Even een vraag hoor.. Geen idee of het hier al vaker gesteld is maar:
SB'en hoe doe je dat met kinderen? Ik heb twee kinderen (jongen bijna vier, meisje bijna twee), zien er goed en gezond uit en hoeven naar mijn idee absoluut niet af te vallen.
Ik ben op eigen houtje al ongeveer 20 kilo kwijt door meer beweging en gewoon gezond en met regelmaat te eten.
(heb ooit bij dieëtiste gelopen; waar geconstateerd werd dat ik te onregelmatig en te weinig at)Ik doe -sinds september afgelopen jaar- twee keer in de week aan fitness. (begeleid door fysio i.v.m. rugklachten) En mijn figuur is al wel wat veranderd. Alleen mijn gewicht blijft nog steeds hetzelfde.
Ik moet het e.e.a. aan kilo's kwijt (1.76 en 100 kilo) en husb zit op het randje van gezond gewicht (1.93 3n 92 kilo)(altijd een ondergewicht gehad maar sinds hij gestopt is met roken zit hij dus op een gezonder gewicht).
Ik denk dus sterk aan het Sonja Bakker-gebeuren. Maar kun je dat volgen met kinderen zonder dat je ik-weet-niet-hoeveel-verschillende-maaltijden op het fornuis hebt staan?
Ik ben niet echt het type om verschillende potjes te gaan koken, één maaltijd op het fornuis is bij mij al chaotisch genoeg.
![]()
Kort door de bocht gevraagd dus..
Kunnen kinderen zonder consequenties ook van de maaltijden mee eten? Zonder dat ze dus echt gaan afvallen?Ik bedoel dan voornamelijk het avondeten. Verder over de dag blijven zij gewoon eten zoals anders.
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!