Glad en egaal.. ja mooiquote:Op donderdag 10 april 2008 20:29 schreef Ewelina het volgende:
@marz: ik heb een paar gala's per jaar.
@uniekhoorn: dank jeBedoel je de tint of het gladde? De tint is namelijk enigzins anders, ik ben namelijk enorm wit
Ik heb wel een gladde huid
je mag ook wel reageren daar hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en heb syl's weblog gelezen
Klopt, ik kreeg hem niet alleen helemaal vast. Normaal zit ie wel goed ; Maar dan nog lijken ze wel iets forserquote:Op donderdag 10 april 2008 21:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja inderdaad dikke tieten
misschien omdat hij bij je rug wat los lijkt te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lichaam dat mij wil duidelijk maken dat ik moet stoppen met weinig etenheb anders nooit nare dromen.
Springfield's looking pretty dusty today
Maak zelf een nieuwe! Dat is veul leuker, en dan kan je 'm helemaal tot het plafond doen met plankjes aan de muur waar ze op kunnen slapen en dan is 'ie heel stevigquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:59 schreef Viking84 het volgende:
We moeten ook even een nieuwe krabpaal halen, want de huidige (die we nog maar sinds december hebben) is bezweken onder Taco's gewicht. Helemaal doormidden gescheurd. Wie maakt zo'n krabpaal dan ook van KARTON?!
.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Maak zelf een nieuwe! Dat is veul leuker, en dan kan je 'm helemaal tot het plafond doen met plankjes aan de muur waar ze op kunnen slapen en dan is 'ie heel stevig
Zijn dat dan 2 of 4 boterhammen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Miss_S het volgende:
Nou ontbeten met 2 tosti'svolgens mij is het echt nodig dat ik ga sporten vandaag
Ik vrees het laatste......quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:46 schreef -marz- het volgende:
Misschien wat zwaarder ontbijten ==> minder tussendoortjes? Of had je gewoon zin in veel lekkere hapjes
4 boterhammen dus best veel voor mij en er zijn inderdaad gezondere optiesquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zijn dat dan 2 of 4 boterhammen?2 valt nog wel mee ...
Ik wilde kwark eten, maar we hebben weer lekker brood (boerentarwe) dus kwark komt morgen wel.
Ik wil wel maar het gebeurt of het gebeurt nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef -marz- het volgende:
Wil je niet meer gewicht verliezen Miss_S?
ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef conleche het volgende:
Das grappig dat je dat zegt, want als ik had gewild had ik nog wel dubbel zoveel opgekund!![]()
Ik heb iets weg van zo'n ding, hoe noem je dat ook alweer?? O ja! Ik ben een bodemloos vat
Je kunt gewoon MDF op maat laten zagen bij gamma/praxis/karwei, en voor de palen neem je van dat geimpregneerde tuinhout. Planken kun je bekleden met stof van de markt, en de palen (waar ze omhoog klimmen/aan krabben) met een coupon tapijt (soms hebben ze restjes van 1 meter, dat is perfect). Het is echt leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar hoe doe ik dat?. Waar haal ik de benodigdheden e.d.? Want ik vind de kant en klare loeiduur en er zit ook altijd van alles op wat ik niet hebben wil
(ze gaan bijv. toch niet in een huisje slapen). We hebben nu twee staan. Eén hele simpele met een huisje (waar ze dus niet in gaan) en eentje die oorspronkelijk uit twee plateautjes bestond, maar nu dus niet meer
. Minimaal twee plateautjes is wel het leukst, want dan zit de één boven en de ander onder en kunnen ze heerlijk naar elkaar slaan
. Misschien even in F&F vragen
.
Ach so!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukken
maar sinds ik minder eet, kan ik ook minder op... zit ik sneller vol.. vraag me af of dat 'normaal' is, of dat ik gewoon raar ben
Wou net zeggen, want wat Conleche op had vond ik niet eens zo gek veel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik had het ook eigenlijk tegen shinydiscobal, maar kwam telefoontje tussen, dus kon niet meteen op posten drukken
maar sinds ik minder eet, kan ik ook minder op... zit ik sneller vol.. vraag me af of dat 'normaal' is, of dat ik gewoon raar ben
Ha, hier je collega, vuilnisvatquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef conleche het volgende:
Das grappig dat je dat zegt, want als ik had gewild had ik nog wel dubbel zoveel opgekund!![]()
Ik heb iets weg van zo'n ding, hoe noem je dat ook alweer?? O ja! Ik ben een bodemloos vat
Het is ook niet abnormaal hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha, hier je collega, vuilnisvat. En wat is er mis met 4 boterhammen? Ik eet altijd 4 boterhammen tussen de middag, anders trek ik het niet. Ik doe dan weer niet aan tussendoortjes, misschien scheelt dat weer?
Misschien zijn je darmen er wel blij mee!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:28 schreef Faithy het volgende:
over tussendoortjes gesproken, ik neem lekker eenappeltje
heb gisteren maar eens appels gehaald, in plaats van bananen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |