ik merk ook dat ik die lijdraad wel makkelijker vind!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om weer te beginnen.. ik doe het nu dan ook zonder boek.
Misschien moet ik maandag eens met het boek beginnen, dan heb je wat meer houvast.
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en 2 crackers is toch 1 boterham?
Dat deed ik ook altijd al. Maar ik heb echt al heel lang niet meer volgens het boek geleefd en ben toch daarmee nog veel afgevallenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat soort dingen wissel ik dan dus wel af, crackers meenemen vind ik niet zo lekker namelijk
goed zo en succes!quote:Op maandag 28 april 2008 09:24 schreef Susi het volgende:
Ik ga morgen beginnen. Het lijkt misschien verkeerd met Koninginnedag enzo in het vooruitzicht, maar ik vind het niet nodig om nog langer te wachten![]()
Veel succesquote:Op maandag 28 april 2008 09:24 schreef Susi het volgende:
Ik ga morgen beginnen. Het lijkt misschien verkeerd met Koninginnedag enzo in het vooruitzicht, maar ik vind het niet nodig om nog langer te wachten![]()
nou ja die eerste 2.1 ben je al kwijt!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:45 schreef meet het volgende:
bijna 2 weken bezig en 2.1 kilo kwijt...... okeejjjjjj..... misschien dat trut bakker me toch van wat kiloos kan helpen!?!
goed zo!quote:Op zondag 4 mei 2008 09:09 schreef vamperotica het volgende:
Zoes....Keb ze (als het goed is) allemaal. Moette "straks" maar ff kijken!!
K ga morgen weer van voor af aan beginnen![]()
En nu ga ik me er wél aan houden
offtopicquote:Op zondag 4 mei 2008 11:28 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik doe niet aan Sonja maar ik werk wel bij Miss Etam,daar krijg je nu een Sonja boek kado bij aankoop van 25euro.Het staat vol met recepten en kledingadvies enzo.Ik denk geef het even door voor de liefhebbers....
succes!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga morgen ook weer beginnen
Heb nog dik 4 weken voordat ik op vakantie naar Turkije ga.. ben benieuwd wat er van te voren af kan nog!
Omdat bbquen bij ons toch fout gaat....Staat er niet in dus kan het ook niet fout gaan!!quote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed zo!
Ja ik heb dus ook uit de bieb weer een nieuwe versie
waarom staat barbeknoeien er niet in?
ow da's hetquote:Op zondag 4 mei 2008 21:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Omdat bbquen bij ons toch fout gaat....Staat er niet in dus kan het ook niet fout gaan!!
Hihihi....
Het worden dan alleen boodschappen voor mijzelf. Begin een beetje van mijzelf te walgen. Maar heb totaal geen tijd om te sporten de komende tijd.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:38 schreef draculettetje het volgende:
uhm ik weet niet of je alleen voor jezelf boodschappen moet halen
maar wij zijn met zn tweeen gemiddeld tussen de 60 en 70 euro kwijt aan de week boodschappen
hij doet dan mee met sonja avond eten en eet dan wat meer, maar niet aan ontbijt / lunch
bij deze boodschappen wel ook shampoo, wasmiddel etc wat je nog meer haalt
Grappig!Ik werk er al een jaar(sinds ik hier woon)mischien hebben we idd elkaar gezien zonder het door te hebben,maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik vrij was ofzo(dan sta ik in de notenbar waarschijnlijk).quote:Op zondag 4 mei 2008 20:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
offtopic
sinds wanneer werk jij daar dan? heb er pas nog kleren gekocht, je zal toch niet zeggen dat ik je dan gezien heb zonder dat ik weet dat ik je gezien heb?
ja daar kijk ik wel eens stiekum naar binnen! maar zo vaak kom ik niet in de stadquote:Op maandag 5 mei 2008 09:39 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Grappig!Ik werk er al een jaar(sinds ik hier woon)mischien hebben we idd elkaar gezien zonder het door te hebben,maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik vrij was ofzo(dan sta ik in de notenbar waarschijnlijk).
netjes! maandag weer begonnen he....quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben benieuwd wat maandag brengt.. vandaag er ffies opgeweest en dik een kilo kwijtmaar het weekend is altijd moeilijker.. vind ik dan!
Jupquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
netjes! maandag weer begonnen he....
Nee, want ik was ffies weer wat aangekomenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dat dan opgeteld bij wat je al kwijt was?
nou ja dat mag ook volgens haar methodequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, want ik was ffies weer wat aangekomen![]()
Eerst 3 kilo eraf.. en dan mag ik het er bij optellen ja!
En dat is ook sinds november, dus ik ben zelf ook totaal niet ontevredenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja dat mag ook volgens haar methode
zoveel kilo afgevallen is het normaal er zoveel aan te komen
en dat is ook de bedoeling!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En dat is ook sinds november, dus ik ben zelf ook totaal niet ontevreden
Ik moet wel zeggen dat ik nu wederom het boek niet echt volg, gebruik het wel voor ideeen, maar weet zelf nu ook goed wat ik wel en niet moet doen.
Ja, gaat wel weg.. geef het een paar dagen de tijdquote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Starr_003 het volgende:
OMG.. ik heb er net één dag opzitten...en ik sterf gewoon bijna van de honger.
Dit kun je toch geen 9 weken volhouden?!?!? Ik hoop echt dat dat gevoel snel weggaat..anders trek ik het niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |