Mickeys heeft alle boodschappenlijstjes helemaal uitgetikt, je kan ze hier vinden. Bedankt Mickeys!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef DarkElf het volgende:
dit topic is specifiek voor het sonja bakker dieet, als je een discussie (de zovéélste) wilt houden over hoe je het beter kan doen, moet je een eigen topic openen
Wel dus...quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:29 schreef nelisb het volgende:
Verdere uitleg over Sonja lijkt me niet nodig!
Dat wijf liegt. Dieten helpt voor geen meter.quote:
duhhhquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat wijf liegt. Dieten helpt voor geen meter.
Gevarieerd en met mate eten en vooral veel bewegen (ELKE DAG) is beter dan enkel je eetpatroon aan te passen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat wijf liegt. Dieten helpt voor geen meter.
Gevarieerd en met mate eten en vooral veel bewegen (ELKE DAG) is beter dan enkel je eetpatroon aan te passen.
Your point being??quote:Geheim
,,Het gaat erom gevarieerd te eten.
Noem eens een dieet dat werkt en nog níet door de gevestigde orde van diëtisten is afgekraakt?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Iemand die kinderen op dieet zet zou ik bij voorbaat al niet naar luisteren![]()
En daarbij heb ik haar laatst voor het eerst gezien/horen praten (bij je echte leeftijd) en jééézus wat een irritant mens.. En ze trapt qua dieetadviezen alleen maar open deuren in.
Zij heeft geen diëtetiek gestudeerd (4jarige HBO-studie) en de diëtisten die dat wèl hebben gedaan breken stuk voor stuk haar dieetadviezen af.......
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef LedZep het volgende:
Ach, al die diëtistes weten toch geen moer van voeding af.
Haha, jouw reactie was natuurlijk wel te verwachten.quote:
Veel succes nog met je studie voor diëtiste, en pas maar op dat niet genoeg teveel vitamine C binnenkrijgt (>130mg / d) want tenslotte:quote:Als jij het voedingscentrum niet als betrouwbare bron beschouwt, heeft het niet eens zin om verder met jou in discussie te gaan.
Als er één wetenschappelijke organisatie in Nederland is die gaat over voedingsonderzoek en -voorlichting...
![]()
![]()
Oke, back ontopic maar weer. Nogmaals, wat maakt "Sonja Bakker" nou zo bijzonder?quote:En voor mij valt 200% onder overmatig gebruik.
Het is me de afgelopen 8 jaar niet gelukt om af te vallen wat voor dieet ook ook niet onder begeleiding van een dietiste van de ggd,niet met een dietiste via de sportschool,niet door middel van accupentuur en noem allemaal maar nog meer op wat ik geprobeerd heb.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:09 schreef LedZep het volgende:
Oke, back ontopic maar weer. Nogmaals, wat maakt "Sonja Bakker" nou zo bijzonder?
Wat wil je daar nou mee zeggen? Het voedingscentrum haalt zijn wetenschappelijke info van de gezondheidsraad. Wil jij mij nog één keer duidelijk uitleggen dan wat daar niet betrouwbaar/wetenschappelijk aan is?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Haha, jouw reactie was natuurlijk wel te verwachten.
[..]
Veel succes nog met je studie voor diëtiste, en pas maar op dat niet genoeg teveel vitamine C binnenkrijgt (>130mg / d) want tenslotte:
[..]
Oke, back ontopic maar weer. Nogmaals, wat maakt "Sonja Bakker" nou zo bijzonder?
man, ik val soms 2kg af op een dag, en 2 dagen erna zijn ze er weer bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:54 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik heb 2 SASdagen gehad,vanmorgen stiekum gewogen...toch nog 300 gram afgevallen
Dinsdag is mijn weegdag...ben benieuwd!
quote:En voor mij valt 200% onder overmatig gebruik.
man???quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
man, ik val soms 2kg af op een dag, en 2 dagen erna zijn ze er weer bij![]()
zo ben ik tijdens de exames wel 4kg afgevallen waarna ik er terug 6 bijkwam
wat boeit 300gram?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |