abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57965129
Hmm als ik daadwerkelijk 2064 calorieen verbruik op een dag (volgens valtaf.nl), zou ik dan niet slanker moeten zijn?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57965272
En tadáá:

vind de oude wel mooier
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 10 april 2008 @ 20:45:02 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57965293
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:29 schreef Ewelina het volgende:
@marz: ik heb een paar gala's per jaar.

@uniekhoorn: dank je Bedoel je de tint of het gladde? De tint is namelijk enigzins anders, ik ben namelijk enorm wit Ik heb wel een gladde huid
Glad en egaal.. ja mooi

Marz ik ga die site even bekijken, ken hem niet..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57965561
Staat mooi Ewelina

Voor de geinteresseerden: Ik heb een stel foto's van Parijs op mn weblog gezet net
pi_57965719
ja inderdaad dikke tieten
misschien omdat hij bij je rug wat los lijkt te zitten
pi_57965939
en heb syl's weblog gelezen
pi_57966007
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en heb syl's weblog gelezen
je mag ook wel reageren daar hoor
pi_57966025
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja inderdaad dikke tieten
misschien omdat hij bij je rug wat los lijkt te zitten
Klopt, ik kreeg hem niet alleen helemaal vast. Normaal zit ie wel goed ; Maar dan nog lijken ze wel iets forser
pi_57966118
Komt denk ik ook door de gerimpelde stof, dat trekt de aandacht ook best wel. Verder wel mooi! Ik heb nóóit een gala. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57966271
Misschien koop ik er nog een nieuwe rok bij, zo'n fishtail model Nog even goed zoeken waar ik die kan vinden voor een redelijke prijs

Zo'n soort rok dus:
pi_57966272
Staat je mooi Ewelina

Ik ben daarnet in slaap gevallen. Weg plannen om te gaan leren, of ik moet nu nog een uurtje aan de gang gaan met mijn net wakker hoofd . Hoe presteer ik het steeds als het niet kan, in slaap te vallen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57967333
foto van corset komt iets later want de reunie was iets te gezellig.....
  donderdag 10 april 2008 @ 22:19:52 #163
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57968124
Jeetje wat gaan jullie hard! .

Ik krijg mijn grootste broek alweer dicht, maar er hangt wel wat vel over de zijkanten . Ik heb gisteren vast 3 nieuwe trainingsbroeken gekocht voor straks. 2 lange en 1 tot net onder de knie, voor als het mooi weer is . En dat voor nog geen 30 euro .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57970647
goedenavond

Voor het eerst in mijn leven heb ik meegedaan aan een pokertoernooi

Ik was niet de eerste loser, maar daarna van de tafel der losers wel de winnaar, dús....
kreeg ik een zak Sogeti (jeweetsch, ICT bedrijf, organisator van 't geheel) DROP
Zet 'm maar neer hier denk ik... zaterdag op mn feestje en anders moet René de zak maar verorberen

Pokeren is wel leuk, overigens, heb ik gemerkt.. en ik kreeg het pas iets te laat door, hoe dat nou werkte allemaal.. anders had ik misschien wel wat verder gekomen

Nu maar snel slapen, en dan morgen Faithy weer laten posten, want moet morgen de hele dag werken
Ja doei.
pi_57974512
Goedemorgen

Aan mn Brinta ontbijt.

Vannacht gedroomd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lichaam dat mij wil duidelijk maken dat ik moet stoppen met weinig eten heb anders nooit nare dromen.
pi_57974899
Goedemorgen
Volgens mij zit de (warme en vieze) rode wijn nog steeds in mijn bloed

Net al een flesje water op, zometeen maar eens ontbijt zoeken
  vrijdag 11 april 2008 @ 08:59:15 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57975369
Hoi .

Beetje laat opgestaan, maar goed.
Nu aan de yoghurt, zo nog even een banaan, dan douchen en dan aan de slag. Vanavond film (Untraceable, ook wilde ik eigenlijk naar een andere, met Richard Gere) en uit eten met de pa van Mark .

We moeten ook even een nieuwe krabpaal halen, want de huidige (die we nog maar sinds december hebben) is bezweken onder Taco's gewicht . Helemaal doormidden gescheurd. Wie maakt zo'n krabpaal dan ook van KARTON?! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57975488
whehe moet je 't beest minder te eten geven?

René heeft met een paar loze credits speelgoedmuisjes gekocht op internet voor Cato ze zijn erg in de smaak gevallen in ieder geval.. hij is er helemaal wild van/mee

Goedemorgen, overigens.

Zoals jullie zien zit ik weer op 't werk totaal geen zin/motivatie maargoed.... ben iig alweer wakkerderder dan vanmorgen toen ik net mijn ogen probeerde te openen
Doei.
pi_57975651
Hier ook @werk. Het is (nog) lekker rustig
pi_57975662
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:59 schreef Viking84 het volgende:
We moeten ook even een nieuwe krabpaal halen, want de huidige (die we nog maar sinds december hebben) is bezweken onder Taco's gewicht . Helemaal doormidden gescheurd. Wie maakt zo'n krabpaal dan ook van KARTON?! .
Maak zelf een nieuwe! Dat is veul leuker, en dan kan je 'm helemaal tot het plafond doen met plankjes aan de muur waar ze op kunnen slapen en dan is 'ie heel stevig
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57975727
Nou ontbeten met 2 tosti's volgens mij is het echt nodig dat ik ga sporten vandaag
pi_57975847
Ga sporten Miss_S!
pi_57975872
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:28 schreef -marz- het volgende:
Ga sporten Miss_S!
Eerst de tafel opruimen voordat ik ruzie krijg thuis
En tosti is zonder ham bij mij
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:31:00 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57975898
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Maak zelf een nieuwe! Dat is veul leuker, en dan kan je 'm helemaal tot het plafond doen met plankjes aan de muur waar ze op kunnen slapen en dan is 'ie heel stevig
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar hoe doe ik dat? . Waar haal ik de benodigdheden e.d.? Want ik vind de kant en klare loeiduur en er zit ook altijd van alles op wat ik niet hebben wil (ze gaan bijv. toch niet in een huisje slapen). We hebben nu twee staan. Eén hele simpele met een huisje (waar ze dus niet in gaan) en eentje die oorspronkelijk uit twee plateautjes bestond, maar nu dus niet meer . Minimaal twee plateautjes is wel het leukst, want dan zit de één boven en de ander onder en kunnen ze heerlijk naar elkaar slaan . Misschien even in F&F vragen .

Ik voel me vandaag vies en lelijk en vet trouwens . Gisteren ook al. En dan ga ik ook nog eens uit eten vanavond . Ik ga dit weekend weer eens hardlopen (2 weken niet geweest ), dus ik hoop dat ik me dan weer beter voel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57975938
Pfff werd ik om 7 uur gewekt, of ik nog naar school moest 's morgens ... ja dat wist ik niet, dat komt pas om 8 uur op internet te staan, of de eerste uren alsnog doorgaan ... ik klaarwakker, en ja hoor, het valt alsnog uit . En ik heb ruzie met weegschaal: ik eet gezond, ik ben minder bollig, en hij blijft zeggen dat ik aangekomen ben . Nietes, dat kan niet!

Vanavond weer proberen te sporten. Nog steeds verkouden, en moet erg veel hoesten, maar ik mis de ontspanning te erg om weer over te slaan. Trappen .
pi_57975940
-laat maar, straks is er weer ruzie -

[ Bericht 63% gewijzigd door Faithy op 11-04-2008 09:51:55 ]
Doei.
pi_57975969
Vandaag geen tijd om te hardlopen dan Viking?
Dat wordt vanavond soep en salade iig

Zijn hier trouwens vegetariers?
pi_57975988
Zijn tosti's kaas zo erg dan?

Ik moet ook sporten om "het eraf te krijgen" hoor. Ik kan gewoon niet weinig eten, dan ga ik dood (en ga ik dromen over schorpioenen)
pi_57976005
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Miss_S het volgende:
Nou ontbeten met 2 tosti's volgens mij is het echt nodig dat ik ga sporten vandaag
Zijn dat dan 2 of 4 boterhammen? 2 valt nog wel mee ...

Ik wilde kwark eten, maar we hebben weer lekker brood (boerentarwe) dus kwark komt morgen wel .
pi_57976023
laat maar, voordat er weer ruzie is

[ Bericht 45% gewijzigd door Faithy op 11-04-2008 09:51:27 ]
Doei.
pi_57976079
Goeiemorgen
Ik heb geen ontbijt in huis Ja alleen peren, ik neem wel een peer en ga dan boodschappen doen ofzo...dat haat ik echt zo vroeg, maar zal wel moeten want ik kan niet zonder ontbijt.

Ik heb gister ook ongezond gegeten... vanaf 5 uur had ik een halve bak yoghurtijs, handje chips, 3 kwart pizza en 's avonds laat nog kaas. Ik voelde me ook echt opgeblazen.
pi_57976128
Nou ja: een tosti is natuurlijk niets anders dan 2 boterhammen met kaas. Zo erg is het allemaal niet en bedoel je met 2 tosti's, 2 halve of 2 hele? Met andere woorden 2 sneetjes brood of 4?

Gisteren:

O: 2 crackers met 30+ kaas
L: 1 geroosterde snee brood met filet americain en 2 crackers met hetzelfde.
T: nog zo'n cracker
T: appel
T; 1 banaan
T: 1 wodka met 1 schaaltje light chips
D: halve maaltijdsalade (peer en blauwe kaas) en tweederde van een stoommaaltijd met veel groenten en risotto. Toetje: beetje advocaat.
T: klein stukje osseworst.

±2000 cal. Belachelijk veel tussendoortjes gisteren. Vooral voor iemand die zei weer serieus te beginnen. Dammit!

Gisteravond nog heel veel last van m'n enkel gehad, maar ik geloof dat het nu weer meevalt.( Alhoewel ik alleen nog maar van bed, naar keuken, naar computer nben gestrompeld
pi_57976159
Misschien wat zwaarder ontbijten ==> minder tussendoortjes? Of had je gewoon zin in veel lekkere hapjes
pi_57976210
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:46 schreef -marz- het volgende:
Misschien wat zwaarder ontbijten ==> minder tussendoortjes? Of had je gewoon zin in veel lekkere hapjes
Ik vrees het laatste......

Ik ben al blij dat ik ontbijt, omdat ik dan eigenlijk helemaal geen honger heb. (behalve als ik een gat in de dag slaap, dan wel, maar dan is het meer een brunch)
pi_57976219
da's wel veel dat krijg ik echt nooit op

wij hebben gisteren lekker hamburgers gemaakt (op bruine volkorenbolletjes met rucola ) met daarbij een paar ovenfrietjes maar daarna ook niets meer want dat lukte ook écht niet meer..

wel fijn, dat nu ik gewoon gewend ben minder te eten, dat ik ook echt niet meer opkrijg...
Doei.
pi_57976253
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zijn dat dan 2 of 4 boterhammen? 2 valt nog wel mee ...

Ik wilde kwark eten, maar we hebben weer lekker brood (boerentarwe) dus kwark komt morgen wel .
4 boterhammen dus best veel voor mij en er zijn inderdaad gezondere opties
Maar het is niet zo erg dat ik echt meteen zou moeten gaan sporten maar ik was sowieso van plan te gaan sporten

En ik eet niet meer zo streng als ik deed toen ik nog 30 kilo moest afvallen, zolang ik merk dat ik niet aankom is het goed
pi_57976300
Das grappig dat je dat zegt, want als ik had gewild had ik nog wel dubbel zoveel opgekund!

Ik heb iets weg van zo'n ding, hoe noem je dat ook alweer?? O ja! Ik ben een bodemloos vat
pi_57976319
Wil je niet meer gewicht verliezen Miss_S?
pi_57976362
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef -marz- het volgende:
Wil je niet meer gewicht verliezen Miss_S?
Ik wil wel maar het gebeurt of het gebeurt niet
Ben nu bijna 1 jaar stabiel en ben daar erg trots op
Heb in dat jaar ook al alles gedaan om proberen meer af te vallen en dat wou niet echt werken (of ik moest de griep krijgen) dus denk dat dit gewicht gewoon bij mij hoort nu
pi_57976428
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef conleche het volgende:
Das grappig dat je dat zegt, want als ik had gewild had ik nog wel dubbel zoveel opgekund!

Ik heb iets weg van zo'n ding, hoe noem je dat ook alweer?? O ja! Ik ben een bodemloos vat
ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukken
maar sinds ik minder eet, kan ik ook minder op... zit ik sneller vol.. vraag me af of dat 'normaal' is, of dat ik gewoon raar ben
Doei.
pi_57976509
Dat is normaal denk ik. Ik kan qua avondeten sowieso best weinig op. Terwijl ik vaak mega hongerig thuiskom. Zit na een paar happen gewoon propvol het voelt alsof het tot de nok toe vol zit. Terwijl ik 2 uurtjes later best wel weer enorme honger kan hebben.

Waar ik dan vroegah een lekkere zak chips opentrok en lekkere dipsausjes uitstalde op tafel! Maar dat mag nu niet meer.

Ik kan wel de hele dag door eten trouwens, maar geen grote hoeveelheden steeds.
pi_57976519
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar hoe doe ik dat? . Waar haal ik de benodigdheden e.d.? Want ik vind de kant en klare loeiduur en er zit ook altijd van alles op wat ik niet hebben wil (ze gaan bijv. toch niet in een huisje slapen). We hebben nu twee staan. Eén hele simpele met een huisje (waar ze dus niet in gaan) en eentje die oorspronkelijk uit twee plateautjes bestond, maar nu dus niet meer . Minimaal twee plateautjes is wel het leukst, want dan zit de één boven en de ander onder en kunnen ze heerlijk naar elkaar slaan . Misschien even in F&F vragen .
Je kunt gewoon MDF op maat laten zagen bij gamma/praxis/karwei, en voor de palen neem je van dat geimpregneerde tuinhout. Planken kun je bekleden met stof van de markt, en de palen (waar ze omhoog klimmen/aan krabben) met een coupon tapijt (soms hebben ze restjes van 1 meter, dat is perfect). Het is echt leuk
En ik weet niet wat voor verwarming je hebt, maar als je een gaskachel hebt en een plankje helemaal bovenaan doet, dan gaan ze daarom vechten. Dat is dan lekker warm, want alle warmte blijft boven in de kamer hangen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57976543
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:

[..]

ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukken
maar sinds ik minder eet, kan ik ook minder op... zit ik sneller vol.. vraag me af of dat 'normaal' is, of dat ik gewoon raar ben
Ach so!

Nou ik heb het eigenlijk ook wel een beetje hoor, dat ik vooral bij het avondeten wel eerder vol zit. Maar ik heb nog wel net zo vaak trek. Dus als ik dan een tussendoortje heb gehad, zou ik er nog wel 1 willen na een kwartiertje of zo. Dus het is bij mij niet zo dat ik maar 3 maaltijden op een dag kan eten. Maar goed dat hoeft ook niet en dat van gister waren wel veel tussendoortjes, maar de ingredienten vallen mee. Vroeger had ik dan op zo'n dag een pak koekjes en een beker ijs gegeten of zo. Maar afvallen doe ik nu niet.
pi_57976883
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:

[..]

Wou net zeggen, want wat Conleche op had vond ik niet eens zo gek veel.

Ik denk dat dat van jou gewoon normaal is, en wees er maar blij mee...ik ben namelijk ook echt een bodemloos vat, al kan ik me meestal wel bedwingen. Maar anders zou ik gewoon achter elkaar doorvreten
pi_57976904
Ik zit nu trouwens wel echt heel vol van die 2 tosti's
Terwijl ik dat vroeger inderdaad ook niet had, zo zie je maar dat het goed kan komen
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:27:16 #196
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57976965
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef conleche het volgende:

Ha, hier je collega, vuilnisvat . En wat is er mis met 4 boterhammen? Ik eet altijd 4 boterhammen tussen de middag, anders trek ik het niet. Ik doe dan weer niet aan tussendoortjes, misschien scheelt dat weer?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57976995
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ha, hier je collega, vuilnisvat . En wat is er mis met 4 boterhammen? Ik eet altijd 4 boterhammen tussen de middag, anders trek ik het niet. Ik doe dan weer niet aan tussendoortjes, misschien scheelt dat weer?
Het is ook niet abnormaal hoor
Maar normaal eet ik maar 5 boterhammen in een week ofzo dus voor mij is het wel veel
Dus vanmiddag maar iets anders eten
pi_57976997
over tussendoortjes gesproken, ik neem lekker een appeltje

heb gisteren maar eens appels gehaald, in plaats van bananen
Doei.
pi_57977234
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef Faithy het volgende:
over tussendoortjes gesproken, ik neem lekker een appeltje

heb gisteren maar eens appels gehaald, in plaats van bananen
Misschien zijn je darmen er wel blij mee!
  vrijdag 11 april 2008 @ 10:41:58 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57977246
Ik vind vier boterhammen best wel veel.
Voor mij ligt de grens bij drie, maar meestal zijn het er twee. De laatste tijd bestaat mijn lunch uit twee crackers met kaas .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')