2 crackers is dan wel weer weinig (voor mij wel normaal maar goedquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind vier boterhammen best wel veel.
Voor mij ligt de grens bij drie, maar meestal zijn het er twee. De laatste tijd bestaat mijn lunch uit twee crackers met kaas.
ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Misschien zijn je darmen er wel blij mee!
Voor mij nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 crackers is dan wel weer weinig (voor mij wel normaal maar goed)
Ja dat zal ook wel verschil makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Maar misschien verandert dat nog wel, want ik eet momenteel ook sultanakoekjes en zodra die op zijn (heb nog twee pakjes volgens mij) stop ik daar ook weer mee en dan heb ik misschien wel meer honger om 12 uur.
ik heb er ook altijd max twee per dagquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind vier boterhammen best wel veel.
Voor mij ligt de grens bij drie, maar meestal zijn het er twee. De laatste tijd bestaat mijn lunch uit twee crackers met kaas.
Net dit jurkje gekocht:quote:Op donderdag 10 april 2008 18:11 schreef -marz- het volgende:
Volgens zo'n site die hier eens werd gepost is zo'n kokerrok juist wel ok als je een beetje heupen hebt (het 'vaasmodel').
Ik draag dat soort rokjes vaak, met jasje (moet er een nette dame uitzien op het werk) maar het moet dan van boven ook wel breder zijn qua borst/schouders zodat het wat in verhouding is. En het rokje moet niet om de heupen spannen dus geen glimstofjes zoals op het plaatje hierboven![]()
van die wasa met sesamquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Faithy het volgende:
en om wat voor crackers gaat dat dan? Knackebrod?
oh, daar krijg ik nu wel écht trek in.. Knackebrod met smeerkaas
leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Net dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
ook strak....maar wonderwel staat ie me heel goed. Blijkbaar was het model van die andere jurk gewoon niet goed voor mij.
leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Net dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
ook strak....maar wonderwel staat ie me heel goed. Blijkbaar was het model van die andere jurk gewoon niet goed voor mij.
Dat kan best. Veel tomaat, weinig kaas en dunne bodem en er is niets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef -marz- het volgende:
Pics Miss_S
Hier wordt het vanavond zelfgemaakte pizza'skom maar met het commentaar!
Ja dat zal waarschijnlijk ook wel gebeurenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:51 schreef Faithy het volgende:
je kan hem toch gewoon tijdens een avondje uit dragen? Zwart jasje eroverheen, en klaarik zou 't wel weten als ik er een kocht
![]()
gewoon naar school kan ook, op een mooie beetje wat sportieve zwarte broek, hip jasje erop, klaar
Ai ai aiquote:
Nee mijn pyama trek ik meestal niet aan naar buitenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wel mooi, alleen die punt aan de voorkant vind ik een beetje jammer en ik ben ook niet echt voor de glanzende spulletjes.
En niet met die blauwe broek combineren hoor dat staat niet
nou.. niets eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ai ai ai. Wat heb je allemaal al geprobeerd?
.
Meer drinken, wat meer vet in je eten, toch dat echte volkorenbrood eens proberen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou.. niets eigenlijk..
heb wel eens wat opgezocht over 'laxeerhulp' enzo, maar schijnt dat het kan zijn dat je darmen daaraan gewend raken en dat je dan helemaal niet meer 'zelf' poept
en vezels/zemelen werken ook niet echt, want die krijg ik al genoeg binnen
In dat geval kan ik een potje gewelde pruimen aanraden. Enorm goor, maar wel succesquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou.. niets eigenlijk..
heb wel eens wat opgezocht over 'laxeerhulp' enzo, maar schijnt dat het kan zijn dat je darmen daaraan gewend raken en dat je dan helemaal niet meer 'zelf' poept
en vezels/zemelen werken ook niet echt, want die krijg ik al genoeg binnen
Ik zou de bananen vervangen door pruimenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
En de bananen laten staan. Er wordt tegenwoordig gezegd dat het onzin is geloof ik, maar mijn ervaring is dat bananen wel degelijk verstoppend kunnen werken. Dus je kan allicht eens proberen of het voor jou ook geldt. Genoeg ander fruit om uit te kiezen, me dunkt!
Ik ben niet zo van de korsetten, maar je taille is er wel heel mooi in Miss_S!!
En volkoren brood is 1 euro 40 oidquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Faithy het volgende:
meer drinken is altijd een euvel geweest. Ik doe mijn best om naast mijn bakjes koffie (die ik écht nodig heb) 2 flesjes water naar binnen krijg overdag, en dan 's avonds nog 3 bakjes thee, maar vaak komt het er op neer dat ik 2 koppen koffie, een half flesje water en 2 koppen thee naar binnen krijg op een dag.. best weinig.. maargoed.. ik heb gewoon nooit dorst
meer vet.. ik zorg altijd wel voor wat vlees of een vervanger daarvoor (noten/pinda's) door m'n eten voor wat vettigs, en eet twee keer per week iets met als hoofdmoot vlees (hamburger of shoarma ofzo)..
en ja.. dat echte volkorenbrood... haal vaak wel iets in die richting, maar het échte is zo duur (wel lekker).. en dat staat ons een beetje tegen.. we proberen te sparen namelijk
echt lekker volkorenbrood is wel duurder volgens mijquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En volkoren brood is 1 euro 40 oid
Je moet niet bezuinigen op je gezondheidKan je beter minder motor rijden en meer met het OV
Bestaat die verkiezing danquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil meedoen met de mooiste benen verkiezing van Nederland
Ook al zijn ze wat "forser" geworden
maar toch
als ik geld uitgeef aan brood (meer dan de 1 euro voor bruin brood wat we nu doen) dan moet het ook wel écht bakkersbrood zijn, vers en het liefst nog warmquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Omdat ik nu nog vrij ben voorlopig kan ik elke dag naar de bakker aan de overkant om vers waldkorn brood te halen. Dat is echt stukken beter dan het smerige slappe diepvriesbrood wat ze op mijn werk in de kantine hebben.
Lamaar zien dan, dan kunnen wij beoordelen of je door de voorrondes komt! (ik kan me herinneren dat je zei dat je X-benen had nl. Of 1 X-been, ja dat was het!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil meedoen met de mooiste benen verkiezing van Nederland
Ook al zijn ze wat "forser" geworden
maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |