaantje .
pas maar op met die bananen, straks kun je niet meer poepen

!
Doei.
pi_57984303
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:47 schreef Faithy het volgende:

[..]

pas maar op met die bananen, straks kun je niet meer poepen

!
Jij grijpt ook iedere gelegenheid aan om het over poepen te hebben, hè!
pi_57984641
!

Doei.
pi_57985104
Ik ben weer klaar met werken, was alleen beetje irri, want vorige alphahulp was vanochtend ook nog 1 keer geweest, als goedmakertje omdat ze een paar keer niet geweest was. En nou was er voor mij dus nog amper wat te doen. Dus nou maar in heel slow tempo was gestreken en opgevouwen en de ramen aan de achterkant van binnen en buiten gewassen.

Nu weekend

Zometeen naar Peter toe, alleen beetje jammer dat het van het wekend weer slechter weer schijnt te worden, heb er nu amper van kunnen genieten.

Eerst eten heb echt honger. Was vergeten brood te kopen, en had ook geen tijd meer om boodschappen te doen vanochtend, dus alleen nog maar 3 rijstwafels op
pi_57985263
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef Sylvana het volgende:
Zometeen naar Peter toe, alleen beetje jammer dat het van het wekend weer slechter weer schijnt te worden, heb er nu amper van kunnen genieten.
Tja, dat is altijd jammer. Het is door de week altijd mooier weer dan in het weekend, lijkt het wel.

Ik heb geen zin om te letten op wat ik eet, want ik ben gestresst. Stomme proefpersonen die niet opnemen
pi_57986975
Ik zit niet zo lekker in mijn vel, mijn leven is bijzonder oninteressant op dit moment en ik ben erg toe aan sporten. Even afleiding. Gezond eten lukt me dan wel weer redelijk. Bah, was het examen maar vast voorbij.

En het laatste waar ik ooit aan mee zou doen is een mooie benen verkiezing. De rest van mijn lichaam gaat nog wel, maar mijn benen zijn juist mijn enige échte frustratie.

@Miss S: mooi corset, dat valt vast wel te combineren .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:20:01 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57987309
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Tja, dat is altijd jammer. Het is door de week altijd mooier weer dan in het weekend, lijkt het wel.
Niet waar .
Begin maart / eind feb ofzo was het ook mooi buitenzitweer en toen een paar keer achter elkaar alleen in het weekend .
quote:
Ik heb geen zin om te letten op wat ik eet, want ik ben gestresst. Stomme proefpersonen die niet opnemen
*knuf*.
Ik weet hoe irritant proefpersonen kunnen zijn. Heeft mij nogal wat vertraging gekost .
Gelukkig ben ik klaar met de dataverzameling voor mijn scriptie en heb ik de helft van de dataverzameling voor m'n andere onderzoek al binnen (volgende week vrijdag komt de rest).
Zonet nog even een codeboek en een databestand gemaakt en dan kan ik morgen beginnen met het invoeren van de data.

En nu stop ik ermee voor vandaag. Om 20 uur worden we opgehaald om uit eten te gaan.
Om 20 uur pas... . Ik heb honger .

Edit: en ook een knuf voor chico natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57987390
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit niet zo lekker in mijn vel, mijn leven is bijzonder oninteressant op dit moment en ik ben erg toe aan sporten. Even afleiding. Gezond eten lukt me dan wel weer redelijk. Bah, was het examen maar vast voorbij.

En het laatste waar ik ooit aan mee zou doen is een mooie benen verkiezing. De rest van mijn lichaam gaat nog wel, maar mijn benen zijn juist mijn enige échte frustratie.

@Miss S: mooi corset, dat valt vast wel te combineren .
Dat ga ik zeker proberen

Na mijn 'vele' eten vandaag heb ik een maaltijdsalade op als avondeten dus dat is voor de balans
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:34:33 #292
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57987527
Aan iedereen die zich even kut voelt:

Miss_S, leuk corset Al ben je hier volgens mij niet enorm ingesnoerd, toch?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57987545
omg

moet ik een opdracht maken voor een vak.. staan de antwoorden in de presentatie foutje!!

dat wordt niet zo heel hard werken (het was toch een 'oefening voor de leuk, omdat het wel grappig is om eens te zien hoe een bittorent file is opgebouwd )

Ja doei.
pi_57987549
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:34 schreef Ewelina het volgende:
Aan iedereen die zich even kut voelt:

Miss_S, leuk corset Al ben je hier volgens mij niet enorm ingesnoerd, toch?
Dankjewel
Nee das waar maar daar had ik nog niet zoveel zin in
Ookal had ik na de foto's nog wel ff flink aangetrokken en dan word mijn taille wel heel smal
Wel leuk ding ben er blij mee
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:59:51 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57987946
Zo, zit nu aan de worteltjes.
We worden om 19:30 ipv 20:00 uur opgehaald, omdat het anders wat krap wordt . Zo even omkleden .
Niet meer actief op Fok!
pi_57987981
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Zo, zit nu aan de worteltjes.
We worden om 19:30 ipv 20:00 uur opgehaald, omdat het anders wat krap wordt . Zo even omkleden .
Konijntje
Veel plezier vanavond
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:03:36 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57988031
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Konijntje
Veel plezier vanavond
Dank je .
En als ik terug kom is er een nieuw topic .
Niet meer actief op Fok!
pi_57988123
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je .
En als ik terug kom is er een nieuw topic .
Denk je?
Ik ga morgen maar hardlopen want heb nog zo'n spierpijn van dansen
pi_57989191
Prima...
pi_57989201
Dan doe ik het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')