quote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Robertje het volgende:
@ Sorbo... mooie kattepoezespullen
[ afbeelding ]
Poesjelove
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:42 schreef Esraa het volgende:
[..]
![]()
Blauwe Russen toevallig?![]()
Dotjeen Toshi
Heb je nog meer foto's?quote:
M'n kat ging lopen zoeken (heb 4 boxen op m'n bureau), ook in de caviakooiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Een nieuw Mozesfilmpje!!![]()
Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:35 schreef Esraa het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's?![]()
Onze Blauwe Rus komt over 11 dagen bij ons wonen, dus tegen die tijd zal ik eens wat foto's van haar spammen.
Gefeliciteerd Lodewijk
Ik zal het niet tegen de rest zeggen...maar dankjewel!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Adelante het volgende:
Ik blijf Lodewijk de mooiste vinden van jouw stel, Sorbootje
Nog nooit kwaad? Ruilen? Mozes is echt heel lief maar wordt om het minste of geringste boos of pissig. Met krabben en blazen en alles erop en eraanquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
Show usquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
Wie praat er kinderachtig tegen huisdieren?quote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef snadrem het volgende:
Mijn stoere vent Floris, die over 1 week alweer 1 jaar wordt!
En ik in gesprek met Lotje (geluid aan)
En zo te zien kreeg 'mevrouw' haar zin.quote:Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Die plantenbak katWel link eigenlijk
Mevrouw wilde even uitslapen op ons bed![]()
[ afbeelding ]
Dat enorme schrikhoofd is cutequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:
Ik doe ook aan katte-mishandeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb Mythos expres in de sneeuw gezet voor een foto!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...
Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |