abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50396424
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
Er staan toch voorin het SB boek hele handige lijstjes waarvoor je hartig broodbeleg bv mag vervangen? Kipfilet, rosbief, filet americain, enz. Net zoals je zoet broodbeleg mag kiezen tussen o.a. honing, vruchtenhagel, appelstroop enz. Dus als je geen paté lust, dan neem je toch kipfilet of rosbief of iets anders dat er in het lijstje staat dat je WEL lust?
Soms heb ik het idee dat er mensen aan het Sonja Bakkeren zijn die het hele boek nog nooit hebben gelezen
Ehm ja ik had vorige week het lijstje uitgeprint want m'n computer liep steeds vast van die grote file

Zal even kijken of 't nu wel lukt om 't boek helemaal te lezen
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:24:04 #3
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_50396450
Wat is Sonja Bakker haar echte naam?
And all the things you do with it
pi_50396473
Denk ook wel Sonja Bakker? Daar heten heel veel mensen Bakker
pi_50398493
Jeetje voor vandaag is het ontbijt yoghurt. Ik moet werken van half 6 tot half 4. Ik neem maar een extra appel en een extra ckracker voor de lunch mee...
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:21:47 #6
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_50401857
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:38 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

Misschien ben ik dan weer een uitzondering. Veel wat Sonja voorschrijft vind ik niet lekker, Andijvie, Witlof, Rauwkost etc. Toch eet ik het wel op. En waarom? Dan hoef ik niet zoveel en merk bij mezelf dat ik al helemaal niet meer denk van oeh lekker, ff eten. Eten is nu meer functioneel. Af en toe zit er wat lekkers bij (vandaag Nasi) daar verheug ik me dan een paar dagen op, Yammie De andere dagen denk ik ohja even warm eten anders krijg ik honger. 2 weken geleden was dat nog oeh lekker, eten! terwijl ik de helft van de tijd geen honger had..

Voor het stoppen met snoepen/ tussendoortjes heb ik ook een soort mindtrick. Wij hebben op het werk schepsnoep waar we zelf altijd wel wat uit mogen pakken. 1 keer in de week een zakje snoep mee naar huis. Nu denk ik elke keer dat ik zin heb in een snoepje "nee, morgen weer!" en als het dan morgen is denk ik "nee, morgen weer". zo stel ik het nu al ruim 2 weken uit. Als ik elke dag denk van morgen mag het! vind ik dat veel makkelijker dan denken dat het over 9 weken pas weer eens mag, dat maakt snoepen/ andere tussendoortjes eten aantrekkelijker, omdat het dan een lange tijd niet mag.
Goh, wij pakken het hetzelfde aan.. Snoepen inderdaad uitstellen, net zolang dat het er niet meer van komt. Zit vaak ook een beetje geforceerd de tussendoortjes te eten, meer omdat het moet. Op een gegeven moment merk je wel dat je rond bepaalde tijden honger krijgt, da's wel grappig.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_50404872
O ik eet geen smeerkaas/smeerworst/pate/enz uit principe (of omdat ik 't niet lust ) iig heb 't al 10-15 jaar niet gegeten en wil niet zo een hilbilly worden die niks lust dus ga 't toch maar eten
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:42:24 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50406573
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik eet geen smeerkaas/smeerworst/pate/enz uit principe (of omdat ik 't niet lust ) iig heb 't al 10-15 jaar niet gegeten en wil niet zo een hilbilly worden die niks lust dus ga 't toch maar eten
Oh, goedzo! Want je zei in de lapo dat je geen lastige eter bent, maar ik kreeg toch een beetje een andere indruk...

ik heb een moment gemist.. Het moment dat mijn broek paste. eerst zat ie te strak, en nu zakt ie af..

nog ff doorgaan, en dan moet ik waarschijnlijk een nieuwe garderobe...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_50406951
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, goedzo! Want je zei in de lapo dat je geen lastige eter bent, maar ik kreeg toch een beetje een andere indruk...

ik heb een moment gemist.. Het moment dat mijn broek paste. eerst zat ie te strak, en nu zakt ie af..

nog ff doorgaan, en dan moet ik waarschijnlijk een nieuwe garderobe...
Ik lust alles.. behalve dingen op brood
Kaas, ham, rauwe ham, kipfilet, hagelslag, vlokken, chocopasta, pindakaas lust ik
sinds vorig jaar lust ik ook kip kerrie salade (ik had 't gewoon nog nooit gegeten..) en kip pesto !

dngen als worst en andere kaas dan nederlandse kaas staan me gewoon tegen.. ik denk wel dat ik 't lust maar
ik eet 't gewoon niet..

gefeliciteerd met je aanstaande garderobe
pi_50439030
Wauw ik ben al 4 kilo afgevallen. Ik ben nog niet eens 2 weken bezig. Dit is echt beter dan ik had verwacht! Als het zo 'makkelijk' blijft gaan, ben ik binnen no-time die 18 kilo kwijt. Bizar gewoon, in minder dan twee weken 4 kilo kwijt. Wauw.
pi_50448253
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw ik ben al 4 kilo afgevallen. Ik ben nog niet eens 2 weken bezig. Dit is echt beter dan ik had verwacht! Als het zo 'makkelijk' blijft gaan, ben ik binnen no-time die 18 kilo kwijt. Bizar gewoon, in minder dan twee weken 4 kilo kwijt. Wauw.
Er zit nu waarschijnlijk ook veel vocht bij, maar goed ik ben relatief makkelijk uiteindelijk toch veel kwijt geraakt dus wie weet. Alleen binnen 9 weken is niet aan te raden voor de huid denk ik!
Dat is eens wat anders...
pi_50456055
quote:
Eierkoeken niet aan te slepen door Sonja

ZWOLLE - De eierkoek is aan een onwaarschijnlijke opmars bezig. Bij de supermarkten zijn ze niet aan te slepen. Volgens koekfabrikant Gulden Krakeling is de omzet van de lekkernij de afgelopen maanden vertienvoudigd.

Dat meldt BN/De Stem. De opmars is nagenoeg volledig te danken aan Sonja Bakker, die de eierkoek in haar nieuwste boek als een verantwoord tussendoortje introduceerde. In de magazijnen van de Gulden Krakeling in Zwolle hebben de medewerkers de koek al omgedoopt tot vliegende schotel. 'Want ze vliegen de loodsen uit', zegt verkoopleider Jan van Gerner.

Productie opvoeren
Gulden Krakeling heeft onlangs een Zeeuwse eierkoekenfabrikant opdracht gegeven om de productie verder op te voeren, want ondanks de inspanningen moeten veel supermarkten nog dagelijks ‘nee’ verkopen. Vaak zijn de ’s ochtends gevulde schappen rond de middag weer leeg en grijpt de verantwoorde afslanker mis. In een eierkoek zitten slechts 85 kilocalorieën - en in een gewoon ei al 82 - en dus is het niet verwonderlijk dat de koek zich in een grote populariteit kan verheugen.

Opmars Optimel
Sonja Bakker kijkt niet op van de snelstijgende omzet van eierkoeken, aldus een medewerker van het kantoor van de afslankgoeroe. De door Sonja Bakker gepropageerde Optimel Control van Campina boekt eveneens het ene verkooprecord na het andere, al wil de fabrikant geen exacte cijfers geven.
bron
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:17:17 #13
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_50462814
Van beide dingen lees ik niets in het boek.. Tsjah, eierkoeken wel, net als ontbijtkoek, evegreens, krentebollen.. Dus vraag me af welk boek zij bedoelen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_50462882
daarom heb ik het boek van sonja ook, dan weten we een beetje wat we in de winkel moeten bestellen
pi_50476494
Het gaat goed hier! 7 kilo in 7 weken!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:11:54 #16
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50476796
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:54 schreef botterfly het volgende:
Het gaat goed hier! 7 kilo in 7 weken!

geweldig botterfly!

ik ben iets meer gaan eten. het ging me een beetje te snel. evengoed nog zeer positief resultaat
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:08:32 #17
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_50478006
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Goh, wij pakken het hetzelfde aan.. Snoepen inderdaad uitstellen, net zolang dat het er niet meer van komt. Zit vaak ook een beetje geforceerd de tussendoortjes te eten, meer omdat het moet. Op een gegeven moment merk je wel dat je rond bepaalde tijden honger krijgt, da's wel grappig.
Haha werkt het voor jou? bij mij wel iig Ik merk het indd ook, rond 12.30, 16.00en 18.00 uur heb ik honger

Op dit moment voel ik me er niet zo goed bij, ik kan merken dat ik al wel wat af ben gevallen maar ik voel me echt vreselijk opgeblazen en dik ook krijg ik last van puistjes terwijl ik die normaal bijna niet heb, en dat terwijl ik tegenwoordig alleen maar water drinken.. Iemand die dit 'moment' ook heeft gehad? Gaat het snel over?
pi_50488686
Sinds maandag heb ik een nieuwe baan en moet ik nog even uitvogelen hoe ik het het beste met al het eten kan doen. Deze week 's ochtends kwark gegeten als ik dat als lunch mee, en dan brood mee voor de lunch zeg maar. Dat werkt tot nu toe nog het beste. Alleen vandaag heb ik ontzettende honger + buikpijn en ik heb net crackers op en een eierkoek (leuk trouwens dat artikeltje erover ) maar het gevoel blijft.. Naja, straks weer avondeten!
Morgen wegen en ik hoop ontzettend hard dat er wat af is want ik heb de stimulans zooo hard nodig. Ik sta op het punt om op te geven en ik wil door blijven gaan maar heb wel af en toe een béétje resultaat nodig. De eerste keer boek 1 ging super, de 2e keer is een stuk lastiger.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:11:05 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50496234
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef Purky het volgende:
Sinds maandag heb ik een nieuwe baan en moet ik nog even uitvogelen hoe ik het het beste met al het eten kan doen. Deze week 's ochtends kwark gegeten als ik dat als lunch mee, en dan brood mee voor de lunch zeg maar. Dat werkt tot nu toe nog het beste. Alleen vandaag heb ik ontzettende honger + buikpijn en ik heb net crackers op en een eierkoek (leuk trouwens dat artikeltje erover ) maar het gevoel blijft.. Naja, straks weer avondeten!
Morgen wegen en ik hoop ontzettend hard dat er wat af is want ik heb de stimulans zooo hard nodig. Ik sta op het punt om op te geven en ik wil door blijven gaan maar heb wel af en toe een béétje resultaat nodig. De eerste keer boek 1 ging super, de 2e keer is een stuk lastiger.
kom op Purky!! heel even volhouden nog.... je zult zien, zodra je gaat afvallen komt de motivatie ook wel weer!
pi_50497171
Ik hoop het. Ik merk net dat volgende week al week 5 is van het boek en ik ben nog amper afgevallen en dat vind ik best wel.. tja.. k*t Morgen wegen, we zullen het wel zien.
Ik weet wel dat de aardappels echt me neus uit komen, ik vind het echt vies worden. Best lastig aangezien er volgende week 4 van de 5 werkdagen aardappels op het menu staan
pi_50512344
72 hele kilotjes, ik ga weer terug naar mijn mijn jonge jaren op deze manier
Vandaag een enorn groot stuk taart om dit te vieren.
Dat is eens wat anders...
pi_50544474
Ben afgelopen week toch een kilo afgevallen dus ik heb weer motivatie! Me broer geeft op, die is nog niets afgevallen met de 2e keer boek 1. De laatste 4 weken ga ik nog effe knallen en daarna ben ik van plan zomerslank te doen.
Iemand ervaring met dat boek?
  zondag 17 juni 2007 @ 16:40:06 #23
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_50548550
DIEETEN WERKT NIET
pi_50551012
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:40 schreef -Rebelle het volgende:
DIEETEN WERKT NIET
OOH JEETJE JE CAPS LOCK ZIT VAST!!

En Sonja Bakkeren werkt wél.