Dank je wel, Stella en DJ mogen er ook wezenquote:Op zondag 6 april 2008 23:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh, zo herkenbaar! Je hebt leuke, heerlijk maffe katten, Dizzy
quote:Op maandag 7 april 2008 10:23 schreef Twinky het volgende:
Nou, speciaal voor de fans nog een filmpje van Mozes met prachtig geluid, speciaal om je eigen kat gek te maken. Ditmaal is hij in solo. Mozes wordt bespeeld door FOK!ker Slush, het baasje van DJ
Voor andere leuke Mozesfilmpjes: http://www.youtube.com/user/hadewychdevries
Dan kijken ze zo lekker dufjes hè!quote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Mees en Moos, wat liggen ze er heerlijk bij! Die kookplaat![]()
En Chip kijkt chagrijnig, maar wel een lekker ding!
Nog een laatste spam voorlopig van mijn slaapkoppies:
[ afbeelding ]
DJ, knuffelt met mij. Ik smelt altijd helemaal van zijn koppie als ie nét wakker wordt
[ afbeelding ]
Stella slaapt rustig door
Wat een schatjes zo lief en kleinquote:Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin maakt graag foto`s zoals jullie zien.
Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
zonde van het glas iddquote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
Die tweede!quote:Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
Blijven die kittens altijd wit of gaan die nog kleuren krijgen?quote:Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?
De kittens vinden het gerust wel leuk. Ze worden niet vastgeklemd, mishandeld of wat dan ook.
Mijn poes vind het prachtig als ik met haar ga douchen, of haar op korte afstand even op bed werp.
Ik zie het probleem niet zo
1. Mijn poes is 1 jaar oudquote:Op maandag 7 april 2008 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?
Hoe kan jij nou weten of die kleintjes dat leuk vinden?
Dat je ze handzaam wil maken oke, maar ik vind het echt onnatuurlijk om die beestjes in een glas te proppen waar zij echt geen ruk aan hebben en het dus puur eigen belang is om wat leuke plaatjes te schieten.
Sure het hele concept huisdieren is onnatuurlijk maar daarom kunnen we nog wel proberen er zo natuurlijk mogelijk mee om te gaan. Laat die beestjes de eerste tijd lekker bij hun moeder en ga er niet mee lopen zeulen en gekkigheid uithalen.
Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereldquote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
1. Mijn poes is 1 jaar oud
2. Huisdieren houden is vet onnatuurlijk
3. Je weet niet eens of ze lang in dat glas hebben gezeten. Dus wat klaag je nou?
4. Natuurlijk hebben de kittens er wat aan. Kunnen ze als ze 15 zijn nog even fijn terugkijken naar
de foto van hun jeugd![]()
5. Je stelt je nogal aan.
6.Einde discussie. Gewoon lekker genieten van alle leuke kattenfoto`s in dit topic.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereld
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als je om zoiets al gaat janken, ben je echt laag bij de grond.
![]()
Game on met leuke foto`s
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als je om zoiets al gaat janken, ben je echt laag bij de grond.
Hehe, ja moet je maar geen bengalen nemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:
Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...
Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
Ja hij is echt ergquote:@Red_Cat
Wat een heerlijke luie kat
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef nein het volgende:
hahah, buster lijkt wel een politie foto voorkant en zijkant
Tyler is een vetzak iddquote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef MdMa98 het volgende:
Tyler is net mijn gummie! (sorry, alleen wel wat dikker)
omvang van de kat is niet belangrijk idd, als ze maar heel lief zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 01:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Tyler is een vetzak idd
Maar inderdaad heerlijk om te kroelen, kan ik (en hij) ook geen genoeg van krijgen
Rooie poessiequote:
Als ze slapen zijn ze allebei liefquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Rooie poessie![]()
Andere poes is ook lief trouwens
ja iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
Wat apart dat zwart zo in zn gezichtje! Erg mooiEn wat groeien ze toch hard he
Zo'n lief koppie op de laatste 2, ze kijkt echt heel relaxed ook op de onderstequote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wat een lekker bekkie heeft ze, Qrious!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stella wou niet op de foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DJ wou niets liever
quote:
Hoe gaat het met die drinkfontein?quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Radyhyn het volgende:
Troy in de wasbak
[ afbeelding ]
Mythos in de wasbak![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk zeg! Haar lekker rustig laten wennen.. en dan... fotos!quote:Op maandag 14 april 2008 09:36 schreef inkie1010 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag hebben wij ook een kat! Ze is 7 jaar oud en komt uit het asiel. We mochten haar ook meteen meenemen, ze zat al 3 a 4 weken in het asiel.
Wat een druktemakers! En moeders blijft daar maar liggen met grote ogenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Nou.. erm..
Ik kwam vorige week thuis en toen trof ik dit aan .....![]()
[ afbeelding ]
Ze kijken allebij van: 'It wasn't me"
De europese uitgave van Harry en Loesquote:Op maandag 14 april 2008 15:34 schreef L0t.. het volgende:
Lotje woont nu 2,5 week bij ons, en het gaat zooo goedZe is zo lief, heel de dag loopt ze te spinnen en met Bink samen gaat het ook echt goed
![]()
[ afbeelding ]
Hi![]()
[ afbeelding ]
Ze lag laatst zo lief te slapen, pootjes onder d'r hoofdje![]()
[ afbeelding ]
Bink 7 maanden geleden![]()
[ afbeelding ]
Bink nu![]()
[ afbeelding ]
Samen![]()
[ afbeelding ]
'Kinderen zijn hinderen'. Die blik van moederpoes is pricelessquote:
Die hebben goed lopen slopen. Er zit zelfs een barst in de muur!quote:Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Nou.. erm..
Ik kwam vorige week thuis en toen trof ik dit aan .....![]()
[ afbeelding ]
Ze kijken allebij van: 'It wasn't me"
Ja, Bink ligt altijd zo op de bank, lekker breed met aan elke kant een pootquote:
Hahahah, die eerste foto, echt zo'n psychopatische grijns lijkt het wel:Pquote:Op maandag 14 april 2008 15:18 schreef nein het volgende:
Zat hier niet een kattenpootjesfan?
[ afbeelding ]
en ze behoren bij deze heer..over een maandje bij mij
[ afbeelding ]
Awww, knapperdquote:Op maandag 14 april 2008 19:52 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk smelt weer bij het zien van al die lieve pluizebeestjes
Hier weer een van Robin:
[ afbeelding ]
Hij is ook de meest gestoorde van het stel, maar op een of andere manier wel de meest relaxte, blijft ook rustig liggen enzo! Leuk beestje, gaat nog lachen worden als ie hierheen komtquote:Op maandag 14 april 2008 19:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahahah, die eerste foto, echt zo'n psychopatische grijns lijkt het wel:P
Maar wel een schatje hoor
Jaaa, toen ik die foto zag moest ik meteen aan Bink denkenquote:Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef Kptelmo het volgende:
Laatst vanuit de zolder een plaatje kunnen schieten van Roxie op een van haar strooptochten. Blijkbaar heeft ze een vriendje/vriendinnetje/loverboy aan de haak geslagen. Ze lijken wel Lotje en Bink
.
[ afbeelding ]
Roze neusjequote:Op dinsdag 15 april 2008 09:21 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi die Lucy ligt er ook lekker bij
Leuke foto's! Van Lotje en Bink en de lookalikes
Hier is dan eindelijk een foto van onze Shewa die we afgelopen zaterdag uit het asiel opgehaald hebben. Het gaat erg goed, ze is steeds minder bang. Ze is 7 jaar oud, maar het is een klein poesje qua formaat.
Ze zal nog wat tijd nodig hebben om meer vertrouwen te krijgen, maar we laten haar gewoon rustig alles ontdekken.
[ afbeelding ]
Wat Tonja al zei.. het is inderdaad het snoer van de drinkwell... gelukkig maar!quote:Op maandag 14 april 2008 18:40 schreef buitenbeentje het volgende:
Die hebben goed lopen slopen. Er zit zelfs een barst in de muur!
Hehe, wat een gezelligerdsquote:Op donderdag 10 april 2008 14:49 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Moos lag al op me te wachten toen ik net thuiskwam
[ afbeelding ]
Gistermiddag.
Gat in de poort aan het eind, dus ze kunnen ook zo de tuin uit, ze kunnen makkelijk het schuurdak op, een vijver als waterbak, ze genieten ervanquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hehe, wat een gezelligerds(en wat een heerlijke tuin ook voor de poesjes)
Allemaal gelukzalige poezenfoto's hier, geweldig
Verrek hier zie ik ineens een bekende kat voorbij komenquote:
Wat een poepies!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
Sinds gister avond zijn de kittens hier!![]()
[ afbeelding ]
Links hebben weBoris
En rechts hebben we
Misa
![]()
Boris is degene met het meeste lef en Misa loopt er een beetje twijfelachtig achteraan.
Het zijn een broertje en zusje en als je ze ook maar even uit elkaar haalt begint de een te mauwen en dan komt de ander.![]()
Dit is de eerste keer voor ons dat we katten hebben en we staan nu al versteld over wat een lucht er uit die kattenbak komt als ze er even in zijn geweest.
Over een paar weekjes gaan we naar de dierenarts om ze te inenten en wat meer info te vragen over opvoeding en dergelijke.![]()
Wat we zelf wel tof vonden is dat ze meteen trouw zijn aan de kattenbak.
Lieefff!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
Sinds gister avond zijn de kittens hier!![]()
[ afbeelding ]
Links hebben weBoris
En rechts hebben we
Misa
![]()
Boris is degene met het meeste lef en Misa loopt er een beetje twijfelachtig achteraan.
Het zijn een broertje en zusje en als je ze ook maar even uit elkaar haalt begint de een te mauwen en dan komt de ander.![]()
Dit is de eerste keer voor ons dat we katten hebben en we staan nu al versteld over wat een lucht er uit die kattenbak komt als ze er even in zijn geweest.
Over een paar weekjes gaan we naar de dierenarts om ze te inenten en wat meer info te vragen over opvoeding en dergelijke.![]()
Wat we zelf wel tof vonden is dat ze meteen trouw zijn aan de kattenbak.
Haha!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lieefff!![]()
Oeh Misa lijkt wel een beetje op LotjeKattenbak ging hier ook meteen goed, ze vindt het zelfs leuk volgens mij, lekker 10 minuten in die bak met de korrels spelen
![]()
[ afbeelding ]
Eerste keer op de bak met Bink heel wantrouwend erbij 'wat moet die gekke poes in MIJN kattenbak'
Nu, 2,5 week later, gaat Bink trouwens nog steeds elke keer kijken als Lotje op de kattenbak gaat
Haha, super die foto!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:35 schreef Ireth het volgende:
Eerste ontmoeting met nieuwe huisgenoot.
[ afbeelding ]
Witte kittensquote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..
Volgende week al!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:37 schreef n0a het volgende:
Mooie Moshi foto's! Volgende week kan ik los want woensdag komt:
[ afbeelding ]
een mengsel van siamees en mainecoon! wow, ben benieuwd hoe zij eruit ziet als ze ouder is!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..
Soms wel ja.. eigenlijk is voor hem geen houding te gek, alleen wordt hij wel bijna altijd wakker vlak voordat je een foto kan makenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:41 schreef TheSorrow het volgende:
Arme Mozes![]()
Ik moest hardop lachen om DimmieSlaapt ze hij zo?
ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Een nieuw Mozesfilmpje!!![]()
Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!
idd, ik vind het ook niet zo lollig voor Mozesquote:Op donderdag 17 april 2008 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriend
Ik vind het niet zo raar dat hij altijd boos is op jouw vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Robertje het volgende:
@ Sorbo... mooie kattepoezespullen
[ afbeelding ]
Poesjelove
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:42 schreef Esraa het volgende:
[..]
![]()
Blauwe Russen toevallig?![]()
Dotjeen Toshi
Heb je nog meer foto's?quote:
M'n kat ging lopen zoeken (heb 4 boxen op m'n bureau), ook in de caviakooiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:35 schreef Esraa het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's?![]()
Onze Blauwe Rus komt over 11 dagen bij ons wonen, dus tegen die tijd zal ik eens wat foto's van haar spammen.
Gefeliciteerd Lodewijk
Ik zal het niet tegen de rest zeggen...maar dankjewel!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Adelante het volgende:
Ik blijf Lodewijk de mooiste vinden van jouw stel, Sorbootje
Nog nooit kwaad? Ruilen? Mozes is echt heel lief maar wordt om het minste of geringste boos of pissig. Met krabben en blazen en alles erop en eraanquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
Show usquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
Wie praat er kinderachtig tegen huisdieren?quote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef snadrem het volgende:
Mijn stoere vent Floris, die over 1 week alweer 1 jaar wordt!
En ik in gesprek met Lotje (geluid aan)
En zo te zien kreeg 'mevrouw' haar zin.quote:Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Die plantenbak katWel link eigenlijk
Mevrouw wilde even uitslapen op ons bed![]()
[ afbeelding ]
Dat enorme schrikhoofd is cutequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:
Ik doe ook aan katte-mishandeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb Mythos expres in de sneeuw gezet voor een foto!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...
Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
Ja, gelukkig liep het goed afquote:
Die blauwe vis zwerft hier thuis ook rondquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosa-spam
Komen ze:quote:Op zondag 20 april 2008 13:14 schreef Esraa het volgende:
[..]
Show us![]()
Gisteren zijn we weer wezen kijken bij de kittens, dus hierbij wat foto's.
Ze zijn nu twaalf weken oud.
Onze Lenka![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zusje Nova, die niet weg te slaan was bij mij. Ze heeft het hele bezoek bij mij gelegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lenka met haar moeder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als laatste de andere twee kittens uit het nest
[ afbeelding ]
En nog twee filmpjes:
Ze zijn superquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
Komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handjevol foto's
Lief!quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosa-spam
Wat een ontzettend leuk katje, Pixelquote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef Ephemera het volgende:
Hierbij een zwaar relaxte Pixel:
[ afbeelding ]
Met de groeten van Pixel
Jaaa goed van mij hequote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
Teiger met zn ogen open, zeldzaam!
En het is idd echt een schat, kroelbeest
Wat een mooie mooie poessiewoes!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 2
Leuke rode Teiger
Jaaa vet hea!? Kan je je voorstellen dat mensen dat lieve poesbeest weg hebben gedaan naar het asiel?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:21 schreef nein het volgende:
wOW! Teiger is echt knal ende knalrood!! Zie je niet vaak zeg!!
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wat een mooie mooie poessiewoes!
Blauwe Rus?
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Adelante het volgende:
Die zou hier regelmatig vliegles krijgen met die streken
Heel herkenbaar, zo is Roxie ook (op dat paaldansen na dan). Volgens mij wil ze gewoon geslagen worden. Als je haar een tik (of meer) op de kont geeft begint ze te bijten omdat ze denkt dat ik wil spelen. Ook nat maken heeft geen zin, de bitch vindt het allemaal leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling..
.
Bij ons zou ze dan aan t nekvel de kamer uit vliegen, of een flinke sproei water over dr heen. Dan is die bij ons altijd wel ff rustig (of bangquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling..
.
Ik smelt kittens blijven lief.quote:
Awww!quote:Op zondag 27 april 2008 10:45 schreef n0a het volgende:
Foto van donderdag.
[ afbeelding ]
Probeer hem aan het apporteren te krijgen. Al een paar keer gelukt. Nu ligt ie uitgeput op schoot.
quote:Op zondag 27 april 2008 15:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Meestal gaat hij erbij liggen en wordt hij door DJ gebruikt als een kussentje.
Hij is wel helemaal gewend, onze poes echter nog niet echt. Ze komen wel steeds wat dichter bij elkaar. Hij bromt niet meer, maar Banat blaast wel nog steeds.quote:Op zondag 27 april 2008 15:29 schreef nein het volgende:
[..]
Awww!
Is ie al helemaal gewend aan z'n nieuwe huisje?? Geweldig om m aan t apporteren te krijgen, hoe doe je dat??
Duurde het lang voor ze aan de tuigjes gewend waren eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2008 09:35 schreef Radyhyn het volgende:
Het was heerlijk weer dus Mythos en Troy mochten lekker naar buiten
Lekker door de plantjes banjeren
[ afbeelding ]
Mythos vond die vliegjes en bijtjes vooral interessant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker in het gras
[ afbeelding ]
Die eerste foto is echt superlief!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zijn 7 maanden dus weer wat nieuwe foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaienquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaien
Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwensquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hihi gek beest!
Mijn Teiger is alleen de grote uitslover als die eten wil! Dan ben ik ineens het meest lieve vrouwtje wat er bestaat en krijg ik kopjes en kusjes!
Ja maar Teiger is ook homoquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwensNat voer is voor mietjes.
Vincent AKA Vinny iddquote:Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die vlek, het blijft treffend hoe zeer vinnie (dat was het toch?) op mijn vrouwtje lijkt.
Die onderste, ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:53 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Kreeg vandaag van een vriend van me nog 2 foto's die hij met z'n mobiel gemaakt had vorig weekend.
[ afbeelding ]
DJ zit
[ afbeelding ]
DJ lacht
Het leukste is dat hij vaak alles prima vind, zolang hij aandacht krijgt.quote:
Doet niet vrijwel iedere kattenbaas dat, zijn katten schandalig verwennen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:50 schreef Bisoutje het volgende:
Wat een superleuke katten allemaal!! Heb er zelf 2! Muffin en Bisou. Muffin is een zwart-wit katertje en Bisou is mijn kleine perfecte prinses! Ik verwen haar tot op het bot![]()
Ik wil foto's laten zien, maar ik weet niet hoe ik ze er in moet krijgen! HELP
Oh!! Dat is echt een mooie foto!quote:
Geen idee.... maar de grote vraag is: Hoe komt hij er weer vanaf! We smeren trouw elke twee uur zalf en hopen er het beste van. Morgen weer naar de dierenarts...quote:Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Morretje het volgende:
Sisqo!Hoe komt ie daar aan dan Sorbootje?
Haha, Brahimov heeft de reactie van Xena en Vinny erop gefilmd. Die komt als reactie erop eronderquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld
Bekijk deze YouTube-video
Wat een gefrustreerd beest is het tochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:11 schreef Twinky het volgende:
hier zijn Xena en Vinny die het filmpje kijken:
Wat een gaaf trapje!quote:Op woensdag 30 april 2008 17:11 schreef Silvieja het volgende:
MeneerPoess, druktemaker en held op sokken, op zijn trapje
[ afbeelding ]
Bora hoorde Mozes, kwam naast me zitten met haar oren plat achterover.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Die foto.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Onze poes is krols, we hebben twee katers, eentje die er helemaal niks om geeft, en eentje die toch wel vindt dat hij haar haar zin moet geven kennelijk. Ze zeurt ook nogal...
Ondanks dat meneer gecastreerd is, klimt hij steeds bovenop haar, volgens mij heeft hij geen idee wat hij eigenlijk aan het doen is, want hij kijkt me echt heel dom aan als ik ze betrap
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:13 schreef Northside het volgende:
Vol trots presenteren wij u:
SUSHI:
[ afbeelding ]
en SAMBAL:
[ afbeelding ]
Gisteravond had ik geluk en kon ik ze opeens ophalen bij een fokker in de buurt van mijn ouders. Paps is een raskat, mams was een straatkat die aangereden was en bij de fokker lag bij te komen van haar verwondingen. Het zijn 2 zusjes, ze zijn 8 weken oud en ik ben ontzettend blij met ze (en zij vinden mij ook wel ok geloof ik)
Hier nog eentje van hun favoriete bezigheid:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |