abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57879841
Ik gooide hem dicht..
Deel 51

Paar van de laatste foto's:

Tyler, oppaspoes van clumsy_clown

Xena? van Bluezz

?&? van Dizzy-Miss-Lizzy

Stella en DJ van mij
  zondag 6 april 2008 @ 23:15:42 #2
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57879925
Wat een schatjes, die Stella en DJ!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 23:27:19 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57880180
Ik heb hem in het Fauna gedeelte gezet
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 6 april 2008 @ 23:31:43 #4
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57880264
TVP
pi_57881585
nog een paar sleepy foto's van floppy:

Vooral die laatste zo heb ik m echt nooit eerder zien liggen
(:
pi_57882032
Stella & DJ
† The 3 Kings †
pi_57882460
tvp
pi_57882623
Nog even een keer mijn laatste foto's uit het vorige topic op herhaling.

Een verpakking de hele kamer door slepen is altijd leuk, aldus mijn freggels

quote:
Op zondag 6 april 2008 23:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh, zo herkenbaar! Je hebt leuke, heerlijk maffe katten, Dizzy
Dank je wel, Stella en DJ mogen er ook wezen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 7 april 2008 @ 10:23:43 #9
92409 Twinky
Little star.
pi_57884445
Nou, speciaal voor de fans nog een filmpje van Mozes met prachtig geluid, speciaal om je eigen kat gek te maken. Ditmaal is hij in solo. Mozes wordt bespeeld door FOK!ker Slush, het baasje van DJ

Voor andere leuke Mozesfilmpjes: http://www.youtube.com/user/hadewychdevries
pi_57885725

Mees says hi!

Wat kijkt ie lekker zwoel

Moos op de kookplaat Hij heeft hem ook al een paar keer aangekregen

Lekker languit op de bank achter het vrouwtje

Ik werd gister wakker, en toen keek ik tegen dit aan:

Lekker bij het baasje slapen
† The 3 Kings †
pi_57885911
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:23 schreef Twinky het volgende:
Nou, speciaal voor de fans nog een filmpje van Mozes met prachtig geluid, speciaal om je eigen kat gek te maken. Ditmaal is hij in solo. Mozes wordt bespeeld door FOK!ker Slush, het baasje van DJ

Voor andere leuke Mozesfilmpjes: http://www.youtube.com/user/hadewychdevries

M'n poes op schoot keek maar heel even, ze is denk ik wel wat gewend qua raar geluid uit de computer.
Maar raaaar beest!
pi_57886313
Crosspost:

'Chip, kijk eens?' *knip*

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_57888458
Mees en Moos, wat liggen ze er heerlijk bij! Die kookplaat
En Chip kijkt chagrijnig, maar wel een lekker ding!

Nog een laatste spam voorlopig van mijn slaapkoppies:

DJ, knuffelt met mij. Ik smelt altijd helemaal van zijn koppie als ie nét wakker wordt

Stella slaapt rustig door
pi_57891478
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Mees en Moos, wat liggen ze er heerlijk bij! Die kookplaat
En Chip kijkt chagrijnig, maar wel een lekker ding!

Nog een laatste spam voorlopig van mijn slaapkoppies:

[ afbeelding ]
DJ, knuffelt met mij. Ik smelt altijd helemaal van zijn koppie als ie nét wakker wordt

[ afbeelding ]
Stella slaapt rustig door
Dan kijken ze zo lekker dufjes hè!
† The 3 Kings †
pi_57891888
En dan gapen ze een (paar) keer gigantisch, en hangen daarna als je ze optilt wat slapjes op je arm/schouder/schoot

En als je ze wakker máákt dan kunnen ze zo'n heerlijk stoned-achtig grafhoofd trekken
pi_57892203

Mijn vriendin maakt graag foto`s zoals jullie zien.

Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
pi_57893881
Ohh..
Die 2e foto: 'Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haal me eruit!!'
pi_57893978
Ooohhh wat verschrikkelijk lief!
pi_57894013
ben er ook helemaal weg van, de kitten die ik krijg (noem haar nu al dotje vanwege het enkele stipje) komt vanzelf al lekker bij mij zitten.

Zo zie je maar weer, de kat kiest jou uit, en niet andersom:)
pi_57894163
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
The way you rock'n'roll
  maandag 7 april 2008 @ 18:55:33 #21
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_57894165

Lui beest wil niet even poseren dus helpen we het koppie maar even..

wanneer poesie het koppie niet omhoog wil houden,knijpen we ff in het halsje

oei,oei...wat kijken we blij

kijk,kijk,nu zijn we klaarwakker..
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_57894529
Wauw, wat een prachtbeest, thloreg! Ze/hij lijkt wel wat op de moeder van onze katten.

En die foto's waarop je een hand een kop omhoog ziet duwen, daar heb ik er ook tientallen van Ziet er altijd zo heerlijk spontaan uit
  maandag 7 april 2008 @ 19:14:41 #23
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_57894587
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
Wat een schatjes zo lief en klein en wat is de moeder mooi !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  maandag 7 april 2008 @ 19:18:06 #24
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57894662
Kasper en Dara willen hier ook weer meekijken!

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_57896125
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
zonde van het glas idd
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_57899578
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die tweede!
Verder ben ik het eens met Dizzy-Miss-Lizzy, op de een of andere manier ziet het er ook zielig uit zo in een glas gepropt.
pi_57899714
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?
De kittens vinden het gerust wel leuk. Ze worden niet vastgeklemd, mishandeld of wat dan ook.
Mijn poes vind het prachtig als ik met haar ga douchen, of haar op korte afstand even op bed werp.

Ik zie het probleem niet zo
  maandag 7 april 2008 @ 23:01:31 #28
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57899960
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Blijven die kittens altijd wit of gaan die nog kleuren krijgen?
(ik ben een katten-noob)
pi_57900038
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?
De kittens vinden het gerust wel leuk. Ze worden niet vastgeklemd, mishandeld of wat dan ook.
Mijn poes vind het prachtig als ik met haar ga douchen, of haar op korte afstand even op bed werp.

Ik zie het probleem niet zo
Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?
Hoe kan jij nou weten of die kleintjes dat leuk vinden?
Dat je ze handzaam wil maken oke, maar ik vind het echt onnatuurlijk om die beestjes in een glas te proppen waar zij echt geen ruk aan hebben en het dus puur eigen belang is om wat leuke plaatjes te schieten.
Sure het hele concept huisdieren is onnatuurlijk maar daarom kunnen we nog wel proberen er zo natuurlijk mogelijk mee om te gaan. Laat die beestjes de eerste tijd lekker bij hun moeder en ga er niet mee lopen zeulen en gekkigheid uithalen.
The way you rock'n'roll
pi_57900163
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?
Hoe kan jij nou weten of die kleintjes dat leuk vinden?
Dat je ze handzaam wil maken oke, maar ik vind het echt onnatuurlijk om die beestjes in een glas te proppen waar zij echt geen ruk aan hebben en het dus puur eigen belang is om wat leuke plaatjes te schieten.
Sure het hele concept huisdieren is onnatuurlijk maar daarom kunnen we nog wel proberen er zo natuurlijk mogelijk mee om te gaan. Laat die beestjes de eerste tijd lekker bij hun moeder en ga er niet mee lopen zeulen en gekkigheid uithalen.
1. Mijn poes is 1 jaar oud
2. Huisdieren houden is vet onnatuurlijk
3. Je weet niet eens of ze lang in dat glas hebben gezeten. Dus wat klaag je nou?
4. Natuurlijk hebben de kittens er wat aan. Kunnen ze als ze 15 zijn nog even fijn terugkijken naar
de foto van hun jeugd
5. Je stelt je nogal aan.
6.Einde discussie. Gewoon lekker genieten van alle leuke kattenfoto`s in dit topic.
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:28:56 #31
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57901652
Mwa, ik ben het wel een beetje met Dizzy miss lizzy eens
Maar zeker leuke foto's

Een Lucky-ontopic-foto:
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57903297
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

1. Mijn poes is 1 jaar oud
2. Huisdieren houden is vet onnatuurlijk
3. Je weet niet eens of ze lang in dat glas hebben gezeten. Dus wat klaag je nou?
4. Natuurlijk hebben de kittens er wat aan. Kunnen ze als ze 15 zijn nog even fijn terugkijken naar
de foto van hun jeugd
5. Je stelt je nogal aan.
6.Einde discussie. Gewoon lekker genieten van alle leuke kattenfoto`s in dit topic.
Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereld
The way you rock'n'roll
pi_57903842
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 07:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereld

Als je om zoiets al gaat janken, ben je echt laag bij de grond.

Game on met leuke foto`s

[ Bericht 13% gewijzigd door MdMa98 op 08-04-2008 10:32:52 ]
pi_57905676
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Game on met leuke foto`s
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:11:50 #35
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_57906411
Ik doe ook aan katte-mishandeling

Heb Mythos expres in de sneeuw gezet voor een foto!

Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...

Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_57906702
Als ik naar Stella en DJ kijk, dan heb ik een beetje een idee hoe Pixel er later uit kan gaan zien.

Volgens mij zag ik in het vorige topic dat één van die twee een wit kontje en een rode staart heeft. Dat heeft Pixel ook; net alsof er op een wit poesje een rode staart is geplakt
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:24:12 #37
3869 David
Drum the drums
pi_57907730
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

pasgeboren kittens in een glas proppen doe je gewoon niet.

En daardoor zijn het ook allesbehalve "leuke" foto's. Je poezen zijn wel mooi, daar niet van hoor.
pi_57908550
Hé, ik vind die foto's ook onzin, maar goed, laten we de hele discussie maar niet verder voeren. Kattenfoto's enzo.
pi_57910414
Oeh, ik heb veel gemist zie ik al; Leuke foto's zitten er weer bij ..
Ik heb ook weer wat foto's geschoten van mijn beestjes !!

Onze kleine Charlie is eindelijk gecastreerd, en dat is wel te merken .. Hij moest nooit wat van "vreemde" mensen hebben, wou alleen bij m'n vriend op schoot, en als er bezoek was zat ie in z'n hoekje in de vensterbank. Totdat laatst vriendlief een keer naar de winkel ging, meneertje kwam ineens op mij af. Ik kon hem aaien, en hij rende niet eens weg Daarna ging ie zelfs op schoot liggen spinnen Net als vroeger Daarvan móest ik natuurlijk ff een fotootje maken ! Alleen keek ie wel een beetje boos ..

Frummie had gister ff wat aandacht nodig, toen ik 'm aan 't aaien was vond ie het nodig om m'n arm vast te grijpen Het is niet supergoed te zien, maar met z'n achterpootjes hield ie m'n arm vast.

Als het koud is, weet Frummel wel waar ie moet liggen ! Let vooral niet op z'n babyvetje
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:13:30 #40
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_57912680
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:

Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...

Hehe, ja moet je maar geen bengalen nemen Mijn oosterse korthaartjes vertonen ook dergelijk gedrag, behalve dan dat aanvallen, als ze willen spelen komen ze met het beoogde speeltje aanzetten. Ik word regelmatig wakker met een dressuurzweep+touwtje eraan in mijn bed. Of met een ondergekwijld speelgoedmuisje in mijn hand.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:21:16 #41
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57912878
Ff wat foto's van mijn luie kat Teiger

Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57913298
Kwijlen jullie katten ook zo vreselijk op bepaalde plekken? Onze katten hebben echt een hele leuke mand, maar ze kwijlen altijd het pluizige kussentjeding onder dat erin ligt. Dus af en toe wil je een kat uit de mand pakken en grijp je met je hand midden in een 'vochtige' (zeiknatte) plek.
Ze kwijlen niet alleen in hun slaap, maar ze sabbelen ook bewust op dat ding. Dan hoor je af en toe tijdens het tv-kijken echt zo'n smerig gesmak en dan zijn die monsters de boel weer aan het onderkwijlen. Verder kwijlen ze eigenlijk bijna nooit ofzo..

Dit is de bewuste mand, oude foto's, tegenwoordig is de mand heel wat gevulder als ze erin liggen Heb nu ik er zo over nadenk geen foto's van de mand apart, enkel een aantal waar de katten erin liggen..

@Ephemera
Volgens mij heeft Stella inderdaad een witte kont en een rooie staart (dat van die staart weet ik zeker, dat van die kont niet eens als ik er zo over nadenk )

@Red_Cat
Wat een heerlijke luie kat
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:58:55 #43
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57913642
quote:
@Red_Cat
Wat een heerlijke luie kat
Ja hij is echt erg ligt bijna de hele dag te luieren en komt alleen overeind wanneer het etenstijd is

Wat heb je een lieve poessies heb jij!
Ik ben gek op rooie katten
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57913831
Die neiging heeft onze DJ ook, en bij het eerste druppeltje regen buiten staat hij weer piepend voor het raam dat hij naar binnen wil, en dan gaat hij luid klagend en miauwend op de bank liggen (en over 1/3 deel van de bank ligt een deken speciaal voor hun, maar als je nat bent ga je daar natúúrlijk precies naast liggen)
Luie en slapende katten zijn echt

Vandaag bij het opruimen van mijn pc vond ik dit filmpje terug (zit helaas geen geluid op en is een beetje crappy bewegend beeld) waar ik helemaal verliefd op werd, kon me niet meer herinneren dat ik deze had. Hier waren ze nog heel jong en waren ze nog bij hun moeder.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:34:09 #45
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57915416
ut zijn indd wel een enorm stel droppies
ik heb me hele leven al katten gehad.. vind het verdomd stil en saai in huis als je geen beest hebt..!
pi_57915593
Onze vorige katten waren er al toen ik geboren werd, en gingen dood toen ik respectievelijk 8 en 9 was Daarna lange tijd geen katten gehad wegens verhuizing en nog veel meer dingen, en nu sinds september eindelijk weer twee mormeltjes. Ik heb het echt gigantisch gemist al die jaren!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:00:45 #47
62964 Little_Acorn
You would know
pi_57917168
Buster met immer verbaasde blik

Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_57924860
hahah, buster lijkt wel een politie foto voorkant en zijkant
(:
  woensdag 9 april 2008 @ 09:38:44 #49
62964 Little_Acorn
You would know
pi_57928149
't Is wel een boef ja, maar wel een lieve
  woensdag 9 april 2008 @ 11:31:50 #50
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57930578
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef nein het volgende:
hahah, buster lijkt wel een politie foto voorkant en zijkant
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  woensdag 9 april 2008 @ 14:49:33 #51
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57934998
Tyler, luie kat.

"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_57935053
Haha, die 2e foto is echt geweldig De rest ook trouwens, toffe kat
† The 3 Kings †
pi_57935161
hahaha die 2e foto inderdaad! en die 3e....owwwww *moet..buikje...kroelen..*
(:
pi_57938830
popples kat!
pi_57939555
Tyler is net mijn gummie! (sorry, alleen wel wat dikker)
pi_57939715
Die 2e foto inderdaad

Erg herkenbare poses neemt hij aan, en wat een heerlijke knuffel is hij! Krijg helemaal kroelneigingen van dat buikje!
  woensdag 9 april 2008 @ 20:04:51 #57
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_57941522
Xena en Vinny begrijpen wat onthaasten is

"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  woensdag 9 april 2008 @ 22:00:44 #59
92409 Twinky
Little star.
pi_57944444
Xena
  donderdag 10 april 2008 @ 01:21:08 #60
105263 Litso
Interlectueel.
pi_57948951
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef MdMa98 het volgende:
Tyler is net mijn gummie! (sorry, alleen wel wat dikker)
Tyler is een vetzak idd

Maar inderdaad heerlijk om te kroelen, kan ik (en hij) ook geen genoeg van krijgen
pi_57950180
- Edit: Verkoop van kittens zien we liever niet op FOK!, ik stuur je wel even een PM -

[ Bericht 42% gewijzigd door senesta op 10-04-2008 14:56:14 ]
pi_57950183
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:21 schreef Litso het volgende:

[..]

Tyler is een vetzak idd

Maar inderdaad heerlijk om te kroelen, kan ik (en hij) ook geen genoeg van krijgen
omvang van de kat is niet belangrijk idd, als ze maar heel lief zijn
  donderdag 10 april 2008 @ 11:40:19 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_57953659
Tijd om na lange tijd ook weer eens een foto van onze twee dames te posten.

Nimo'tje schuift graag d'r pootjes in en kan dan zo heerlijk nikszeggend kijken:

Nog eentje:

Balkon is sinds dit weekend helemaal "poes-proof", ze kunnen lekker naar buiten! En waar gaat Joy liggen? (ja, de ramen kunnen schoner)

Tevens TVP'tje!
pi_57957884

Moos lag al op me te wachten toen ik net thuiskwam

Gistermiddag.
† The 3 Kings †
pi_57962550
Die 2e foto is echt heel erg leuk, Mees heeft daar echt een geweldig koppie!
pi_57979520
Gomez houdt van rommel, hij gaat er het liefst midden in liggen

*schrik!*

"laat me met rust...."
Whatever you're about to discover we off that.
pi_57982092
Gomez is hard gegroeid zeg!

Mees lekker duf kijkend op zn plekje in het raamkozijn
† The 3 Kings †
pi_57988310

Op de eerste twee foto's heeft hij een hanekam, maar dat lukte helaas niet zo goed Vroegah kon dat bij hem heel goed..

Prettig weekend allemaal!
pi_58001091

† The 3 Kings †
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:46:24 #70
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58002099
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:50 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]

Rooie poessie Andere poes is ook lief trouwens
pi_58002357
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:46 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Rooie poessie Andere poes is ook lief trouwens
Als ze slapen zijn ze allebei lief Nee hoor, over het algemeen heb je weinig last van ze

Toffe kat in je avatar!
† The 3 Kings †
pi_58002627

Komt er net een auto langsrijden, gelijk even nieuwsgierig kijken natuurlijk!
† The 3 Kings †
pi_58007074

M'n poes Lucy; boven zo als nu, onder zo als 5 jaar geleden
Just being curious.. ofzo
pi_58007961
Wat apart dat zwart zo in zn gezichtje! Erg mooi En wat groeien ze toch hard he
† The 3 Kings †
pi_58030500
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
Wat apart dat zwart zo in zn gezichtje! Erg mooi En wat groeien ze toch hard he
ja idd zeker voor een zwarte moeder en rode vader, al haar broertjes waren zwart. Ze is nog vrij klein ook in tegentelling tot mijn vorige kat
Ben iig erg blij met dr,leuk en lief beessie, alleen zou ze wel wat minder mogen verharen
pi_58030839
Wat een lekker bekkie heeft ze, Qrious!

Stella wou niet op de foto

DJ wou niets liever
  zondag 13 april 2008 @ 22:30:01 #77
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_58031215
Troy in de wasbak

Mythos in de wasbak
pi_58031424
pi_58032431
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wat een lekker bekkie heeft ze, Qrious!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stella wou niet op de foto

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DJ wou niets liever
Zo'n lief koppie op de laatste 2, ze kijkt echt heel relaxed ook op de onderste

Pret in de wasbak Mooie poezen hoor
† The 3 Kings †
  zondag 13 april 2008 @ 23:40:05 #80
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_58033489
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:49 schreef Litso het volgende:
Tyler, luie kat.

die oortjes en die zithouding
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  maandag 14 april 2008 @ 00:21:21 #81
206345 Magenta
Full of colour
pi_58034591
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Radyhyn het volgende:

Mythos in de wasbak
[ afbeelding ]
Mooi getekent zeg
~Fin
pi_58037598
Wat een mooie katten! Mythos is inderdaad erg mooi getekent!

Sinds afgelopen zaterdag hebben wij ook een kat! Ze is 7 jaar oud en komt uit het asiel. We mochten haar ook meteen meenemen, ze zat al 3 a 4 weken in het asiel.

Het is een rustige en aanhankelijke poes, maar nog wel erg bang. We laten haar nu lekker haar gang gaan. De eerste dag heeft ze vooral in de badkuip en achter de handdoekenkast in de badkamer gezeten. Maar gisteren heeft ze de hele middag in haar nieuwe mandje geslapen.

Ik heb haar nog niet willen plagen met fotocamera's, maar zodra ik een foto heb dan zal ik hem plaatsen!
  maandag 14 april 2008 @ 11:14:31 #83
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58039315
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Radyhyn het volgende:
Troy in de wasbak

[ afbeelding ]

Mythos in de wasbak
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met die drinkfontein?
  maandag 14 april 2008 @ 13:32:29 #84
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_58041946
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:36 schreef inkie1010 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag hebben wij ook een kat! Ze is 7 jaar oud en komt uit het asiel. We mochten haar ook meteen meenemen, ze zat al 3 a 4 weken in het asiel.
Wat leuk zeg! Haar lekker rustig laten wennen.. en dan... fotos!
  maandag 14 april 2008 @ 13:36:14 #85
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_58042006
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:14 schreef tonja het volgende:
Hoe gaat het met die drinkfontein?
Nou.. erm..
Ik kwam vorige week thuis en toen trof ik dit aan .....

Ze kijken allebij van: 'It wasn't me"
pi_58042108
! Stelletje slopers
† The 3 Kings †
pi_58043918
Zat hier niet een kattenpootjesfan?

en ze behoren bij deze heer..over een maandje bij mij

(:
pi_58044183
Lotje woont nu 2,5 week bij ons, en het gaat zooo goed Ze is zo lief, heel de dag loopt ze te spinnen en met Bink samen gaat het ook echt goed

Hi

Ze lag laatst zo lief te slapen, pootjes onder d'r hoofdje

Bink 7 maanden geleden

Bink nu

Samen

pi_58044222
Bink languit Wat een schatjes
† The 3 Kings †
pi_58044350
Bink
Lotje
Bink en Lotje samen
pi_58044574
Woohoo! m'n eerste youtube upload!

[ Bericht 43% gewijzigd door nein op 14-04-2008 16:09:18 ]
(:
pi_58045203
Awww! cute overload.
  maandag 14 april 2008 @ 17:39:25 #93
105263 Litso
Interlectueel.
pi_58046277
Wat een heerlijke foto's L0t.., doet me erg denken aan mijn twee luiwammesen
pi_58046393
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:57 schreef nein het volgende:

Wat een druktemakers! En moeders blijft daar maar liggen met grote ogen
† The 3 Kings †
  maandag 14 april 2008 @ 17:45:25 #95
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58046403
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Nou.. erm..

[ afbeelding ]

Sorry ik kom niet meer bij hier!
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:34 schreef L0t.. het volgende:
Lotje woont nu 2,5 week bij ons, en het gaat zooo goed Ze is zo lief, heel de dag loopt ze te spinnen en met Bink samen gaat het ook echt goed

[ afbeelding ]
Hi

[ afbeelding ]
Ze lag laatst zo lief te slapen, pootjes onder d'r hoofdje

[ afbeelding ]
Bink 7 maanden geleden

[ afbeelding ]
Bink nu

[ afbeelding ]
Samen

[ afbeelding ]

De europese uitgave van Harry en Loes
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:57 schreef nein het volgende:

'Kinderen zijn hinderen'. Die blik van moederpoes is priceless

[ Bericht 27% gewijzigd door tonja op 14-04-2008 19:02:32 ]
pi_58047471
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Nou.. erm..

[ afbeelding ]

Die hebben goed lopen slopen. Er zit zelfs een barst in de muur!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 14 april 2008 @ 19:00:12 #97
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58047889
Is dat niet het snoer van de drinkfontein?
pi_58048082
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:37 schreef TheSorrow het volgende:
Bink languit Wat een schatjes
Ja, Bink ligt altijd zo op de bank, lekker breed met aan elke kant een poot

Nog een heerlijke luie foto van Lotje
pi_58048191
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:18 schreef nein het volgende:
Zat hier niet een kattenpootjesfan?

[ afbeelding ]

en ze behoren bij deze heer..over een maandje bij mij

[ afbeelding ]
Hahahah, die eerste foto, echt zo'n psychopatische grijns lijkt het wel:P
Maar wel een schatje hoor
pi_58049141
* blue_funk smelt weer bij het zien van al die lieve pluizebeestjes

Hier weer een van Robin:

Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_58049368
Wat een mooie plaat! Bring it on!
† The 3 Kings †
pi_58049573
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:52 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk smelt weer bij het zien van al die lieve pluizebeestjes

Hier weer een van Robin:

[ afbeelding ]
Awww, knapperd
pi_58049848
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:16 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hahahah, die eerste foto, echt zo'n psychopatische grijns lijkt het wel:P
Maar wel een schatje hoor
Hij is ook de meest gestoorde van het stel, maar op een of andere manier wel de meest relaxte, blijft ook rustig liggen enzo! Leuk beestje, gaat nog lachen worden als ie hierheen komt
(:
pi_58050309
Wat een kicke beestjes Zou er ook graag een bij willen als gezelschap voor Lucy maar dat feest gaat pas op als ik klaar ben met mijn studie en op mezelf ga
Hier eentje van een paar min geleden, naast me op de bank waar ze bijna altijd ligt, ze houdt alleen niet zo van de flits
  maandag 14 april 2008 @ 20:26:16 #105
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_58050402
Miss Jazz.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 14 april 2008 @ 23:01:39 #106
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_58056063
Laatst vanuit de zolder een plaatje kunnen schieten van Roxie op een van haar strooptochten. Blijkbaar heeft ze een vriendje/vriendinnetje/loverboy aan de haak geslagen . Ze lijken wel Lotje en Bink .

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_58056608
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef Kptelmo het volgende:
Laatst vanuit de zolder een plaatje kunnen schieten van Roxie op een van haar strooptochten. Blijkbaar heeft ze een vriendje/vriendinnetje/loverboy aan de haak geslagen . Ze lijken wel Lotje en Bink .

[ afbeelding ]
Jaaa, toen ik die foto zag moest ik meteen aan Bink denken Alleen Bink heeft nog een wit stukje onder z'n kin Maar wel dezelfde gele ogen En Lotje kan later idd wel eens op Roxie gaan lijken
pi_58060586
Hihi die Lucy ligt er ook lekker bij

Leuke foto's! Van Lotje en Bink en de lookalikes

Hier is dan eindelijk een foto van onze Shewa die we afgelopen zaterdag uit het asiel opgehaald hebben. Het gaat erg goed, ze is steeds minder bang. Ze is 7 jaar oud, maar het is een klein poesje qua formaat.
Ze zal nog wat tijd nodig hebben om meer vertrouwen te krijgen, maar we laten haar gewoon rustig alles ontdekken.

pi_58063883
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:21 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi die Lucy ligt er ook lekker bij

Leuke foto's! Van Lotje en Bink en de lookalikes

Hier is dan eindelijk een foto van onze Shewa die we afgelopen zaterdag uit het asiel opgehaald hebben. Het gaat erg goed, ze is steeds minder bang. Ze is 7 jaar oud, maar het is een klein poesje qua formaat.
Ze zal nog wat tijd nodig hebben om meer vertrouwen te krijgen, maar we laten haar gewoon rustig alles ontdekken.

[ afbeelding ]
Roze neusje
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:23:49 #110
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_58064124
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:40 schreef buitenbeentje het volgende:
Die hebben goed lopen slopen. Er zit zelfs een barst in de muur!
Wat Tonja al zei.. het is inderdaad het snoer van de drinkwell... gelukkig maar!

Actie foto's!

pi_58066612
Dub onbeschaamd bezig:

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:27:05 #112
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58066715
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:49 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Moos lag al op me te wachten toen ik net thuiskwam

[ afbeelding ]
Gistermiddag.
Hehe, wat een gezelligerds (en wat een heerlijke tuin ook voor de poesjes)
Allemaal gelukzalige poezenfoto's hier, geweldig
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58067186
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Hehe, wat een gezelligerds (en wat een heerlijke tuin ook voor de poesjes)
Allemaal gelukzalige poezenfoto's hier, geweldig
Gat in de poort aan het eind, dus ze kunnen ook zo de tuin uit, ze kunnen makkelijk het schuurdak op, een vijver als waterbak, ze genieten ervan
En leuke achterbuurpoezen die ze heel interessant vinden, maar die willen alleen maar vechten en toch blijven ze er steeds maar weer heen gaan
† The 3 Kings †
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:49:52 #114
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_58070233
Sinds gister avond zijn de kittens hier!

Links hebben we Boris En rechts hebben we Misa

Boris is degene met het meeste lef en Misa loopt er een beetje twijfelachtig achteraan.
Het zijn een broertje en zusje en als je ze ook maar even uit elkaar haalt begint de een te mauwen en dan komt de ander.

Dit is de eerste keer voor ons dat we katten hebben en we staan nu al versteld over wat een lucht er uit die kattenbak komt als ze er even in zijn geweest.
Over een paar weekjes gaan we naar de dierenarts om ze te inenten en wat meer info te vragen over opvoeding en dergelijke.
Wat we zelf wel tof vonden is dat ze meteen trouw zijn aan de kattenbak.
0 topics op naam. 14.gif
pi_58070430
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:20 schreef PeuRac het volgende:
Dub onbeschaamd bezig
Verrek hier zie ik ineens een bekende kat voorbij komen .
Onze huiskat
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_58071242
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]

Boris is degene met het meeste lef en Misa loopt er een beetje twijfelachtig achteraan.
Het zijn een broertje en zusje en als je ze ook maar even uit elkaar haalt begint de een te mauwen en dan komt de ander.

Dit is de eerste keer voor ons dat we katten hebben en we staan nu al versteld over wat een lucht er uit die kattenbak komt als ze er even in zijn geweest.
Over een paar weekjes gaan we naar de dierenarts om ze te inenten en wat meer info te vragen over opvoeding en dergelijke.
Wat een poepies! Meer foto's!
† The 3 Kings †
pi_58073010

Is he haunted?
† The 3 Kings †
pi_58073113
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]

Lieefff!
Oeh Misa lijkt wel een beetje op Lotje Kattenbak ging hier ook meteen goed, ze vindt het zelfs leuk volgens mij, lekker 10 minuten in die bak met de korrels spelen

Eerste keer op de bak met Bink heel wantrouwend erbij 'wat moet die gekke poes in MIJN kattenbak '

Nu, 2,5 week later, gaat Bink trouwens nog steeds elke keer kijken als Lotje op de kattenbak gaat
pi_58073431
Oe hebben jullie van die pearl-dingen in de kattenbak? Let er wel op met de kittens dat ze die niet in hun bekje krijgen, want ze kunnen stikken omdat die korrels zo sterk opzwellen!
(:
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:13:57 #120
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_58074479
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:13 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Lieefff!
Oeh Misa lijkt wel een beetje op Lotje Kattenbak ging hier ook meteen goed, ze vindt het zelfs leuk volgens mij, lekker 10 minuten in die bak met de korrels spelen

[ afbeelding ]
Eerste keer op de bak met Bink heel wantrouwend erbij 'wat moet die gekke poes in MIJN kattenbak '

Nu, 2,5 week later, gaat Bink trouwens nog steeds elke keer kijken als Lotje op de kattenbak gaat
Haha!

Misa vindt het plastic deurtje van de kattenbak dat doorzichtig is een beetje eng. Ze snapt niet helemaal dat ze met d'r koppie of pootjes dat deurtje moet open duwen. Dus dan begint ze te mauwen en komt Boris of ik helpen!
Nu snapt ze het wel trouwens, maar nog steeds een beetje onzeker.
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:35:48 #121
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58075001
Eerste ontmoeting met nieuwe huisgenoot.

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_58075108
"Wie ben je en wat doe je hier?!! "
† The 3 Kings †
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:49:53 #123
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_58075383
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:35 schreef Ireth het volgende:
Eerste ontmoeting met nieuwe huisgenoot.

[ afbeelding ]
Haha, super die foto!
0 topics op naam. 14.gif
pi_58088541
moar Moshi, op haar zon-plekje

tijgerpootjes
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58089095
Wat een lekkerding is het toch
† The 3 Kings †
pi_58089730
Mooie Moshi foto's! Volgende week kan ik los want woensdag komt:

pi_58090614

Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..

pi_58091072
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..

Witte kittens echt een Dotje
pi_58091253
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:37 schreef n0a het volgende:
Mooie Moshi foto's! Volgende week kan ik los want woensdag komt:

[ afbeelding ]
Volgende week al! en wat een mooie kleur
en Dotje ook
pi_58091332
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]

een mengsel van siamees en mainecoon! wow, ben benieuwd hoe zij eruit ziet als ze ouder is!
(:
  woensdag 16 april 2008 @ 20:53:38 #131
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58096562
Mijn tuig weer eens:

De hoofdrol spelers:

Loes:

Harry:

Gesodemieter

woensdag 16 april 2008 @ 22:27:21 #132
92409 Twinky
Little star.
pi_58099245
Een nieuw Mozesfilmpje!!

Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 16-04-2008 22:50:20 ]
  woensdag 16 april 2008 @ 22:42:05 #133
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58099653
LOL @ Twinky

Dara kwam meteen aangelopen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 16 april 2008 @ 23:36:13 #134
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_58101278
Dimmie imiteert de sfinx:

pi_58101407
Arme Mozes

Ik moest hardop lachen om Dimmie Slaapt ze zo?
† The 3 Kings †
  woensdag 16 april 2008 @ 23:43:59 #136
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_58101466
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:41 schreef TheSorrow het volgende:
Arme Mozes

Ik moest hardop lachen om Dimmie Slaapt ze hij zo?
Soms wel ja.. eigenlijk is voor hem geen houding te gek, alleen wordt hij wel bijna altijd wakker vlak voordat je een foto kan maken
pi_58102883
Ach, Mozes
Dimmie ligt er lekker bij. Zo ligt onze DJ ook heel vaak, en ze lijken ook nog eens best wel op elkaar
  donderdag 17 april 2008 @ 00:58:37 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_58102961
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Een nieuw Mozesfilmpje!!

Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!

ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriend
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58103038
quote:
Op donderdag 17 april 2008 00:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriend
idd, ik vind het ook niet zo lollig voor Mozes
  donderdag 17 april 2008 @ 08:14:43 #140
92409 Twinky
Little star.
pi_58104425
Ach, op zo'n moment is ie zo pissig, dan zit ie gewoon zichzelf op te vreten. Die fles raakt hem ook helemaal niet aan (een keer in het filmpje geloof ik). Mozes wordt gewoon af en toe boos omdat het hem niet zint en dan gaat ie leuke geluiden maken
pi_58105558
Slaperige toestanden @ huize Sorbo:

pi_58111320
quote:
Een nieuw Mozesfilmpje!!

Ik vind het niet zo raar dat hij altijd boos is op jouw vriend
  donderdag 17 april 2008 @ 14:03:40 #143
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_58111461
Hier nog wat foto's van de kittens.

Hier Misa die altijd zo lief mogelijk gaat zitten en je dan aankijken.

Hier Boris, die zelden tot nooit stil zit. Als je 'm alleen al aanwijst begint hij te spinnen. En hij er gek op om met je vingers te spelen.

Broertje en susje samen. En kijk Misa er eens stoer bij staan.

Misa is helemaal gek van staarten en touwtjes. En Boris banjert het hele huis door, de krantenbak is niet veilig meer. Boris is er helemaal gek van om een aanloopje te nemen en dan op de kranten te springen zodat hij eigenlijk op die kranten wegsurft...
0 topics op naam. 14.gif
pi_58111546
Misa en Boris de onschuld!!
  donderdag 17 april 2008 @ 14:17:33 #145
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_58111755
Om even in te beelden hoe de krantenbak er nu uitziet....

0 topics op naam. 14.gif
pi_58111805
Ik wist het! Ze keken veel te onschuldig op die eerste foto's kleine pestkoppen
pi_58112066
Misa , te schattig poepje. Die witte voetjes.
pi_58114161
Ooohhh wat een snoesjes !!
  donderdag 17 april 2008 @ 18:07:58 #149
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58117026
@ Sorbo... mooie kattepoezespullen

Poesjelove
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_58117190

Dotje is nu al een dag hier.. Gummie reageert als een chagrijn op de "intruder". Natuurlijk heeft dit even tijd nodig, Gummie was immers het afgelopen anderhalf jaar alleen de baas in huis..

Maar wat is Dotje lief!
pi_58120588
Ooohh, het is nog zo klein en het heeft nog zulke lieve veel te grote oren en en aaahh *smelt*
  donderdag 17 april 2008 @ 20:34:00 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58120698
Oh Dotje is echt een dotje, en die twee zoenende poezels zijn goud waard, wat een prachtfoto!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58120922
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Robertje het volgende:
@ Sorbo... mooie kattepoezespullen

[ afbeelding ]

Poesjelove

Blauwe Russen toevallig?

Dotje en Toshi
  donderdag 17 april 2008 @ 20:55:27 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58121282

Heerlijk poezig te zijn op de bank
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:49:43 #155
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58130141
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:42 schreef Esraa het volgende:

[..]

Blauwe Russen toevallig?

Dotje en Toshi
klopt
pi_58136273
Lodewijk is Jarig!! 1 jaar!

Baby Lodewijk:

Lodewijk 1 jaar:

pi_58136582
Gefeli lodewijk! Waar kan ik een potje lodewijk uit foto 2 kopen?
pi_58147196
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:49 schreef Robertje het volgende:

[..]

klopt
Heb je nog meer foto's?
Onze Blauwe Rus komt over 11 dagen bij ons wonen, dus tegen die tijd zal ik eens wat foto's van haar spammen.

Gefeliciteerd Lodewijk
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:36:43 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_58147221
Ik blijf Lodewijk de mooiste vinden van jouw stel, Sorbootje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58147695
quote:
Een nieuw Mozesfilmpje!!

M'n kat ging lopen zoeken (heb 4 boxen op m'n bureau), ook in de caviakooi (niet er echt IN hoor).
pi_58150426
Dikkie was de hele avond door het huis aan het rennen, en daar werd ze toch wel moe van:

Maar uiteindelijk viel ze in slaap:
Life is Music
  zaterdag 19 april 2008 @ 01:20:04 #162
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58152619
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:35 schreef Esraa het volgende:

[..]

Heb je nog meer foto's?
Onze Blauwe Rus komt over 11 dagen bij ons wonen, dus tegen die tijd zal ik eens wat foto's van haar spammen.

Gefeliciteerd Lodewijk
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
pi_58156392
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Adelante het volgende:
Ik blijf Lodewijk de mooiste vinden van jouw stel, Sorbootje
Ik zal het niet tegen de rest zeggen...maar dankjewel!
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:36:03 #164
92409 Twinky
Little star.
pi_58156800
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:

[..]

Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
Nog nooit kwaad? Ruilen? Mozes is echt heel lief maar wordt om het minste of geringste boos of pissig. Met krabben en blazen en alles erop en eraan

Kijk, zo:
pi_58157626

DJ, mijn dikke knuffel
Op de eerste foto kijkt hij zo scherp omdat hij de ratjes rook en zag, maar hij was meer nieuwsgierig dan "jagerig", hij doet de ratjes geen kwaad (al mag hij natuurlijk alsnog niet dichtbij ze komen, dat spreekt voor zich)
pi_58160860
Aahww echt zoveel lieve poezels.. *smelt*
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_58176175
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:

[..]

Show us

Gisteren zijn we weer wezen kijken bij de kittens, dus hierbij wat foto's.
Ze zijn nu twaalf weken oud.

Onze Lenka

Zusje Nova, die niet weg te slaan was bij mij. Ze heeft het hele bezoek bij mij gelegen

Lenka met haar moeder

En als laatste de andere twee kittens uit het nest

En nog twee filmpjes:

pi_58176298
Toffe actie van mevrouw Smikkel, gediplomeerd poes:

Ik was net deze foto's naar mijn computer aan het overzetten toen ik een enorme knal hoorde.........kat en plantenbak lagen bij de benenbuurvrouw in de tuin!

Plantenbak is overleden, kat is helmaal ok
  zondag 20 april 2008 @ 13:37:44 #169
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58176650
Zo'n poesdiploma zegt dus helemaal niets
  zondag 20 april 2008 @ 13:39:50 #170
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58176694
Met dr dikke derriere in de plantenbak, toffe actie!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58187324
Mijn stoere vent Floris, die over 1 week alweer 1 jaar wordt!

Hij vond zichzelf wel een waardig kast ornament

Zijn zus Lotje voor de magnetron, wachtend op haar magnetronmaaltijd die waarschijnlijk nooit zal komen:

"Zucht.. waar blijft die maaltijd nou?"

En ik in gesprek met Lotje (geluid aan )
pi_58187900
Die plantenbak kat Wel link eigenlijk

Mevrouw wilde even uitslapen op ons bed

zondag 20 april 2008 @ 21:06:39 #173
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58188013
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef snadrem het volgende:
Mijn stoere vent Floris, die over 1 week alweer 1 jaar wordt!
En ik in gesprek met Lotje (geluid aan )
Wie praat er kinderachtig tegen huisdieren?
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Bluezz het volgende:

Mevrouw wilde even uitslapen op ons bed

[ afbeelding ]
En zo te zien kreeg 'mevrouw' haar zin.
pi_58189048
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:
Ik doe ook aan katte-mishandeling

Heb Mythos expres in de sneeuw gezet voor een foto!

[ afbeelding ]

Dat enorme schrikhoofd is cute
pi_58191020
Vandaag:

Gisteren:

Rosa-spam
pi_58191071
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Ja, gelukkig liep het goed af
Ze is wel vaker naar beneden gedonderd/gesprongen trouwens. Raar/lief/stom beest
pi_58191176
Een rosabloem
  maandag 21 april 2008 @ 10:24:13 #178
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58197912
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]

Gisteren:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Rosa-spam
Die blauwe vis zwerft hier thuis ook rond

ik heb 'm trouwens al een tijdje niet gezien, zal wel onder de kast verdwenen zijn!
Miauw
  maandag 21 april 2008 @ 10:39:10 #179
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58198171
Die blauwe Russen
pi_58206162
Crosspostje:

Mams had een verrassing, ik moest om 3 uur klaar staan, dus rond 3 uur gaan we 3 straten verder kijken, blijkt dat ik een poes erbij mag, en het was nog mn vaders idee ook! Nooit verwacht
Ik kan langskomen wanneer ik wil, dus ik zal binnenkort snel meer foto's posten, heb er nu maar 1:

Gelijk nog even een vraagje;
We hebben een kat van bijna 12, en een kat van bijna 4, zijn allebei gecastreerd, en die kijken al nauwelijks naar elkaar om, ze ontwijken elkaar meer en heel af en toe gaan ze eens achter elkaar aan. Mijn vraag is, kan deze poes er gewoon bij komen zonder al te veel problemen? We gaan haar zodra dat mogelijk is gelijk laten helpen, want we willen zowieso geen kleintjes! Mensen die ervaring hebben met later een poes bij katers in huis halen?
† The 3 Kings †
pi_58206925
Die kat in de plantenbak.. te mooi. Nog voor ik had gelezen dat de bak naar beneden was gedonderd vroeg ik me inderdaad al af of het wel goed zou gaan Gelukkig heeft poezebeest niks .
pi_58207637
Oh, wat een schatje, TheSorrow! En wat een leuke verrassing van je ouders
Op je vraag heb ik geen antwoord, wij hebben heel mijn leven alleen maar katten uit hetzelfde nest gehad.
pi_58207838
Ik verwacht dat de oudste er weinig naar om zal kijken, en dat Moos wel nieuwsgierig is wat het nou precies allemaal is enzo, ik heb er een goed gevoel over in ieder geval Ik hou jullie uiteraard op de hoogte, eerst nog 5 weken wachten
† The 3 Kings †
pi_58208005
Gewoon die mensen stalken en heel vaak langsgaan (met camera uiteraard..)
pi_58208786
Dat is inderdaad de beste oplossing haha
  maandag 21 april 2008 @ 19:44:06 #186
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_58209017
Wat een leukie zeg!
pi_58212366
Ik schrok net best wel, DJ heeft een hele dikke, opgezette onderkaak zegmaar. Echt een zwelling bij de onderkant van zijn bekkie, alsof ie een huge onderkin heeft. Ik mag er gewoon aanzitten en ik mocht er zelfs zachtjes in knijpen en hij lijkt er geen last van te hebben (en geloof me, als het pijn deed krijste hij het hele huis bij elkaar want hij is meesterlijk in aanstellen). Ik denk dus dat hij ergens tegenop gebotst is, raar gevallen is, ruzie heeft gehad met een ander beest óf vervelend gestoken is.

Anyway, we houden het in de gaten, maar gaan nu nog niet meteen naar de dierenarts rennen, hij lijkt er echt geen last van te hebben. En autorijden is alles behalve zijn hobby, evenals dierenartsbezoekjes Hij is daarna vaak nog een halve week aan de stressdiarree
pi_58217947
Veel sterkte DJ Klinkt niet fijn, hopelijk is het niets!
† The 3 Kings †
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:00:41 #189
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58226135
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:14 schreef Esraa het volgende:

[..]

Show us

Gisteren zijn we weer wezen kijken bij de kittens, dus hierbij wat foto's.
Ze zijn nu twaalf weken oud.

Onze Lenka
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zusje Nova, die niet weg te slaan was bij mij. Ze heeft het hele bezoek bij mij gelegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lenka met haar moeder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En als laatste de andere twee kittens uit het nest
[ afbeelding ]

En nog twee filmpjes:

Komen ze:

Handjevol foto's
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:58:13 #190
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58227403
Mooie platen! Prachtig onderwerp ook natuurlijk
pi_58227613

Daar zitten onze mannen weer

Moos die een gekke bek erbij trekt

Wat een heerlijk weer is het trouwens zeg
† The 3 Kings †
pi_58230642
Prachtige katten, Robertje
En Moos en Mees die genieten van het zonnetje

DJ's zwelling is vandaag gelukkig weer gehalveerd. Hij at vandaag wel heel weinig, maar dat kan ook door de warmte komen denk ik, heb zelf ook minder trek nu.
Het is zo'n onhandige sukkel dat hij ongetwijfeld gewoon ergens tegenaan is geknald of vanaf is gevallen
pi_58232442
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:00 schreef Robertje het volgende:

[..]

Komen ze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Handjevol foto's
Ze zijn super En een compliment voor jouw fotografeerkunst!

Zijn het poezen of katers? (of allebei natuurlijk)
  woensdag 23 april 2008 @ 09:41:26 #194
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58246688
Dank je...het zijn 2 meisjes
  woensdag 23 april 2008 @ 15:36:05 #195
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58255501
Een Ziggy-filmpje

Ziggy played guitar
pi_58255794
Heel even ontwaakt om even te inspecteren wat het is... Ag, niets bijzonders, ik ga weer verder slapen!
† The 3 Kings †
  woensdag 23 april 2008 @ 23:34:20 #197
104871 remlof
Europees federalist
pi_58267984
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]

Gisteren:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Rosa-spam
Lief!
Doe Rosa de groeten van Pixel
pi_58274624
Ohh.. subtiel hoor!

Hierbij een zwaar relaxte Pixel:

En waarom lekker op het kussentje liggen, als dat ook kan tussen de snoeren van de computer?

Of.. prop jezelf gewoon onder het tafeltje van de monitor (en als het vrouwtje dan aan het typen is, kun je gelijk naar haar uithalen).

En uiteraard nog een prachtige capuchon-foto (geplaats met toestemming van mijn vriend):

Met de groeten van Pixel
pi_58274793
Jeetje wat een gewildige foto's Pixel is echt een mooie kat.
pi_58275053
Het was allemaal weer !
Wij hebben een planten-wacht :

donderdag 24 april 2008 @ 12:40:08 #201
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58276214
Eindelijk een foto waarbij Teiger zijn ogen helemaal open zijn!

Voorderest slaapt die alleen maar

Een toen was die wakker

Issie nie mooi?
pi_58276558
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef Ephemera het volgende:
Hierbij een zwaar relaxte Pixel:
[ afbeelding ]
Met de groeten van Pixel
Wat een ontzettend leuk katje, Pixel
  donderdag 24 april 2008 @ 15:36:55 #203
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58280182

Nog 2

Leuke rode Teiger
pi_58282699
Stella gaat altijd zo heerlijk met haar kont omhoog zitten als je haar over haar bips aait Had het laatst maar eens gefilmd..
pi_58282882
Teiger met zn ogen open, zeldzaam!
En het is idd echt een schat, kroelbeest
† The 3 Kings †
  donderdag 24 april 2008 @ 18:38:16 #206
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58283916
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
Teiger met zn ogen open, zeldzaam!
En het is idd echt een schat, kroelbeest
Jaaa goed van mij he
pi_58284048
Oh, en DJ was Beatle aan het wassen vanmiddag (Beatle is ons konijn):

Let maar niet op mijn gebrabbel Zo klinkt mijn stem gelukkig niet echt, maar het klinkt altijd zo lekker kut als je iets filmt met je mobiel
  donderdag 24 april 2008 @ 19:15:47 #208
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58284762
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog 2

Leuke rode Teiger
Wat een mooie mooie poessiewoes!
Blauwe Rus?
pi_58284914
wOW! Teiger is echt knal ende knalrood!! Zie je niet vaak zeg!!
(:
  donderdag 24 april 2008 @ 19:22:29 #210
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58284948
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:21 schreef nein het volgende:
wOW! Teiger is echt knal ende knalrood!! Zie je niet vaak zeg!!
Jaaa vet hea!? Kan je je voorstellen dat mensen dat lieve poesbeest weg hebben gedaan naar het asiel?

Maar gelukkig zit die nou bij mij!
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:24:24 #211
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58296891
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Wat een mooie mooie poessiewoes!
Blauwe Rus?
Blauwe Russen
  † In Memoriam † vrijdag 25 april 2008 @ 10:31:15 #212
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58297051
Copypastpost
Dit is dus het jongste sekreetje van mijn zus; Bijoux. (Zus en ik wonen samen) Ze is gek in haar hoofd, een etter, wil continu spelen met Vito (andere kat, die Bijoux helemaal zat is), als je bezig bent met de kattenbak verschonen springt ze in de bak en gaat ze lopen graven, ze gaat bij je zitten als je in bad gaat of wilt douchen (en tijdens gaat ze liggen kroelen op het badmatje), houdt van vechten en bijt graag in je voeten, als je d'r koppie aait (of achter haar oortjes krabt) gaat ze tandenknarsen , ze wordt helemaal wild van de reflecties van spiegels op de muur (of lampjes ) en dan gaat ze heel gek miauwen, ze heeft haar eigen Fatboy poef (die is echt alleen van haar), kruipt overal in en op (ze duikt ook geregeld op de Expedit kast) vind het helemaal tof als we de plantjes water geven want dan gaat ze om je heen draaien en bij de plantjes klieren, krijgt geregeld op haar flikker omdat ze dikke vriendjes is met onze mooie dure gordijnen. Alle halen die er in te vinden zijn, zijn echt van haar. Ohja en ze is gek op paaldansen. You gotta love her .

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:23:42 #213
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58301255
Wat een toffe poes, Skaai!
Ziggy played guitar
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:42:32 #214
3185 Adelante
To let it go now
pi_58301812
Die zou hier regelmatig vliegles krijgen met die streken
pi_58302013
Gaaf beest inderdaad
  † In Memoriam † vrijdag 25 april 2008 @ 13:54:03 #216
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58302155
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Adelante het volgende:
Die zou hier regelmatig vliegles krijgen met die streken
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling. .
.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:01:14 #217
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_58302304
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:

[..]

Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling. .
.
Heel herkenbaar, zo is Roxie ook (op dat paaldansen na dan). Volgens mij wil ze gewoon geslagen worden. Als je haar een tik (of meer) op de kont geeft begint ze te bijten omdat ze denkt dat ik wil spelen. Ook nat maken heeft geen zin, de bitch vindt het allemaal leuk.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_58307409
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:

[..]

.
Bij ons zou ze dan aan t nekvel de kamer uit vliegen, of een flinke sproei water over dr heen. Dan is die bij ons altijd wel ff rustig (of bang )
  † In Memoriam † vrijdag 25 april 2008 @ 20:11:38 #219
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58309122
Ik ben er wat voorzichtiger mee omdat het mijn kat niet is . Maar bij d'r nekvel grijpen werkt niet hoor. Als Vito (kater) stout is (express zijn nagels scherpen AAN DE NIEUWE BANK ) en ik word goed boos is hij gelukkig wel bang. Nouja 'gelukkig' klinkt ook zo gemeen .
pi_58309521
Skaai wat een ongelofelijk ondeugende kop
Bevalt het een beetje in het huus en samenwonen met zuslief?
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:42:24 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_58310397
De kater van mijn vriendin vond het altijd prettig om mij te wekken door met zijn volle gewicht en nagels uit op mij te springen. Na een paar keer het dekbed vol terugslaan, waardoor hij soms echt door de kamer vloog, komt ie nu meestal niet meer op bed... Verder is het wel een oké beest
pi_58310942

Deze had ik hier nog niet gezet
(:
pi_58314381
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 22:07 schreef nein het volgende:

Deze had ik hier nog niet gezet
Ik smelt kittens blijven lief.
pi_58335023

Foto van donderdag.

Probeer hem aan het apporteren te krijgen. Al een paar keer gelukt. Nu ligt ie uitgeput op schoot.
pi_58339926
quote:
Op zondag 27 april 2008 10:45 schreef n0a het volgende:

Foto van donderdag.
[ afbeelding ]

Probeer hem aan het apporteren te krijgen. Al een paar keer gelukt. Nu ligt ie uitgeput op schoot.
Awww!
Is ie al helemaal gewend aan z'n nieuwe huisje?? Geweldig om m aan t apporteren te krijgen, hoe doe je dat??
(:
pi_58340099
Lang leve het konijnenhok

DJ

Stella
  zondag 27 april 2008 @ 15:53:35 #227
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58340301
Wat is er met de oorspronkelijke bewoners gebeurd?
pi_58340349
De oorspronkelijke bewoner (Beatle, die een hekel heeft aan andere konijnen maar dol is op de katten) was gedegradeerd tot waakhond:

Meestal gaat hij erbij liggen en wordt hij door DJ gebruikt als een kussentje.
  zondag 27 april 2008 @ 16:01:07 #229
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58340413
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

Meestal gaat hij erbij liggen en wordt hij door DJ gebruikt als een kussentje.

Je begrijpt natuurlijjk wel dat bovenstaande zin zo zijn consequenties heeft in een topic als deze toch?
Wat leuk een konijn en katten die elkaar leuk vinden.
pi_58340554
Ja, ik wilde het ook eerst niet typen, het zal vast wel weer zielig voor het konijn zijn ofzo Het konijn vind het echter heerlijk om bij de katten te liggen en kruipt als het ware zelf onder het koppie van DJ. DJ wast hem dan vaak en Beatle ligt zichtbaar te genieten. Natuurlijk zijn we in het begin continu in de buurt gebleven, maar ze zijn écht dol op elkaar.
Als Beatle behoefte heeft aan zijn eigen ruimte dan laat hij dat aan de katten weten door zachtjes met z'n kop tegen hun kont te duwen, en dan zijn de katten meteen weg.
  zondag 27 april 2008 @ 16:18:17 #231
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58340678
Oh dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat je er foto's van moet maken
En na dit verhaal helemaal!
pi_58340733
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:29 schreef nein het volgende:

[..]

Awww!
Is ie al helemaal gewend aan z'n nieuwe huisje?? Geweldig om m aan t apporteren te krijgen, hoe doe je dat??
Hij is wel helemaal gewend, onze poes echter nog niet echt. Ze komen wel steeds wat dichter bij elkaar. Hij bromt niet meer, maar Banat blaast wel nog steeds.

Denk dat hij mij meer traint dan andersom . Hij neemt nu steeds vaker het muisje in zijn mond. En toch vaker dan toevallig nam hij hem mee naar me toe. Afpakken en weer weggooien. Hij heeft het niet super lang volgehouden want hij was nogal moe van de hele tijd spelen.
  zondag 27 april 2008 @ 16:30:59 #233
170092 Fha
Fuzzy!
pi_58340943

Jumjum..
pi_58343515
  maandag 28 april 2008 @ 09:35:30 #235
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_58353648
Het was heerlijk weer dus Mythos en Troy mochten lekker naar buiten

Lekker door de plantjes banjeren

Mythos vond die vliegjes en bijtjes vooral interessant

Lekker in het gras
  maandag 28 april 2008 @ 09:36:50 #236
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58353664
Wat zijn ze mooi
Miauw
pi_58357843
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:35 schreef Radyhyn het volgende:
Het was heerlijk weer dus Mythos en Troy mochten lekker naar buiten

Lekker door de plantjes banjeren
[ afbeelding ]

Mythos vond die vliegjes en bijtjes vooral interessant
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lekker in het gras
[ afbeelding ]
Duurde het lang voor ze aan de tuigjes gewend waren eigenlijk?
(:
  maandag 28 april 2008 @ 13:43:51 #238
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_58358418
Het viel best mee eigenlijk. Alleen de eerste paar keer vond Mythos het heel raar.. hij viel steeds op zijn zij

Maar al snel had ie door dat hij dan naar buiten mocht

Troy zag het later van Mythos en had dus een goed voorbeeld.. dus dat ging eigenlijk in één keer goed
pi_58359422
Fleur houdt toezicht vanaf de pergola

't Oog van Sisqo is zwaar beschadigd en moet om de twee uur van zalf voorzien worden... heel zielig...en niet alleen voor hem, want wij zouden vandaag naar zuid-Italië gaan....dat hebben we dus maar laten varen
pi_58362131

Mees ligt zoals gewoonlijk weer lekker in het raamkozijn 's ochtends.

En Moos gaat ff lekker uit de wc drinken

Staart helemaal recht
† The 3 Kings †
pi_58362779
Haha lijkt wel een ratje met die staart zo
Mijn kat drinkt ook vaak uit de wc en daarna kotst ze het uit. erg prettig.
pi_58365130
Onze DJ doet als hij drinkt altijd een pootje in het water, waardoor hij soms die hele drinkbak omgooit en de halve bijkeuken blank staat Stella drinkt het liefst uit alles wat vies is (emmers waarin een rattenhangmat staat te weken, bloembakken, etc.
Oh, en DJ drinkt ook wel eens uit de drinkfles van het konijn

Mees en Moos zijn weer
  † In Memoriam † maandag 28 april 2008 @ 20:03:55 #243
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58365755
Mees en Moos !
pi_58365934
Sisqo! Hoe komt ie daar aan dan Sorbootje?
pi_58382113
Hierbij mijn 1e foto

hier zie je drie zusjes de gene die recht in de camera kijkt is vanaf maandag van mij :D
ze is dan 8 weken
pi_58382133
pi_58382145
wat doe ik fout??
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:21:05 #248
27699 Ravage
thinking about you
pi_58382768
Je linkte naar de pagina met de foto, niet naar de foto zelf:
i'm not living, i'm just killing time
pi_58383276
Ze zijn 7 maanden dus weer wat nieuwe foto's

The way you rock'n'roll
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:17:14 #250
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58386037
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zijn 7 maanden dus weer wat nieuwe foto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste foto is echt superlief!
pi_58386252
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Die eerste foto is echt superlief!
Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaien
The way you rock'n'roll
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:33:32 #252
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58386318
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaien

Hihi gek beest!

Mijn Teiger is alleen de grote uitslover als die eten wil! Dan ben ik ineens het meest lieve vrouwtje wat er bestaat en krijg ik kopjes en kusjes!
pi_58386575
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Hihi gek beest!

Mijn Teiger is alleen de grote uitslover als die eten wil! Dan ben ik ineens het meest lieve vrouwtje wat er bestaat en krijg ik kopjes en kusjes!
Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwens Nat voer is voor mietjes.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:05:12 #254
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58386948
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwens Nat voer is voor mietjes.
Ja maar Teiger is ook homo
pi_58388261
Dizzy-Miss-Lizzy, wat een schatjes!! Mijn katten houden ook het meest van me als ik eten heb

DJ is ook een gigantische homo Hij vindt een natte of vieze kont smerig, dus komt hij altijd binnen om op de kattenbak te schijten, en dan weer naar buiten te gaan. Vanochtend waren we weggeweest, en toen ik thuis kwam, trof ik mijn dikke knuffelhomo zo aan.

Let niet op m'n gekloot met die deur, een deur van slot doen als je aan het filmen bent is niet makkelijk
pi_58400329
MeneerPoess, druktemaker en held op sokken, op zijn trapje

Tanja, die we net 2 maanden hebben, op haar eerste dag bij ons
  woensdag 30 april 2008 @ 18:22:58 #257
135281 Brahimov
pi_58401092
Hartje
pi_58401205
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:22 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ] Hartje
Die vlek, het blijft treffend hoe zeer vinnie (dat was het toch? ) op mijn vrouwtje lijkt.
The way you rock'n'roll
  woensdag 30 april 2008 @ 19:43:50 #259
135281 Brahimov
pi_58402362
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die vlek, het blijft treffend hoe zeer vinnie (dat was het toch? ) op mijn vrouwtje lijkt.
Vincent AKA Vinny idd
pi_58404346
Hier een foto van onze kat: Shewa

Ze woont sinds 2 weken bij ons, en komt uit het asiel. Ze is 7 jaar oud en af en toe nog wel een beetje angstig, maar het gaat steeds beter!

pi_58409838
Kreeg vandaag van een vriend van me nog 2 foto's die hij met z'n mobiel gemaakt had vorig weekend.

DJ zit

DJ lacht
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:51:37 #262
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58418723
Sasha:

Mini:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58419964
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 01:53 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Kreeg vandaag van een vriend van me nog 2 foto's die hij met z'n mobiel gemaakt had vorig weekend.

[ afbeelding ]
DJ zit

[ afbeelding ]
DJ lacht
Die onderste, ik moest lachen
† The 3 Kings †
pi_58422994
Wat een superleuke katten allemaal!! Heb er zelf 2! Muffin en Bisou. Muffin is een zwart-wit katertje en Bisou is mijn kleine perfecte prinses! Ik verwen haar tot op het bot

Ik wil foto's laten zien, maar ik weet niet hoe ik ze er in moet krijgen! HELP
pi_58423487
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:08 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Die onderste, ik moest lachen
Het leukste is dat hij vaak alles prima vind, zolang hij aandacht krijgt.
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:50 schreef Bisoutje het volgende:
Wat een superleuke katten allemaal!! Heb er zelf 2! Muffin en Bisou. Muffin is een zwart-wit katertje en Bisou is mijn kleine perfecte prinses! Ik verwen haar tot op het bot

Ik wil foto's laten zien, maar ik weet niet hoe ik ze er in moet krijgen! HELP
Doet niet vrijwel iedere kattenbaas dat, zijn katten schandalig verwennen? Die van mij worden niet enkel verwend, ze zijn het ook

Uploaden (niet via imageshack, die hebben een fok-boycot) en de link tussen [img] en [/img] zetten hier in je bericht. Dus [img]link[/img]
pi_58423511
Haha die lachende DJ

Leuke foto's ook van Sasha en Mini

Een paar foto's van vandaag van Shewa:

pi_58423569
Wat kijkt ze (?) fel op die een-na-laatste foto, heel evil bijna
Mooi beestje!
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:17:11 #268
170092 Fha
Fuzzy!
pi_58426052
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:22 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ] Hartje
Oh!! Dat is echt een mooie foto!
pi_58432150
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Morretje het volgende:
Sisqo! Hoe komt ie daar aan dan Sorbootje?
Geen idee.... maar de grote vraag is: Hoe komt hij er weer vanaf! We smeren trouw elke twee uur zalf en hopen er het beste van. Morgen weer naar de dierenarts...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:42:53 #270
92409 Twinky
Little star.
pi_58434024
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 02-05-2008 12:51:19 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:50:43 #271
92409 Twinky
Little star.
pi_58434156
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld

Haha, Brahimov heeft de reactie van Xena en Vinny erop gefilmd. Die komt als reactie erop eronder
pi_58434654
quote:

Wat een gefrustreerd beest is het toch Mijn katten zijn dol op borstels!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:22:26 #273
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58435831

Eigenwijse Teiger!
Ik heb ook nog een filmpje van Teiger die zet ik er later op..
Maar op dat filmpje zit ik namelijk te kijken naar Mozes met de fles, en Teiger vind het geluid dat Mozes maakt erg eng/interessant!
pi_58436616
Doortje kwam gelijk even polshoogte nemen. Geen boze kat achter de bank? Ook niet onder de tafel? De keuken dan? hehe
D'r zit wel een boze rooie van de buurvrouw in de tuin. Stuk sjachrijn...
Kleur buiten de lijntjes.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:11:42 #275
92409 Twinky
Little star.
pi_58436675
hier zijn Xena en Vinny die het filmpje kijken:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:22:35 #276
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58436857
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:11 schreef Twinky het volgende:
hier zijn Xena en Vinny die het filmpje kijken:
De mijne gingen ook het hele huis door op zoek naar waar toch die kat was die dat geluid maakte.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:28:24 #277
92409 Twinky
Little star.
pi_58436969
film es
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:33:09 #278
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58437056
Die Mozes toch, wát een beest
† The 3 Kings †
pi_58437095
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:28 schreef Twinky het volgende:
film es
Heb er ook 1 gemaakt maar bluetoothstickje ligt niet hier
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:44:14 #280
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_58437247
Moos kwam toevallig net de kamer binnen, hij keek een beetje rond, maar vond het niet spectaculair

edit:
Hij loopt nu voor mn langs richting mn speaker, hij weet niet waar het vandaan komt maar vind het toch wel een beetje eng volgens mij
† The 3 Kings †
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:56:52 #281
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58439546

Wat een hoog aaigehalte hier met die lieve beessies
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:19:17 #282
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58443327
Mooie kat mooie foto's!

Mijn tuig weer eens:

Totaal in dromenland

Nu niet meer.. kutflits enzow
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:23:03 #283
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58443400
Onze poes is krols, we hebben twee katers, eentje die er helemaal niks om geeft, en eentje die toch wel vindt dat hij haar haar zin moet geven kennelijk. Ze zeurt ook nogal...
Ondanks dat meneer gecastreerd is, klimt hij steeds bovenop haar, volgens mij heeft hij geen idee wat hij eigenlijk aan het doen is, want hij kijkt me echt heel dom aan als ik ze betrap

I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:23:59 #284
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58450414
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:11 schreef Silvieja het volgende:
MeneerPoess, druktemaker en held op sokken, op zijn trapje
[ afbeelding ]
Wat een gaaf trapje!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:26:32 #285
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_58450422
quote:

Bora hoorde Mozes, kwam naast me zitten met haar oren plat achterover.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:27:13 #286
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58451722

Wie is die grote lelijke gefrustreerde poes?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:13:48 #287
94346 Northside
We'll see
pi_58454764
Vol trots presenteren wij u:

SUSHI:

en SAMBAL:

Gisteravond had ik geluk en kon ik ze opeens ophalen bij een fokker in de buurt van mijn ouders. Paps is een raskat, mams was een straatkat die aangereden was en bij de fokker lag bij te komen van haar verwondingen. Het zijn 2 zusjes, ze zijn 8 weken oud en ik ben ontzettend blij met ze (en zij vinden mij ook wel ok geloof ik )

Hier nog eentje van hun favoriete bezigheid:

Ja, ik generaliseer.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 mei 2008 @ 15:50:14 #288
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58455341
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Onze poes is krols, we hebben twee katers, eentje die er helemaal niks om geeft, en eentje die toch wel vindt dat hij haar haar zin moet geven kennelijk. Ze zeurt ook nogal...
Ondanks dat meneer gecastreerd is, klimt hij steeds bovenop haar, volgens mij heeft hij geen idee wat hij eigenlijk aan het doen is, want hij kijkt me echt heel dom aan als ik ze betrap

[ afbeelding ]
Die foto.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_58455657

Huh? Wat moet je?

Laat me met rust..ik wil niet naar de dierenarts.

100 zenders....en toch niks op tv...

Zzzzzzzzzzzz

Zoek Herman

69 voor Lodewijk en Fleur

Fleur doet alleen niet zo actief mee

Lodewijk kijkt lief...
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:27:11 #290
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58456641
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:13 schreef Northside het volgende:
Vol trots presenteren wij u:

SUSHI:

[ afbeelding ]

en SAMBAL:

[ afbeelding ]

Gisteravond had ik geluk en kon ik ze opeens ophalen bij een fokker in de buurt van mijn ouders. Paps is een raskat, mams was een straatkat die aangereden was en bij de fokker lag bij te komen van haar verwondingen. Het zijn 2 zusjes, ze zijn 8 weken oud en ik ben ontzettend blij met ze (en zij vinden mij ook wel ok geloof ik )

Hier nog eentje van hun favoriete bezigheid:

[ afbeelding ]

Aaaaaaahhh
Red_Cat is verliefd!
Ik zit de laatste tijd echt rond te kijken omdak weer een nieuw poesje erbij wil, al weet ik dat ik het eigenlijk niet moet doen vanwege geld enzow
Maar toch blijft het leuk!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:54:26 #291
92409 Twinky
Little star.
pi_58457098
ER IS EEN WONDER GESCHIED!!!

OVERAL OP AARDE ZAL VREDE HEERSEN!

(DJ werd net wakker)

[ Bericht 35% gewijzigd door Twinky op 03-05-2008 18:04:57 ]
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:59:50 #292
92409 Twinky
Little star.
pi_58457182
waarom doet de foto het nou niet even bij ergens anders hosten.
-edit: gelukt

[ Bericht 26% gewijzigd door Twinky op 03-05-2008 18:17:00 ]
  zaterdag 3 mei 2008 @ 18:18:35 #293
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58457462

Charming as ever.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 3 mei 2008 @ 18:39:07 #294
62964 Little_Acorn
You would know
pi_58457721
Hieperdepiep, Poeki is vandaag 5 jaar geworden!!!!

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 mei 2008 @ 18:40:43 #295
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58457743
Gefeliciteerd
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_58471792
Feli!

Dikkie is een ''beetje'' lui.
Life is Music
  maandag 5 mei 2008 @ 01:12:50 #297
92409 Twinky
Little star.
pi_58484178
o, hier nog een foto voor de pootjesfetisjisten:

(dit was een luie aanvalshouding van Mozes. Maar met een leuk homopootje)
pi_58494405
Ik woon in een buitengebied, ooit is er een kat aan komen lopen.
Een grijze dikke kat, die heb ik ook Mozes genoemt.
Life is Music
  maandag 5 mei 2008 @ 17:57:56 #299
94346 Northside
We'll see
pi_58494729
De tijger van mijn ouders...

GUCCI:

"actiefoto"

Ja, ik generaliseer.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:00:54 #300
119158 TheSorrow
Zeitgeist