ik merk ook dat ik die lijdraad wel makkelijker vind!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om weer te beginnen.. ik doe het nu dan ook zonder boek.
Misschien moet ik maandag eens met het boek beginnen, dan heb je wat meer houvast.
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en 2 crackers is toch 1 boterham?
Dat deed ik ook altijd al. Maar ik heb echt al heel lang niet meer volgens het boek geleefd en ben toch daarmee nog veel afgevallenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat soort dingen wissel ik dan dus wel af, crackers meenemen vind ik niet zo lekker namelijk
goed zo en succes!quote:Op maandag 28 april 2008 09:24 schreef Susi het volgende:
Ik ga morgen beginnen. Het lijkt misschien verkeerd met Koninginnedag enzo in het vooruitzicht, maar ik vind het niet nodig om nog langer te wachten![]()
Veel succesquote:Op maandag 28 april 2008 09:24 schreef Susi het volgende:
Ik ga morgen beginnen. Het lijkt misschien verkeerd met Koninginnedag enzo in het vooruitzicht, maar ik vind het niet nodig om nog langer te wachten![]()
nou ja die eerste 2.1 ben je al kwijt!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:45 schreef meet het volgende:
bijna 2 weken bezig en 2.1 kilo kwijt...... okeejjjjjj..... misschien dat trut bakker me toch van wat kiloos kan helpen!?!
goed zo!quote:Op zondag 4 mei 2008 09:09 schreef vamperotica het volgende:
Zoes....Keb ze (als het goed is) allemaal. Moette "straks" maar ff kijken!!
K ga morgen weer van voor af aan beginnen![]()
En nu ga ik me er wél aan houden
offtopicquote:Op zondag 4 mei 2008 11:28 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik doe niet aan Sonja maar ik werk wel bij Miss Etam,daar krijg je nu een Sonja boek kado bij aankoop van 25euro.Het staat vol met recepten en kledingadvies enzo.Ik denk geef het even door voor de liefhebbers....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |