Witte kittensquote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..
Volgende week al!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:37 schreef n0a het volgende:
Mooie Moshi foto's! Volgende week kan ik los want woensdag komt:
[ afbeelding ]
een mengsel van siamees en mainecoon! wow, ben benieuwd hoe zij eruit ziet als ze ouder is!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..
Soms wel ja.. eigenlijk is voor hem geen houding te gek, alleen wordt hij wel bijna altijd wakker vlak voordat je een foto kan makenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:41 schreef TheSorrow het volgende:
Arme Mozes![]()
Ik moest hardop lachen om DimmieSlaapt ze hij zo?
ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Een nieuw Mozesfilmpje!!![]()
Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!
idd, ik vind het ook niet zo lollig voor Mozesquote:Op donderdag 17 april 2008 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriend
Ik vind het niet zo raar dat hij altijd boos is op jouw vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Een nieuw Mozesfilmpje!!![]()
Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |